Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kirjassa prinssi Andrew'n väitetään harrastaneen seksiä yli tuhannen naisen kanssa"

Vierailija
13.08.2025 |

https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/67baac92-0b4e-4c1e-a26e-c1594…

Onko Andrew ollut joskus oikeasti haluttu naistenmies vai onko nämä naiset olleet "seuralaisia" (jonkun toisen toimesta järjestettyjä)?

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kone.

Vierailija
22/132 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Randy Andy oli nuorena komea ja haluttu bileprinssi. Kyllä sille ottajia oli ihan jonoksi asti.

Olen eri, mutta ap:n tavoin ei voi kuin ihmetellä jos/kun näin on ollut. Olisi siinä tapauksessa luullut löytävän itselleen jonkun paremmankin puolison kuin Sarah, tosin rahan perässä ne kaikki muutkin on todennäköisesti olleet.

Fergiestä en tiedä kuin kummallisen ulkonäön 30 vuoden takaa ja sen kun on nyt yrittänyt nousta takaisin julkisuuteen Andrew'n tukena(!!!). Säälittävämpää saa hakea eikä ihan heti löydä.

Oliko Fergie surkimus jo ollessaan huipulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niistä panoista piti lukua?

Tiedustelupalvelut apulaisineen, niinhän uutisessa annetaan ymmärtää.

Vierailija
24/132 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä Youtubevideolla jonka katsoin äskettäin väitettiin, että "King of Kink" olisi pökkinyt neljääkymmentä pimua samana viikonlopuna. Kestävä vehje jos noin oli tapahtunut. 

Vierailija
25/132 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika iso bodycount. Menetti poikuudensaki 11-vuotiaana

Oleellista olisi tietää moniko oli omasta halustaan ja moniko ammattiseuralainen. Jälkimmäisiä en laskisi.

Vierailija
26/132 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä Youtubevideolla jonka katsoin äskettäin väitettiin, että "King of Kink" olisi pökkinyt neljääkymmentä pimua samana viikonlopuna. Kestävä vehje jos noin oli tapahtunut. 

Oliko kinky vai ainoastaan perinteinen naistenkaataja ilman pervoiluja?

Vierailija
27/132 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maailmassa on neljä miljardia naista, eli en minä tuota sinänsä ihmettele. Eiköhän sieltä 1000 riittävän epätoivoista löyd, ja maksullisiakin on varmaan joitakin miljoonia.

Vierailija
28/132 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andrew ja Sarah oli kyllä erikoinen pariskunta. Kammottavia ihmisiä. Toivottavasti tyttäret ovat fiksumpia kuin vanhempansa. Onko Sarah jotain aatelissukua vai miten se onnistui luikertelemaan hoviin? 

Eikös nämä kuninkaat nykyään ota nimenomaan tavisnaisia.

Varman hovinaiset pikkuisen liian hyvin perillä heidän luonteestaan xD

Vierailija
29/132 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se kokaiini joka sai meisselin pysymään kovana? Eiköhän niissä piireissä ole ollut tarjolla kaikenlaista rohtoa ja jauhoa.

Vierailija
30/132 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Andrew ja Sarah oli kyllä erikoinen pariskunta. Kammottavia ihmisiä. Toivottavasti tyttäret ovat fiksumpia kuin vanhempansa. Onko Sarah jotain aatelissukua vai miten se onnistui luikertelemaan hoviin? 

Sarah ei ole aatelinen. Sen isä oli kuningattaren joku tallimestari tai vastaava, ja ne asui jossain kuninkaallisten lähellä. Sarah oli nuorena myös villi rämäpää ja seksuaalisesti aktiivinen. Se petti Andrewta ihan yhtä reippaasti, kuin Andrew sitä. Kaksi samanlaista ahnetta, laiskaa hedonistia.

Tuohan on sitten match made in heaven.

Vierailija
31/132 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeita ne on ainakin ollut

Vierailija
32/132 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin on saanut pildee.

Vierailija
33/132 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No maailmassa on neljä miljardia naista, eli en minä tuota sinänsä ihmettele. Eiköhän sieltä 1000 riittävän epätoivoista löyd, ja maksullisiakin on varmaan joitakin miljoonia.

Kuten ketjussa on sanottu, hän ei kyllä ollut parikymppisenä etovan näköinen vaan oikeasti komea. Myöhemmin elämässä tuskin saanut maksamatta seuraa.

Vierailija
34/132 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni maku kuningattareenkin, kun hän katsoi poikansa touhuja läpi sormien. 

Aika moni äiti tuntuu hyväksyvän predator-poikalastensa touhut. Itse törmännyt tällaisiin ihan suomessa, siis ihan tavallisissa perheissä. 

Englannin kuningatar taisi olla poikkeus, kun näpäytti poikaansa.

Vierailija
35/132 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Randy Andy oli nuorena komea ja haluttu bileprinssi. Kyllä sille ottajia oli ihan jonoksi asti.

Miten se sitten sotkeutui noihin kuvioihin, jos kerran oli sosiaalisesti lahjakas? Vai tuliko se kaikki liian helposti niin ei tarvinnut osata varoa mitään?

Tyypillinen pilalle hemmoteltu perijä.

Tyypillinen kansan elätti. Ellun kaikki lapset erosi samana vuonna ja jokaisella oli jo lapsia... Hävettävää sakkia. 🤮🤮🤮🤮🤮

Ei Edward ole eronnut ja lapsensa ovat vielä nuoria.

Vierailija
36/132 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja valta on aina kiehtonut naisia.

Vierailija
37/132 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni maku kuningattareenkin, kun hän katsoi poikansa touhuja läpi sormien. 

Aika moni äiti tuntuu hyväksyvän predator-poikalastensa touhut. Itse törmännyt tällaisiin ihan suomessa, siis ihan tavallisissa perheissä. 

Englannin kuningatar taisi olla poikkeus, kun näpäytti poikaansa.

Heillä ei siis ole solidaarisuutta naisia kohtaan, eivätkä edes kompensoi poikiensa haittoja. En kunnioita poikien äitejä.

Vierailija
38/132 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se kokaiini joka sai meisselin pysymään kovana? Eiköhän niissä piireissä ole ollut tarjolla kaikenlaista rohtoa ja jauhoa.

Eikö kokaiinilla halut nouse mutta kyvyt laske? Epäilemättä on osattu antaa jotain jolla pysyy kovana.

Vierailija
39/132 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko puoliso ollut samanlainen ja mamma tykkää sellaisista miehistä?

Vierailija
40/132 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten ketjussa on sanottu, hän ei kyllä ollut parikymppisenä etovan näköinen vaan oikeasti komea. Myöhemmin elämässä tuskin saanut maksamatta seuraa.

No ei kyllä ole. Nuoruus ei ole yhtä kuin komeus.