Miksi tuomitsette sen jos mies haluaa paljon nuoremman naisen muttei sitä jos tavallinen nainen haluaa paljon omaa tasoansa paremman miehen?
Entä jos sillä miehellä ei vaan ole sitä "kemiaa" saman ikäisten naisten kanssa?
Kommentit (222)
Kenenkään ei pidä tyytyä yhtään mihinkään. Nuoret on syytä jättää rauhaa. Heille kyllä löytyy ikäistään seuraa.
Mua ei ainakaan yhtään liikuta muiden ihmisten suhteet ja valinnat. Miksi se mulle kuuluisi?
Vierailija kirjoitti:
No mikä se paremman tasoinen mies on? Kyllä musta on typerää köyhän naisen etsiä esim rikasta miestä, ihan kuin on vanhan miehen typerää etsiä mahdollisimman nuorta naista. En mä tuomitse, mutta en tajua miksi etsiä mahdollisimman erilaista ihmistä suhteeseen enkä myöskään sitä, että jonkun rakkaus kohdistuu rahaan tai nuoruuteen. Ne on kumpikin katoavaisia asioita.
Tuo on katkerien kantturoiden lapsellista lässytystä, että miehet etsisivät mahdollisimman nuorta naista parisuhteeseen. Seksiuhteet sattavat olla asia erikseen, mutta siinäkin teillä kantturoilla on tapana vääristellä asioita ja länkyttää pedareista jne.
Itse meinasin jo lopettaa yhteydenpidon nykyiseen vaimooni, kun en millään meinannut alussa uskoa, että hän olisi yli 30v, koska näytti kuvissa 20-vuotiaalta. Olen täysin varma, että jokaisella miehellä, jolla on nuorempi vaimo, päällimmäinen asia on ollut se, että kyseisen naisen kanssa on helppo ja hyvä olla.
Tällä palstallahan se oikein korostuu, että keski-ikäiset naiset eivät ihan omasta käytöksestään johtuen ole rivissä ensimmäisinä treffattavina, kun sinkkumies alkaa tapailemaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
No mikä se paremman tasoinen mies on? Kyllä musta on typerää köyhän naisen etsiä esim rikasta miestä, ihan kuin on vanhan miehen typerää etsiä mahdollisimman nuorta naista. En mä tuomitse, mutta en tajua miksi etsiä mahdollisimman erilaista ihmistä suhteeseen enkä myöskään sitä, että jonkun rakkaus kohdistuu rahaan tai nuoruuteen. Ne on kumpikin katoavaisia asioita.
Tarvittaessa voi vaihtaa uuteen kumppaniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä duunissa koulun keittiössä eräs lihava tatuoitu röökiä vetävä yh mamma sanoi että ei kelpuuta muita kuin hyvin tienaavia komeita miehiä,ei meistä kyllä kukaan tietenkään kehdannut sanoa että ei sellaiset varmaan edes katsele sinua päin.
Miksi edes olisitte sanoneet niin? Eihän hän puhunutkaan näiden miesten kriteereistä vaan omistaan. Hänellä on täysi oikeus määrittää itse omat kriteerinsä ja päättää vaikka, että vain hyvib tienaava komea mies kelpaa. Miksi muka ei olisi? Hyvin tienaavat komeat miehet niin ikään päättävät itse omat kriteerinsä ja sen, onko tämä työkaverisi heidän mielestään kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä duunissa koulun keittiössä eräs lihava tatuoitu röökiä vetävä yh mamma sanoi että ei kelpuuta muita kuin hyvin tienaavia komeita miehiä,ei meistä kyllä kukaan tietenkään kehdannut sanoa että ei sellaiset varmaan edes katsele sinua päin.
Näitä on muuten yllättävän paljon.
Mielestäni ikä ja tasokkuus ei ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on katkerien kantturoiden lapsellista lässytystä, että miehet etsisivät mahdollisimman nuorta naista parisuhteeseen. Seksiuhteet sattavat olla asia erikseen, mutta siinäkin teillä kantturoilla on tapana vääristellä asioita ja länkyttää pedareista jne.
Itse meinasin jo lopettaa yhteydenpidon nykyiseen vaimooni, kun en millään meinannut alussa uskoa, että hän olisi yli 30v, koska näytti kuvissa 20-vuotiaalta. Olen täysin varma, että jokaisella miehellä, jolla o
Kyllä nuorikin nainen tajuaa että hän vanhenee joka päivä ja jos mies kutsuu vanhempia naisia kantturoiksi niin sama kohtalo odottaa häntäkin.
Millä lailla tuomitseminen on ilmennyt? Lähinnä täällä on sanottu, että vanhemmat miehet eivät kiinnosta, ja se ei ole tuomitsemista. Miehillä on tietenkin oikeus haaveilla kenestä haluaa.
Mitä tasoihin tulee, niin ne ovat niin epäselviä ja tuntuvat muuttuvat ihan henkilöstä riippuen, joten tasoja ei samalla lailla pysty toteamaan/mittaamaan kuin ikää. Murra sama homma siinäkin, eli jokainen saa itse päättää, millaisen kumppanin haluaa, ja kenestä on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on muuten yllättävän paljon.
Entä sitten? Kenen ongelma tuo on? Olen itsestä miehistä kiinnostunut, tupakoimaton, hoikka nainen ilman tatuointeja, enkä koe ongelmaksi sitä, jos lihavat, tatuoidut ja röökiä vetävät naiset kiinnostuvat a) samanlaisista/samoista miehistä kuin minä, b) paremman näköisistä miehistä kuin minä. Kiinnostaisi, millä lailla tuo olisi miestenkään ongelma?
Turisin viime viikolla jonkin aikaa erään 19v yliopiston aloittavan naisen kanssa, jolla oli selvästi minua paremmat keskustelutaidot, vaikka olen 46v mies. Siltikin sain hänen olemisestaan vaikutelman, että tässä on vielä hyvin lapsenomainen henkilö kyseessä. Olisi vaikea kuvitella minkäänlaista kemiaa välillemme.
Voi olla toki että itse olen keskimääräistä miestä kypsempi, ja kenties useimmilla kypsyminen loppuu 25 ikävuoteen. Sen jälkeen siitä on otettava vastuu itse, se ei tapahdu enää automaattisesti. Eli jos on vielä 25-vuotiaan tasolla oleva neljäkymppinen, niin miksei sitä kemiaa löytyisikin 19-vuotiaan kanssa.
Eipä noista kummastakaan kauheasti haittaa ole, mutta miesten kiinnostus nuorempiin on aiheuttanut sen, ettei deitti-ilmoitusta voi tehdä sellaisiin paikkoihin, joissa kuka tahansa voi lähettäö viestejä kenelle vain. Vanhemmat miehet nimittäin aina spämmivät tyrkyttämällä seuraansa, vaikka ilmoituksessa on lukenut, että haussa on "suunnilleen samanikäinen mies". Mutta tämä on tietysti vältettävissä niin, että etsii seuraa vain paikoista, joissa viestejä voi lähettää vasta matchin jälkeen.
Sedälläpä se siitin sykkii, kun teinigimmat ne vaan kireissä leggingseissä, terhakkaat pakarat piukkoina vaan pistävät kävellen menemään eestaas aijaijai! Jaixx <3<3<3 Mut ei låskeille naisille mitään! :) sexiwautsinen!
No ainakin jenkeissä ollaan ajamassa lapsiavioliittojen sallimista lailla, jolloin hyväksikäyttäjät voivat mennä naimisiin ahdostelemansa 14-vuotiaan kanssa ja näin pelastaa hänet häpeältä (ja koulutukselta). En kyllä itse arvostele kenenkään parisuhteita, koska en useinkaan tiedä mikä heitä kiinnostaa parisuhdemielessä
Vierailija kirjoitti:
Siis tämähän on nimenomaan match made in heaven: vanhempi, rikas ja yläluokkainen mies, ja nuori, hedelmällinen köyhä nainen.
Se että köyhä mies yrittää saada nuorta ja hedelmällistä, tai hedelmätön ja vanha yrittää pariutua ylöspäin, eivät toimi. Mutta kun nämä kohtaavat toisensa, homma on tasapainossa.
Ihmisen ikä on fakta, tasot ovat vain joidenkin päänsisäistä höpinää.
Haluaako ap:n esimerkissä mies ruman ja lihavan naisen ja kutsuu tätä tasoaan paremmaksi, koska nainen on miestä nuorempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisiahan tämäkin palsta suorastaan tulvii. Olen joskus vuosia sitten oikeasti puijannut erään naisen avustuksella tuollaisia naisia näyttäytymään livenä. Eivät tosin kertoneet omasta ulkonäöstään mitään, mutta kriteerit miehille olivat hyvin korkealla. Olihan siinä pokassa pitelemistä, kun katselin sivusta niitä lylleröitä. 🤣
"Entä jos sillä miehellä ei vaan ole sitä "kemiaa" saman ikäisten naisten kanssa?"
Parisuhteessa on kyse kahden ihmisen haluista, ei vain siitä, mitä mies haluaa tai kenen kanssa hän kuvittelee kemiaa olevan. Kuten sinä, ap, tiedät, nuorilla naisilla ei ole kemiaa sinun kanssasi.
Jokainen saa mitä saa. Se ei kuulu kenllekään.