Eläkeläinen. Mitä ET kaipaa entisestä työyhteisöstäsi?
En kaipaa viikottaisia toimistopalavereita, joissa jokainen kertoi viime viikon työsuoritksensa ja aikeensa seuraavalle viikolle. Vähän kuin jossain AA-ryhmässä:"Hei, olen Jarmo, Viime viikolla tein sitä sun tatä ja aion ensi vikolla panostaa tekemällä enemmän sitä sun tätä"
Sekin aika olisi voitu käyttää työn tekemiseen, eikä puhumiseen työn tekemisestä
Kommentit (28)
Onneksi ei ollut mitään työyhteisöä, sain tehdä yksin ja oman aikataulun mukaan.
Epäpätevää ja hyvin nuorta esimiestä, joka ei ollut hyvä johtamaan tiimiä. Ymmärrän, että ylhäältä päin tuli paineita, mutta ei kaikki ollut kuitenkaan aina meidän rivityöläisten vika.
En oikeastaan kaipaa mitään. Kaikken ihaninta on ollut päästä eroon ikävistä esihenkilöistä.
Ei nyt tule mieleen yhtään mitään, mitä kaipaisin sieltä.
Mulla on nyt ekaa kertaa ihana työntekijälähtöinen esimies.
Terkkuja Postista
Viikkopalavereja. Yksi itkee elämänsä kurjuutta. Toinen käy läpi terveysasiansa. En tajua, miksi ihmiset eivät tajua jätää näitä asioita vapaa-ajalleen.
Kaipaan naispuolista työtoveria, joka istui minua vastapäätä. Hän näkyy edelleen unissani.
M47
Edistämistä! Kolmeen viimeiseen vuoteen ei tehty mitään, mutta edistettiin kaikkea vallan vietävästi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt ekaa kertaa ihana työntekijälähtöinen esimies.
Terkkuja Postista
Mä taidan olla aika onnekas kun 38 työvuoteen ei ole mahtunut yhtään paskaa esimiestä. Tosin suurimmasta osasta ei ole mitään apuakaan juuri ollut mutta mukavia ja fiksuja ovat kaikki olleet. Samoin työkaverit yhtä mätää omenaa lukuunottamatta. Eläkkeelle on vielä muutamia vuosia enkä usko että kaipaan töistä silloinmitään vaikka ihan huippuduunipaikka onkin. Sen sijaan voisin harkita jonkun aivan muun työn tekemistä eläkkeelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Edistämistä! Kolmeen viimeiseen vuoteen ei tehty mitään, mutta edistettiin kaikkea vallan vietävästi.
Pukkasiko hanketta julkisella puolella?
Tuskin ET mitään minun entisestä työyhteisöstäni kaipaa. Hänhän kaipaa kotiinsa ulkoavaruuteen.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan naispuolista työtoveria, joka istui minua vastapäätä. Hän näkyy edelleen unissani.
M47
Haluatko mennä katsomaan häntä avaruusaluksellasi?
En yhtään mitään! Helkkarin kahvikuppi porukat. Nuolivat siivouspomojen pers etteivät itse joutuneet silmätikuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kyllä kaipaan, kun panin lukiolaista TET.tyttöä firman kopiohineessa
...unissasi. muu työyhteisö ihnwtteli että mitä se Pentti kaiken päivää haaveilee ja tet-tyttelit varoitteli toisiaan pentti-sedästä, harmaapäästä jolla on tavallista liinaisempi katse ja sokeriset lässytykset.
Lankapuhelinta millä soittaa kotiin.
Matkapäivälaskujen ja ajopäiväkirjan pitäminen ei ollut mun juttu.
Firma tienasi varmaan tuhansia euroja, kun laskuttanut jokaisesta ajokilometristä enkä jokaisesta liikelounaasta.