Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lässähtänyt seksielämä

Vierailija
15.08.2025 |

Kävi tyypillisesti, eli mentiin naimisiin, minä (nainen) lihoin, mies ei ikinä tee aloitetta, ei ole aikaa, ollaan aina liian väsyneitä jne...Ei ole kipinää eikä säpinää.

Harmittaa kun olen päästänyt itseni lihomaan, en tunne enää itseäni viehättäväksi. Tosin hoikkanakin oli sellainen olo, etten viehätä miestäni. Mutta sentään oli hyvä olo itseni kanssa.

Mies kyllä haluaa seksiä, mutta minun pitää aina tehdä aloitteet ja olla muutenkin aktiivisempi. Esim. suuseksi on meillä täysin yksipuolista. Mies ei juuri katsele eikä koskettele minua, esileikit puuttuu. Yhdyntä onnistuu, mikä sinällään hieno juttu, kun miehellä jo ikääkin.

Nyt on aikaa viime kerrasta vaikka kuinka, en tiedä miten tästä pääsisi seksuaalisesti vireämpään suhteeseen, vai pitääkö jo luovuttaa...kaipaisin mieheltäni huomiota, aloitteita, katseita, kosketuksia, kehuja, mutta ei onnistu pyynnöistä huolimatta. Pitääkö alkaa muilta niitä kerjäämään, vai miten tästä pääsee eteenpäin? 

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatkaa suhde ja ryhtykää eettisesti polyamorisiksi. Sitten saat kikkeliä joka suunnasta. Seksuaaliterapeuteilta saa hyvät ohjeet tähän. 

Vierailija
22/79 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija kun sai talot, autot, mökit, pari tenavaa niin sit loppu halut. On väsyny tai migreeni jne tyypillinen nainen. Heitin kyllä lopuksi ulos ja nyt 16v nuorempi joka jaksaa naida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vähän samanlaista ongelmaa. Meillä kyllä ollut aina niin että rouva hoidellaan ensin ja sitten vasta tuun itse. Meillä rouva saa huomiota ja kehuja vaikka hieman ylipainoinen onkin.

me saatiin mieletön seksi buusti päälle kun kerran vahingossa eksyttiin nudisti rannalle noin 10 vuotta sitten. Oli mielettömän kiihoittavaa kun muut miehet katseli nakuna olevaa rouvaa ja hän sai siitä myös mielettömästi lisää itsetuntoa. 

nykyisin tehdään erityisesti seksi lomia jossa otetaan hänestä kuvia ym eroottista leikkiä. Seksi on aivan taivaallista molemmille noilla reissuilla ja parantaa sitä pitkäksi aikaa.

ota itsestäsi vaikka muutama kiva tuhma kuva ja lähetä ne miehellesi. Näin meillä piristetään päivää.

miehen kannattaa käyttää myös erektio lääkkeitä hyvissä ajoin. Ne pidentää huomattavasti kestoa ja parantaa kovuutta mikä meillä ainaskin rouvasta tuntuu kivalle. Muita ei olla otettu seksiin mukaan kuin rannoilla katselemassa ja välillä rouvan alaston kuvia nähden.

lisää vain erotiikkaa mukaan parisuhteeseen niin eiköhän se siitä parane.

Vierailija
24/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisipa munkin ukko tuohon mutta ei.

Vierailija
25/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli vähän samanlaista ongelmaa. Meillä kyllä ollut aina niin että rouva hoidellaan ensin ja sitten vasta tuun itse. Meillä rouva saa huomiota ja kehuja vaikka hieman ylipainoinen onkin.

me saatiin mieletön seksi buusti päälle kun kerran vahingossa eksyttiin nudisti rannalle noin 10 vuotta sitten. Oli mielettömän kiihoittavaa kun muut miehet katseli nakuna olevaa rouvaa ja hän sai siitä myös mielettömästi lisää itsetuntoa. 

nykyisin tehdään erityisesti seksi lomia jossa otetaan hänestä kuvia ym eroottista leikkiä. Seksi on aivan taivaallista molemmille noilla reissuilla ja parantaa sitä pitkäksi aikaa.

ota itsestäsi vaikka muutama kiva tuhma kuva ja lähetä ne miehellesi. Näin meillä piristetään päivää.

miehen kannattaa käyttää myös erektio lääkkeitä hyvissä ajoin. Ne pidentää huomattavasti kestoa ja parantaa kovuutta mikä meillä ainaskin rouvasta tuntuu kivalle. Muita ei olla otettu seksi

Meillä mies ei halua tai pysty katsomaan minua alasti. Aina on silmät kiinni. Olen pyytänyt häntä ottamaan kuvia minusta, mutta se ei sytytä häntä, eikä hän katsele alastonkuviani, jos niitä on otettu. Kokeiltu on. Olisi vain nöyryyttävää ottaa itsestäni tuhmia kuvia ja lähettää niitä hänelle, kun tietää, ettei se sytytä häntä. 

Ja hän on kyllä ihastunut ja rakastunut minuun. Ei ole siitä kiinni. Itse kiihottuisin, jos mies "esineellistäisi" ja "käyttäisi" minua, mutta ei, niin ei. Luulen, että hänet on kasvatettu niin, että naisia ei saa esineellistää ja tuhmia ei saa puhua. On siis kiltti tai estynyt. Yritän hyväksyä asian, mutta surettaa oma näivettyminen ja lihominen. Naiseus valuu hukkaan. 

Ja seksi sinällään hyvää, en vain saa kaipaamaani huomiota siinä. Aiempi mies oli impotentti, mutta sain valtavasti huomiota, niin seisokin puute ei haitannut. Nyt olen onnessani, kun miehelläni seisoo (otan siitä kaiken irti), mutta jään henkisesti vaille tyydytystä, kun hän ei osoita haluaan / "palvo" tai syö katseellaan minua.

Ap

Vierailija
26/79 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallinen tilanne. En tiedä onko miehelläsi jokin jumitus päällä että tuhmia ei saisi kumppanin kanssa puhua ,sillä itsellä on pari samanlaista kaveria minkä mielestä seksi on vain miehen suoritus. Miesten kesken voivat puhua mutta ei puolison. 

kokeile pikku hiljaa taivutella siihen suuntaan että jumitus aukeisi. Voisiko miehesi esim auttaa sheivauksessa ja näin kosketuksiin kanssasi. Tai onko lelut pois suljettu ? 

voi olla myös että miehesi olisi helpompi katsella salassa sun kuvia, itse katson päivittäin vaimon kuvia ja kerron niistä. Paljon kerron myös juttuja noilta rannoilta missä ollaan oltu ja miesten ilmeitä se ainaskin meillä saa rouvan lämpeemään kun kerron noita tuhmia kokemuksia.

voisko noista olla apua ?

m53

Vierailija
27/79 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko mahdollista laihduttaa takaisin entisiin mittoihin tai jopa alle? Minkään ei pitäisi estää tekemästä ja saavuttamasta sitä.

Yritän parhaani. Aiemmin olin hyvin hoikka ja nyt tuntuu todella vaikealta pudottaa painoa. Johtunee työstressistä, makeanhimosta, jota hormonikierukka on lisännyt, iästä, kilpirauhasen vajaatoiminnasta, jatkuvasta kiireestä ja tästä seksuaalisen kipinän puutteesta, joka aiheuttaa tunnesyömistä. On haasteita, mutta haluan kyllä laihtua. 

Olisiko hormonikierukan poistaminen vaihtoehto? Tilalle esim kuparikierukka joka pitää hormonitoiminnan normaalina mutta toimii hyvänä ehkäisynä. 

Itsellä laihdutukseen auttoi kun hormonaalinen ehkäisy lopetettiin (laskimotukoksen vuoksi) ja tilalle gynekologin suosituksesta kuparikierukka.  Ei varmasti toimi kaikilla.

Laihdutukseen auttaa varmasti kun saat stressin ja kiireen pois! 

Onko kilpirauhasen vajaatoiminta hoidossa?

Oletko koskaan itsetyydyttänyt miehesi läsnäollessa? Se voisi vähän herätellä häntä, että sinullakin on omat tarpeesi.

Tai sitten kokonaan stoppi touhulle jos mies ei laita tikkua ristiin niin seksi ja hänen tyydyttäminen loppuu siihen! Joko herää todellisuuteen tai sitten olisi ehkä aika laittaa mies vaihtoon. 

Vierailija
28/79 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä lihomisella ole mitään väliä! Se miten sen itse koet, taas on. Tee asioita joista saat hyvän olon, liiku sen verran mitä jaksat, pue kauniita vaatteita, syö hyvin ja harrasta omaa kivaa säännöllisesti. Kunhan muistat pitää itsestäsi huolta, se merkitsee! Edellä mainittujen muiden antamien vinkkejen lisäksi huomiosin häntä vielä enemmän, kehuisin ja pikku tuhmia vihjailisin. Jos ei ala muuttamaan tapoja, niin kunnon keskustelun ja tarvittaessa muutoksien teon aika. 

Vierailija
29/79 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusallinen tilanne. En tiedä onko miehelläsi jokin jumitus päällä että tuhmia ei saisi kumppanin kanssa puhua ,sillä itsellä on pari samanlaista kaveria minkä mielestä seksi on vain miehen suoritus. Miesten kesken voivat puhua mutta ei puolison. 

kokeile pikku hiljaa taivutella siihen suuntaan että jumitus aukeisi. Voisiko miehesi esim auttaa sheivauksessa ja näin kosketuksiin kanssasi. Tai onko lelut pois suljettu ? 

voi olla myös että miehesi olisi helpompi katsella salassa sun kuvia, itse katson päivittäin vaimon kuvia ja kerron niistä. Paljon kerron myös juttuja noilta rannoilta missä ollaan oltu ja miesten ilmeitä se ainaskin meillä saa rouvan lämpeemään kun kerron noita tuhmia kokemuksia.

voisko noista olla apua ?

m53

Miehelläni on sellainen ajatus, että härskien puhuminen on junttia. Ja toisaalta kunnioitan häntä, kun ei ole mikään lipeväkielinen pervo. Mutta voisi hän silti vähän tuhmempi olla oman vaimonsa seurassa. Yritän itse rohkaista häntä riettaammaksi: välillä "kähmin" häntä ihan arkisissa tilanteissa, kehun ja puhun tuhmia. Toistaiseksi melko yksipuoliseksi jäänyt tällainen.

Ehkä pitää vain hyväksyä mies tuollaisena kuin hän on, eikä odottaa häneltä vastaavaa huomiota. Toivoisin, että hän puristelisi, haluaisi ottaa minusta kuvia ja myös katselisi ja kehuisi niitä, pyytäisi seksipalveluksia ja myös tarjoaisi niitä minulle, ilman että tarvitsisi aina pyytää.

Nuolemista en edes pyydä, kun on tehnyt selväksi, ettei se ole hänen juttunsa, mutta kyllä muuten pyydän hyväilemään minua. Ja ihan mielellään hän niin tekee silloin kun pyydän, ja tuntuu myös kiihottuvan siitä. Itsestäni vaan tuntuu kurjalta, kun joudun aina pyytämään ja tekemään aloitteet jne.

Alastonkuviani hän ei katso edes salaa. On kokeiltu, kun pyysin häntä ottamaan alastonkuvia minusta - parin kuukauden päästä kysyin, onko katsellut niitä. Vastasi rehellisesti, että ei ole katsonut. Ei häntä kiinnosta vartaloni, sen katselu ja tutkiminen, ja nolaan vaan itseni, jos pyydän vielä tuollaisia juttuja. Ehkä en vaan ole hänen silmissään riittävän hottis.

Ap

Vierailija
30/79 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko mahdollista laihduttaa takaisin entisiin mittoihin tai jopa alle? Minkään ei pitäisi estää tekemästä ja saavuttamasta sitä.

Yritän parhaani. Aiemmin olin hyvin hoikka ja nyt tuntuu todella vaikealta pudottaa painoa. Johtunee työstressistä, makeanhimosta, jota hormonikierukka on lisännyt, iästä, kilpirauhasen vajaatoiminnasta, jatkuvasta kiireestä ja tästä seksuaalisen kipinän puutteesta, joka aiheuttaa tunnesyömistä. On haasteita, mutta haluan kyllä laihtua. 

Olisiko hormonikierukan poistaminen vaihtoehto? Tilalle esim kuparikierukka joka pitää hormonitoiminnan normaalina mutta toimii hyvänä ehkäisynä. 

Itsellä laihdutukseen auttoi kun hormonaalinen ehkäisy lopetettiin (laskimotukoksen vuoksi) ja tilalle gynekologin suosituksesta kuparikierukka.  Ei varmasti toimi kaikill

Kiitos hyvistä vinkeistä! Olen muilta osin kokenut hormonikierukan tosi hyvänä asiana, niin en halua poistaa sitä, vaikka se on lisännyt selvästi makeanhimoani.

Aion jatkossa pitää parempaa huolta itsestäni ja vaalia naiseuttani miehestäni riippumatta. Kevensin työtaakkaani, niin stressitasotkin varmasti laskevat piakkoin.

Kilpirauhasen vajaatoiminta on hoidossa. 

Olen useinkin hyväillyt itseäni ja pyytänyt miestäni hyväilemään ja myös selkeäsanaisesti ilmaissut, että minullakin on tarpeeni ja että seksi on myös naisia varten. Olen myös sanonut hänelle, että seksimme on kyllä fyysisesti hyvää, mutta henkisesti jään vaille tyydytystä. Olen kertonut, mitä kaipaisin, monta kertaa. Ehkä pientä edistystä on tapahtunut, mutta itselläni on vähän kurja fiilis siitä, että hän hyväilee ja katselee minua vain siksi kun pyydän, eikä siksi että hän itse haluaisi.

Vähän vaikea päästä eteenpäin muuta kuin hyväksymällä hänet tuollaisenaan. Hän on muutenkin arempi, estyneempi ja hillitympi kuin minä, joten toki se näkyy myös seksissä. En halua, että hän joutuisi olemaan tai esittämään jotain muuta kuin on. Joten näillä mennään.

Ap

Vierailija
31/79 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä lihomisella ole mitään väliä! Se miten sen itse koet, taas on. Tee asioita joista saat hyvän olon, liiku sen verran mitä jaksat, pue kauniita vaatteita, syö hyvin ja harrasta omaa kivaa säännöllisesti. Kunhan muistat pitää itsestäsi huolta, se merkitsee! Edellä mainittujen muiden antamien vinkkejen lisäksi huomiosin häntä vielä enemmän, kehuisin ja pikku tuhmia vihjailisin. Jos ei ala muuttamaan tapoja, niin kunnon keskustelun ja tarvittaessa muutoksien teon aika. 

Kiitos, tämä on hyvä muistutus. Oma hyvinvointi ja naiseus on jäänyt arjen jalkoihin, mutta siihen tulee kyllä muutos. Haluan pitää parempaa huolta itsestäni.

Todella paljon huomioin miestäni siten, kuin haluaisin hänen huomioivan minua. Eli kehun, puhun tuhmia ja kähmin. Asiasta on myös puhuttu vakavasti monta kertaa. Ehkä pientä kehitystä on tullutkin.

Välillä tekee mieli itse lyödä hanskat tiskiin, ja lopettaa miehen huomiointi kokonaan. Mutta jos minä lopetan hänen huomiointinsa, niin ajaudumme kokonaan erilleen ja kämppissuhteeseen. Ajoittain näin käykin, eli välillä on "kämppisjaksoja", kunnes teen aloitteen seksiin ja päästään yhteyteen taas vähäksi aikaa. Pelottaa vaan, että jos tuo kämppismeininki jääkin pysyväksi.

Ap

32/79 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se naisen kierukkaan kuuluu, jos mies on haluton. Ei se sillä parane. Ukolle testoa vaan!

Vierailija
33/79 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Mitä se naisen kierukkaan kuuluu, jos mies on haluton. Ei se sillä parane. Ukolle testoa vaan!

Mieheni ei ole haluton. Haluaa kyllä ja on sanonut, että haluaisi useammin kuin mitä meillä on seksiä. Ongelma on siinä, että haluaa kyllä seksiä, mutta ei huomioi minua. Eikä tee aloitteita, mutta lämpenee nopeasti kun minä teen aloitteen.

Ap

Vierailija
34/79 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä laihdutukseen auttoi kun hormonaalinen ehkäisy lopetettiin (laskimotukoksen vuoksi) ja tilalle gynekologin suosituks

Jos mies mielellään hyväilee sinua kun pyydät niin lähtisin sillä linjalla jatkamaan. Tarkoittaa se varmasti sitä, että hän kyllä todennäköisesti haluaa sua just sellaisena kuin olet mutta rohkeus puuttuu tehdä aloitteita.

Yrittäisin koko ajan pikku-hiljaa pienemmillä vihjeillä päästä siihen tilanteeseen, että hän hyväilee sinua oma-aloitteisesti ja tekisi myös aloitteen seksiin. 

Pettämään en kehota mutta itse löysin eron jälkeen itseni, itsevarmuuden ja naiseuteni kun löysin seksisuhteeseen miehen joka näyttää sanoilla ja teoilla, että haluaa minua. 

Toivotan onnea laihdutukseen, "itsesi" ja naiseutesi löytämiseen uudelleen! T. Samassa veneessä ollut :)

Vierailija
35/79 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Ihanan rakentavia viestejä. 

Omaan korvaan kuulostaa aika kaamealta tilanteelta. Ja tekisi mieli kannustaa sua toteuttamaan omaa seksuaalisuuttasi muidenkin kanssa. On ihan euforista tuntea itsensä halutuksi, haluta toista vastavuoroisesti, kiihottua yhdessä, leikkiä, nauttia yhteisestä kemiasta ja seksuaalisesta energiasta. 

Kaikkien ihmisten tavat kokea seksiä ja seksuaalisuutta ei vaan kohtaa. Eikä sellaista ehkä ole helppo muuttaa, jos ei todella itse muutosta halua. 

Karkeat ehdotukseni:

a. Avoin suhde

b. Ero 

c. Puolisosi seksuaaliterapiaan. Miettimään estyneisyyttään. Tai jopa seksuaalista suuntautumistaan (jos ei halua nähdä sinua alasti). Onko uskis tausta? Toki hänen pitäisi haluta terapoida. 

Jos nää ei natsaa niin alkuun voi itse fantasioida, runkkailla sairaan ihanasti, fiilistellä omaa seksuaalisuuttasi ja sen rikkautta. Laihdutus nyt on varmaan viimeinen asia joka tähän auttaa. 

Jaksamista ja iso halaus. 

T. N35

Vierailija
36/79 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lienee hiukan liian vaativa miehelleen. Pitäisi olla sitä ja tätä.

Vierailija
37/79 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/79 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän seksuaaliset halut on vaan liian erilaiset?

Toista ei voi pakottaa mihinkään. 

Vierailija
39/79 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä sillä asialla vain voi olla paljonkin väliä! Jotkut pitävät lihavista mutta toisille se on totaalinen turn off. Tuollaisten ohjeiden antaminen on täysin edesvastuutonta. Kehopositiivisuuden aate, mitä sinunkin kommenttisi edustaa, on saanut aikaan niin paljon onnettomia ihmisiä, että hirvittää. Minun ohjeeni AP:lle on seuraava: Sisäistä se, että lihominen johtuu 100% omasta käytöksestäsi ja että se olet sinä, ainoastaan sinä, joka sitä voi muuttaa. Älä piiloudu verukkeiden taakse, vaan tee asialle jotain! Se ei välttämättä ole helppoa, mutta sellaista se on useimpien muutosten kanssa.

Vierailija
40/79 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen lihoo, valitettavasti minä en näe häntä enää seksuaalisessa mielessä kiihottavana. Enhänn näe myöskään toisia miehiä kiihottavina, mutta kun kyseessä on nainen, niin se on väärin. Ei ihminen voi päättää mikä on kiihottavaa.