Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuomitsette sen jos mies haluaa paljon nuoremman naisen muttei sitä jos tavallinen nainen haluaa paljon omaa tasoansa paremman miehen?

Vierailija
15.08.2025 |

Entä jos sillä miehellä ei vaan ole sitä "kemiaa" saman ikäisten naisten kanssa?

Kommentit (222)

Vierailija
81/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuomitse yhtään mitään! Jokainen saa haluta ihan mitä vaan, eri asia on tietenkin saako mitä haluaa. Parisuhde on aina kahden ihmisen välinen asia, ja jos juuri ne kaksi ihmistä toisensa valitsevat, niin sehän on täysin heidän oma asiansa. Eiköhän jokainen ihminen, mies tai nainen, valitse sellaisen kumppanin jonka itse haluaa. Hän itse päättää onko ulkonäöllä, iällä, varallisuudella tai muilla seikoilla väliä vai ei.

Vierailija
82/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa haluta mitä vaan. Kenelläkään ei ole velvollisuutta täyttää niitä toiveita, halua ja ei saa ahdistella ketään, eikä osoittaa halveksuntaa niitä kohtaan, jotka eivät täytä hänen pariutumiskriteerejään. 

Siitä vaan haluat niitä nuoria naisia, mutta muista että ei on ei. Paras olisi jos odottaisit itse niitä nuorten naisten lähestymisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turisin viime viikolla jonkin aikaa erään 19v yliopiston aloittavan naisen kanssa, jolla oli selvästi minua paremmat keskustelutaidot, vaikka olen 46v mies. Siltikin sain hänen olemisestaan vaikutelman, että tässä on vielä hyvin lapsenomainen henkilö kyseessä. Olisi vaikea kuvitella minkäänlaista kemiaa välillemme.

Voi olla toki että itse olen keskimääräistä miestä kypsempi, ja kenties useimmilla kypsyminen loppuu 25 ikävuoteen. Sen jälkeen siitä on otettava vastuu itse, se ei tapahdu enää automaattisesti. Eli jos on vielä 25-vuotiaan tasolla oleva neljäkymppinen, niin miksei sitä kemiaa löytyisikin 19-vuotiaan kanssa. 

Missä se sinun kypsyytesi näkyy, jos 19-vuotias päihittää sinut keskustelutaidoissa?

Eiköhän se näy tunnepuolen kypsyydessä. Monet nuoret on tosi älykkäitä ja nokkelia keskustelijoita. Heillä myös on suurempi tarve vaikuttaa fiksuilta ja kertoa näkemyksiään.Vanhenpi ei aina viitsi..-eri 

Vierailija
84/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa haluta mitä vaan. Kenelläkään ei ole velvollisuutta täyttää niitä toiveita, haluaja ei saa ahdistella ketään, eikä osoittaa halveksuntaa niitä kohtaan, jotka eivät täytä hänen pariutumiskriteerejään. 

Siitä vaan haluat niitä nuoria naisia, mutta muista että ei on ei. Paras olisi jos odottaisit itse niitä nuorten naisten lähestymisiä. 

Vierailija
85/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomitsen molemmat yhtä lailla. 

Sinun timitsemisella ei ole paskankaan merkitystä   🤣🤣🤣🤣🤣

Ap:lle on. 

Vierailija
86/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ollut teini/nuori nainen, jota setämiehet ovat ahdistelleet.

Edelleenkin pidän keski-ikäisiä ja vanhempia setämiehiä ällöttäviä.

N34

Tämä.Suurimmalla osalla naisia on tuo kokemus ja sitä kautta se inhotus tuollaisia miehiä kohtaan on syntynyt.

Nyt varmaan ymmärrätte myös inhon keski-ikäisiä naisia kohtaan.

Vierailija
87/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetin kemia, älä ny naurata.

Sitä veruketta naiset aina käyttää kun tulee ne kootut selitykset miksei tavismies kelpaa.

Mä olen esimerkiksi tulojeni puolesta tavismies ja vientiä riittänyt. Olen kyllä naimisissa mutta silti. En ymmärrä mistä puhut.

Vierailija
88/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turisin viime viikolla jonkin aikaa erään 19v yliopiston aloittavan naisen kanssa, jolla oli selvästi minua paremmat keskustelutaidot, vaikka olen 46v mies. Siltikin sain hänen olemisestaan vaikutelman, että tässä on vielä hyvin lapsenomainen henkilö kyseessä. Olisi vaikea kuvitella minkäänlaista kemiaa välillemme.

Voi olla toki että itse olen keskimääräistä miestä kypsempi, ja kenties useimmilla kypsyminen loppuu 25 ikävuoteen. Sen jälkeen siitä on otettava vastuu itse, se ei tapahdu enää automaattisesti. Eli jos on vielä 25-vuotiaan tasolla oleva neljäkymppinen, niin miksei sitä kemiaa löytyisikin 19-vuotiaan kanssa. 

Missä se sinun kypsyytesi näkyy, jos 19-vuotias päihittää sinut keskustelutaidoissa?

Eiköhän se näy tunnepuolen kypsyydessä. Monet nuoret on tosi älykkäitä ja nokkelia keskustelijoita. Heillä myös on suurempi tarve vaikuttaa fiksuilta ja kertoa näkemyksiään.Vanhenpi ei aina viitsi..-eri 

Kypsyyteen kuuluu myös kyky ilmaista itseään. En nyt tarkoita mitään nokkelaa sanailua, vaan kykyä avautua asiasta kuin asiasta loukkaamatta toista. Ja jos asioista ei osaa keskustella, tunteet pataoutuvat sisälle, mikä taas johtaa mielenterveysongelmiin.

Vierailija
89/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat täysin sokeita sille, että kun nainen on fiksu ja sivi

Itse et tunnut yhtään käsittävän, että myös älykäs 19 v. on edelleen nuori, eikä keski-ikäinen.

Eikä se keski-ikäinen ole enää nuori vaikka olisikin umpi-idiootti. Jos sinulla olisi omia lapsia, joiden kanssa myös puhuisit, niin ymmärtäisit. 

Vierailija
90/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat ovat rummoja, jotka eivät saa edes ennen halveksimiaan duunareita. Turha niitä on sääliä.

Vierailija
91/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa haluta ihan mitä vaan. Jos minä esim. olen kiinnostunut ikäisestäni 50v miehestä, mutta hän haluaa 25-30v naisen, se on ihan ok. Kiinnostuksni häneen lopahti jo.

Olet liian vanha tuon ikäiselle miehelle.

Olen eri, mutta pakko todeta että kaikin mokomin näin voi olla, jos kyseiset miehet niin kokevat. Vastaavasti ne viisikymppiset miehet ovat liian vanhoja nuoremmille naisille. Eli johtopäätös lienee, että heterosuhteet ovat mahdittomia, kun kiinnostukset menevät ristiin. Mutta onneksi pariutuminen ja muukin kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa on täysin vapaaehtoista, joten itsekseenkin voidaan kaikki olla 😊

Omituinen johtopäätös, kun ikäerosuhteita kuitenkin on yhä enemmän. Se mikä minua vanhemmissa naisissa hämmästyttää, että ryhdytte vanhoina naisina puhumaan nuorten naisten suilla, vaikka nuorissa naisissa on todella paljon niitä, jotka haluavat seksisuhteita vanhempien miesten kanssa ja nuoria naisia, jotka haluavat perustaa perheen avqnhemman miejen kanssa.

Vierailija
92/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta olla kirjoittamatta taas kerran, että nuoret, naiset mutta myös miehet, kouluttautukaa hyviin ja mieluisiin ammatteihin ja hankkikaa omat rahat. Menkää suhteisiin ystävyydestä ja rakkaudesta, eikä rahan tai statuksen himosta.

Vierailija
93/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa haluta ihan mitä vaan. Jos minä esim. olen kiinnostunut ikäisestäni 50v miehestä, mutta hän haluaa 25-30v naisen, se on ihan ok. Kiinnostuksni häneen lopahti jo.

Olen eri, mutta pakko todeta että kaikin mokomin näin voi olla, jos kyseiset miehet niin kokevat. Vastaavasti ne viisikymppiset miehet ovat liian vanhoja nuoremmille naisille. Eli johtopäätös lienee, että heterosuhteet ovat mahdittomia, kun kiinnostukset menevät ristiin. Mutta onneksi pariutuminen ja muukin kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa on täysin vapaaehtoista, joten itsekseenkin voidaan kaikki olla 😊

Omituinen johtopäätös, kun ikäerosuhteita kuitenkin o

Ikäerosuhteiden määrä on vähentynyt koko ajan viime vuosikymmeninä ja enää niitä ei juurikaan synny. Tämä johtuu siitä että menneinä vuosina naisen asema oli huonompi ja joidenkin naisten oli pakko tyytyä vanhempiin miehiin. Nykyään nainen voi olla - ja usein onkin mieluummin - yksin. Olen itsekin melko nuori nainen ja työskentelen vielä nuorempien parissa, ja nykyajan naiset haluavat tasavertaisen suhteen ikäisensä miehen kanssa, pappasuhteita katsotaan tosi vieroksuen. Maailma on tässä asiassa muuttunut paljon. Nykyään nuoret naiset ottavat mieluusti jopa vähän itseään nuoremman miehen kun taas vielä parikymmentä vuotta sitten sitä olisi varmaan pidetty vähän outona. Että siksi puhumme nuorten naisten suulla kun asiasta tiedämme setämiehen haaveita enemmän.

Vierailija
94/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse et tunnut yhtään käsittävän, että myös älykäs 19 v. on edelleen nuori, eikä keski-ikäinen.

Eikä se keski-ikäinen ole enää nuori vaikka olisikin umpi-idiootti. Jos sinulla olisi omia lapsia, joiden kanssa myös puhuisit, niin ymmärtäisit."

Tuo sinun tyylisi ymmärtää kirjoitettua tekstiä väärin on valitettavan yleistä juuri keski-ikäisillä naisilla. Ne fiksut ja sivisyyneet nuoret naiset kyllä tajusivat mitä tarkoitin. Ei ole mikään ihme, että keski-ikäiset naiset ovat niin sotaisia, kun ymmärtävät lukemansa niin huonosti, alkavat luoda olkiukkoja ja lukevat rivien väleistä sellaista mitä siellä ei ole.

P.S. Minulla on kaksi fiksua lasta, teinejä ja siksi tiedän mistä puhun.

Vierailija
95/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä on todellinen asia, taso ei.

Paheksun myös nuorempia miehiä jahtaavia naisia

Ovat todella oksettavia🤢

Vierailija
96/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikäerosuhteiden määrä on vähentynyt koko ajan viime vuosikymmeninä ja enää niitä ei juurikaan synny. Tämä johtuu siitä että menneinä vuosina naisen asema oli huonompi ja joidenkin naisten oli pakko tyytyä vanhempiin miehiin. Nykyään nainen voi olla - ja usein onkin mieluummin - yksin. Olen itsekin melko nuori nainen ja työskentelen vielä nuorempien parissa, ja nykyajan naiset haluavat tasavertaisen suhteen ikäisensä miehen kanssa, pappasuhteita katsotaan tosi vieroksuen. Maailma on tässä asiassa muuttunut paljon. Nykyään nuoret naiset ottavat mieluusti jopa vähän itseään nuoremman miehen kun taas vielä parikymmentä vuotta sitten sitä olisi varmaan pidetty vähän outona. Että siksi puhumme nuorten naisten suulla kun asiasta tiedämme setämiehen haaveita enemmän."

Paljastit itsesi. Puhut pappasuhteista ja setämiehistä, eli sinullakin on todella vääristynyt käsitys oikeista ja toimivista ikäerosuhteista. Sinulla ei taida olla miestä? Arvasinko oikein?

Vierailija
97/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen johtopäätös, kun ikäerosuhteita kuitenkin o

Kai niitä nuoria naisia jotka kelpuuttavat vanhan miehen tosiaan on olemassa, mutta miesten on ymmärrettävä, että tällaiset naiset ovat pieni vähemmistö. Älkää ahdistelko nuoria naisia jotka eivät teistä ole kiinnostuneita. Jos on yhtään pelisilmää, niin huomaahan sen heti onko saumaa vai ei. Jättäkää rauhaa ne, jotka ei teitä halua. Vonkaamalla ja ahdistelemalla se asia ei muuksi muutu, vaikka kuinka haluaisitte.

Vierailija
98/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En malta olla kirjoittamatta taas kerran, että nuoret, naiset mutta myös miehet, kouluttautukaa hyviin ja mieluisiin ammatteihin ja hankkikaa omat rahat. Menkää suhteisiin ystävyydestä ja rakkaudesta, eikä rahan tai statuksen himosta.

Hyvässä parisuhteessa ei tarvitse olla kummallakin omia rahoja, vaan kaikki on yhteistä suruineen ja iloineen, kuten meidän perheessä.

Vierailija
99/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ollut teini/nuori nainen, jota setämiehet ovat ahdistelleet.

Edelleenkin pidän keski-ikäisiä ja vanhempia setämiehiä ällöttäviä.

N34

Tämä.Suurimmalla osalla naisia on tuo kokemus ja sitä kautta se inhotus tuollaisia miehiä kohtaan on syntynyt.

Nyt varmaan ymmärrätte myös inhon keski-ikäisiä naisia kohtaan.

Ikävää, että olit nuorena keski-ikäisten naisten himon kohteena. Suurimmalle osalle poikia niin ei kuitenkaan käy, mutta tytöille käy vanhojen miesten toimesta. 

Vierailija
100/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kai niitä nuoria naisia jotka kelpuuttavat vanhan miehen tosiaan on olemassa, mutta miesten on ymmärrettävä, että tällaiset naiset ovat pieni vähemmistö. Älkää ahdistelko nuoria naisia jotka eivät teistä ole kiinnostuneita. Jos on yhtään pelisilmää, niin huomaahan sen heti onko saumaa vai ei. Jättäkää rauhaa ne, jotka ei teitä halua. Vonkaamalla ja ahdistelemalla se asia ei muuksi muutu, vaikka kuinka haluaisitte."

Jotenkin tuo haiskahtaa siltä, että ongelma ei ole me vanhemmat herrasmiehet, vaan se, millaisissa ympyröissä kuvittelemasi nuoret naiset pyörivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi