Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tullut siihen tulokseen, että kaikki hyvät miehet (yli 40-vuotiaat) ovat jo parisuhteessa

Vierailija
15.08.2025 |

Siksi olen päättänyt muuttaa strategiaa ja alkaa metsästämään miestä, jonka nykyinen suhde on kuivunut kasaan. Minulla on kohdekin valmiina. 

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies ei ole vietävissä edes kuivahtaneesta suhteesta. Mutta senhän sä tiesitkin. 

Vierailija
2/124 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ulkomaat vaihtoehtona. Ja joku kiinnostuksenkohde asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies ei ole vietävissä edes kuivahtaneesta suhteesta. Mutta senhän sä tiesitkin. 

Niinhän sinä uskottelet itsellesi.

Vierailija
4/124 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaat miehet vaihtavat puolisonsa jos tämä ei täytä miehelle hyvän parisuhteen kriteerejä- heillä onkin varanaisia tiskin alla jo tyypillisesti tarjolla.

Vierailija
5/124 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suhteeni alkoi pettämisestä. Olemme olleet yhdessä jo 12 vuotta. Mies on hyvä, hän ja hänen ex-vaimonsa eivät vaan rakastaneet toisiaan.

Vierailija
6/124 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vein sit varmaan viime vuonna sen viimesen.

T. puumis

Vierailija
7/124 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaat miehet vaihtavat puolisonsa jos tämä ei täytä miehelle hyvän parisuhteen kriteerejä- heillä onkin varanaisia tiskin alla jo tyypillisesti tarjolla.

Onko laadukas sama kuin hyvä 

Vierailija
8/124 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsit ehkä väärin. Varmaan on miehiä jotka on vietävissä kuivahtaneesta suhteesta. He vaan eivät ole hyviä miehiä. 

Vierailija
9/124 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt. Niin minä mieheni löysin. Mitään kiellettyä ei tehty, mutta tein selväksi että otan hänet jos toimii nopeasti. Ja sehän toimi. Yhdessä ollaan oltu jo toistakymmentä vuotta. Jätti perheensä minun vuokseni. Mutta älkää huoliko; suon lapsillensa mieheni rahat, niiden perässä en ole.

Vierailija
10/124 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit jonkun muun kuin laadukkaan miehen. 

Vierailija
11/124 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä hetken päästä moni ymmärtää ettei kannata koskaan ottaa ketään kumppania - muuten elämä on pelkkiä kompromisseja täynnä.

Vierailija
12/124 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun suhteeni alkoi pettämisestä. Olemme olleet yhdessä jo 12 vuotta. Mies on hyvä, hän ja hänen ex-vaimonsa eivät vaan rakastaneet toisiaan.

Ajan kysymys vain, ajan kysymys vain. Pettäjä on pettäjä vaikka voissa paistaisi. 

Vierailija
13/124 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt. Niin minä mieheni löysin. Mitään kiellettyä ei tehty, mutta tein selväksi että otan hänet jos toimii nopeasti. Ja sehän toimi. Yhdessä ollaan oltu jo toistakymmentä vuotta. Jätti perheensä minun vuokseni. Mutta älkää huoliko; suon lapsillensa mieheni rahat, niiden perässä en ole.

Kunnioitan sinua yhtä vähän kuin miestäsi. 

Vierailija
15/124 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on helppoja

-ap

Vierailija
16/124 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsit ehkä väärin. Varmaan on miehiä jotka on vietävissä kuivahtaneesta suhteesta. He vaan eivät ole hyviä miehiä. 

En ymmärtänyt väärin. Sinä vain uskottelet itsellesi jotain hyvä mies on sitä ja tätä eikö ikinä pettäisi. Ihminen ei yleensäkään ole pelkästään hyvä tai paha. Jos mies ei rakasta vaimoaan, hän ennemmin tai myöhemmin lähtee. Tämä pätee tietenkin myös naisiin. Ikävä tuottaa sinulle tällainen pettymys yksinkertaiseen elämänkatsomukseesi

Vierailija
17/124 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun tosi törkeen kiihottavasti, tällä kertaa mulla on päällä tosi lyhyt ja tiukka toppi, joka näyttää mun täydellisen muodokkaan rintavarustuksen upeasti. Alaosaksi oon valinnut ihanan tiukan minihameen, joka korostaa mun uhkeaa persehelmeä. Oon myös miettinyt tarkkaan, kuinka siististi mä meikkaan ja miten saan silmät näyttämään vieläkin kiillon vallassa olevilta. Mulla on aina hymy huulillani ja katseessa se perverssi välke, joka saa toisen ihmisen tuntemaan olonsa halutuksi.

-ap

Vierailija
18/124 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä hetken päästä moni ymmärtää ettei kannata koskaan ottaa ketään kumppania - muuten elämä on pelkkiä kompromisseja täynnä.

ai niin - terveisin mies :)

Vierailija
19/124 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt väärin. Sinä vain uskottelet itsellesi jotain hyvä mies on sitä ja tätä eikö ikinä pettäisi. Ihminen ei yleensäkään ole pelkästään hyvä tai paha. Jos mies ei rakasta vaimoaan, hän ennemmin tai myöhemmin lähtee. Tämä pätee tietenkin myös naisiin. Ikävä tuottaa sinulle tällainen pettymys yksinkertaiseen elämänkatsomukseesi

Lähteminen on eri asia kuin pettäminen ja lähteminen. Hyvä mies nimenomaan lähtee ensin. Huono mies pettää ja lähtee. 

Pätee myös naisiin. Huonoja naisia on ihan yhtä lailla. 

Vierailija
20/124 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonotkin on. Yllättävän monet naimisissa olevat haluisi jyystää toista naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi