Urheilutoimittaja Inka Henelius, 46 ja ex-jalkapalloilija Henri Määtä, 38, toooodella iso ikäero. Mitä mietteitä?
Kommentit (77)
Hädin tuskin ikäero lainkaan. Etenkään tuon ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ups. Vanhempi tyyppi onkin nainen. No onhan tuo erikoisempaa noin päin, mutta ihan sama, ei maailmaa mullistavaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kummoinen ikäero, miksi tekevät tästä numeron?
Siksi kun ikä on numero.
Voisin haaveilla iskeväni Anne Borgströmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on post menopausal ja mies täysi kloppi. Luulisi entisen urheilijan saavan nuoremmankin, ettei tarvitse mummoon tyytyä.
Onneksi naisen ei tarvinnut tyytyä tällaiseen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/62194eef-9741-432e-9bec-d00a6267ed1c
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on post menopausal ja mies täysi kloppi. Luulisi entisen urheilijan saavan nuoremmankin, ettei tarvitse mummoon tyytyä.
Mummo sulla on housuissas.
Ei tuo nyt oke iso. Mutta sitten kun ovat 90 ja 82 se on iso.
Voi kauheaa, lailla pitäisi kieltää tuollainen ikäero. Eihän tässä saa järkytykseltään enää edes nukuttua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä ikäerolla on merkitystä jos molemmat ovat aikuisia eli yli kolmekymppisiä?
Jos ei halua vanhan naisen omaishoitajaksi
No mulla oli 8v. nuorempi mies, nyttemmin jo kuollut. Hän ei vissiinkään ala mun omaishoitajaksi😄. Oli mulla aiemmin neljän vuoden suhde 23 vuotta nuoremman miehen kanssa myös. Ihan ovat miehet itse halunneet olla mun kanssani ja tehneet aloitteen suhteeseen.
Mun vanhemmilla on samansuuruinen ikäero, mutta kukaan ei ole sitä ihmetellyt, koska isäni on se vanhempi.
Miksi toisinpäin ihmetellään?
Vierailija kirjoitti:
Hui kaameeta, 8 vuotta.
Minä olen miestäni 13 vuotta vanhempi ja yhdessä oltu 17 vuotta. Missä iltalehden otsikot?
Kuka julkkis olet? Miksi susta pitäisi olla kiinnostunut?
Naurattaa noi omaishoitaja kommentit. Vaikka olisi samanikäinen puoliso, saattaa toinen sairastua. Noinkohan nämä kommentoijat jättävät puolisonsa heti, kun sairastuu. Huomaa, että olette vielä täysin kypsymättömiä, ettekä tiedä mitään asioista.
Vierailija kirjoitti:
Appiukko oli anoppia 10 vuotta vanhempi ja anoppi oli lopulta se vanhemman näköinen.
:D
Ovat olleet 13 vuotta yhdessä. Joten missä ongelma?
Fiksu pariskunta ja turhaa hölistä mitättömästä ikäerosta.