Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuomitsette sen jos mies haluaa paljon nuoremman naisen muttei sitä jos tavallinen nainen haluaa paljon omaa tasoansa paremman miehen?

Vierailija
15.08.2025 |

Entä jos sillä miehellä ei vaan ole sitä "kemiaa" saman ikäisten naisten kanssa?

Kommentit (222)

Vierailija
61/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turisin viime viikolla jonkin aikaa erään 19v yliopiston aloittavan naisen kanssa, jolla oli selvästi minua paremmat keskustelutaidot, vaikka olen 46v mies. Siltikin sain hänen olemisestaan vaikutelman, että tässä on vielä hyvin lapsenomainen henkilö kyseessä. Olisi vaikea kuvitella minkäänlaista kemiaa välillemme.

Voi olla toki että itse olen keskimääräistä miestä kypsempi, ja kenties useimmilla kypsyminen loppuu 25 ikävuoteen. Sen jälkeen siitä on otettava vastuu itse, se ei tapahdu enää automaattisesti. Eli jos on vielä 25-vuotiaan tasolla oleva neljäkymppinen, niin miksei sitä kemiaa löytyisikin 19-vuotiaan kanssa. 

Ajattelen ihan samalla tavalla. Osa ihmisistä jää lapsellisiksi ja he viihtyvät yhdessä. 

Seurustelin teininä (alle kaksikymppisenä) 10 vuotta vanhempien miesten kanssa, mutta kun siirryin seuraavaan elämänvaiheeseen bailuvaiheesta parikymppisenä, he jatkoivat edelleen samaa. Ainakin toinen jatkoi sitä vielä pitkään, ehkä elämänsä loppuun asti. Palstalla on paljon miehiä, joiden kirjoitukset ovat kuin teinin kynästä. Kaikki ei voi trollaustakaan olla eli kyllä se vaikuttaa pariutumiseen enemmän kuin ulkonäkö, jos lapsellinen on yli kaksikymppinen.

Vierailija
62/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemia muodostuu mitä helpoimmin rikkaiden miesten kanssa.

Ei ainakaan mun kohdalla pitänyt paikkaansa. 

Nuorempana mua kosiskeli yrittäjä, jolla oli järven rannassa lukaali ja hienolla mersulla ajeli. Kertoili perheensä mökistä Lapissa yms yms..

Kun mä yritin kertoa jotain itsestäni, niin mies ei kuunnellut yhtään. Ei sitä kiinnostanut kuka olen tai mitä ajattelen, olis vaan halunnut nuoren blondin koristeeksi pelkääjän paikalle.

Sanoin sitten vähän aikaa sitä pröystäilyä kuunneltuani, että kiitos, mutta ei kiitos. :)

Myöhemmin sitten menin yhteen köyhästä perheestä lähtöisin olevan miehen kanssa ja kun molemmat olemme ahkeria niin ollaan saatu kasattua meille ihan hyvä elintaso. Vaikkei sitä rantalukaalia olekaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä se paremman tasoinen mies on? Kyllä musta on typerää köyhän naisen etsiä esim rikasta miestä, ihan kuin on vanhan miehen typerää etsiä mahdollisimman nuorta naista. En mä tuomitse, mutta en tajua miksi etsiä mahdollisimman erilaista ihmistä suhteeseen enkä myöskään sitä, että jonkun rakkaus kohdistuu rahaan tai nuoruuteen. Ne on kumpikin katoavaisia asioita.

Kummasti ne tasot häipyvät kuin tuhka tuuleen aina kun puhutaan naisten vaatimuksista.

Mitä muiden vaatimuksilla on väliä? Oletko lapsi, joka tarvitsee vahvistusta sille, että on ok tykätä Ryhmä Hausta eikä Hello Kittystä? Elä omaa elämääsi. 

Vierailija
64/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä se paremman tasoinen mies on? Kyllä musta on typerää köyhän naisen etsiä esim rikasta miestä, ihan kuin on vanhan miehen typerää etsiä mahdollisimman nuorta naista. En mä tuomitse, mutta en tajua miksi etsiä mahdollisimman erilaista ihmistä suhteeseen enkä myöskään sitä, että jonkun rakkaus kohdistuu rahaan tai nuoruuteen. Ne on kumpikin katoavaisia asioita.

Kummasti ne tasot häipyvät kuin tuhka tuuleen aina kun puhutaan naisten vaatimuksista.

Tasot häipyvät siksi, kun ne ovat alunperinkin huuhaata.

Vierailija
65/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetin kemia, älä ny naurata.

Sitä veruketta naiset aina käyttää kun tulee ne kootut selitykset miksei tavismies kelpaa.

Ei se ole veruke, ihmisestä pitää kiinnostua aidosti.

Vierailija
66/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemia muodostuu mitä helpoimmin rikkaiden miesten kanssa.

Ei ainakaan mun kohdalla pitänyt paikkaansa. 

Nuorempana mua kosiskeli yrittäjä, jolla oli järven rannassa lukaali ja hienolla mersulla ajeli. Kertoili perheensä mökistä Lapissa yms yms..

Kun mä yritin kertoa jotain itsestäni, niin mies ei kuunnellut yhtään. Ei sitä kiinnostanut kuka olen tai mitä ajattelen, olis vaan halunnut nuoren blondin koristeeksi pelkääjän paikalle.

Sanoin sitten vähän aikaa sitä pröystäilyä kuunneltuani, että kiitos, mutta ei kiitos. :)

Myöhemmin sitten menin yhteen köyhästä perheestä lähtöisin olevan miehen kanssa ja kun molemmat olemme ahkeria niin ollaan saatu kasattua meille ihan hyvä elintaso. Vaikkei sitä rantalukaalia olekaan. :)

Ennen kun joku tarttuu niin se mökki oli siis suvun, meillä päin vaan on tapana puhua perheestä. Mies oli sinkku ja itsekin aika nuori. :)

Vierailija
67/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä nuorikin nainen tajuaa että hän vanhenee joka päivä ja jos mies kutsuu vanhempia naisia kantturoiksi niin sama kohtalo odottaa häntäkin."

Tietysti vanhenevat, mutta ei heistä tule kantturoita. Katsos, kun nainen voi vanheta myös arvokkaasti ja silloin kaikki kunnioittavat sellaista naista. Kanttura tarkoittaa naista, joka on katkera syystä tai toisesta ja koittaa muuttaa maailmaa propagandalla, että vanhempi mies nuoremman naisen kanssa on paha juttu.

Onko nuorten naisten vaivoina pyörivä setämies vanhentunut arvokkaasti? 

Vierailija
68/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetin kemia, älä ny naurata.

Sitä veruketta naiset aina käyttää kun tulee ne kootut selitykset miksei tavismies kelpaa.

Ei se ole veruke, ihmisestä pitää kiinnostua aidosti.

Oikeestiko miehelle riittää, että kelpaa jollekin? 

No jos kelpaisit minulle ja muistuttaisin sinua sitten päivittäin siitä, miten en saanut sitä, mitä oikeasti halusin, mitä sinulta puuttuu jne... niin voisitko hyvin?

Vierailija
69/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa haluta ihan mitä vaan. Jos minä esim. olen kiinnostunut ikäisestäni 50v miehestä, mutta hän haluaa 25-30v naisen, se on ihan ok. Kiinnostuksni häneen lopahti jo.

Vierailija
70/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turisin viime viikolla jonkin aikaa erään 19v yliopiston aloittavan naisen kanssa, jolla oli selvästi minua paremmat keskustelutaidot, vaikka olen 46v mies. Siltikin sain hänen olemisestaan vaikutelman, että tässä on vielä hyvin lapsenomainen henkilö kyseessä. Olisi vaikea kuvitella minkäänlaista kemiaa välillemme.

Voi olla toki että itse olen keskimääräistä miestä kypsempi, ja kenties useimmilla kypsyminen loppuu 25 ikävuoteen. Sen jälkeen siitä on otettava vastuu itse, se ei tapahdu enää automaattisesti. Eli jos on vielä 25-vuotiaan tasolla oleva neljäkymppinen, niin miksei sitä kemiaa löytyisikin 19-vuotiaan kanssa. 

Missä se sinun kypsyytesi näkyy, jos 19-vuotias päihittää sinut keskustelutaidoissa?

Vierailija
71/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi DiCaprio sitten panee 20v huippumalleja, mutta minä en?

Vierailija
72/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä nuorikin nainen tajuaa että hän vanhenee joka päivä ja jos mies kutsuu vanhempia naisia kantturoiksi niin sama kohtalo odottaa häntäkin."

Tietysti vanhenevat, mutta ei heistä tule kantturoita. Katsos, kun nainen voi vanheta myös arvokkaasti ja silloin kaikki kunnioittavat sellaista naista. Kanttura tarkoittaa naista, joka on katkera syystä tai toisesta ja koittaa muuttaa maailmaa propagandalla, että vanhempi mies nuoremman naisen kanssa on paha juttu.

Onko nuorten naisten vaivoina pyörivä setämies vanhentunut arvokkaasti? 

Olen kuullut, että teidän piireissä kaikki miehet ovat jotain kummajaisia. Hampaattomia läskejä, juoppoja ja pedareita. Eihän tuollainen ole hyvä vanhemmallekaan naiselle.

Vierailija
73/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämähän on nimenomaan match made in heaven: vanhempi, rikas ja yläluokkainen mies, ja nuori, hedelmällinen köyhä nainen.

Se että köyhä mies yrittää saada nuorta ja hedelmällistä, tai hedelmätön ja vanha yrittää pariutua ylöspäin, eivät toimi. Mutta kun nämä kohtaavat toisensa, homma on tasapainossa.

Itselläni on kyllä ihan eri käsitys tasapainoisesta parisuhteesta. Eihän noilla sinun "match made in heaven" -tyypeillä ole mitään yhteistä. Mistä he keskustelisivat? Tuskin on samat arvotkaan.

Vierailija
74/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa haluta ihan mitä vaan. Jos minä esim. olen kiinnostunut ikäisestäni 50v miehestä, mutta hän haluaa 25-30v naisen, se on ihan ok. Kiinnostuksni häneen lopahti jo.

Olet liian vanha tuon ikäiselle miehelle.

Vierailija
75/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tee DiCapriosta tasokasta, että häntä himoitsevat parikymppiset lokkeilevat bimbot. Rahat voi myös menettää, joten onko se tason menetyskin vain yhden konkurssin päässä? Tasoa on miehessä, jonka rinnalla pysytään myös silloin, kun päälaki on kalju, rahat ovat menneet ja terveys reistailee.

Vierailija
76/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se sinun kypsyytesi näkyy, jos 19-vuotias päihittää sinut keskustelutaidoissa?

Siinä mistä olen kiinnostunut, mitä elämältäni haluan ja miten suhtaudun ympärilläni tapahtuviin tilanteisiin ja omiin tunteisiini. Keskustelutaito näyttää olevan vain taito muiden joukossa, jota kehittää ahkera opiskelu, älykkyysosamäärä ja keskustelevaan perheeseen syntyminen.

Esimerkiksi poliitikot ovat erinomaisia keskustelijoita, mutta kypsyyttä löytyy tuskin keltään. Kypsä ihminen ei tunne vetoa uraan, jossa pitää koko ajan riidellä ja voittaa muut perustelemalla, että miksi minä olen oikeassa ja te muut väärässä.

Vierailija
77/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat täysin sokeita sille, että kun nainen on fiksu ja sivistynyt, hän on sitä jo nuorena. Ei se niin mene kuten te usein kerrotte, että naisen aivot eivät ole täysin kehittyneet vielä ennen 25 vuotta. Teinikin voi olla erittäin fiksu ja aikuismainen, mutta voi olla että osa vähemmän fiksuista naisista karttavat sellaisia, koska tajuavat olevansa fiksuudessa altavastaajina. Älkää koskaan aliarvioiko ihmisten ja varsinkin nuorten naisten älykkyyttä pelkän iän perusteella. Kuulkaa heitä ja ihastelkaa, miten nuorillakin on aivan mahtava kyky ajatella asioita.

Vierailija
78/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Hollywood-näyttelijä liittyy suomalaisten pariutumiseen ja suomalaisten seksielämään?

Vierailija
79/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ollut teini/nuori nainen, jota setämiehet ovat ahdistelleet.

Edelleenkin pidän keski-ikäisiä ja vanhempia setämiehiä ällöttäviä.

N34

Tämä.Suurimmalla osalla naisia on tuo kokemus ja sitä kautta se inhotus tuollaisia miehiä kohtaan on syntynyt.

Vierailija
80/222 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet liian vanha tuon ikäiselle miehelle.

Olen eri, mutta pakko todeta että kaikin mokomin näin voi olla, jos kyseiset miehet niin kokevat. Vastaavasti ne viisikymppiset miehet ovat liian vanhoja nuoremmille naisille. Eli johtopäätös lienee, että heterosuhteet ovat mahdittomia, kun kiinnostukset menevät ristiin. Mutta onneksi pariutuminen ja muukin kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa on täysin vapaaehtoista, joten itsekseenkin voidaan kaikki olla 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi