Miksi tuomitsette sen jos mies haluaa paljon nuoremman naisen muttei sitä jos tavallinen nainen haluaa paljon omaa tasoansa paremman miehen?
Entä jos sillä miehellä ei vaan ole sitä "kemiaa" saman ikäisten naisten kanssa?
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Ikä on todellinen asia, taso ei.
Paheksun myös nuorempia miehiä jahtaavia naisia
Oman ikäsillä on lapsia/perhe, ei paljo suhdetta semmosen kans rakennella
Vierailija kirjoitti:
"Olet normaali mies. Valtaosa miehistä viehättyy aikuisista naisista, pieni osa vain pitää erityisen nuorista naisista, mutta heitä on kerääntynyt palstalle paljon. Käytännön syistä he jäävät parittomiksi, koska fetisistit (tai pahemmat) ovat mieltymyksensä vankeja sikäli, etteivät voi muunlaisista kiihottua. Niinpä pysyvä suhde muodostuu vaikeaksi heti kun itse vanhenee "setämieheksi", sikäli kun mitään suhteita koskaan on ollutkaan. Naispuolisilla vastaavilla on paljon helpompaa. Nuorille miehille seksi kelpaa oikein hyvin vanhemman naisen kanssa ja osalle suhdekin. Ison ikäeron suhteet ovat silti tilastollisesti harvinaisia keskittyen sosioekonomisesti huonompiosaisten ryhmään. Joukossa on todennäköisesti paljon elämänhallintaongelmien kanssa kamppailevia pareja."
Siinä jälleen kerran "aikuinen" halveksuu nuoria aikuisia naisia. Ja tietenkin tämän silmissä vanhempi mies, jota kiinnostaa itseään nuorempi nainen on tä
En halveksu ketään. Kukaan ei voi mieltymykselleen mitään, seksuaalinen taipumus on melko muuttumaton. Se muuttuu vain, jos se alunperinkin on ollut väljempi ja monimuotoisempi ja lisäksi, jos ihmisellä itsellään on halu muuttua (esimerkiksi siksi, että taipumus on laissa kielletty).
Jos voi kiihottua vain nuorista naisista, voi olla tyytyväinen siitä, että taipumus ei kohdistu liian nuoreen. Nimittäin tulokset ammattitaitoisestakin psykoterapiasta ja kuntoutuksesta seksuaalisen suuntautumisen muuttamiseksi (jos se on rikollista) ovat tutkimuskirjallisuuden mukaan "vaatimattomia".
Onneksi sain väistettyä monta luotia ja pidin helppojen naisten kanssa lähinnä hauskaa. Olen aivan tarpeeksi nähnyt, miten heppoisin perustein lähdetään suhteisiin, syntyy lapsia ja sitten perhe hajotetaan usein hyvin lapsellisista syistä. Ei käynyt sellainen minulle. Muutenkin meidän kulttuuri on muuttunut sellaiseksi, ettei tavallisia perhearvoja oikein edes saisi kunnioittaa, eikä edes haaveilla normaalista ja tasapainoisesta ydinperheestä. Omien vanhempien avioeron kokeneena ja varsinkin äidin käytöksen isää kohtaan on opettanut tunnistamaan aika hyvin naistyypin, josta tietää heti kättelyssä, että hankaluuksia on tiedossa, joten paneminen aina kumin kanssa ja sitten jossain vaiheessa luiskaan.
Nyt on avioliittoa takana jo kohta 20 vuotta hyvän naisen kanssa ja tapasin hänet asuessani ulkomailla. En väitä, ettenkö olisi voinut naida suomalaista naista, mutta mm. vaimon perhekeskeisyys ja samaan hiileen puhaltaminen ovat ominaisuuksia joita olen harvoin nähnyt Suomessa.
Ap on sekaisin. Useimmat eivät tuomitse kumpaakaan tai heitä ei voisi muutenkaan kiinnostaa vähempää muiden asiat.
En tuomitse mitään. Jokainen saa haluta, mikä itselle haluttavimmalta tuntuu.
Sehän on luonnonlaki, että miehet hakeutuu nuorempien naisten seuraan, koska ovat keskimäärin henkisesti kypsymättömämpiä kuin naiset. Siten joku 50-v. mies voi löytää samantasoisen kumppanin 20-v naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ollut teini/nuori nainen, jota setämiehet ovat ahdistelleet.
Edelleenkin pidän keski-ikäisiä ja vanhempia setämiehiä ällöttäviä.
N34
Olet itse tätä nykyä viittä vaille naaraspuolinen setämies ikäsi puolesta.
Entä sitten? Ilmeisesti hän ei ahdistele nippanappa täysi-ikäisiä poikia.
Väitätkö kaikkien setämiesten harrastavan tuollaista? Mistä minä voin tietää mikä Susanna Penttilän kaltainen limanuljaska ja oksetus kommentoimani nainen on.
"En halveksu ketään. Kukaan ei voi mieltymykselleen mitään, seksuaalinen taipumus on melko muuttumaton. Se muuttuu vain, jos se alunperinkin on ollut väljempi ja monimuotoisempi ja lisäksi, jos ihmisellä itsellään on halu muuttua (esimerkiksi siksi, että taipumus on laissa kielletty).
Jos voi kiihottua vain nuorista naisista, voi olla tyytyväinen siitä, että taipumus ei kohdistu liian nuoreen. Nimittäin tulokset ammattitaitoisestakin psykoterapiasta ja kuntoutuksesta seksuaalisen suuntautumisen muuttamiseksi (jos se on rikollista) ovat tutkimuskirjallisuuden mukaan "vaatimattomia"."
Kyllä sinä halveksut sekä nuoria fiksuja naisia, että kaikkia miehiä.
Tässähän on puheenaiheena se, että naiset tuomitsevat nuoren naisen ja vanhemman miehen suhteen, mutta eivät toisinpäin. Sinä jostain syystä käänsit asian seksiin ja vieläpä vihjailuun, että tuollainen mielenkiinto miehellä olisi jopa laitonta, eli ilmeisesti ajattelet, että miehet haluaisivat alaikäisen naisen?
Ja kiihottumisesta puheen ollen, miksi vanhemmat naiset aina vääntävät asian niin, ettei miehet kiihotu muista kuin nuorista naisista? Siinäkin kyse on siitä, että fiksu nuori ei halveksu vanhojen naisten tapaan vanhempia herrasmiehiä vaan kokeilunhaluisina kiihottuvat vanhemmista miehistä johtaen siihen, että mies kiihottuu.
Tuntuu siltä, että vanhemmat naiset, joista tutkimusten mukaan 98% eivät nauti seksistä, eivätkä ole ikinä saaneet kokea rajuja orgasmien aaltoja päästä varpaisiin useina ryöppyinä, haluavat, etteivät nuoretkaan naiset saisi niitä kokea. Melko raukkamaista etten sano.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sain väistettyä monta luotia ja pidin helppojen naisten kanssa lähinnä hauskaa. Olen aivan tarpeeksi nähnyt, miten heppoisin perustein lähdetään suhteisiin, syntyy lapsia ja sitten perhe hajotetaan usein hyvin lapsellisista syistä. Ei käynyt sellainen minulle. Muutenkin meidän kulttuuri on muuttunut sellaiseksi, ettei tavallisia perhearvoja oikein edes saisi kunnioittaa, eikä edes haaveilla normaalista ja tasapainoisesta ydinperheestä. Omien vanhempien avioeron kokeneena ja varsinkin äidin käytöksen isää kohtaan on opettanut tunnistamaan aika hyvin naistyypin, josta tietää heti kättelyssä, että hankaluuksia on tiedossa, joten paneminen aina kumin kanssa ja sitten jossain vaiheessa luiskaan.
Nyt on avioliittoa takana jo kohta 20 vuotta hyvän naisen kanssa ja tapasin hänet asuessani ulkomailla. En väitä, ettenkö olisi voinut naida suomalaista naista, mutta mm. vaimon perhekeskeisyys ja samaan hiileen puhaltaminen ovat ominaisuuksia joita o
En voi mitään sille, että pitkään ulkomailla asuneena pidän tällaisia kertomuksia todella epäuskottavina. Näin ei kirjoita ihminen, joka on asunut pitkään ulkomailla. Ehkäpä ei sellainenkaan, jolla oikeasti on monikulttuurinen, 20 vuotta kestänyt suhde.
Vierailija kirjoitti:
"En halveksu ketään. Kukaan ei voi mieltymykselleen mitään, seksuaalinen taipumus on melko muuttumaton. Se muuttuu vain, jos se alunperinkin on ollut väljempi ja monimuotoisempi ja lisäksi, jos ihmisellä itsellään on halu muuttua (esimerkiksi siksi, että taipumus on laissa kielletty).
Jos voi kiihottua vain nuorista naisista, voi olla tyytyväinen siitä, että taipumus ei kohdistu liian nuoreen. Nimittäin tulokset ammattitaitoisestakin psykoterapiasta ja kuntoutuksesta seksuaalisen suuntautumisen muuttamiseksi (jos se on rikollista) ovat tutkimuskirjallisuuden mukaan "vaatimattomia"."
Tässähän on puheenaiheena se, että naiset tuomitsevat nuoren naisen ja vanhemman miehen suhteen, mutta eivät toisinpäin. Sinä jostain syystä käänsit asian seksiin ja vieläpä vihjailuun, että tuollainen mielenkiinto miehellä olisi jopa laito
Keskustelu kanssasi taitaa olla ihan turhaa.
Sivistymättömät juntit runoilemassa, kun ovat mielestään maailmaa muuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
En tuomitse mitään. Jokainen saa haluta, mikä itselle haluttavimmalta tuntuu.
Sehän on luonnonlaki, että miehet hakeutuu nuorempien naisten seuraan, koska ovat keskimäärin henkisesti kypsymättömämpiä kuin naiset. Siten joku 50-v. mies voi löytää samantasoisen kumppanin 20-v naisesta.
Kyllä se niin on, että naiset ne ovat kypsymättömiä, usein ihan hautaan saakka. Eihän oikeasti aikuinen vertaile eri ikäisiä ihmisiä tuolla tavalla. Sitäkin olen joskus pohtinut, että millaista naisilla on elämä omien teinien kanssa, kun se sukupolvien välinen keskusteluyhteys tuntuu olevan täysin hukassa? Ei ole kuulemma mitään keskusteltavaa mistään, kun toinen voisi olla ikänsä puolesta lapsi tai on lapsi.
"En voi mitään sille, että pitkään ulkomailla asuneena pidän tällaisia kertomuksia todella epäuskottavina. Näin ei kirjoita ihminen, joka on asunut pitkään ulkomailla. Ehkäpä ei sellainenkaan, jolla oikeasti on monikulttuurinen, 20 vuotta kestänyt suhde."
Höh. Olen nainen ja lähes samanlainen kokemus taustalla, mutta ollaan oltu vasta muutama vuos naimisissa ulkkismiehen kans.
Vierailija kirjoitti:
Sivistymättömät juntit runoilemassa, kun ovat mielestään maailmaa muuttamassa.
Mistä moinen naisviha?
Vierailija kirjoitti:
nainen ansaitsee paremman tasoisen miehen, miehet ei ansaitse mitään.
tyypillinen hiekka-pllun kommentti
Vierailija kirjoitti:
Tässähän on puheenaiheena se, että naiset tuomitsevat nuoren naisen ja vanhemman miehen suhteen, mutta eivät toisinpäin. Sinä jostain syystä käänsit asian seksiin ja vieläpä vihjailuun, että tuollainen mielenkiinto miehellä olisi jopa laito
Tai sitten niillä vanhoilla naisilla on jo kokemuksia miehistä, eikä välttämättä hyviä. Ne vanhatkin naiset ovat joskus olleet nuoria naisia ja nähneet setämiesten kiinnostuksen laadun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ollut teini/nuori nainen, jota setämiehet ovat ahdistelleet.
Edelleenkin pidän keski-ikäisiä ja vanhempia setämiehiä ällöttäviä.
N34
Olet itse tätä nykyä viittä vaille naaraspuolinen setämies ikäsi puolesta.
Entä sitten? Ilmeisesti hän ei ahdistele nippanappa täysi-ikäisiä poikia.
Väitätkö kaikkien setämiesten harrastavan tuollaista? Mistä minä voin tietää mikä Susanna Penttilän kaltainen limanuljaska ja oksetus kommentoimani nainen on.
Nuo setämiestarinat ovat naisten mielikuvituksen tuotetta tai sitte nämä ovat jotain rupusakkia pyörimässä jossain huume-/ryyppyporukoissa. Veikkaan jälkimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
"En voi mitään sille, että pitkään ulkomailla asuneena pidän tällaisia kertomuksia todella epäuskottavina. Näin ei kirjoita ihminen, joka on asunut pitkään ulkomailla. Ehkäpä ei sellainenkaan, jolla oikeasti on monikulttuurinen, 20 vuotta kestänyt suhde."
Höh. Olen nainen ja lähes samanlainen kokemus taustalla, mutta ollaan oltu vasta muutama vuos naimisissa ulkkismiehen kans.
Ehkä muistat kommenttini sitten, kun olet ollut 20 vuotta naimisissa tuon miehen kanssa, jos liitto kestää sen verran.
Moni asia, joka nousee kompastuskiveksi monikulttuurisissa suhteissa ei tosin oikeasti ole peräisin varsinaisesti kulttturien eroista, vaikka pari on itse visusti sitä mieltä eli toinen puolustaa käytöstään sillä perusteella, että se kuuluu kulttuuriin ja toinen "ostaa" sen selityksen, joten varsinainen asia jää kokonaan käsittelemättä.
Ihminen on kaikkialla sama, vaikka pieniä kulttuurierojakin kyllä on tapojen ja ideaalien tasolla sekä yhteiskuntaluokkiin liittyen. Kun monikulttuurinen pari tapaa, voi mennä moni asia yhteensopivuudessa pieleen sen takia, ettei hahmoteta toinen toisensa taustaa oikein kuten tapahtuisi saman kulttuurin sisällä. Siinä on oman näkemykseni mukaan monikulttuuristen suhteiden isoin kompastuskivi, jos katsotaan kulttuurieron suhteen. Muissa jutuissa ovat samanlaisia kuin muutkin parit, samat reaktiot, samat töyssyt jne. Ihminen on sama kaikkialla maailmassa.
Suurin osa miehistä on koko ikänsä niin toksisia ja p0rnon luoman "naiskuvan" kanssa eläviä, että on täysin oikein halveksua heitä.
On vain hyvä, jos tavallinen/rumaksikin haukuttu Nainen löytää oikeasti tasokasta seuraa jätteiden joukosta. =)
"Tai sitten niillä vanhoilla naisilla on jo kokemuksia miehistä, eikä välttämättä hyviä. Ne vanhatkin naiset ovat joskus olleet nuoria naisia ja nähneet setämiesten kiinnostuksen laadun."
Murrosikäisenä oli vaarana, että päädyn kokeilemaan huumeita, kun luokallani oli pari hörhöä. Katsoin kuitenkin viisaimmaksi pysytellä heistä kaukana, joten ei ole kokemusta huumeista. Mikä teidät estää vaihtamasta seuraa?
"Olet normaali mies. Valtaosa miehistä viehättyy aikuisista naisista, pieni osa vain pitää erityisen nuorista naisista, mutta heitä on kerääntynyt palstalle paljon. Käytännön syistä he jäävät parittomiksi, koska fetisistit (tai pahemmat) ovat mieltymyksensä vankeja sikäli, etteivät voi muunlaisista kiihottua. Niinpä pysyvä suhde muodostuu vaikeaksi heti kun itse vanhenee "setämieheksi", sikäli kun mitään suhteita koskaan on ollutkaan. Naispuolisilla vastaavilla on paljon helpompaa. Nuorille miehille seksi kelpaa oikein hyvin vanhemman naisen kanssa ja osalle suhdekin. Ison ikäeron suhteet ovat silti tilastollisesti harvinaisia keskittyen sosioekonomisesti huonompiosaisten ryhmään. Joukossa on todennäköisesti paljon elämänhallintaongelmien kanssa kamppailevia pareja."
Siinä jälleen kerran "aikuinen" halveksuu nuoria aikuisia naisia. Ja tietenkin tämän silmissä vanhempi mies, jota kiinnostaa itseään nuorempi nainen on täysin outo tapaus. 🤣😂