Urheilutoimittaja Inka Henelius, 46 ja ex-jalkapalloilija Henri Määtä, 38, toooodella iso ikäero. Mitä mietteitä?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
parisuhdehaastattelut yleensä enteilee eroa
etenkin me naisissa
Parisuhde enteilee eroa.
Sinä olet turvassa. Ei parisuhdetta, ei eroa. 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
parisuhdehaastattelut yleensä enteilee eroa
etenkin me naisissa
Parisuhde enteilee eroa.
Sinä olet turvassa. Ei parisuhdetta, ei eroa. 😭
Niin no. Olen kylläkin naimisissa.
Tuohan on just hyvä ja luonnollinen ikäero ottaen huomioon erot miesten ja naisten ikääntymisessä. Moni nainen erehtyy ottamaan pari vuotta vanhemman miehen, mikä tarkoittaa monia yksinäisiä vuosia tulevaisuudessa sillä miehet vanhenevat nopeammin ja kuolevat nuorempina. Noin päin ikäerossa taas on hyvä mahdollisuus samantahtiseen ikääntymiseen ja yhdessä vietettyyn vanhuuteen. Seksielämäkin luistaa paremmin nuoremman miehen kanssa, kun ovat viriilimpiä ja jaksavampia ja tietenkin silmänmukaisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'No ei ole kummoinen ikäero, miksi tekevät tästä numeron?'
'Viihdemediat on suunnattu tolloväelle.
Miehet vanhenee nopeammin, joten äitini oli 7 vuotta isää vanhempi, veljeni vaimo 5 vuotta veljeäni vanhempi ja mulla on aina ollut itseäni nuorempia miehiä (2-7 vuotta nuorempia).
Ja näin sen pitää ollakin. Alfoja on miehet, joilla on aikuisen mieli ja ikäistään paremmin säilynyt kroppa.
Patrick Itäniemen näköistä parikymppistä ei kukaan huoli, mutta toki siltä voi rahat ottaa pois kun se niitä kokoomuslaisen talousosaajan tyypilliseen tapaan heiluttelee.
Patrick tosiaan pääsi syömään näyttävän naisen kanssa. Muutenhan syö pelkkää MC Donaldsia yksinään.'
Ei minulta, mutta hauskoja.
Minun biologinen isäni äitiäni nuorempi. Samoin erään läntisen naapurimaan rikospoliisissa uransa tehnyt isäpuoleni oli äitiäni useita vuosia nuorempi. (Hänkin jo edesmennyt, ikävä kyllä). Nykyään on vallalla ikäfobia ja ilmiöön liittyvä kilpavarustelu, kukaan ei halua näyttää yli 35-vuotiaalta.
Silloin ei vielä ollut botoxeja eikä vippaskonsteja, kun vanhempani tapasivat, mutta silti mies rakastunut vanhempaan naiseen.
Miettikää.
Ihminen voi rakastua ihmiseen.
Uskomatonta! 🤭
Jos sinua häiritsee se on sinun ongelmasi ei minun tai tämän pariskunnan
Jos on simpsakka emäntä, niin ei haittaa.
Itse olen esiboomer iässä. Oman ikäisetkin naiset tuntuvat vanhoilta.
ikäkriisi on päässäni. Tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antoikohan Inka heti ensi treffeillä, kun sai saaliikseen nuoren miehen?
IDIOOTTI
NIIN OLEN. TÄNK JUU!!!
Eihän tuo aikuisena ole ikäero eikä mikään. Hiukan eri juttu olisi ollut kun mies 18 ja nainen 26, koska miehet kypsyy vielä hitaammin.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei ole kiinnostusta omaishoitajaksi
M31
Kenellä itsellä? Jos puhut itsestäsi, sano: "itselläni".
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Henrillä on lapsia tai ei halua niitä.
Jutun mukaan heillä on jo yhteinen lapsi, joka on syntynyt 2016.
Vierailija kirjoitti:
On epäluonnollista, kun ei voi jälkeläisiä enää tulla
Jälkeläinen on tullut jo 2016!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Itselläni ei ole kiinnostusta enään omaishoitajaksi
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Itselläni ei ole kiinnostusta enään omaishoitajaksi
M31
Tämähän se olisi
Mitä sillä ikäerolla on merkitystä jos molemmat ovat aikuisia eli yli kolmekymppisiä?
Ei 8 vuotta ole mitenkään merkittävä tai kauhisteltava ikäero.
Olen syvästi järkyttynyt ja itkuinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä ikäerolla on merkitystä jos molemmat ovat aikuisia eli yli kolmekymppisiä?
Mutta nämä eivät olleet. Parikymppisenä lähemmäs 10 vuoden ikäero on paljon!
MITÄ se ap sulle kuuluu, anna olla!
Kumma kun toisten pitää vähän väliä ruotia toisten parien ikäeroja. Se kun ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle. On täysin verrattava siihen kun kommentoisi toisten painoa, on se sitten yli tai ali.
Miksi alapeukut? T. Valis