Urheilutoimittaja Inka Henelius, 46 ja ex-jalkapalloilija Henri Määtä, 38, toooodella iso ikäero. Mitä mietteitä?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Joo. Jos ikäero olisi toisinpäin, kukaan ei pitäisi sitä minään.
Joo, vaikka toisinpäin se vaikuttaa enemmän. Miehet vanhenee tutkimusten mukaan nopeammin kuin naiset eli jos nainen on se 8 vuotta vanhempi, kehon ikä on keskimäärin lähes sama. Toisinpäin ero taas voi olla yli 15 vuotta mikä jo tuntuu ja näkyy.
Mitä sitten? On munkin mieheni mua 4 vuotta nuorempi. T. Valis
Vierailija kirjoitti:
On tuo omituinen ikäero kun nainen on vanhempi.
38v mies voisi saada 18-30v naisen joka on aivan eri planeelta kuin kurpahtanut 46v muumio.
No jos se mies on rakastunut juuri tähän ihmisyksilöön, eikä mieti mitä voisi saada? Mutta kaikki ihmisethän eivät ole niin kehittyneitä, että pystyisivät rakastumisen tunnetta koskaan kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei ole kiinnostusta omaishoitajaksi
M31
Miehet kuolevat nuorempina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 7 vuotta vanhempi ja kyllä se tuntuu isolta ikäerolta nyt kun olen lähellä viittäkymppiä ja mies lähempänä kuuttakymppiä. Naiset onneksi vanhenee hitaammin kuin miehet joten noin päin voi toimiakin.
Eli oletko 49 ja miehesi 56? Huh huh kuin iso ero!
Nuorempana ei tuntunut missään, mutta miehen ikääntyminen kiihtyy viisikymppisenä ja kun otetaan huomioon että miehet vanhenevat nopeammin ja ovat muutenkin biologiselta iältä noin 4 vuotta vanhempia kuin samanikäiset naiset, ja vielä elintapojen vaikutus mukaan niin tässä iässä se alkaa vaikuttaa aika rajusti.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi miehen pelätä isäksi tulemista.
Heillähän on yhteinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
On tuo omituinen ikäero kun nainen on vanhempi.
38v mies voisi saada 18-30v naisen joka on aivan eri planeelta kuin kurpahtanut 46v muumio.
He ovat olleet yhdessä ainakin 17 vuotta, ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Hui kaameeta, 8 vuotta.
Minä olen miestäni 13 vuotta vanhempi ja yhdessä oltu 17 vuotta. Missä iltalehden otsikot?
Ihanaa, mulla sama ikäero mieheni kanssa 😊 Alussa se hieman hämmensi, mutta äkkiä siihen ajatukseen tottui. Mies on minua kypsempi ja vakaampi vaikka on nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö joku sitä nyt jonain?
Av-mammat ovat kauhuissaan.
Sitä voi joko juosta näyrästi kun vanhempi nainen kutsuu tai jäädä lopouiäkseen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et lukenut kommentteja?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei ole kiinnostusta omaishoitajaksi
M31
Ei kai miehistä yleensäkään ole hoivavastuun ottajiksi. Joten kerro jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi miehen pelätä isäksi tulemista.
HEILLÄ ON LAPSI.
Mietin, että miten kerta toisensa jälkeen joku jaksaa miettiä näitä ikäeroja? Toisaalta tietty hienoa, jos ei ole sen isompia asioita elämässä. Asiat on sius APllakin loistavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos omaishoitaja haluaa olla
Just joo.
Eipä kiinnosta. Se on heidän asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antoikohan Inka heti ensi treffeillä, kun sai saaliikseen nuoren miehen?
IDIOOTTI
Niinpä. Idioottimiehillä ei muuta päässä liiku kuin tuo heiltä ikuisesti tyydyttymättä jäävä tarve.