Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkällä liikunnalla ei tosiaan laihdu että ruokavalio on se tärkein

Vierailija
15.08.2025 |

Liikun todella paljon, joku 30000 askelta päivässä mutta ylipainoa on koska syön tosi epäterveellisesti. 

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio, liikunta ja lepo. 

Vierailija
2/65 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään. Jos syöt enemmän kaloreita kun kulutat, niin ei siinä mikään auta.

Liikuntaa kannattaa silti ehdottomasti harrastaa muista syistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tärkeitä terveelliseen elämään. Itse poljen pyörällä jonkun 5 kertaa viikossa yli 1000kcal edestä kerralla, sillä saan syödä jo aika vapaasti koko viikon.

Vierailija
4/65 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä liikunnalla laihtuu, jos sillä saa aikaan riittävän kalorivajeen.

Vierailija
5/65 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se aina kotiinpäin. Jos käyt joka päivä reippaalla tunnin kävelyllä, se on keskikokoiselle naiselle sama kalorivaje, kuin jos olisi viikosta yhden päivän kokonaan syömättä. Itse mieluummin liikun paljon kuin lasken jokaista suupalaa.

Vierailija
6/65 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat tärkeitä terveelliseen elämään. Itse poljen pyörällä jonkun 5 kertaa viikossa yli 1000kcal edestä kerralla, sillä saan syödä jo aika vapaasti koko viikon.

No hehheh :D:D

Vierailija
7/65 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mun opiskelukaveri oli siis ihan huippu-urheilija kun pelasi pesistä sm-tasolla ja oli silti pyöreä. Kait söi enemmän kuin kulutti..

Vierailija
8/65 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta mieti miten lihava olisit, jos et liikkuisi. 

Vierailija
9/65 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsellä se oli raju liikunta päivittäin millä läskit lähti. Sitä ennen ruokavalio oli asetettu sellaiseksi etten liho, mutta vuosia meni kunnes aloitin päivittäisen hikirääkin. 

Nyt käytän liikuntaa ylläpitävänä. 

Joka pävä pitää hikoila kulutus 1000kcal, niin laihdut viikossa kilon. Mitään välipäiviä ei pidetä. 

Tunti täysiä riittää. Tai kaksituntia keskikovaa rääkkiä.

Vierailija
10/65 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy siellä Terveyskylä.fi  -Painonhallintatalo-Saat vinkkejä painonhallintaan.498

Vierailija
11/65 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihduin nuorena sillä tavalla, että nostelin käsipainoja ja kävin uimassa. Ruokavalioon en tehnyt muutoksia. Mutta kyse ei ollut isosta painonpudotuksesta.

Myöhemmin laihduin, kun masennuin ja ruokahalua ei vain ollut. Silloin en jaksanut harrastaa liikuntaa ollenkaan.

Vierailija
12/65 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ hiton Really?

Tämä on suomenkielinen palsta!

Vierailija
13/65 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itsellä se oli raju liikunta päivittäin millä läskit lähti. Sitä ennen ruokavalio oli asetettu sellaiseksi etten liho, mutta vuosia meni kunnes aloitin päivittäisen hikirääkin. 

Joka pävä pitää hikoila kulutus 1000kcal, niin laihdut viikossa kilon. Mitään välipäiviä ei pidetä. 

Jaa että tunnissa kuluu 1000 kcal? Juu juu.

Vierailija
14/65 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu moni yrittää kovasti. Käy kävelemässä 400m joka viikko ja päivittäin menee 4 lihakukon verran kaloreita ja ei tuloksia. 

Vierailija
15/65 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan yrittänyt laihduttaa mutta kerran niin kävi kun liikuin aika paljon, monta kertaa päivässä lyhyitä mutta hyvin intensiivisiä jaksoja. Söin töissä kevyen lounaan ja kotona vain napostelin.

Vierailija
16/65 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt määrän x päivässä lihomatta, ja sitten aloitat liikunnan harrastamisen ja yhä syöt määrän x, kyllä laihdut.

Vierailija
17/65 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kesän ajan liikkunut yli 1500 kcal edestä joka päivä. Paino on tippunut 8 kg vaikka syön paljon enemmän kuin aiemmin. 

Vierailija
18/65 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syöt määrän x päivässä lihomatta, ja sitten aloitat liikunnan harrastamisen ja yhä syöt määrän x, kyllä laihdut.

Ja sehän onkin paras tapa laihtua. Syöminen vastaamaan peruskulutusta ja sitten liikkumalla se kalorivaje. Kun vielä katsoo että syö riittävästi proteiineja, läski todellakin lähtee.

Vierailija
19/65 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1.5h nyrkkeily ja mittaustulokset näyttää mulla 1500kcal

Aikalailla kokoajan olet hengästyneessä tilassa ja et pidä mitään taukoja. Kokoajan lyöt ja liikut. Jos on ylipainoa niin 2000kcal 1.5h

Vierailija
20/65 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1.5h nyrkkeily ja mittaustulokset näyttää mulla 1500kcal

Aikalailla kokoajan olet hengästyneessä tilassa ja et pidä mitään taukoja. Kokoajan lyöt ja liikut. Jos on ylipainoa niin 2000kcal 1.5h

Unohdin mainita että pelkästään paino putoaa nesteiden mukana kilon tai puolikiloa riippuen miten on imeytnyt. Salilla on monta desiä hikeä ja lattia pitää luututa. Oikeet kengät on tärkeet koska oon monesti liukastunut omaan ja muiden hikeen. Nyrkkeily tai kuntopyöräily taitaa olla harrastuksia jotka on laskettu kuluttavan eniten kaloreita suhteessa treeniaikaan.

Sanoisin että saisin itse nyrkkeilemällä pelkästään 45 min sen tonnin kulutettua. Kuntopyöräilyllä sama. Idea on se että sä teet sen itse. 

Treeniä voi säädellä itse tosi kovaksi että ne kalorit kuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän