Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jäi jälleen kiinni valehtelusta/salailusta naistyökaverin suhteen

Vierailija
13.08.2025 |

Tämä on ollut meillä tosi pitkäaikainen ongelma ja toistunut monella työpaikalla, monen työkaverin kanssa. Mies on sanonut minulle esim. että heille tuli uusi naistyöntekijä, mutta eivät ole tekemisissä. Tai että häntä ärsyttää töissä joku naistyökaveri, ja välttelee häntä. Sitten on tavalla ja toisella selvinnyt että ovat olleet paljonkin tekemisissä, jutelleet lapsista, nämä työkaverit tietää lastemme nimet ja harrastukset ym. Tässä kohtaa korostan että tämä on mielestäni täysin normaalia työkaveruutta, mutta EI ole ok että tästä valehdellaan kotona.

Joitain kertoja on ollut sitten niinkin että nainen on ihastunut mieheeni, mies nauttinut siitä ja flirttaillut takaisin. Mies on pitänyt harmittomana, kunnes naiset on tehneet isomman aloitteen joka on sitten selvinnyt minullekin. Mies on ollut yllättynyt (?) että nainen kuvittelee hänen pettävän minua, tai että hän oikeasti olisi kiinnostunut.

Tästä kaikesta on tullut valtava kriisi jota on selvitelty moneen otteeseen terapiassa ym. Ei ole mitään syytä epäillä että mies olisi mennyt sänkyyn kenenkään kanssa, joten olen halunnut minäkin saada luottamusta takaisin ja jatkaa liittoa. Nyt meni todella pitkään todella hyvin, terapeutinkin suosituksesta mies on avoimesti kertonut asioista, mitä on jutellut harvojen naistyökavereiden kanssa jne. Samoin mies on antanut luvan katsoa hänen kännykkäänsä aina kun haluan, koska haluaa osoittaa ettei salattavaa ole, eikä mitään väärää kenenkään kanssa tapahdu. 

Luottamus alkoi palautua, en enää piitannut kännykkäänsä katsoa vaikka tarjosi, vaan luotin ettei mitään ole. Meillä meni to-del-la hyvin, mistä olin tosi onnellinen. Vaikka koko ajan tiedostin senkin että saattaa taas kirkkain silmin valehdella, mutta en uskonut niin tapahtuvan.

Sitten tuli hänen työpaikkansa kesäjuhla. Jonka jälkeen extempore päätin kännykän katsoa. Samaan aikaan kun hän laittoi mulle viestiä että lähtee nyt kotiin, hän oli poistanut työporukan pienestä viestiryhmästä useita viestejä. Ja hän on aina korostanut ettei poista MITÄÄN vaan saan aina nähdä kaiken, koska haluaa osoittaa ettei mitään väärää tapahdu.

Kysyin mikä tämä oli, ja hän selitti että typeriä kuvia vaan. Tässä työporukassa on nykyään vain yksi nainen, hieman avoimesti seksuaalinen, mutta olen ajatellut harmittomaksi, tuskin keski-ikäisestä ukosta kiinnostuu. Ja mies on kiistänyt etteivät koskaan ole saunassa tms yhdessä. Ei kuulemma ollut sellaisista kuvista kyse, miehistä vaan joku räpsinyt. 

Mutta myönsi lopulta että syy poistamiseen oli etten minä näkisi kuvia. Ja myönsi myös poistaneensa tämän naisen lähettämiä viestejä aiemminkin. Härskejä viestejä, vitsejä, meemejä ym. Poistanut ne ettei meille tule riitaa. Eikä kuulemma ole mitään saanut häneltä suoraan, vaan tähän 10 hengen ryhmään.

Se siitä luottamuksesta sitten. En koskaan, ikinä, ole tällaisista viesteistä ollut mustasukkainen, jotka ei ole mitään yksäreitä. Mutta mies on nyt taas pitänyt huolen, etten näe niitä. Ja samaan aikaan hokenut miten haluaa luottamuksen takaisin ja saan nähdä kaiken.

Pyydän asiallista keskustelua. Haukkumista en nyt jaksa. Onneksi mulla on koko ajan ollut pieni ajatus takaraivossa, että saattaahan hän valehdella minulle edelleen. Pudotus ei ole ihan niin paha, että mä idiootti luulin oikeasti että nyt hän minua arvostaisi. Ei tunnu siltä.

Kommentit (269)

Vierailija
141/269 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kirjoitus tuo edellä, näin itsekin näen. Kiinnitin huomiota noihin "tavalla tai toiselle apllekin sitten selvinneihin" asioihin. Ei minun työasiani ja -kaverini selviä miehelle millään muulla tavoin kuin siten, että kerron.

Olen itse ns. kaunis nainen ja nuorena vasta olinkin ja aina miesvaltaisella alalla. Alkuvuosina vielä oli paljon avec tilaisuuksia, joissa mieheni tapasi myös työkavereitani. On ihan selvää, että etenkin silloin nuorena ja kauniina oli kaiken maailman flirttiä ja miehelleni on koko liiton ajan on miehenikin saanut kuulla, miten kaunis olen ja miten onnellinen saa olla.

Mieheni on hyvännäköinen myös, joten on ollut samankaltaista, meidän mielestä ihan viatonta. Jokainen ihminen tykkää positiivisesta huomiosta ja kun osaa pitää siinä rajat, ei tästä kenenkään tarvitse mihinkään puhelimien penkomisiin ryhtyä. 

En ole kaikkia miespuolisten työkaverien ylilyöntejä miehelleni selostanut. Siis

Näin se normaalisti menee. Aloittajalla on ongelma ja rakkauden takia hänen miehensä on halunnut lieventää tuskaa antamalla oikeuden ratsata puhelinta. Tämä on yhdessä sovittu terapiassa, jossa työskennellään asikaan antamassa kehyksessä. Jokainen pariskunta on erilainen taustoiltaan ja dynamiikat ovat erilaisia. Mustasukkaisuutta ei tarvitse tuomita, se on inhimillinen ja normaali kokemus niiden kokemusten valossa joita mustasukkaisella ihmisellä on ollut. Tunteen voima tulee kuin tsunami eli kokijalle kuten ap:lle jokin tavallinen tilanne on hyvin uhkaava ja hänellä on sitä koskevia ajatusvääristymiä. Niitä voidaan käsitellä terapiassa ja sitä ap on tehnytkin niin kun hän kertoi. 

Ap:n kertoman mukaan myös puolisolla on taustaa, joka altistaa hänet mustasukkaisuuteen taipuvaisen puolisoksi. Mustasukkaisen puoliso voi kokea olevansa hyvin arvokas, koska hänen menettämisensä uhka tuottaa niin suurta draamaa ja uhkaa. Hän ei ole merkityksetön kuten on ehkä tuntenut lapsena olevansa, vaan hänen saamansa huomio voi olla arvokasta naisille vaimonkin mielestä, eikä mitään tavanomaista tyhmää läppää. Hän sekä uskoo vaimon näkemystä että epäilee sitä, kun se myös tuottaa hänelle rasittavaa arkea, jossa pitää miettiä viatontakin kontaktia ja sitä minkä viestin vaimo päättää tänään katsoa. Onko se hänen silmiinsä viaton vai ei. 

Kaikesta tästä syntyy jännitteistä dynamiikkaa ja draamaa. Toverillisissa suhteissa ei tällaista ole, usein intohimoisissa suhteissa on tuskallista draamaa, joka myös tuottaa hyvää seksiä. Näissä kuvioissa voidaan elää pitkään, kun seksuaalinen jännite ei oikein häviä. Ollaan veitsen terällä kuin suhteen alussa, kun ei olla vielä varmoja toisesta. Se on tämäntyyppisten suhteiden vahvuus pl. fyysisesti väkivaltaiset suhteet, missä ollaan paljon pitemmällä traumasidosten suhteen. 

Vierailija
142/269 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kirjoitus tuo edellä, näin itsekin näen. Kiinnitin huomiota noihin "tavalla tai toiselle apllekin sitten selvinneihin" asioihin. Ei minun työasiani ja -kaverini selviä miehelle millään muulla tavoin kuin siten, että kerron.

Olen itse ns. kaunis nainen ja nuorena vasta olinkin ja aina miesvaltaisella alalla. Alkuvuosina vielä oli paljon avec tilaisuuksia, joissa mieheni tapasi myös työkavereitani. On ihan selvää, että etenkin silloin nuorena ja kauniina oli kaiken maailman flirttiä ja miehelleni on koko liiton ajan on miehenikin saanut kuulla, miten kaunis olen ja miten onnellinen saa olla.

Mieheni on hyvännäköinen myös, joten on ollut samankaltaista, meidän mielestä ihan viatonta. Jokainen ihminen tykkää positiivisesta huomiosta ja kun osaa pitää siinä rajat, ei tästä kenenkään tarvitse mihinkään puhelimien penkomisiin ryhtyä. 

En ole kaikkia miespuolisten ty

PS. 138 ja 139 olisivat hyviä viestejä miettiä ap:lle sen kannalta mitä hänen toimintansa muiden silmin vaikuttaa, siis sellaisten jotka ovat mustasukkaisen puolisona tai suhteessa, jossa mustasukkaisuus ei ole ongelma. 

On aivan totta, että työpaikalla tapahtuu joskus kaikenlaista. Jokaista asiaa ei tarvitse tarkastella suurennuslasilla, jos on itsevarmuudesta ja turvallisuudentunteesta tullutta suhteellisuudentajua. Mutta kun on pelkoa ja epäluuloa, muuttuu pieni asia hyvin uhkaavaksi. Ollaan tilanteessa, jossa joutuu tekemään tarkasti selkoa jopa työkavereidensa tekemisistä ja olemisista, kaupassakäyntikin voi olla mustasukkaiselle uhkaavaa työmatkasta puhumattakaan. Juhlissa voidaan tanssia vieraan kanssa ja hieman ihastuakin joskus johonkin toiseen. Se ei välttämättä tarkoita mitään kauhistuttavaa eikä johda mihinkään. Mutta mustasukkainen näkee vain sen puolen, että joskus se johtaa pitemmälle kuin yhteiseen vitsailuun, tanssimiseen ja pieneen kivaan tunteeseen eli pettämiseen. Ei voi kieltää, etteikö niin välillä kävisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/269 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on kyläpyörä, tai ainakin haluaisi olla.

Hän on nyt tehnyt sinulle asian selväksi useampaan otteeseen. Sinä teet sitten sillä tiedolla mitä lystäät.

Tämä

Vierailija
144/269 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, ongelma on miehen halu saada huomiota myös muualta. Tunnistan, että itsellä on ollut tätä samaa ongelmaa nuorempana. Toki siihen liittyi myös sitten se, ettei ollut täysin onnellinen suhteessa. Piti sitten turhaa hakea huomiota muualta, sen verran moraalia, ettei tapahtunut fyysisesti mitään. Väärin kuitenkin oli. 

Kuulostaa siltä, että sinulla on ollut pitkäaikainen ongelma mustasukkaisuuden kanssa, joka on aiheuttanut isoja ongelmia parisuhteeseesi. Ilmeisesti terapiassa olette päätyneet siihen, että rakkautensa todistaakseen mies haluaa näyttää sinulle kaiken, jotta mustasukkaisuutesi pysyy kurissa. Samalla myös sinun olisi pitänyt työstää omaa mieltäsi, sillä parisuhde ei voi perustua toisen kyttäämiseen ja epäluuloisuuteen.

Varmasti sen ymmärrätkin, että sinun oma toimintasi luo miehelle kiihokkeen luoda suhteita naiseen, jonka kanssa hän voi olla normaali oma itsensä. Toisen työstä ja työssäolevista ihmisistä ei ole normaalia olla mustasukkainen, vaikka sieltä jokin meemi tulisikin. Omalle miehellekin on tullut noita monia, ehkä hän on joskus jonkun kanssa vähän flirtannutkin, se on inhimillistä, mutta jos saisin tietää suhteesta ja jatkuvista petoksista, lopettaisin välittömästi suhteen.

Sinulla ei ole taustalla mitään pettä

Vierailija
145/269 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokoot terapeutit mitä hyvänsä, minun on vaikea kuvitella, että neuvo, että toinen ratsaa toisen luvalla, koska luottoa ei ole, olisi pidemmän päälle mitenkään toimiva. Mitenkään.

Olihan se tässäkin tapauksessa toimiva kunnes sieltä löyty salaisuuksia ja ei se apn vika ole

Vierailija
146/269 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on aivan selvää, että olet mustasukkainen vahtiva seko ja pitääkseen sinut rauhallisena, tasottaa tilannetta. 

Vierailija
147/269 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokoot terapeutit mitä hyvänsä, minun on vaikea kuvitella, että neuvo, että toinen ratsaa toisen luvalla, koska luottoa ei ole, olisi pidemmän päälle mitenkään toimiva. Mitenkään.

Olihan se tässäkin tapauksessa toimiva kunnes sieltä löyty salaisuuksia ja ei se apn vika ole

Eihän se ole, kun ex tempore-ratsauksen tarve tuli taas, vaikka niin hyvin oli mennyt ja oli ajatuksenakin, että mitään ei löydy. Eli mitä se auttoi, kun seuraavan kerran ties mistä tulisi taas tarve mennä varmistumaan, että eihän siellä mitään le.

En tajua tuotakaan, että mies nyt muka oikeasti viestittelisi jotain salaisuuksia naisen kanssa ryhmässä, jossa on 8 muuta ihmistä. Ei ole tosiaan kummoinen salaisuuksien pitäjä semmoinen mies!

Paljon todennäköisempi ajatus on, että ollaan jo siinä vaiheessa, että mieskin on vainoharhainen ja lukee jokaisen ryhmään laitetun viestin apn silmälasien läpi, että olisiko tämä nyt semmoinen, mistä suuttuu, jos saakin päähänsä, että puhelin on ratsattava. 

Vierailija
148/269 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ottaisit sellaisen linjan että et välitä tästä valehtelusta, tai ainakaan yritä saada häntä siitä kiinni? Kuitenkin luotat siihen ettei mies petä, anna junttihuumori-whatsappryhmien olla. 

Ymmärrän että jatkuva peittely lisää epävarmuuttasi ja tekee sinut hulluksi, mutta teillä on nyt tosi huono kierre tämän asian ympärillä. Kerrot itsekin miehen taustasta josta epäilet tämän käytöksen johtuvan. Mikä sai sinut katsomaan miehen viestit juhlien jälkeen jos teillä on mennyt jo paremmin?

Minusta mies voisi mennä ihan itsekseen terapiaan puimaan ilmeisen ankaraa lapsuuttaan.

Tuon linjan olisinkin halunnut jo kauan sitten omaksua.. Ja miksi menin katsomaan miehen kännykkää. Siksi, että silloin harvoin kun nykyään enää olen sitä katsonut, siellä ei koskaan ole ollut mitään erikoista. Ja siitä on tullut valtavan hyvä ja onnellinen olo. E

Mutta eihän siellä puhelimessa oikeastaan ollut mitään, jotain härskejä vitsejä jotka mies oli paniikissa poistanut koska pelkäsi että tulee se kamala riita jos näet ne? Tämän tyyppiset ihmiset ei ihan heti usko että totuus on paljon parempi vaihtoehto. Älä mene enää hänen puhelimelleen. 

Vierailija
149/269 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sen luoton pitäisi toimia molemmin päin. Myös miehen pitäisi voida luottaa siihen, että kun hän kommunikoi 10 hengen ryhmässä hän saa tehdä sen rauhassa ilman ratsioita.

Olen ollut itse ihmissuhteessa, jossa opin vähitellen valehtemaan silloinkin kun järjen mukaan ei tarvitse. Mutta kun mikä hyvänsä täysin viaton juttu jopa toisten sanomana saatettiin tulkita ihan miten vain niin jotenkin sitä yritti ennakoida ne toisen vinkeet etukäteen.

Mies ei voi muuten poistaa kenenkään muiden viestejä kuin omiaan ryhmästä. Eli siis kenties tämä nainen poisti kun itsekin tajusi, että nyt tuli työryhmään liian härski. Ja mies sitten apn jankutuksen myötä tunnustaa taas mitä vaan.

Vierailija
150/269 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei voi muuten poistaa kenenkään muiden viestejä kuin omiaan ryhmästä. Eli siis kenties tämä nainen poisti kun itsekin tajusi, että nyt tuli työryhmään liian härski. Ja mies sitten apn jankutuksen myötä tunnustaa taas mitä vaan.

Mitä höpötät. Tottakai voi ryhmästä poistaa itseltään toisten viestejä. Kävin sukulaisryhmässä testaamassa vielä siltä varalta onko muuttunut mutta ei ole muuttunut. Ihan normaalisti saa edelleen poistettua muiden viestejä.

Vierailija
151/269 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole aloittaja minä joka testasin saako viestin poistettua.

Vierailija
152/269 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutakin ollut, henkinen väkivalta jota mies teki aiemmin riitojen aikana. Kun hänellä naksahti, huusi niin hirveitä asioita että oksat pois. Haukkui ihan hirveällä tavalla. En kirjoittanut sitä aloitukseen, koska siitä hän on päässyt terpaian myötä eroon, eikä se ole enää ongelma. En myöskään eritellyt aloituksessa sitä mitä nuo aloituksessa mainitut, flirtin jälkeiset "isommat aloitteet" ovat olleet. Sekään ei mielestäni kuulu nyt tämän hetkiseen ongelmaan. Lisäksi olen sietänyt siis tuota asioiden salailua, valehtelua ja lupausten rikkomista.

Eli olet ottanut kestääksesi kaikenlaista avioliiton aikana, mistä tunnet edelleenkin kaunaa. Nyt olette sitten alkaneet terapia kerrallaan työstää miestä paremmaksi. 

Sinussa ei ole mitään vikaa, kun vaan saataisiin miehen käytös kuntoon. Tuttua. Olen itse naisena ollut tämmöinen projekti ja hyvin sanottu, että siinä alkoi kaivata omaa tilaa ja elämää vaikka sitten valehtelemalla.

Vierailija
153/269 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollet Ap voi luottaa, miksi kiusaat itseäsi puhelimen ratsaamisella? Anna olla ja hanki oma kiva elämä itsellesi, mihin miehesi ei kuulu. Ala elää itsellesi. Näin voit samalla löytää ratkaisun parisuhteeseesi, oli se sitten mikä hyvänsä.

Ja tee miehellesi selväksi, että kokoaikainen viestittely ja soittelu ei ole ok, vaikka hän siitä loukkaantuukin. Anna loukkaantua. Määritä ja pidä rajasi. 

Vierailija
154/269 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko jotkut suhteilee ja lähettelee seksiviestejä jollekin työporukan viestiryhmässä??

Eli pitää saada kilarit, jos toinen on kännissä vähän innostunut läppäilemään ja sitten poistanut ne kun ajatellut, että ei hitto, duunin ryhmä. Ja tämä sen vuoksi, että ryhmässä on yksi nainen niin takuulla on just sen takia ja sille lähetelty.

Eikö olisi helpompaa laittaa naiselle omaan puhelimeen, se numero varmaan on tiedossa.

Vierailija
155/269 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeastiko jotkut suhteilee ja lähettelee seksiviestejä jollekin työporukan viestiryhmässä??

Eli pitää saada kilarit, jos toinen on kännissä vähän innostunut läppäilemään ja sitten poistanut ne kun ajatellut, että ei hitto, duunin ryhmä. Ja tämä sen vuoksi, että ryhmässä on yksi nainen niin takuulla on just sen takia ja sille lähetelty.

Eikö olisi helpompaa laittaa naiselle omaan puhelimeen, se numero varmaan on tiedossa.

En ole kaikkea lukenut, mutta itsekin ajattelin, että kovat on vaatimukset, jos vaatimus on, että MITÄÄN viestejä ei saa poistaa. Olen itsekin poistanut viestejä, jotka esim. kiireessä on mennyt väärään ryhmään, sisältänyt väärän pvm tai ajan, tms. Ihan tavallista toimintaa työposteissa. Ja onpa niitä jotkut poistaneet illanviettojenkin jälkeen, minusta aivan ymmärrettävästi syistä...

Vierailija
156/269 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tässähän oli mies poistanut naisen härskejä viestejä eikä nainen itse 

Vierailija
157/269 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässähän oli mies poistanut naisen härskejä viestejä eikä nainen itse 

Niin mutta nainen oli lähettänyt ne tähän ryhmään, ei yksin miehelle. Siis niitä ei ollut edes tarkoitettu vain miehelle. Mikä järki siis poistella, muu kuin se, että tietää, että ap kilahtaa jostain ryhmäviestistä.

Ymmärtäisin tämän, jos siis kyse olisi kahdenkeskisistä viesteistä, mutta DUUNIN viestiryhmä. 

Vierailija
158/269 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin vain lähellään meemejä ollaan minusta ihan sallitulla kaveriasteella? Toki mies varmasti nauttii saamastaan huomiosta, mutta kuka ei nauttisi? Kyllähän työkavereidenkin kanssa saa olla rento ja rempseä? Ja eikö mies ole kuitenkin torjunut nämä naiset jos ovat ajatelleet että härski läppä johtaisi johonkin muuhunkin?

No kun olen aivan samaa mieltä! Enkä koskaan ole hermostunut, jos on jonkun työkaverin laittaman meemin tai sekon kommentin minulle näyttänyt. Sehän on normaalia elämää. Siksi en ymmärrä ollenkaan, miksi on tällaisia salannut. Ap

Koska se ukkosi on aivan todellisuudesta vieraantunut, eikä osaa ollenkaan suhtautua naisiin ihmisinä. Jäänyt johonkin esimurrosikäisen hyi tyttöpöpöjä -asteelle, ja samalla kehittänyt jonkinlaisen omituisen fetissin naisiin ja heidän viettelemiseensä. Hän kehittää mielessään jotain romanttisia ja seksuaalisia fantasioita jokaisesta naisesta, jonka kanssa vuorovaikuttaa normaalin ihmisen silmin ihan arkisillakin tavoilla. Luultavasti kuvittelee myös näille naisille jotain aivan todellisuudesta irrallisia romanttisia ja seksuaalisia haluja itseään kohtaan. Näitä oman päänsä sisäisiä kuvitelmia hän häpeää, joko siksi koska ymmärtää ne jollakin tasolla sekopäisiksi kuvitelmiksi, tai koska pitää niitä todellisina ja kuvittelee, että hänellä on sanattomia salasuhteita suunnilleen jokaisen tuntemansa naisen kanssa.

Vierailija
159/269 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan pieni viestiryhmä.

Härskejä viestejä, vitsejä, meemejä ym. 

Just. Huh mikä työpaikka. Aika pahasti hämärtynyt heillä yksityiselämä ja työelämän raja.

Vierailija
160/269 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin vain lähellään meemejä ollaan minusta ihan sallitulla kaveriasteella? Toki mies varmasti nauttii saamastaan huomiosta, mutta kuka ei nauttisi? Kyllähän työkavereidenkin kanssa saa olla rento ja rempseä? Ja eikö mies ole kuitenkin torjunut nämä naiset jos ovat ajatelleet että härski läppä johtaisi johonkin muuhunkin?

No kun olen aivan samaa mieltä! Enkä koskaan ole hermostunut, jos on jonkun työkaverin laittaman meemin tai sekon kommentin minulle näyttänyt. Sehän on normaalia elämää. Siksi en ymmärrä ollenkaan, miksi on tällaisia salannut. Ap

Koska se ukkosi on aivan todellisuudesta vieraantunut, eikä osaa ollenkaan suhtautua naisiin ihmisinä. Jäänyt johonkin esimurrosikäisen hyi tyttöpöpöjä -asteelle, ja samalla kehittänyt jonkinlaisen omituisen fetissin naisiin ja heidän viette

No jos näin on niin mikä pointti apn on puhelinta ratsailla? Silläkö miehen oletetut mt-ongelmat ratkeavat, että puhelimesta ei löydy poistettuja viestejä? Molemmathan tuossa aika omituisilta vaikuttavat.