Minkä ikäisenä muutitte pois kotoa? Itse muutan nyt nelikymppisenä
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Muutan sitten, kun löydän tyttöystävän, että ei tarvi asua yksin. Tulevan vaimoni ja lasteni äidin siis. Olen suurinpiirtein saman ikäinen kanssasi ja iloitsen puolestasi, koska arvelen sinun jo löytäneen omasi. Parhain terveisin, (tähän kirjoitin ensin nimeni, sitten keksityn nimen ja lopulta pyyhin kokonaan pois, olen siis Uuno D G Turhapuro).
16v, kun sain keskikoulun käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutin pois vanhempieni luota kun täytin 38v. Soittelemme puolin ja toisin lähes päivittäin.
Sairasta, emotionaalista insestiä
Alatko tyttöystäväkseni, sikäli jos äitini kelpuuttaa sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla kultalusikoista on mahdollista muuttaa omaan kotiin nuorena, kuten monet kokoomuslaiset perheet tänä päivänäkin tekee jotka jemmaa lapsilisät suoraan pörssiin käytettäväksi nuorelleen ensiasunnon ostoon- tai ainakin käsirahaksi.
Perustavikset eivät paljoa Kelan vuokratuilla tuetusti asuessaan henkseleitä paukuttele muutti neukkukuutioon 18-vuotiaana tai nelikymppisenä ekan kerran.
Osalla käy onni perinnön myötä ja pääsee sitä kautta omaan kotiin. Mielestäni "oma koti" omistetaan ja vuokralla asutaan.
Ethän sä ole itsenäinen Kelan vuokratuella asuessa kun mikä vain päivä voi tuki loppua ja sitten pitää etsiä lähimetsä johon mennä telttailemaan.
Jaa-a, eipä oo kukaan mun tuntemani muuttanut nuorena omaan asuntoon. Kyllä ovat kaikki solussa asuneet. Kun ei ole kotoisin isosta kaupungista, on ihan perusjuttu se, että on muutettava muualle
Piti kirjoittamani, kaikki ovat asuneet vuokralla. Kaikki eivät ole asuneet solussa, mutta moni on.
19-vuotiaana työpaikan vuoksi toiselle paikkakunnalle.
Reilun vuoden kuluttua tein uskaliaan päätöksen ja lähdin opintolainan varassa opiskelemaan isommalle paikkakunnalle.
Muutin pois 19 vuotiaana. Muutin takaisin 36 vuotiaana surkean asuntotilanteen takia. Asun vieläkin 37 vuotiaana vanhempien luona jotta saisi säästettyä toimivaan hyväkuntoiseen autoon. Vasta sen jälkeen voin harkita muuttavani omilleni taas.
ASP tilillä alkaa olla nyt riittävästi 10v säästämisen jälkeen mutta auto edelleen ongelma, on pakollinen töissäkäyntiä varten ja nykyinen 23v romu ei kohta enää kelpaa siihen. Käytettyjen autojenkin hinnat monikertaistuneet viime vuosina.
Parikymppisenä muutin pois synnyinkodistani, kuten puolisoni ja kaikki lapsenikin. Normaalimeininkiä.
Miehen 34- ja 35-vuotiaat veljenpojat asuvat yhä vanhempiensa kanssa. Heillä ei ole mitään aikomusta muuttaa mamman helmoista.
16-vuotiaana kun meni hermot äidin alkoholisekoiluissa. Olin silloin lukiossa ja kirjoitin ihan ok arvosanoin, että ei se oikeastaan mihinkään mitään vaikuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla kultalusikoista on mahdollista muuttaa omaan kotiin nuorena, kuten monet kokoomuslaiset perheet tänä päivänäkin tekee jotka jemmaa lapsilisät suoraan pörssiin käytettäväksi nuorelleen ensiasunnon ostoon- tai ainakin käsirahaksi.
Perustavikset eivät paljoa Kelan vuokratuilla tuetusti asuessaan henkseleitä paukuttele muutti neukkukuutioon 18-vuotiaana tai nelikymppisenä ekan kerran.
Osalla käy onni perinnön myötä ja pääsee sitä kautta omaan kotiin. Mielestäni "oma koti" omistetaan ja vuokralla asutaan.
Ethän sä ole itsenäinen Kelan vuokratuella asuessa kun mikä vain päivä voi tuki loppua ja sitten pitää etsiä lähimetsä johon mennä telttailemaan.
Jaa-a, eipä oo kukaan mun tuntemani muuttanut nuorena omaan asuntoon. Kyllä ovat kaikki solussa asuneet. Kun ei ole kotoisin isosta kaupungista, on ihan perusjuttu se, että on muutettava muualle
Ostin ensimmäisen oman rivitaloasuntoni 22-vuotiaana. Ikinä en ole asunut solussa tai vuokralla. N64
20. Halusin lähteä jo aiemmin mutten päässyt yliopistoon, jäin puolen pisteen päähän.
Siihen aikaan ei ollut täydennyshakuja ym, joten menin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutan sitten, kun löydän tyttöystävän, että ei tarvi asua yksin. Tulevan vaimoni ja lasteni äidin siis. Olen suurinpiirtein saman ikäinen kanssasi ja iloitsen puolestasi, koska arvelen sinun jo löytäneen omasi. Parhain terveisin, (tähän kirjoitin ensin nimeni, sitten keksityn nimen ja lopulta pyyhin kokonaan pois, olen siis Uuno D G Turhapuro).
Typerä miesvauva. Kukaan nainen ei halua sun uudeksi äidiksi
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä muutin pois synnyinkodistani, kuten puolisoni ja kaikki lapsenikin. Normaalimeininkiä.
Miehen 34- ja 35-vuotiaat veljenpojat asuvat yhä vanhempiensa kanssa. Heillä ei ole mitään aikomusta muuttaa mamman helmoista.
Helvetin noloja tyyppejä.
olin vielä 15v kun muutin kotoa pois.5 päivää koulun loputtua olin jo vakityössä..
15 vuotiaana asuin lukukauden sisäoppilaitoksessa. Vanhempien kodista muutin pysyvästi pois 17-vuotiaana omaan kotiin.
14-vuotiaana muutin Kerguelen-saarelle opiskelemaan. Mukana ei ollut kuin pyyhe ja kaksi euroa rahaa.
Nykyään miljardiomaisuus eli hyvin on pärjätty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutin pois vanhempieni luota kun täytin 38v. Soittelemme puolin ja toisin lähes päivittäin.
Sairasta, emotionaalista insestiä
Alatko tyttöystäväkseni, sikäli jos äitini kelpuuttaa sinut?
"Mitään ei ääitii pyydä, yhtä vain toivoo hän"
Asuihan Juhanakin vielä 40 -vuotiaana vanhempiensa luona eli Sulo ja Emilia Vilén.
Jaa-a, eipä oo kukaan mun tuntemani muuttanut nuorena omaan asuntoon. Kyllä ovat kaikki solussa asuneet. Kun ei ole kotoisin isosta kaupungista, on ihan perusjuttu se, että on muutettava muualle opiskelemaan.