Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö aikuiset nukkumaan esim työkaverin kanssa samassa hotellihuoneessa?

Vierailija
13.08.2025 |

Minä en suostuisi enää.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn ihan hyvin. He piereskelevät ja ääntelevät unissaan aivan yhtä paljon kuin mäkin. Sama junassa ja lentokoneessa.

Vierailija
2/60 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pystyn. Olen tänäkin kesänä nukkunut kavereiden, työkavereiden, harrastuskavereiden ja täysin tuntemattoman (vaellusreissulla) kanssa. Ei ongelmaa. Miksi olisi?

Vierailija
4/60 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kerran mutta paneskeluksi meni. Sen jälkeen aina samassa huoneessa saman työkaverin kanssa vaikka molemmat tahoillaan aviossa. Liha on heikko.

Vierailija
5/60 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. Olen uniongelmainen, en voi nukkua kenenkään kanssa. Muutenkin vastenmielinen ajatus, sama esim. saunomisen kanssa. Ei kiinnosta nähdä työkavereita alasti tai nukkumassa.

Vierailija
6/60 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn, mutta en kyllä nuku kuin pakon edessä. Pahin kokemus on Kiinasta, jossa työkaveri halusi *kokea tytön*. Toi sitten prostituutin huoneeseen ja nylkytti tätä koko aamuyön hikoillen, haisten ja karjuen (yli viisikymppinen äijä). Senhän tietää millainen haju tuollaisesta touhusta irtoaa, ja kaikki reiät käytiin läpi (välillä käytiin jostakin lävestä ekstramaksukeskustelua). Harvoin on vtuttanut yhtä raskaasti.

Mitä vttua mä juuri luin 😳

Vierailija
7/60 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suostunut ikinä. Ei kuulu hyviin työmatkakäytäntöihin. Haluan majoitukseni olevan minulle paikka rentoutua ja olla rauhassa työ(matka)päivän päätteeksi.

Vierailija
8/60 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin kerran mutta paneskeluksi meni. Sen jälkeen aina samassa huoneessa saman työkaverin kanssa vaikka molemmat tahoillaan aviossa. Liha on heikko.

Älä lavertele tänne kaikkea Jorma!

Vierailija
9/60 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, pystyn. Olen tänäkin kesänä nukkunut kavereiden, työkavereiden, harrastuskavereiden ja täysin tuntemattoman (vaellusreissulla) kanssa. Ei ongelmaa. Miksi olisi?

Haluan pitää työasiat ja henkilökohtaisuudet erillään. Nukkumiseen liittyvät asiat menevät henkilökohtaiselle vyöhykkeelle.

Vierailija
10/60 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn, mutta en kyllä nuku kuin pakon edessä. Pahin kokemus on Kiinasta, jossa työkaveri halusi *kokea tytön*. Toi sitten prostituutin huoneeseen ja nylkytti tätä koko aamuyön hikoillen, haisten ja karjuen (yli viisikymppinen äijä). Senhän tietää millainen haju tuollaisesta touhusta irtoaa, ja kaikki reiät käytiin läpi (välillä käytiin jostakin lävestä ekstramaksukeskustelua). Harvoin on vtuttanut yhtä raskaasti.

Mitä vttua mä juuri luin 😳

Tää on aivan ylivoimainen, kiessus sentään. Älyttömyyydessään pakko olla totta. Ei kukaan voi keksiä tämmöistä.

Vierailija
11/60 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työkaverista, mutta meidän firmassa lihavat nörtit nukkuvat keskenään ja huoneensa haisee juustoiselle hielle. Sporttipenat jakavat huoneen ja sihteerit kolmannen.

Vierailija
12/60 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin muuten mennä laivalle töihin, mutta olen ymmärtänyt, että alempi väki joutuu jakamaan hytin. Ei todellakaan käy.

Vierailija
13/60 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä taitaa olla kahdenlaisia. Olen itse samanlainen kuin sinä. Voin nukahtaa ja nukkua melkein missä vaan, ihan sama kuka on samassa huoneessa. Mieheni taas voi nukkua melkeinpä vain omassa sängyssä minun vieressäni. 

Vierailija
14/60 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukun aina yksin teltassa, vaikka olisi tuvan luona. Ei pysty nukkumaan, kun muut kuorsaa yms.

Vierailija
15/60 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, jos se on mies. Jos on nainen, niin useimmiten en pysty tai halua. 

(olen nainen itse ja aina tullut paremmin toimeen miesten kanssa)

Vierailija
16/60 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen nukkunut monta kertaa. Nykyisin haluan kuitenkin yhden hengen huoneen, jos/kun duuniporukan kanssa jonnekin lähdetään.

Vierailija
17/60 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä mielellään eikä työmatkoilla ole onneksi tarvinnut hotellihuonetta koskaan jakaa. Tosin joissain tilaisuuksissa on ollut kaikenlaisia mökki yms. kolhoosimajoituksia, mutta niillä kerroilla on yleensä tullut oltua iltasella sen verran tukevassa jurrissa, ettei nukkumapaikalla ole ollut paljoa väliä. Tosin aamulla ryytynyt olo maksimoi esim. saniteettitilojen jakamisesta syntyvän ketutuksen.

Vierailija
18/60 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään projektiporukalla pitkiä käyttöönottokeikkoja. Periaate on, että jokaisella on oma huone johon voi vetäytyä ja rauhoittua. Ei tässä sentään naimisissa olla.

Vierailija
19/60 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en!

Vierailija
20/60 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain oma huone on mahdollinen. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Mulla on trauma asian suhteen eikä toleranssia enää ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi