Nyt uhriutuu Riikka Purra: Minusta on tehty huoli-ilmoituksia!
Valtiovarainministeri Riikka Purra (ps) kertoo viestipalvelu X:ssä, että hänestä on tehty huoli-ilmoituksia.
- Olen ollut kaksi vuotta uhkailujen, kiusanteon ja henkilööni kohdistuvan panettelun kohteena. Yksi koordinoiva foorumi on tämä, Joukkovoima leikkauspolitiikkaa vastaan, Purra kirjoittaa julkaisussa.
- Siellä operoidaan mm. tällaista, huoli-ilmoituksia minusta mielenterveys- ja päihdehuoltoon. Kyseessä on viranomaisten työn vaikeuttaminen, resurssien väärinkäyttö ja poliittinen häirintä, hän kirjoittaa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011426420.html
Ei, Riikka. Kyllä kansalaiset ovat aidosti huolissaan psyykkisestä kunnostasi. Et ole uhri kuin oman pääsi sisällä.
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Siihen huoleen on oikeasti syytä. Itsestänikin on tehty huoli-ilmoitus ja olen itse tehnyt huoli-ilmoituksen vanhasta ja sairaasta sukulaisestani. Tarvitsisimme molemmat sellaista apua, jota emme saa. Kärsimme tosin erilaisista ongelmista ja vaikeuksista. Lopputulos kuitenkin oli, että nämä huoli-ilmoitukset eivät johtaneet mihinkään, enkä saa mitään apua mihinkään. Voin koko ajan huonommin, mutta ketään ei kiinnosta. Olen siis yrittänyt hakea apua itsekin, mutta turhaan.
Voimia ja siunausta sinulle Riikka ja jatka hyvää työtäsi!
Myös Petteristä pitää tehdä huoli-ilmoitus. Miehellä on sepelvaltimotauti ja ongelmia alkoholin kanssa. Sairauttaan ei kuitenkaan tunnu ottavan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen todellakin huolissani Riikkulista. Omituinen irvistys naamalla ja silmät seisovat päässä. Lääkitys?
Imenyt liikaa muumipapan piippua.
Meinasin itekki tehdä, kun saksien kanssa leikki. Monen elämä meni ihan pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lähtee itse asiattomalle linjallle ja ivaleimaan, niin voi olla lähes varma, että jossain vaiheessa löytää tasan yhtä hulluja vastustajia. Kantsisko miettiä etukäteen hieman kunnioittavampaa asennetta?
Ettei vain osa olisi oman puolueen jäseniäkin?
Niinpä . Niitä joita nyt lähti puolueesta pettyneinä kun heikensi duunareiden työoloja kaikintavoin ym. Siellä on vihaisia miehiä.👿👿👿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä huoli-ilmoituksessa luki? Toisin kun monet luulee, ei niissäkään saa olla mitään ympäripyöreää paskaa, vaan ihan eriteltynö mikä niin huolettaa.
Saahan niihin kirjoittaa ihan mitä vaan ja jonkun pitää silti käydä nekin lomakkeet läpi. Aivan uskomatonta yhteiskunnan rahojen tuhlausta tuollainen kiusanteko. Ääliöiden hommaa.
Miten niin? Joku saa tehdä TYÖTÄ. Mene sinäkin TÖIHIN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen huoleen on oikeasti syytä. Itsestänikin on tehty huoli-ilmoitus ja olen itse tehnyt huoli-ilmoituksen vanhasta ja sairaasta sukulaisestani. Tarvitsisimme molemmat sellaista apua, jota emme saa. Kärsimme tosin erilaisista ongelmista ja vaikeuksista. Lopputulos kuitenkin oli, että nämä huoli-ilmoitukset eivät johtaneet mihinkään, enkä saa mitään apua mihinkään. Voin koko ajan huonommin, mutta ketään ei kiinnosta. Olen siis yrittänyt hakea apua itsekin, mutta turhaan.
....Niin ja leikkaa lisää ihmisiä nälkää kurjuuteen ja rahattomuuteen..🐖
Vierailija kirjoitti:
Onhan se lapsellista alentua samalle tasolle kuin persut, ja alkaa maalittaa.
Ketä persut on noin maalittaneet? Ja toisaalta eikö persut saa käyttää samoja aseita kuin vassarit käyttää? Vassarihan ei voi elää päivääkään valehtelematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisi nyt Purra torille kovaääniseen huutamaan niille prsutyöttömille joita lähti persuista pois , että Menkää töihin , Menkää töihin. Persujen kannatus romahti kolmessa vaaleissa peräkkäin kaksikolmasosaa ja tippuu edelleen. Tämän takia hakee marttyyrina myötätuntoa .
Samoissa kolmissa vaaleissa peräkkäin Purran kannatus romahti 40% ja Halla-ahon kannatus romahti peräti 69% Huom. 69%. Saako vähän nauraa....🤭🤭🤭🤣🤣🤣🤣..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisi nyt Purra torille kovaääniseen huutamaan niille prsutyöttömille joita lähti persuista pois , että Menkää töihin , Menkää töihin. Persujen kannatus romahti kolmessa vaaleissa peräkkäin kaksikolmasosaa ja tippuu edelleen. Tämän takia hakee marttyyrina myötätuntoa .
Samoissa kolmissa vaaleissa peräkkäin Purran kannatus romahti 40% ja Halla-ahon kannatus romahti peräti 69% Huom. 69%. Saako vähän nauraa....🤭🤭🤭🤣🤣🤣🤣
Naurattaa, että miten tässä näin pääsi käymään...
Heh, nyt alkoi vassariulina kun Riikan maalitusyritys epäonnistui. Tähän voi todellakin sanoa Mintulle että sitä saa mitä tilaa. Vihaa kylvit, vihaa sait.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin itekki tehdä, kun saksien kanssa leikki. Monen elämä meni ihan pilalle.
Itselläni taas kävi taas ensimmäisenä mielessä lasun tekeminen. Olin jo oikeasti melkein etsimässä Kirkkonummen lastensuojelun numeroa. Mielessäni ei käynytkään, että myös huoli-ilmoituksen naisesta itsestään voisi tehdä. Mitään ilmoituksia tästä naisesta, siis lasua tai huoli-ilmoitusten en ole tehnyt kun en ole uskaltanut. Olen tehnyt sukulaisestani huoli-ilmoituksen ja se oli jo tarpeeksi kamalaa. En kuitenkaan koe pystyväni tekemään tuollaista ilmoitusta ihmisestä, jota en ole koskaan tavannut ja jonka kanssa en ole koskaan puhunut tai ollut henkilökohtaisesti missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Huoli-ilmoituksen tekijä Minttu jotain on hullu. Siis täydellinen sekopää. Tai siis aivan tyypillinen hullu vassari. Säälin sen naapureita.
Me veronmaksajat kustannetaan hänen sekoilunsa yliopiston kirjoissa. Suljettu osasto olisi turvallisempi paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
....Niin ja leikkaa lisää ihmisiä nälkää kurjuuteen ja rahattomuuteen..🐖
Jospa tuo voimia toivottava kuuluu näihin uskikseen, jotka ajattelevat tyyliin "joilla on heille annetaan, joilla ei ole, otetaan sekin vähä pois"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni taas kävi taas ensimmäisenä mielessä lasun tekeminen. Olin jo oikeasti melkein etsimässä Kirkkonummen lastensuojelun numeroa. Mielessäni ei käynytkään, että myös huoli-ilmoituksen naisesta itsestään voisi tehdä. Mitään ilmoituksia tästä naisesta, siis lasua tai huoli-ilmoitusten en ole tehnyt kun en ole uskaltanut. Olen tehnyt sukulaisestani huoli-ilmoituksen ja se oli jo tarpeeksi kamalaa. En kuitenkaan koe pystyväni tekemään tuollaista ilmoitusta ihmisestä, jota en ole koskaan tavannut ja jonka kanssa en ole koskaan puhunut tai ollut henkilökohtaisesti missään tekemisissä.
Ihan järjetöntä sössötystä. Huoli-ilmoituksen voit tehdä itsestäsi.
Mäkkärin kassalla on hätä, kun sillä on enää alle kaksi vuotta aikaa istua hillotolpan päällä. Pettymys on varmaa iso, kun 90 % äänestäjistä ihan rehellisesti ja julkisesti inhoaa häntä. Vielä isompi pettymys odottaa nurkan takana.
Nyt alkaa hallituksen sisäinen riitely julkisesti, kun mäkkäri kassan hätä vaan kasvaa.
Kannattaisiko hakeutua takaisin terapiaan, jotta mäkkärin kassa saisi apua vihanhallintaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärin kassalla on hätä, kun sillä on enää alle kaksi vuotta aikaa istua hillotolpan päällä. Pettymys on varmaa iso, kun 90 % äänestäjistä ihan rehellisesti ja julkisesti inhoaa häntä. Vielä isompi pettymys odottaa nurkan takana.
Nyt alkaa hallituksen sisäinen riitely julkisesti, kun mäkkäri kassan hätä vaan kasvaa.
Kannattaisiko hakeutua takaisin terapiaan, jotta mäkkärin kassa saisi apua vihanhallintaansa.
Kyllä mä luulen et tuolla huoli-ilmotusten tekijällä joka on (vasemmistoliiton toiminnassa mukana ollu) on enemmän syytä olla huolissaan ku Purrala
Vierailija kirjoitti:
Myös Petteristä pitää tehdä huoli-ilmoitus. Miehellä on sepelvaltimotauti ja ongelmia alkoholin kanssa. Sairauttaan ei kuitenkaan tunnu ottavan tosissaan.
Rehellisesti sanottuna näin äänestäjänä, ei haittaa tippaakaan.
Samoissa kolmissa vaaleissa peräkkäin Purran kannatus romahti 40% ja Halla-ahon kannatus romahti peräti 69% Huom. 69%. Saako vähän nauraa....🤭🤭🤭🤣🤣🤣🤣