Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lässähtänyt seksielämä

Vierailija
15.08.2025 |

Kävi tyypillisesti, eli mentiin naimisiin, minä (nainen) lihoin, mies ei ikinä tee aloitetta, ei ole aikaa, ollaan aina liian väsyneitä jne...Ei ole kipinää eikä säpinää.

Harmittaa kun olen päästänyt itseni lihomaan, en tunne enää itseäni viehättäväksi. Tosin hoikkanakin oli sellainen olo, etten viehätä miestäni. Mutta sentään oli hyvä olo itseni kanssa.

Mies kyllä haluaa seksiä, mutta minun pitää aina tehdä aloitteet ja olla muutenkin aktiivisempi. Esim. suuseksi on meillä täysin yksipuolista. Mies ei juuri katsele eikä koskettele minua, esileikit puuttuu. Yhdyntä onnistuu, mikä sinällään hieno juttu, kun miehellä jo ikääkin.

Nyt on aikaa viime kerrasta vaikka kuinka, en tiedä miten tästä pääsisi seksuaalisesti vireämpään suhteeseen, vai pitääkö jo luovuttaa...kaipaisin mieheltäni huomiota, aloitteita, katseita, kosketuksia, kehuja, mutta ei onnistu pyynnöistä huolimatta. Pitääkö alkaa muilta niitä kerjäämään, vai miten tästä pääsee eteenpäin? 

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä: seksi meillä usein menee niin, että tyydytän mieheni ja odotan, että hän nukahtaa. Sitten tyydytän itseni. Olen kyllästynyt tähän, kun muutenkin hoidan valtaosan kotitöistä, ja seksissäkin pitää hoidella molemmat. Tuntuu vain yhdeltä kotitöistä. Itsetyydytys ja fantasia kiihottavat enemmän, kuin parisuhdeseksi.

Saako tähän mitenkään enää kipinää? Mitkään uudet jutut ei miestä tunnu sytyttävän, seksiasut tms. ei ole hänen juttunsa. Itseäni kiihottaisi pukeutua asuihin, mutta masentaa vain, kun näkee, ettei mies niiden päälle ymmärrä, tuskin edes huomaisi. Hohhoijaa.

Ap

Vierailija
2/79 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan joku avioliittoleiri olemassa, jossa juuri noihin asioihin kiinitettäis huomiota 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mahdollista laihduttaa takaisin entisiin mittoihin tai jopa alle? Minkään ei pitäisi estää tekemästä ja saavuttamasta sitä.

Vierailija
4/79 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen seksielämä teillä siis oli alussa kun kuitenkin sanot että silloinkin sinulla oli sellainen tunne että et viehätä miestäsi? 

Vierailija
5/79 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan joku avioliittoleiri olemassa, jossa juuri noihin asioihin kiinitettäis huomiota 

Tämä hyvä vinkki, kiitos. 

Ap

Vierailija
6/79 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi haluta seksusalisesti sitä ihmistä joka lihoo ja näin vaarantaa oman terveytensä ja näyttää ihan erilaiselta? 

Vierailija
7/79 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lähes sama ongelma, tosin ei olla naimisissa eikä kumpikaan ole lihonut, samoissa mitoissa ollaan kuin vielä 15v sitten.

Mutta seksin harrastaminen on jäänyt kyllä ihan kokonaan, vuosia sitten jo, kaikki on ollut liikaa vain minun vastuulla, ehkäisystä lähtien vaikka mies aikoinaan luvannut osallistua kustannuksiin yms. Nykyään en enää tiedä haluanko seksiä ollenkaan enää tämän miehen kanssa, tuntuu olevan jotenkin hankalaa.

Mies ei tee aloitetta seksiin eikä juuri mihinkään muuhunkaan asiaan, nytkin jo menossa tyyliin neljäs kesä putkeen kun ei olla tehty mitään kun itse en jaksa aina kaikkea yksin järjestää ja touhuilen vaan omia menojani ilman miestä. Miehessä ei sinänsä muuten ole mitään vikaa.

N33

Vierailija
8/79 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko mahdollista laihduttaa takaisin entisiin mittoihin tai jopa alle? Minkään ei pitäisi estää tekemästä ja saavuttamasta sitä.

Yritän parhaani. Aiemmin olin hyvin hoikka ja nyt tuntuu todella vaikealta pudottaa painoa. Johtunee työstressistä, makeanhimosta, jota hormonikierukka on lisännyt, iästä, kilpirauhasen vajaatoiminnasta, jatkuvasta kiireestä ja tästä seksuaalisen kipinän puutteesta, joka aiheuttaa tunnesyömistä. On haasteita, mutta haluan kyllä laihtua. 

Vierailija
9/79 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen seksielämä teillä siis oli alussa kun kuitenkin sanot että silloinkin sinulla oli sellainen tunne että et viehätä miestäsi? 

No, samansuuntainen, eli minä olin alussa jo aktiivisempi. Mies on alusta asti ollut estyneempi. Ei paljoa katsele tai koskettele. Siitä tulee olo, ettei halua tai ole koskaan halunnut minua, kun ei edelleenkään katso, kosketa ja kehu. Seksi kelpaa kyllä, mutta itse jään aina tyydytystä vaille. Olisi ihanaa, jos hän joskus riisuisi minut jne. Mutta ei sellainen innosta häntä. Hän haluaa olla se, joka riisutaan, ja minä olen se, joka sitten katselee ja tyydyttää häntä. Häntä ei haittaa, vaikka minulla on täysvaatetus ja vaikka toppahaalari päällä. 

Vierailija
10/79 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK!

Vierailija
11/79 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te naiset kertakaikkiaan suostutte tuohon, aina ja aina vaan!! Pankaa stoppi kaikelle ja heti. Mies ei saa mitään, ei siis mitään ennenkuin alkaa pitää naistaan ensisijaisena!

Vierailija
12/79 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te naiset kertakaikkiaan suostutte tuohon, aina ja aina vaan!! Pankaa stoppi kaikelle ja heti. Mies ei saa mitään, ei siis mitään ennenkuin alkaa pitää naistaan ensisijaisena!

Älä rupee lepakko taas rageemaan.

Vierailija
13/79 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista ettei mies pitänyt sua alkujaankaan viehättävänä

Vierailija
14/79 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista ettei mies pitänyt sua alkujaankaan viehättävänä

Onko siis mies  ollut niin tasan pönttö, etteä olis alkanut yhteen naisen kanssa josta ei yhtään pidä

Onkos se miehen maha missä mitoissa? Paskamaha?

Vierailija
15/79 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä rupee lepakko taas rageemaan.

Pidä saatanan kahjo mieles kasassa.

Vierailija
16/79 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, samansuuntainen, eli minä olin alussa jo aktiivisempi. Mies on alusta asti ollut estyneempi. Ei paljoa katsele tai koskettele. Siitä tulee olo, ettei halua tai ole koskaan halunnut minua, kun ei edelleenkään katso, kosketa ja kehu. Seksi kelpaa kyllä, mutta itse jään aina tyydytystä vaille. Olisi ihanaa, jos hän joskus riisuisi minut jne. Mutta ei sellainen innosta häntä. Hän haluaa olla se, joka riisutaan, ja minä olen se, joka sitten katselee ja tyydyttää häntä. Häntä ei haittaa, vaikka minulla on täysvaatetus ja vaikka toppahaalari päällä. 

Onko tämä nyt joku provo? Miksi ihmeessä olet valinnut tuollaisen miehen? Jos hän on aina ollut tuollainen, niin ei hän siitä muuksi muutu.

Vierailija
17/79 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/79 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisiko omatuntosi anteeksi pienen "seikkailun" ? Varmasti joku haluaisi antaa sulle sen mitä haluat..

Vierailija
19/79 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies, joka vaimoaan laiminlyö , tekis mieli ottaa puhutteluun .

Vierailija
20/79 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron aviomieheni jos ei  seksi kanssani kiinnosta niin laitan sinulle munalukkon, että alkaa sekdi kanssani kiinnosta.  Alkoi kiinnostaa...