Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa ihminen joka ahmii joskus ihan valtavasti ruokaa?

Vierailija
14.08.2025 |

Tänään olen syönyt 

200g jauhelihaa, hampurilaisen, croisantin, 4 tuhtia leivosta, pizzan ja 150 g suklaata, limsaa litran. 

Huh. Joitakin kertoja kuukaudessa tällaista. En tiedä miksi olen riippuvainen ahmimiseen. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi ikinä syömään noin paljoa. Paljon kyllä joskus, mutta aina se johtuu liian vähäkalorisesta aamupäivästä/iltapäivästä, että päivällisaikaan tulee syötyä liikaa. 

Vierailija
22/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä syömättä elä. 

Hyvä pointti. Itsellä on päiviä ku söis mitä vaan...ei mitään paljoa mutta kaiikkea vähän. Kebabista puolet, hamppari (kerros verziooni) puoli pitzaa, iso biitti täyte kjaakkua etc. Ei siis kerralla, vaan päivän aikana,     Ei en ole suur syömäri vaan aika pieni ruokainen. (Painan 76 kg, pituus 177cm.) Joskus vaan on sellaisia päiviä että tekis mieli syödä keittiöstä vaikka jääkaappi...ihan välipalaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Olen itse entinen ahmimishäiriöinen, nykyinen bulimiapiirteinen ongelmasyöjä. Toki söin paljon enemmän kuin ap, ja useammin.

Vierailija
24/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä proteiinin puute mikä voi aiheuttaa hillitöntä ruuanhimoa.

Vierailija
25/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voin lohduttaa, ettei tuo listasi ole kovinkaan pitkä. Töitten jälkeen söin 12palaa näkkäriä, joissa juustoa ja mätitahnaa. 5-6 tomaattia ja lähdin vanhempine luona käymään kahvilla. Pari munkkia ja mustikkapiirakan palaa siellä. Karkinsyönnin lomassa. 

Vierailija
26/26 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Olen itse entinen ahmimishäiriöinen, nykyinen bulimiapiirteinen ongelmasyöjä. Toki söin paljon enemmän kuin ap, ja useammin.

Voi ei. Toivottavasti saisit toipua tuosta. Tuo on rankkaa ihmiselle. Paljon voimia ja hyvää sinulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme