Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen uskomattoman pettynyt ihmisiin

Vierailija
16.08.2025 |

Surullista, mutta totta. 

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin ihanaa kuin oma rauha. Puhdas luonto. Puhdas, siisti ja kaunis koti. Puhdas, siisti ja hyväntuoksuinen vuode. Voittaa ihmisseuran mennen tullen. En kaipaa ihmisiä enkä pettymyksiä. 

Vierailija
42/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

apn ystävä piirissä korkattu monta skumppa pulloa.

Olen vielä kaiken lisäksi absolutisti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On usein kyllä tyrmistyttänyt nykyihmisten ajatuksen juoksu, tai lähinnä juoksemattomuus kun tekevät niin helvetin typeriä asioita.

Nuorempana masensi kun tunsin itse vajavaiseksi ja tyhmemmäksi kuin muut. Nyt masentaa miten idioottimaisia suuri osa ihmisistä on.

Vierailija
44/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarukset ja suku ne kaikkein pahimpia ovat. 

Vierailija
45/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vikoja ja virheitä etsitään. Jos kertoo jotain omista asioista, puukotetaan selkään. Arvostellaan ja mitätöidään. Nauttii kauniista ja puhtaasta elämästä, ilman ihmisiä. Sitä ei seksiäkään ihminen tarvitse. 

No kyllä seksiä kaipais. Vaikea vaan kun se kuuluu avioliittoon kristinuskon mukaan.

Onko järkevää uskoa johonkin taruolentoon ? 

Vierailija
46/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🧕=🐷

= 💩

Korjaus. -

Vierailija
47/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ovat usein niin herttaisia, kohteliaita, ystävällisiä ja palvelualttiita. Niin itsekin olin nuorena. Luottaa ihmisiin ja on kiltti. Meidän lähikaupassa on tosi suloisia nuoria töissä. Jotenkin aina Ajattelen, että ei sattuisi heille elämässä mitään pahoja asioita ja tuntuu haikealta, että itsekin olin nuorena tuollainen. Nyt lähes kaiken kokeneena olen melkoinen matami. 

Vierailija
48/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykännyt ihmisistä. Mutta yksinolosta sitäkin enemmän. 

Vierailija
49/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kenenkään kanssa tekemisissäkään, niin ei petykään keneenkään. 

Vierailija
50/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait ihmisiin kannata luottaa. 

Vierailija
51/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinun pitäisi olla uskomattoman pettynyt itseesi? Sillä olethan luonut perusteettomat ja ylimitoitetut odotukst muille ihmisille. Ja kun ne eivät tietenkään toteudu, niin petyt ja syytät siitä muita ihmisiä.

Miten sä olet noin onnistunut sössimään elämäsiQ? Ei muut ihmiset voi tehdä sinua onnelliseksi. Se on sinun itsesi vastuulla.

Vierailija
52/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinun pitäisi olla uskomattoman pettynyt itseesi? Sillä olethan luonut perusteettomat ja ylimitoitetut odotukst muille ihmisille. Ja kun ne eivät tietenkään toteudu, niin petyt ja syytät siitä muita ihmisiä.

Miten sä olet noin onnistunut sössimään elämäsiQ? Ei muut ihmiset voi tehdä sinua onnelliseksi. Se on sinun itsesi vastuulla.

Kyllä olet erittäin tyhmä ja ilkeä ihminen. 

Vierailija
53/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kaveri, ei ole enää. Halveksi ja aliarvioi minua koko ajan. Asun paremmalla alueella kuin hän. Olen korkeammin koulutettu kuin hän. Kaikki on parempaa kuin hänellä. En kersku asioilla i  enkä halveksi häntä. Silti vaan mitätöi. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin katkaista välit. 

Vanha duunikaveri oli ihan samanlainen. Vanha, katkeroitunut, kateellinen duunari jonka oma elämä on kovaa vauhtia menossa ohi. Kaikissa muissa oli aina vika ja hän itse oli aina oikeassa. Itse oli vetelä paska joka esitti pomon kaveria kun tilaisuus oli otollinen.

Vierailija
54/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, tervetuloa "vanhuuteen". Viimeistään keski-iässä tajuaa, että valtaosa ihmisistä on joko tyhmiä tai täydellisiä laumasieluja. juuri niitä, jotka kadulla hurraa keisarin uusia vaatteita. Ei mitään aivotoimintaa. Ei mitään selkärankaa. Mitään omaa ajatusta ei ole, mistään ei oteta selvää. Surullista. Hoetaan mieluusti vielä kuluneita latteuksia ja hämmennytään, kun hiukan tökkäisee asiasta. Siksi pitää vaan nyökytellä ja olla sovinnainen. Eivät kestä oman kuplansa rikkoutumista.

Tämä vaan ihan oikeasti aiheuttaa valtaisan pettymyksen kaikkeen. Eniten on ehkä alkanut ärsyttämään politiikka. Ymmärrän nyt isääni hyvin, joka jo 15 vuotta sitten alkoi vain seurata komediasarjoja ja lopetti uutisten tiukan lukemisen. Ihminen, joka oli aiemmin kaikesta kiinnostunut ja erinomainen yleissivistys. Ei vaan enää jaksa sitä valheellisuutta, typeryyttä ja samojen asioiden esittelyä kerta toisensa jälkeen uutuutena uudella nimellä. Surullisinta on, että aina tietää jo valmiiksi, miten käy, mutta silti yhteiskunnassa hakataan kirvestä kiveen uudestaan ja uudestaan, yllättyen lopputuloksesta. 

Vierailija
55/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kenenkään kanssa tekemisissäkään, niin ei petykään keneenkään. 

Tämä! Jos joskus hetkellisesti tunnenkin yksinäisyyttä, muistutan nopeasti itseäni miksi olen valinnut näin. Ihmisyys sucks.

Vierailija
56/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pettynyt joihinkin ihmisiin, joilla on lapsia. Jaksavat ihmetellä ja arvostella sitä, että kun en ole halunnut omia lapsia. Ovat itse usein kotiäitejä ja minä käyn töissä. Olen laiskakin heidän mielestään. Ne on minullakin ne kotityöt. Ja sitä paitsi olen vielä aseksuaali. 

Vierailija
57/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa ei oliisi.

Erityisesti vihervasemmiston hörhöihin.

Ja kokkareperseisiin

Vierailija
58/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiin pettyy aina, Jeesukseen ei koskaan. Moni ei vaan uskalla yrittää lähestyä Häntä, koska pelkää just näitä ihmisiä joihin ovat pettyneet..aika erikoista

Vierailija
59/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjiin petyn aina. Ne on jotenki tosi sekasin todellisuuden ja omien ajatustensa vihan kanssa

Vierailija
60/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi