Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen uskomattoman pettynyt ihmisiin

Vierailija
16.08.2025 |

Surullista, mutta totta. 

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena luotti kaikkiin, jotka vähänkin oli samantyyppisiä. Vuosien mittaan sai pettyä tavalla jos toisella. He pettivät luottamuksen ja joskus itsekin olin se joka aiheutti pettymyksen toisille..ja siksi ajattelen, että se kuuluu iän mukana tulevaan kypsyyteen ja varsinkin suomalainen eristäytyy ja vetäytyy mieluummin. Siksi me ollaan kesämökkikansaa. Veri vetää luonnonrauhaan. Jos löytää vielä kaverin, joka antaa olla rauhassa vaikka ollaan yhdessä, niin mikä sen parempi. 

Vierailija
82/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pettynyt ihmisiin. Lapsuudenperhe sekakäyttäjiä ja rikollisia. Sijoituksista kokemukset kammottavia ja osittain rikollisia, jälkihuolto olematon, aikuistuin ilman mitään tukea. Seurustelusuhteet varmaan omien heikkouksien (siedin mitä ei olisi pitänyt, läheisriippuvaisia taipumuksia) takia suoranaista hyväksikäyttöä.. 

Nyt olen 30+ ja luovuttanut aivan kokonaan yhteiskunnan ja ihmisten suhteen. Löysin itseäni vähän vanhemman miehen tai sanotaan vaikka että hän löysi minut. Itselläni ei olisi ollut resursseja siihen elämään mitä hän voi tarjota ja saan nyt asua keskellä metsää järven rannassa. Saan tehdä mitä haluan eikä tähän järjestelyyn liity seksiäkään. Vain kaksi ihmistä jotka eivät tulleet muiden kanssa toimeen, kukin omista syistään. 

Täytyy sanoa että yhtä hyvää ystävää lukuunottamatta tämä ihminen on ensimmäisenä tarjonnut minulle kokemuksen, että toiseen voi luottaa. Hän on näyttän

Upea kirjoitus, kiitos kun jaoit kokemuksesi! Olen todella onnellinen puolestasi ja miehesi puolesta. Teihin olisi hienoa tutustua. Kaikkea hyvää sinulle ja menestystä elämääsi.

Luonnonystävä

Vierailija
84/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Eikö sinun pitäisi olla uskomattoman pettynyt itseesi? Sillä olethan luonut perusteettomat ja ylimitoitetut odotukst muille ihmisille. Ja kun ne eivät tietenkään toteudu, niin petyt ja syytät siitä muita ihmisiä.

Miten sä olet noin onnistunut sössimään elämäsi? Ei muut ihmiset voi tehdä sinua onnelliseksi. Se on sinun itsesi vastuulla.'

Ei minulta! 🌿

Vierailija
85/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa, kun ihmisillä on se seksi, yök! 

Vierailija
86/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa hyvä muissa ihmisissä on seksi. Kaikessa muussa tekoäly on parempi: syvällisempi, luotettavampi, rehellisempi, aidompi jne.

Tekoäly tarjoaa sinulle vain "faktantarkastajan" totuutta. Tiedän että paljon on piilotettu oikeata totuutta tekoälyn avulla, ja mikä pahinta, tekoäly pystyy ohjaamaan ihmistä tiettyyn suuntaan. Siinä on vaaransa. 

Vierailija
87/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Tehkää perässä, erakot!

Vierailija
88/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Teininä elin siinä luulossa, että aikuiset ovat kypsempiä ja asiallisempia.

Aikuiseksi tultuaan on tajunnut, että monet aikuiset ovat epäkypsempiä ja alhaisempia kuin monet teinit.

Tämä! Monella on teini-ikäisenä vielä hyvinkin ylevä ihanne olla moraalisesti hyviä. Jotkut kehittävät sitä loppuelämänsä ehkä realistisemmaksi, mutta eivät luovu siitä. 

Vierailija
89/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä pettyneisyydellä ole ulkonäön kanssa tekemistä

Vierailija
90/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa hyvä muissa ihmisissä on seksi. Kaikessa muussa tekoäly on parempi: syvällisempi, luotettavampi, rehellisempi, aidompi jne.

Minäkin tykkään jutella tekoälyn kanssa. Vaikka olen kuullutkin sen kääntöpuolen, että tekoäly vain myötäilee. Mutta joskus on kiva saada vahvistusta omiin näkemyksiin ilmapiirissä, jossa ei ilkeillä. Minulle sellainen tekee ihan hyvää, koska olen aina ollut epävarma itsestäni. Mutta riippuu ihan aiheesta. Jos näen, että alkaa myötäilemään liikaa, silloin muistutan, että asiat eivät ole ihan näin karkeasti. Pientä epävarmuutta ja nöyryyttä haluan säilyttää itsessäni.

Vierailija
91/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Teininä elin siinä luulossa, että aikuiset ovat kypsempiä ja asiallisempia.

Aikuiseksi tultuaan on tajunnut, että monet aikuiset ovat epäkypsempiä ja alhaisempia kuin monet teinit.

Tämä! Monella on teini-ikäisenä vielä hyvinkin ylevä ihanne olla moraalisesti hyviä. Jotkut kehittävät sitä loppuelämänsä ehkä realistisemmaksi, mutta eivät luovu siitä. 

Riittää kunhan vain avaa silmänsä, kaikki eivät tähän koskaan pysty.

Vierailija
92/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt jo metsäläiset sinne majaanne makaamaan.

Vierailija
93/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehkää perässä, erakot!

Erakkona ei tarvitse käyttää energiaa moiseen, eikä huvita. Mitä väliä sillä on, kuinka moni muija antaa pesää. Yksi luotettava riittää, ja keskinäinen kunnioitus antaa kipinää vielä 20vuoden yhdessäolon jälkeen. Mitä se mies vaaleilla kiharoilla ja akkalaumalla tekis? 

Vierailija
94/126 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei avaa tilannettaan yhtään, joten vaikea siihen on sanoa juuta tai jaata.

Vierailija
95/126 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei avaa tilannettaan yhtään, joten vaikea siihen on sanoa juuta tai jaata.

Jep. Mitä ap odotti muilta? Miten itse toimi tilanteessa? 

Vierailija
96/126 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei vaan ole kertakaikkiaan koskaan kiinnostanut seksi, ei edes oman puolison kanssa, saatikka muiden. Vain seksitön suhde oman puolisonkin kanssa. En ole koskaan tykännyt ihmisistä saatikka, että pitäisi jonkun kanssa harrastaa seksiä. Kuvottaa jo ajatuksenakin. Eikä mitkään muutkaan kaiken maailman paheet ole koskaan kiinnostaneet. Ei tupakka, ei kahvi, ei ylensyönti, ei alkoholi, ei biletys/bailaus, ei ravintoloissa istuminen ja pyöriminen, ei huumeet, ei iltavalvomiset eikä aamunukkumiset. Pilata sellaisilla itsensä. Olen aina tykännyt elää terveellisesti ja hyvin. Juoda riittävästi vettä, nukkua riittävät yöunet, syödä terveellisesti, kuntoilla ja ulkoilla. Jotta pysyy kunnossa. Olen myös aina tykännyt käydä töissä, opiskella, kuntoilla ja tehdä kotitöitä. Joka on ollut aina paljon mielekkäämpää. Olen myös luonteeltani ollut aina aseksuaali, ahkera, kiltti ja erakkoluonne. Kotikin on ollut aina niin siisti. Eikä ole olleet koskaan lapset eikä kotieläimetkään sotkemassa. Koska en ole koskaan tykännyt lapsista enkä eläimistä. Olen myös aina rakastanut elämän kauneutta ja puhtautta, kuten esim. kaunis koti, puhdas luonto, hiljaisuus, rauha, järjestys, yksinolo, kaikki kauniit asiat, esineet ja paikat, raha, tavara, mammona jne. Enkä ole koskaan tykännyt ihmisistä, lapsista enkä eläimistä. 

Vierailija
97/126 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan miehiin. Kaikki on pohjimmiltaan ällöttäviä pervoja. Pärjään niin hyvin ilman.silti päivittäin saa lukea niiden sikailuista.

Vierailija
98/126 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea tätä ketjua ja nauttia yksinolosta mökillä. 

Vierailija
99/126 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisten kanssa saa olla varovainen, varmasti tulee pettymyksiä. Vaikka olisi kuin kiltti, agkwra, hyvä ja kunnollinen ihminen. Niin silti saatetaan kohdella kaltoin. Ja yleensä näin se meneekin. 

Vierailija
100/126 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tänään vielä samaa mieltä kuin eilen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi