Mies on muuttunut aivan täysin riidamme jälkeen
Eräänä iltana minä vain suutuin hänelle ja sanoin asioita, joita en niin tietenkään tarkoittanut, mutta mies muuttui sen jälkeen täysin poissaolevaksi.
Hän oli kokkaillut keittiössä ja siellä oli täysi sekasorto. Mm. hana oli ihan rasvainen. Hän koitti selittää, että siivous on vielä kesken, mutta minulla pimahti, koska oli ollut töissä rankka päivä, menkat tulossa ja migreenikohtaus näytti merkkejä alkamisestaan.
Sen verran pohjustusta asiaan, että miehellä on oma toimisto ja "pelihuone" talossa. Hän pelaa siellä yleensä muutaman illan viikossa koneella tai katsoo urheilua omasta telkkaristaan. No sanoin hänelle siinä suutuspäissäni, että aikuiset miehet ei enää pelaa mitään pelejä ja että voisi aikuistua jo.
lisäksi sanoin, että eikö osaa syödä maiskuttamatta. Hän istui siinä ja maiskutti tekemäänsä ruokaa.
Nukuimme sen yön erillämme ja pyysin purkaustani seuraavana aamuna anteeksi. Silti mies on sen jälkeen muuttunut täysin. Hän ei enää pelaa yhtään vaan makaa iltaisin sohvalla ja katsoo samoja ohjelmia kuin minä. Koitan kysyä, että miksi hän ei enää pelaa vaikka se oli ennen hänen juttunsa. Vastaukseksi saan vain, että ei huvita.
Hän on myös lopettanut ruuan tekemisen ja jos hän syö jotain niin syö TODELLA varovaisesti ettei vaan kuuluisi ääniä. Sanon, että syö nyt normaalisti, mutta en saa mitään reaktiota häneltä. Hän vain katselee iltaisin tyhjyyteen ja selailee Instagramia.
Onko tämä teidän mielestä nyt ihan normaalia häneltä?
Kommentit (218)
- MINÄ vain vain suutuin hänelle
-Mies sanoi siivouksen olevan kesken, mutta MINÄ vain pimahdin
-MINULLA oli töissä rankka päivä, MINULLA oli menkat tulossa, MINULLA oli migreeni tuloillaan.
-Mies pelaa MUUTAMANA iltana viikossa. Se ei MINULLE käy koska on lapsellista. MINÄ en tee itse mitään lapsellista tietenkään.
-MINÄ myös päätän miten mies saa ruokansa syödä.
Minä minä minä. Onneksi Ap itse on täydellinen. Hänellä on kaikki tekosyyt valmiina, joilla oikeuttaa suuttumisen ja pimahtelun miehelle.
AP itse ei tee mitään väärää, eikä hänen harrastuksensa ole lapsellista, ja syöminenkin on varmaan opeteltu suoraan etikettikoulusta.
Kiertäisin tuollaisen naisen kaukaa.
Exäni oli samanlainen pimahtelija. Kyllä siinä tunteet vähenivät, kun hän muutaman kerran pimahti jostain älyttömästä. Lakkasin välittämästä ja tämä sai hänet vaan katkerammaksi.
Vierailija kirjoitti:
maiskuttaminrn on kyllä ihan helvetin ärsyttävää
Niin on. Ja mun miehellä se on tic-oire eli maiskuttaa vaikka ei edes syö 😖
Oikeesti tulee kohta ero tuon vuoksi.
Ei se mikään riita ole jos toinen vaan raivoaa, koska oli ollut töissä rankka päivä, menkat tulossa ja migreenikohtaus näytti merkkejä alkamisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on r i i t a m m e jälkeen, ei riidamme. Huolimatonta ja huonoa suomenkielen käyttöä näkee täällä usein. Antaa kirjoittajasta tyhmän vaikutelman.
Kyllä sinä annat tyhmän vaikutelman. Minä en edes moiseen kiinnittänyt huomiota, ennen ku joku mainitsi. Eikä häititse!
Minulla on kysymys teille raivoajille. Raivoatteko te myös töissä tai kaupan kassalla? No ette tietenkään, koska töissä pomo sanoisi, että huomenna ei tavitse enää tulla ja kaupasta vartija kantaisi niska-perse-otteella ulos. Mutta kotona se on tietysti ihan okei, koska puolisolle saa sanoa mitä sylki suuhun tuo!
Olen itse ollut samassa tilanteessa kuin ap:n puoliso, ja omalla kohdallani tuo hiljaisuus tarkoitti sitä, että mietin että haluanko enää jatkaa tätä suhdetta.
Tulin siihen lopputulokseen, että en halunnut. Puolison raivoaminen oli vienyt kaiken rakkauden ja arvostuksen häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä nyt on joillekin kalkkunoille ongelma että niitä jälkiä ei siivottu samalla kokatessa? Eikö olisi voinut odottaa että on syöty ja sen jälkeen siivota? Migreenikanakin olisi voinut vaikka auttaa siinä kerta ei osallistunut ruuanlaittoon mitenkään.
Perfektionisti yleensä haluava, että asiat tehdään heidän tavallaan.
Jes! Läski ulisija sai mitä ansaitsi. Taitaa ukko nostaa kytkintä
Vierailija kirjoitti:
Tämän on pakko olla huumoria tai 0/5 provo.
Sillä eihän oikeasti kukaan voi olla niin ääliö kuin aloittaja. Kuvailee tarkoin millainen luonnevikainen itse on, syyttää siitä miestään ja avautuu vielä vauvapalstalle asiasta.
Voi olla ihan totta. Ihmisiä jotka eivät aidosti arvosta toisia on paljon.
Oletko harkinnut juottaa miehellesi kusta?
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä ap oikeastaan tekee tuollaisella miehellä, joka rasvaa vesihanoja ja mässyttää jotain ihmeen kissanlihakeittoa suu auki? Kannattaisi lähteä paremmillr markkinoille.
Luulen, että tässä on ratkaisun avain.
Vierailija kirjoitti:
Ap löytyy kohta poliisin tilastoista
Jaa että meinaat ap:n raivokäytöksen eskaloituvan ihan laittomuuksiin asti?
aikuiset miehet ei enää pelaa mitään pelejä ja että voisi aikuistua jo
jos yksi tälläinen suutahdus muuttaa koko miehen ja pilaa suhteenne, ehkä se ei ollut kestävää tekoa ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä mikään avioliitto kestäisi, jos noin pienestä suhde rakoilee. Kyllä sitä pitkissä suhteissa tulee sanottua kaikenlaista. Keskustelkaa asiat läpi ja sopikaa. Ja pahoittele myös omaa käytöstäsi. Jos mies on varustettu terveellä itsetunnolla niin ei se tuosta mene rikki.
MYÖS omaa käytöstäsi?? Ap:n mies ei käyttäytynyt mitenkään huonosti. Vain ap.
Kyllä tuollaisella haukkumisella voi tuhota hyvin sen pitkänkin suhteen jossain vaiheessa. Nähty on vierestä. Mieheltäkin voi loppua ymmärrys tuollaiseen käytökseen lopultakin vielä vaikka yli 20 vuodenkin jälkeen. Ja aika samankaltaisesti kuin sinä, tuon suhteen raivoava nainenkin sanoi ymmärtämättömästi heidän riidoistaan (lähinnä omista raivareistaan ja ilkeistä sanoistaan).
Ap:lä on nyt syytä oikeasti mennä itseensä ja kaivella rehellisesti sitten sieltä, mistä tuollainen toisen satuttaminen ja raivoaminen pienistä juontaa juurensa. Ei parisuhteessa voi noin käyttäytyä ilman että sitä tuhoaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies maiskuttaa suu auki myös. Aivan kauheeta, melkein jo hyvä syy erota
No voihan tuollaisesta ihan nätistikin sanoa. Ei tarvi raivota ja halventaa.
Vanhana mummona kun olet yksin niin voit miettiä olisitko halunnut viettää loppuelämäsi yksin vai miehen kanssa joka maiskuttaa syödessään silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhana mummona kun olet yksin niin voit miettiä olisitko halunnut viettää loppuelämäsi yksin vai miehen kanssa joka maiskuttaa syödessään silloin tällöin.
Tämä! En todellakaan halua viettää loppuelämääni minkäänlaisen miehen kanssa enää. Yksin on ihanaa! Mitään ei tässä häviä.
Olisiko kuitenkin Riitamme.