"Kirjassa prinssi Andrew'n väitetään harrastaneen seksiä yli tuhannen naisen kanssa"
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/67baac92-0b4e-4c1e-a26e-c1594…
Onko Andrew ollut joskus oikeasti haluttu naistenmies vai onko nämä naiset olleet "seuralaisia" (jonkun toisen toimesta järjestettyjä)?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Randy Andy oli nuorena komea ja haluttu bileprinssi. Kyllä sille ottajia oli ihan jonoksi asti.
Miten se sitten sotkeutui noihin kuvioihin, jos kerran oli sosiaalisesti lahjakas? Vai tuliko se kaikki liian helposti niin ei tarvinnut osata varoa mitään?
Sehän oli Ellun lellikki. Ellu maksoi naikkoset hiljaisiksi. Kaikki tuli todellakin liian helposti sille, rahat, palatsit ilman mitään vaatimuksia. Huhutaan myös, että Andy oli erään Marklen asiakas aikoinaan, ennen veljenpoikaansa..
Maailma on pieni.
Kirjan kirjoittaja Lownie kertoi haastattelussaan, ettei ollut löytänyt yhtään todistetta sille väitteelle, että Andrew'lla ja Marklella olisi ollut mitään tekemistä keskenään.
No ehkä ne vaan sitten tunnisti toisissaan sielunkumppanuuden, seksikauppaan osalliset, yachtgirlin ja jahtaajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andyn elämä on niin turhaa. Elätti, loinen. Tehnyt vaan 2 rumaa tytärtä. Ei mitään muuta. Tai no paljon pahaa ja kiukutellut.
Luulisi, että tuollaisella body countilla olisi jo lukuisa joukko lehtolapsiakin olemassa. Kyllä naisissa on heitä, jotka haluavat lapsen julkkismiehen kanssa, vaikka tietävät, että mikään perhe ja parisuhde ei tule kyseeseen. Esimerkkinä vaikka Jörkka Donner. Hänelle syntyi samanakin vuonna useampia lehtolapsia, vaikka naiset tiesivät äijän olevan naimisissa ja pettävän vaimoaan.
Ja rollareiden Mick Jaggerilla on 8 lasta 5 eri naisen kans. Mut se on vissiin aina eronnu ja alkanu uuteen suhteeseen uuden naisen kans
Ne on ollut ihan perinteisiä seurusteluja ja avo/avioliittoja Andyyn verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei Andykään aina saanut tahtoaan läpi, sillä sen vanhemmat kieltäytyivät ihan ehdottomasti hyväksymästä Andyn tyttöystävää, strippari Koo Starkia. Koo oli Andyn suuri rakkaus ja suhde kesti joitain vuosia.
Koo Stark ei ollut mikään strippari. Hän oli vain esiintynyt yhden aatelisen tyypin taide-elokuvassa, ja siinä häneltä oli vilahtanut rinnat esiin, koska se kuului juoneen. (Itse asiassa olen sitä mieltä, että kyseinen elokuvantekijä on Harryn oikea isä.)
Vierailija kirjoitti:
Andrew ja Sarah oli kyllä erikoinen pariskunta. Kammottavia ihmisiä. Toivottavasti tyttäret ovat fiksumpia kuin vanhempansa. Onko Sarah jotain aatelissukua vai miten se onnistui luikertelemaan hoviin?
Oli? He asuu edelleen yhdessä. Takuulla jän lapsiin päin myös, miksi muuten hännystelisi tuollaisen tyypin helmoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Andykään aina saanut tahtoaan läpi, sillä sen vanhemmat kieltäytyivät ihan ehdottomasti hyväksymästä Andyn tyttöystävää, strippari Koo Starkia. Koo oli Andyn suuri rakkaus ja suhde kesti joitain vuosia.
Koo Stark ei ollut mikään strippari. Hän oli vain esiintynyt yhden aatelisen tyypin taide-elokuvassa, ja siinä häneltä oli vilahtanut rinnat esiin, koska se kuului juoneen. (Itse asiassa olen sitä mieltä, että kyseinen elokuvantekijä on Harryn oikea isä.)
Kyllä tollasestakin voi alkaa sekoilu ja itsetuhoinen käytös, ettei vanhemmat anna sun mennä naimisiin rakastamasi ihmisen kanssa. Andy oli pelle, kun ei vaan luopunut maallisesta mammonasta ja karannut tytön kanssa. Nyt ei varmasti arvosta edes itse itseään, niin kuin ei muutkaan ihmiset. Zero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andrew ja Sarah oli kyllä erikoinen pariskunta. Kammottavia ihmisiä. Toivottavasti tyttäret ovat fiksumpia kuin vanhempansa. Onko Sarah jotain aatelissukua vai miten se onnistui luikertelemaan hoviin?
Oli? He asuu edelleen yhdessä. Takuulla jän lapsiin päin myös, miksi muuten hännystelisi tuollaisen tyypin helmoissa.
Sarah on kuulemma ahne ja tuhlari. Myy itsensä vaikka pizzasta.
Olen Andrewin kanssa samaa ikäluokkaa ja nuorena hän oli kyllä komea ja haaveideni kohde. Varmasti olisin onnesta soikeana hypännyt petiin hänen kanssaan jos olisi tilaisuus ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen raiskas 11-vuotiaana?
Noi jos poikakoulussa on ollut - kuten tuolla on tapana - ei paljon jää vaihtoehtoja. Henkilökuntaa tai vanhempi poikaoppilas.
Eiku se on siis saanu pillua 11-vuotiaana. Kukaan ei oo vetäny sitä perseeseen
Nämä yläluokan pojat ovat olleet poikien sisäoppilaitoksissa mm. Eton, ei siellä varmaan tyttölapsia ole näkynyt. Vai keski-ikäisen koulun kanslistirouvan kanssako hän vehtasi?
Vierailija kirjoitti:
Olen Andrewin kanssa samaa ikäluokkaa ja nuorena hän oli kyllä komea ja haaveideni kohde. Varmasti olisin onnesta soikeana hypännyt petiin hänen kanssaan jos olisi tilaisuus ollut.
Sitä taustaa vasten on entistä tuomittavampaa sotkeutuminen Epstein ym. kuvioihin.
Ja rollareiden Mick Jaggerilla on 8 lasta 5 eri naisen kans. Mut se on vissiin aina eronnu ja alkanu uuteen suhteeseen uuden naisen kans