Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt uhriutuu Riikka Purra: Minusta on tehty huoli-ilmoituksia!

Vierailija
13.08.2025 |

Valtiovarainministeri Riikka Purra (ps) kertoo viestipalvelu X:ssä, että hänestä on tehty huoli-ilmoituksia.

- Olen ollut kaksi vuotta uhkailujen, kiusanteon ja henkilööni kohdistuvan panettelun kohteena. Yksi koordinoiva foorumi on tämä, Joukkovoima leikkauspolitiikkaa vastaan, Purra kirjoittaa julkaisussa.

- Siellä operoidaan mm. tällaista, huoli-ilmoituksia minusta mielenterveys- ja päihdehuoltoon. Kyseessä on viranomaisten työn vaikeuttaminen, resurssien väärinkäyttö ja poliittinen häirintä, hän kirjoittaa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011426420.html

Ei, Riikka. Kyllä kansalaiset ovat aidosti huolissaan psyykkisestä kunnostasi. Et ole uhri kuin oman pääsi sisällä.

Kommentit (181)

Vierailija
21/181 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin niitä aiheetta kukaan tekee, näkehän sen naamasta että eukolla ei ole kaikki hyvin, olisiko huumetestin paikka nyt...

Vierailija
22/181 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikkaa on kiusattu koko ajan. Nyyh. 

Vähän niinkuin Marinia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/181 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutukoon, aivan vapaasti. Mikä minä olen häneltä mieliharrastustaan kieltämään.

Vierailija
24/181 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähtee itse asiattomalle linjallle ja ivaleimaan, niin voi olla lähes varma, että jossain vaiheessa löytää tasan yhtä hulluja vastustajia. Kantsisko miettiä etukäteen hieman kunnioittavampaa asennetta?

Vierailija
25/181 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju pelkkää kiusaamista. Häiriintynyt vassariporukka kuvittelee edustavansa kansaa noilla trollauksillaan. Go Riikka, go, olet oikealla asialla ja nykypolitiikan pätevin ministeri! Säästäkää loputkin rahat pois tuolta räävittömältä tyhjäntoimittajajoukolta. 

Vierailija
26/181 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ne huoli-ilmoitukset siellä Riikan korvien välissä.

Vierailija
27/181 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikesta huolimatta persujen kannatus laskee...

Vierailija
28/181 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saadaan nuo ilmoittelijat vastuuseen.

Miksi ihmeessä? Hauskaahan tuo on. Saa Riikka uhriutua kyllikseen.

Vierailija
29/181 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todellakin huolissani Riikkulista. Omituinen irvistys naamalla ja silmät seisovat päässä. Lääkitys?

Samoin. Heiluu saksien kanssa irvistys päällä. Ei voi olla kaikki muumit laaksossa tuollaisella.

Muumit ovat karanneet ja haisulit lisääntyneet hänen laaksossa.

Vierailija
30/181 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikan huoli-ilmoitukset asuvat samassa paikassa, kuin ne Riikan 20 meppiä

Vierailija
31/181 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen huoleen on oikeasti syytä. Itsestänikin on tehty huoli-ilmoitus ja olen itse tehnyt huoli-ilmoituksen vanhasta ja sairaasta sukulaisestani. Tarvitsisimme molemmat sellaista apua, jota emme saa. Kärsimme tosin erilaisista ongelmista ja vaikeuksista. Lopputulos kuitenkin oli, että nämä huoli-ilmoitukset eivät johtaneet mihinkään, enkä saa mitään apua mihinkään. Voin koko ajan huonommin, mutta ketään ei kiinnosta. Olen siis yrittänyt hakea apua itsekin, mutta turhaan.

Vierailija
32/181 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä huoli-ilmoituksessa luki? Toisin kun monet luulee, ei niissäkään saa olla mitään ympäripyöreää paskaa, vaan ihan eriteltynö mikä niin huolettaa. 

Saahan niihin kirjoittaa ihan mitä vaan ja jonkun pitää silti käydä nekin lomakkeet läpi. Aivan uskomatonta yhteiskunnan rahojen tuhlausta tuollainen kiusanteko. Ääliöiden hommaa.

Vierailija
33/181 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lohduttaisi Riikkaa?

Vierailija
34/181 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiatonta todella! En ole persu, mutta silti tuomitsen tuollaisen häirinnän oli poliitikko kuka tahansa. Mikä tuossa on tarkoituksena? Mt-touhua!

Vierailija
35/181 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne joukkoampumisfantasiat herättävät huolta meissä tavallisissa kansalaisissa.

Vierailija
36/181 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin hieman mietityttää miten Riikka jaksaa median ja somen paineessa keskittyä tehtäväänsä. En ihmettelisi, että hän voisi tarvita ammattiapuakin.

Vierailija
37/181 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi nyt Purra  torille kovaääniseen huutamaan  niille prsutyöttömille joita lähti persuista pois , että Menkää töihin  , Menkää  töihin.     Persujen kannatus romahti kolmessa vaaleissa peräkkäin kaksikolmasosaa ja tippuu edelleen.   Tämän takia hakee marttyyrina myötätuntoa .

Vierailija
38/181 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lähtee itse asiattomalle linjallle ja ivaleimaan, niin voi olla lähes varma, että jossain vaiheessa löytää tasan yhtä hulluja vastustajia. Kantsisko miettiä etukäteen hieman kunnioittavampaa asennetta?

Ettei vain osa olisi oman puolueen jäseniäkin?

Vierailija
39/181 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen huoleen on oikeasti syytä. Itsestänikin on tehty huoli-ilmoitus ja olen itse tehnyt huoli-ilmoituksen vanhasta ja sairaasta sukulaisestani. Tarvitsisimme molemmat sellaista apua, jota emme saa. Kärsimme tosin erilaisista ongelmista ja vaikeuksista. Lopputulos kuitenkin oli, että nämä huoli-ilmoitukset eivät johtaneet mihinkään, enkä saa mitään apua mihinkään. Voin koko ajan huonommin, mutta ketään ei kiinnosta. Olen siis yrittänyt hakea apua itsekin, mutta turhaan.

Eikö valtioneuvoston jäsenille ole järjestetty asianmukaista terveydenhoitoa?

Vierailija
40/181 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää nyt joku Kirkkonummen sossun lastensuojeluun lasu Riikan teini-ikäisestä lapsesta. Tämäkin huoli tästä lapsesta on aiheellinen kun lapsen äiti on tuollainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme