Pystyttekö aikuiset nukkumaan esim työkaverin kanssa samassa hotellihuoneessa?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn, mutta en kyllä nuku kuin pakon edessä. Pahin kokemus on Kiinasta, jossa työkaveri halusi *kokea tytön*. Toi sitten prostituutin huoneeseen ja nylkytti tätä koko aamuyön hikoillen, haisten ja karjuen (yli viisikymppinen äijä). Senhän tietää millainen haju tuollaisesta touhusta irtoaa, ja kaikki reiät käytiin läpi (välillä käytiin jostakin lävestä ekstramaksukeskustelua). Harvoin on vtuttanut yhtä raskaasti.
Mitä vttua mä juuri luin 😳
Voi jumalauta 😂😂😂
Hotellissa nukkuu aina huonosti, joten on kyllä ihan sama onko siinä joku muu jakamassa huonetta.
En minäkään, nuorena tyttönä kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nuku, olisi epäkunnioittavaa miestäni kohtaan.
Miksi?
En minä nuku muiden kuin hänen kanssaan samassa huoneessa.
Vaikka huonekaveri olisi samaa sukupuolta ja eri sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn, mutta en kyllä nuku kuin pakon edessä. Pahin kokemus on Kiinasta, jossa työkaveri halusi *kokea tytön*. Toi sitten prostituutin huoneeseen ja nylkytti tätä koko aamuyön hikoillen, haisten ja karjuen (yli viisikymppinen äijä). Senhän tietää millainen haju tuollaisesta touhusta irtoaa, ja kaikki reiät käytiin läpi (välillä käytiin jostakin lävestä ekstramaksukeskustelua). Harvoin on vtuttanut yhtä raskaasti.
Mitä vttua mä juuri luin 😳
Tää on aivan ylivoimainen, kiessus sentään. Älyttömyyydessään pakko olla totta. Ei kukaan voi keksiä tämmöistä.
Normipäivä
En suostuisi. Kyllä raja menee siinä että on oma huone.
En nuku edes puolisoni kanssa kuin pakosta samassa huoneessa. Yöunet on niin tärkeät ja kun ikä lähenee viittäkymppiä, niin nukkumisesta on tullut vaikeaa.
Riippuu työkaverista. Jos on mies, en missään tapauksessa jaa huonetta. Mutta jos on nainen niin todella mieluusti, laitetaan vaan sängyt vierekkäin.
Mies 55 v
Pystyn, mutta vältän viimeiseen asti. Milloin toinen tullut keskellä yötä baarista umpijurrissa huoneeseen möykkäämään tai sitten kuorsannut äänekkäästi. Onneksi tuo on ollut todella harvinaista omilla työeissuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Juu, ihmeellisiä tulkintoja ihmisillä. Luulisi olevan itsestään selvää, että jos johonkin hotelliin majoitetaan samaan huoneeseen jonkun muun kuin oman kumppanin kanssa, niin huonekaveri on samaa sukupuolta..
Olen herkkäuninen ja mieluummin nukun kyllä yksin, kuin jonkun vieraan kanssa samassa huoneessa (vaikka olisi työkaverikin). Aina tulee vähän huonosti ja levottomasti silloin nukuttua.
Omassa työssäni tulee jonkun verran hotellireissuja. Onneksi olen päällikköasemassa, niin työpaikan (pörssiyhtiö) matkustusohjeen mukaisesti saan ottaa itselleni oman huoneen. Tavalliset työntekijät joutuvat jakamaan huoneen.
En todellakaan voisi. Mä olen herkkäuninen ja stressaan vieraita ihmisiä kaikilla tavoilla ja työkavereista suurin osa on mulle vieraita. Ehkä kaikista parhaitten työkavereiden kanssa voisin yhden yön samassa nukkua, pakon edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Jos tulisi samaa sukupuolta oleva, niin panemiseksihan se menisi, eikä nukuttais. Eli mielellään ei. T. Varattu gay
En pysty. En kenenkään kanssa 😅
Vierailija kirjoitti:
Yritin kerran mutta paneskeluksi meni. Sen jälkeen aina samassa huoneessa saman työkaverin kanssa vaikka molemmat tahoillaan aviossa. Liha on heikko.
Älä tuollaisia kirjoittele. Nyt en enää ikinä pääse työmatkoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Juu, ihmeellisiä tulkintoja ihmisillä. Luulisi olevan itsestään selvää, että jos johonkin hotelliin majoitetaan samaan huoneeseen jonkun muun kuin oman kumppanin kanssa, niin huonekaveri on samaa sukupuolta..
Sukupuoli ja suuntautuneisuus on nykytiedon valossa melko häilyvä asia.
Tuskin pystyisin. Muutenkin ensimmäinen yö hotellissa menee valvoessa.
En. Jos työnantaja ei kustanna omaa huonetta, työmatkaa ei tehdä.
Oletko vampyyri?