Pystyttekö aikuiset nukkumaan esim työkaverin kanssa samassa hotellihuoneessa?
Kommentit (60)
En nuku, olisi epäkunnioittavaa miestäni kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Kerran nukuin jopa parisängyssä kollegan kanssa. Piti olla normaalisti omat huoneet mutta hotelli oli ylibuukattu ja oli tuo yksi ainoa huone vapaana.
Pystyin vuosia välttämään tätä mutta nyt vuoden sisällä olen joutunut kahdesti jakamaan huoneen juurikin työkaverin kanssa. Kyllähän se menee eikä itse asiassa häiritse nukahtamista niin paljon kuin luulisi. Siinä vaan jää pois se sellainen lyhyt akkujenlataushetki ihan omassa rauhassa ennen nukkumaanmenoa. Tai mun työreissut ainakin on niin hektisiä että ei siellä huoneessa todellakaan hengata kuin ihan lyhyesti aamulla ja illalla.
Riippuu työkaverista. Yhden kanssa en tule juttuun kovin hyvin ja mieluummin vaikka vaeltelisin yön kadulla.
Kyllä, mutta siihen vaaditaan pohjille monta kaljaa.
Maksan mieluummin itse omasta huoneesta.
En missään tapauksessa! Huone voi olla pienikin, enkä tarvitse tekevisiota tai mitään baarikaappia, mutta siisti sen pitää olla, ja vain MINULLE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
En minä nuku muiden kuin hänen kanssaan samassa huoneessa.
Juu ei kiitos. Kai sitä pystyy mihin vaan jos on ihan pakko. Haluan oman huoneen ja oman kylppärin. Oma rauha parasta.
Kuinka voisi työkaveria enää ottaa vakavasti töissäkään jos hän piereskelee hotellissa kuin hevonen unissaan.
Mä voisin kyllä.
Mut tuskin kukaan vieras haluaa nukkua mun kanssa, koska kuorsaan kovaa.
Kaverini kertoi, että oli sairaalassa joutunut jakamaan huoneen miehen kanssa, on siis itse nainen. Periaatteessa yhden hengen huoneet, mutta tilanpuutteen vuoksi. Olisi kyllä aivan hirveetä joutua jakamaan huone vieraan miehen kanssa.
Jos niin vaaditaan niin kyllä, mutta onhan tilanne epämiellyttävä. Normaalisti nukun alasti, korkeintaan pikkareilla ja piereskelen hereillä. Katson sängyssä kännykkää tai telkkua tms. Työkaverin kanssa ei voisi oikeasti rentoutua samalla tavalla.
En pysty enää. Kaikki joiden kanssa olen nukkunut, on kuolleet myöhemmin.
Olen muutamia kerran nukkunut samassa, mutta kun menihomoksi en enää.
Muuten pystyn nukkumaan, mutta duunikaverini Le Petomane pi*ree vallan mahdottomasti!
En osallistu enää yhteenkään työreissuun, jossa yövytään yhteisissä huoneissa. Aivan liian monet kuorsaavat, enkä lähde enää valvomaan vaan pysyn mielummin kotona.
Pystyn toki. Nukun kyllä huonosti, mutta onneksi kuitenkin päivisin ihan ok olo, vaikka yö on mennyt valvoessa.