Mies jäi jälleen kiinni valehtelusta/salailusta naistyökaverin suhteen
Tämä on ollut meillä tosi pitkäaikainen ongelma ja toistunut monella työpaikalla, monen työkaverin kanssa. Mies on sanonut minulle esim. että heille tuli uusi naistyöntekijä, mutta eivät ole tekemisissä. Tai että häntä ärsyttää töissä joku naistyökaveri, ja välttelee häntä. Sitten on tavalla ja toisella selvinnyt että ovat olleet paljonkin tekemisissä, jutelleet lapsista, nämä työkaverit tietää lastemme nimet ja harrastukset ym. Tässä kohtaa korostan että tämä on mielestäni täysin normaalia työkaveruutta, mutta EI ole ok että tästä valehdellaan kotona.
Joitain kertoja on ollut sitten niinkin että nainen on ihastunut mieheeni, mies nauttinut siitä ja flirttaillut takaisin. Mies on pitänyt harmittomana, kunnes naiset on tehneet isomman aloitteen joka on sitten selvinnyt minullekin. Mies on ollut yllättynyt (?) että nainen kuvittelee hänen pettävän minua, tai että hän oikeasti olisi kiinnostunut.
Tästä kaikesta on tullut valtava kriisi jota on selvitelty moneen otteeseen terapiassa ym. Ei ole mitään syytä epäillä että mies olisi mennyt sänkyyn kenenkään kanssa, joten olen halunnut minäkin saada luottamusta takaisin ja jatkaa liittoa. Nyt meni todella pitkään todella hyvin, terapeutinkin suosituksesta mies on avoimesti kertonut asioista, mitä on jutellut harvojen naistyökavereiden kanssa jne. Samoin mies on antanut luvan katsoa hänen kännykkäänsä aina kun haluan, koska haluaa osoittaa ettei salattavaa ole, eikä mitään väärää kenenkään kanssa tapahdu.
Luottamus alkoi palautua, en enää piitannut kännykkäänsä katsoa vaikka tarjosi, vaan luotin ettei mitään ole. Meillä meni to-del-la hyvin, mistä olin tosi onnellinen. Vaikka koko ajan tiedostin senkin että saattaa taas kirkkain silmin valehdella, mutta en uskonut niin tapahtuvan.
Sitten tuli hänen työpaikkansa kesäjuhla. Jonka jälkeen extempore päätin kännykän katsoa. Samaan aikaan kun hän laittoi mulle viestiä että lähtee nyt kotiin, hän oli poistanut työporukan pienestä viestiryhmästä useita viestejä. Ja hän on aina korostanut ettei poista MITÄÄN vaan saan aina nähdä kaiken, koska haluaa osoittaa ettei mitään väärää tapahdu.
Kysyin mikä tämä oli, ja hän selitti että typeriä kuvia vaan. Tässä työporukassa on nykyään vain yksi nainen, hieman avoimesti seksuaalinen, mutta olen ajatellut harmittomaksi, tuskin keski-ikäisestä ukosta kiinnostuu. Ja mies on kiistänyt etteivät koskaan ole saunassa tms yhdessä. Ei kuulemma ollut sellaisista kuvista kyse, miehistä vaan joku räpsinyt.
Mutta myönsi lopulta että syy poistamiseen oli etten minä näkisi kuvia. Ja myönsi myös poistaneensa tämän naisen lähettämiä viestejä aiemminkin. Härskejä viestejä, vitsejä, meemejä ym. Poistanut ne ettei meille tule riitaa. Eikä kuulemma ole mitään saanut häneltä suoraan, vaan tähän 10 hengen ryhmään.
Se siitä luottamuksesta sitten. En koskaan, ikinä, ole tällaisista viesteistä ollut mustasukkainen, jotka ei ole mitään yksäreitä. Mutta mies on nyt taas pitänyt huolen, etten näe niitä. Ja samaan aikaan hokenut miten haluaa luottamuksen takaisin ja saan nähdä kaiken.
Pyydän asiallista keskustelua. Haukkumista en nyt jaksa. Onneksi mulla on koko ajan ollut pieni ajatus takaraivossa, että saattaahan hän valehdella minulle edelleen. Pudotus ei ole ihan niin paha, että mä idiootti luulin oikeasti että nyt hän minua arvostaisi. Ei tunnu siltä.
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi muuttaa muita kuin itseäsi. Ihan sama vaikka hulluuteen asti kontrolloisit kumppaniasi ja tiedän kokemuksesta, että luottamuksen menetys aiheuttaa juuri tuollaista, välillä jopa hieman vainoharhaista epäilyä.
Summa summarum: jos haluat pysyä suhteessa, jossa luottamusta ei enää ole, se on SINUN valinta. Hyväksy siis omat valintasi ja sillä selvä.
Minä en kontrolloi. Hän asuu osin toisella paikkakunnalla jotta pääsi unelmatyöhönsä, hän pyrkii opiskelemaan ja minäkin olen etsinyt hänelle sopivia kursseja ja kannustanut siinä, käy näissä saunailloissa ja se on minulle ok. Ja monesti olen sanonut ettei minulle tarvitse tilittää esimerkiksi mitä jonkun asiakkaan kanssa puhuu. Evvk. Mutta on sovittu tietyistä asioista joista kertoo minulle aina, ja hän on itse muistutellut että saan milloin tahansa katsoa hänen puhelimestaan ihan mitä vain. Ja hän on sano
Niin, tuo on ihan klassista projektiota. Yhtä lailla pettäjät ja petollisia ajatuksia päässään pyörittelevät blame shiftaavat kumppaniinsa ja pyrkivät puolustautumaan hyökkäämällä (-> poistin jotta sinä et suuttuisi). Aina siellä, missä on tällaista negatiivista spekulaatiota sinusta selkäsi takana, tehdään jotakin pahaa ja väärää. Huonoa omaatuntoa pyritään lievittämään syyllistämällä vaimoa. Tai äitiä. Useimmiten se vihoviimeinen syntipukki on aina nainen, sillä nainen todennäköisesti ottaa sen itseensä siinä missä mies hyökkää takaisin.
Mitäpä jos et ottaisi asiasta mitään vastuuta vaan katsot miestä objektiivisesti sellaisena kuin hän on. Kuulostaa muutenkin aika itsekkäältä eläjältä jos teillä on lapsiakin ja tuo on hänen elämäntapansa. Toki se saattaa olla naisellekin hyvä asia, että mies pysyy vähän kauempana, itse en ainakaan noiden apinoiden seuraa juuri kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittaja tietoinen, että parisuhde on vapaaehtoinen? Ei tuollaisen ukon kanssa ole mikään pakko olla.
Miehen käytös on outoa ja mies todellakin vaikuttaa pettäjältä. Ei välttämättä ole pannut kenenkään kanssa, mutta mihin sitten kukakin vetää rajat. Ihmeellistä on myös tuo ensin kielletään, sitten myönnetään jotain ja sitten piilotellaan jälkiä. Itse en luottaisi tuollaiseen mieheen pätkän vertaa, koska tiedän etten ole mustasukkainen.
Tai sitten sinä olet epäterveen mustasukkainen ja mies käytöksellään ns. kulkee munan kuorilla.
Niin tai näin, suhteessa ei ole luottamusta, joten tuollaisessa suhteessa ei ole mitään järkeä. Ei hyvässä parisuhteessa ole mitään kausia jolloin menee hyvin, vaan se on voimassa oleva olotila.
Mun mies toimii juuri noin: myöntää vain sen, mikä on ihan pakko. Joskus ei myönnä siltikään, vaikka sanon tietäväni totuuden. Toisinaan myöntää jonkin pienemmän jutun, jonka tarkoituksena on peitellä isompaa valhetta. Syyllisenä paljastaa jäävuoren huipun tai jonkin ihan ohi asian olevan teon ja toivoo, etten huomaa mitä hän yrittää piilottaa.
Aiemmin ajattelin, että mun pitää vaan koittaa luottaa ja pyristellä irti siitä "sairaalloisesta mustasukkaisuudesta" ja epäluottamuksesta. Siis vertauskuvauksellisesti olla se sammakko siellä kattilassa, joka selittelee itselleen, että kaikki on ihan hyvin ja minä vain kuvittelen, kunnes keittyy kuoliaaksi.
Oikeasti olis pitänyt ajatella, että en siedä tällaista käytöstä koska se tekee minustakin ihmisen, jollainen en halua olla.
Ap käytöksesi on todella raskasta ja sairasta, itse olin tuollaisen naisen kanssa, joka vaati saada lukea työpuhelimeni. En antanut lupaa koska se on kielletty. Oli sitten yöllä ottanut tämän puhelimeni taskusta ja lukenut viestit naispuoliselta työkaveriltani.
Herätti minut ja alkoi hirveä huuto miksi olen pyytänyt naista lounaalle (kyseessä asiakastapaaminen) ja olin lähettänyt hänelle vain kellonajan ja paikan.
Tutki kaikki puhelutiedot ja vaati saada tietää miksi ja mitä olen soittanut kenellekin.
Silloin päätin että tämä oli tässä, vielä eron jälkeenkin ex kävi kyttäämässä työpaikan lähellä milloin ja kenen kanssa olen liikenteessä. Kyllä hävetti ja hävettää vieläkin.
Eksäni nautti tuollaisesta jännityksestä (hänen sanavalintansa). Eron jälkeiset tautitestit kertoivat, että oli nauttinut muustakin kuin vain jännityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole viestintäsalaisuuden rikkomista lukea suljetun ryhmän viestejä? Itse oletan, että suljetussa ryhmässä olevat viestit ovat vain jäsenille eikä niin, että jotkut mustasukkaiset puolisot syynäävät viestit.
Ei ole. Viestintäsalaisuus suojelee viestiä vain siihen asti, kun se saapuu vastaanottajalle. Vastaanottaja saa näyttää sen kenelle tahansa.
Kusipäistä käytöstä se tietenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, tilanteesi on kieltämättä vakava, mutta toivoton se ei millään muotoa ole. Vielä voi käydä hyvin - tosin.voi käydä huonostikin ja joskus voi käydä ihan päinvastoi.
Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommak
Olen monta kertaa - lähes yhtä monta kertaa kuin kirjoituksen olen lukenut, eli noin 100 - miettinyt, minkälaisen tuen pariin tämä ihminen pitäisi ohjata. Jonkunlainen narsistinen persoonallisuus luonnollisesti on kyseessä, mutta vaikuttaa siltä, että jotain muutakin hoidettavaa on.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas luulen että ap on kilahdellut pikkujutuista enemmän tai vähemmän ja siksi mies elää munankuorilla. Ap ei tätä itse tietenkään myönnä. Ei kuulosta normaalilta tuommoinen vahtaaminen, anna miehen elää ja elä sinäkin.
Ihmisiä on erilaisia. Joku vio pitää karmeana rajoittamisena ja munankuorilla kävelemisenä sitä, että joutuu noudattamaan perus käytöstapoja, lakia ja sopimuksia.
Eräs mies hyökkäsi aggressiivisesti minun kimppuuni siitä, että vaadin häntä noudattamaan aikatauluja (jotta voin elää omaa elämääni eikä koko päivä hänen säätöään odotellessa). Hän sanoi tätä aikatauluista sopimista "kontrolloinniksi". Vaikea siinä on elää sitä omaa elämää ja harrastaa, jos ei voi sopia ja luottaa mihinkään.
En ole ollenkaan yllättynyt siitä, että koko ketju on täynnä räkyttäviä ja hyökkääviä miehiä. Aina kun nainen yrittää pitää edes etäisesti puoliaan, tämän kimpussa on 1500 r aiskaavaa ja pahoinpitelevää hullua, joiden mielestä naisen paikka on olla hiljaa ja antaa pillu ja thdä tasan tarkkaan niin kuin mies sanoo. Jos se johtaa naisen kuolemaan niin voi voi.
Ap ja kaikki muutkin naiset. Kannattaa erottaa oma identiteettinsä mihestä ja suhteesta 100%, niin tuikasti kuin mahdollista. Se että on laittanut joskus sukuelimen yhteen ja tuloksena onsynyt lapsi, on asia erikseen. Miehen sekoilu, vammastelu, mielenterveyden häiriöt, epäluotettavuus, rikokset, narsismi, kaikki paska - se ei yksinkertisesti johdu teistä. Koiraat ovat kuspäitä r aiskaaja tappajia joka eläinlajissa, ihan siitä riippumatta, onko naaraita mailla halmeilla. Ja naaraat eivät piittaa tästä. Älkää tekään. Antakaa miesten kaivaa tiensä helvettiin ja käristyä siellä. Aivan yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on erittäin mustasukkainen puoliso ei hänelle pysty asioita vaan kertomaan. Se, että pitää suunsa kiinni helpottaakin miehen elämää.
Voimakas mustasukkaisuus on epäluottamuksen osoitusja levittää ympärilleen turvattomuutta, Hyvä viestintä toimii vain kun ihmisellä on riittävän turvallista viestiä.
Se on just näin. On ihan pakko valehdella kun ei voi sanoa oikeastaan mitään kun kaikesta tulee joku hässäkkä. Helpommalla pääsee kun ei sano.
No meillä tämä ei pidä paikkaansa. Keväällä heillä oli naispuolinen harjoittelija, ja mies kertoi harjoittelijan katsovan ja hymyilevän hänelle koko ajan "kummallisen paljon". Niin että herättää jo huomiota. Muistan naurahtaneeni, että jaha. Mikäs ihme se on kun oot noin komee vanha mies! Ja siinä se. Olin iloinen että mies kertoi.
Mies on tosiaan myös myöntänyt sen että en minä saa sätkyä jos kertoo asioista. Eli valehtelemiseen ei ole mitään tarvetta. Nytkin itse asiassa ajattelin miehen poistelleen meemejä vain tätä naista suojellakseen, että en saisi hänestä niin "sellaista" kuvaa. Minulla kun on tätä naista kohtaan lähinnä ollut äidilliset fiilikset, ja olen joissain asioissa kannustanut miestä pitämään tämän nuoren naisen puolta työpaikalla, koska hän on työasioissa nuori ja kokematon ja helposti vanhemmat kävelee yli. Ja edelleenkään en ole tästä naisesta mustasukkainen, yhtään. Miehelle olen vihainen valehtelusta ja salailusta, kun on luvannut ettei sellaista enää missään asiassa tee. Ap
Eli ap:lle nyt vaan se laastari irti ja annat miehen ja lapsen diilata asian kanssa tavoillaan. Raivokohtaukset ja kostot on tietysti edessä, mutta ne eivät ole sinun ongelmasi. Olet tehnyt jo enemmän kuin tarpeeksi.
"Meinaatko, ettei niitä hämmentäviä juttuja ja valheita ollut ennen varsinaista kiinni jäämistä? Sen aavisti... mutta sitten vannotti itselleen, että ei saa olla mustasukkainen, kun ei ole todisteita varsinaisesta pettämisestä.
Jälkikäteen ajatellen.. olis pitänyt kuunnella sitä intuitiota, että kaikki ei nyt ole ihan kohdallaan. "'
Olen kommentoinut tässä ap:n tilannetta, joka voi olla aivan erilainen kuin teidän tilanteenne. Toki taipumus flirtata kertoo usein samasta kuin taipumus pettääkin eli on tarve hakea huomiota seksuaalisen itsetuntonsa kohottamiseksi ja jännityksenhalusta... monia piirteitä, jotka kieltämättä ovat negatiivisia parisuhdetta ajatellen.
Se on huono asia, jos oman mustasukkaisuutensa kieltää. Jos tuntee suhteessa jatkuvasti mustasukkaisuutta, se on oikeastaan itsensä kiusaamista. Siihen ei oikeastaan tarvita mitään todisteita, että tuntee, ettei suhteessa ole hyvä olla.
Se voiko intuitioon luottaa riippuu aika paljon ihmisen taustoista. Paljon hylkäämisiä ja pettymyksiä tuntenut turvaton ihminen kokee mustasukkaisuutta herkemmin kuin ihminen, jolla ei ole haavoittavia kokemuksia ja jonka intuitio toimii siksi luotattavammin. Yksi ryhmä mustasukkaisia ovat sitten ne, joilla itsellään on herkkä kynnys pettää, joten epäilevät samaa toisestakin.
Kroonisten pettäjien kanssa suhteessa olevien olen havainnut useimmiten olevan kieltäjiä. Heille on kiellettyä olla mustasukkainen ja he sulkevat silmänsä kaikilta selviltäkin merkeiltä, koska heidän mielensä suojaa heitä asioilta, joiden käsittelemiseen heillä ei ole työkaluja.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti miehesi tajuaa ottaa eron mahdollisimman nopeasti.
Pelkästään tämä lause "Jonka jälkeen extempore päätin kännykän katsoa." on sellainen red flag, että miehen pitäisi ymmärtää lähteä.
Tuo puhelimelle pääsy halutessa on ihan terapeuttienkin suosittelema työkalu kun luottamusta yritetään palauttaa. Nythän mies jäi kiinnikin puhelimensa takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on erittäin mustasukkainen puoliso ei hänelle pysty asioita vaan kertomaan. Se, että pitää suunsa kiinni helpottaakin miehen elämää.
Voimakas mustasukkaisuus on epäluottamuksen osoitusja levittää ympärilleen turvattomuutta, Hyvä viestintä toimii vain kun ihmisellä on riittävän turvallista viestiä.
Se on just näin. On ihan pakko valehdella kun ei voi sanoa oikeastaan mitään kun kaikesta tulee joku hässäkkä. Helpommalla pääsee kun ei sano.
No meillä tämä ei pidä paikkaansa. Keväällä heillä oli naispuolinen harjoittelija, ja mies kertoi harjoittelijan katsovan ja hymyilevän hänelle koko ajan "kummallisen paljon". Niin että herättää jo huomiota. Muistan naurahtaneeni, että jaha. Mikäs ihme se on kun oot noin komee vanha mies! Ja siinä se. Olin iloinen että mies kertoi.&nbs
Niin. Hän salaa asioita koska on itse pervertikko pettäjä. Lojaali ihminen toteaisi, että "en kestä taas siellä töissä on joku hullu joka hännystelee." Mutta ukolla seisoo ja siksi hän peittelee asioita.
Miehet ovat oksettavia, polygamisia apinoita. Ja alkoholi vaan pahentaa tätä. Nuori tyttö tekeem itä hänen tarvitsee pärjätäkseen siittäjäapinalaumassa ja saadakseen elantonsa. Sinun ukollasi seisoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittaja tietoinen, että parisuhde on vapaaehtoinen? Ei tuollaisen ukon kanssa ole mikään pakko olla.
Miehen käytös on outoa ja mies todellakin vaikuttaa pettäjältä. Ei välttämättä ole pannut kenenkään kanssa, mutta mihin sitten kukakin vetää rajat. Ihmeellistä on myös tuo ensin kielletään, sitten myönnetään jotain ja sitten piilotellaan jälkiä. Itse en luottaisi tuollaiseen mieheen pätkän vertaa, koska tiedän etten ole mustasukkainen.
Tai sitten sinä olet epäterveen mustasukkainen ja mies käytöksellään ns. kulkee munan kuorilla.
Niin tai näin, suhteessa ei ole luottamusta, joten tuollaisessa suhteessa ei ole mitään järkeä. Ei hyvässä parisuhteessa ole mitään kausia jolloin menee hyvin, vaan se on voimassa oleva olotila.
Mun mies toimii juuri noin: myöntää vain sen, mikä on ihan pakko. Joskus ei myönnä siltikään, vaikka s
JEP.
Naiset ovat aivan liian hyväuskoisia. Totuus on, että kusipää tietää tasan tarkkaan mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Kun asiasta on puhuttu jo monta kertaa ja käyty terapiassakin, ja mies vaan jatkaa toimintaansa, niin ei tuo tule muuttumaan. Hyväksy tai lähde.
Olisi mielenkiintoista tietää, miksi mies aina vain valehtelee, jos rehellisyys ei koskaan ole aiheuttanut riitoja. Mullekin tulee ekana mieleen, että kokee syyllisyyttä siitä, että nauttii saamastaan huomiosta, ja siksi kokee tarvetta peitellä noita juttuja, vaikka mitään pettämistä ei olisi koskaan tapahtunut, eikä oikeasti olisi mitään syytä valehdella.
Syy on hyvin yksinkertainen: ei sallita vaimolle samanlaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas luulen että ap on kilahdellut pikkujutuista enemmän tai vähemmän ja siksi mies elää munankuorilla. Ap ei tätä itse tietenkään myönnä. Ei kuulosta normaalilta tuommoinen vahtaaminen, anna miehen elää ja elä sinäkin.
Ihmisiä on erilaisia. Joku vio pitää karmeana rajoittamisena ja munankuorilla kävelemisenä sitä, että joutuu noudattamaan perus käytöstapoja, lakia ja sopimuksia.
Eräs mies hyökkäsi aggressiivisesti minun kimppuuni siitä, että vaadin häntä noudattamaan aikatauluja (jotta voin elää omaa elämääni eikä koko päivä hänen säätöään odotellessa). Hän sanoi tätä aikatauluista sopimista "kontrolloinniksi". Vaikea siinä on elää sitä omaa elämää ja harrastaa, jos ei voi sopia ja luottaa mihinkään.
En ole ollenkaan yllättynyt siitä, että koko ketju on täynnä räkyttäviä ja hyökkääviä miehiä. Aina kun nainen yrit
Oon ihan tavallinen perheenäiti. Hyvää jatkoa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meillä tämä ei pidä paikkaansa. Keväällä heillä oli naispuolinen harjoittelija, ja mies kertoi harjoittelijan katsovan ja hymyilevän hänelle koko ajan "kummallisen paljon". Niin että herättää jo huomiota. Muistan naurahtaneeni, että jaha. Mikäs ihme se on kun oot noin komee vanha mies! Ja siinä se. Olin iloinen että mies kertoi.&nbs
Kyllä sä tiedät, että miehesi se on, joka on tätä harjoittelijaa kyylännyt ns. kummallisen paljon. Hän vaan projisoi omat tekosensa siihen harjoittelijaan. Älä sinäkään enää ummista silmiäsi.
Miehesi on epävarma ja itsekäs. Hän selkeästi nauttii naisten huomiosta ja flirttailusta eikä asia tulee ajan kanssa muuttumaan. Jätä mies.
Jaa, sukunimi/ poikalapsihullu tuli pilaamaan tämänkin ketjun spämmillään. En olekaan vähään aikaan nähnyt niitä fantasioitasi poikavauvojen silpomisesta kuoliaaksi. Joko kohta aloitetaan taas sekin spämmi, vai onko lääkitys nykyisin sen verran paremmin kohdillaan, että ihan sinne asti ei mennä?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti miehesi tajuaa ottaa eron mahdollisimman nopeasti.
Pelkästään tämä lause "Jonka jälkeen extempore päätin kännykän katsoa." on sellainen red flag, että miehen pitäisi ymmärtää lähteä.
Joo, tuo on rikos. Olet valinnut miehen joka tykkää huomiosta joten elä sen kanssa tai jätä se si..
Ihan niinkuin huomion kipeiden nasitenkin kanssa niin se on vain ajan kysymys kun tulee vastaan niin viehättävä että ei voi enään vastustaa. Nämä ihmiset ikäään kuin leikkii tulella jatkuvasti, ja joskus se tapahtuu ettei sitä hallitse.
Tämä ylempi ja alempi teksti kumoaa toisensa. Molemmat ei voi olla totta samaan aikaan.