Familiar Tuulensuoja, Salo = paskapaikka
Kyseisessä paikassa OHJAAJAT LYÖVÄT ja POTKIVAT lapsia, haukkuvat heidän ulkonäköään ja kehoaan, mies ohjaajat tulee ilman syytä yöllä huoneeseen katsomaan kun nuori tyttö on alasti. Muut nuoret tulevat huoneeseeni ilman lupaa, rikkovat ikkunoita, hakkaavat ihmisiä. Myös yksi tyttö on raiskattu ohjaajan toimesta.
Vastaava ohjaaja haukkuu ja hakkaa nuoria, jos he tekevät vähänkin jotain väärin. Nuorille ei anneta ruokaa jos he nukkuvat pommiin, tms.
Kommentit (31)
En usko aloituksestasi yhtään ainutta sanaa. Olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Koska oot tuulensuojast ohjaaja.
En oo AP mut asuin myös tuol joskus ja voin sanoo et toi on totta mitä tos alotukses oli ja mut raiskattii siel
Vierailija kirjoitti:
Familarin lastensuojeluyksiköt, joita on paljon, kuuluvat Mehiläiselle. Tarkoitus on kerätä lapsia/nuoria sijoittavilta suomalaisilta kunnilta rahat ulkolaisten sijoittajien omaisuudeksi. Noissa yksiköissä elävät lapset/nuoret ovat toisarvoisia ja laskutus on tärkein asia.
Tämä näin.
Vierailija kirjoitti: Ap? Miten meni?
Psykoosissa.
Vierailija kirjoitti:
Kai olet itse mennyt poliisille kertomaan. Jos et niin käy pikinmiten. Kuulostaa kyllä kamalalta ja erikoiselta touhulta. Luulisi jonkun järkevän ja hyvän hoitsu tekevän asialle jotain.
Eipä noissa paikoissa semmoisia löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska oot tuulensuojast ohjaaja.
En oo AP mut asuin myös tuol joskus ja voin sanoo et toi on totta mitä tos alotukses oli ja mut raiskattii siel
Suosittelisin tekemään rikosilmoituksen. Sen voi tehdä myös vuosia jälkeenpäin.
Familarin lastensuojeluyksiköt, joita on paljon, kuuluvat Mehiläiselle. Tarkoitus on kerätä lapsia/nuoria sijoittavilta suomalaisilta kunnilta rahat ulkolaisten sijoittajien omaisuudeksi. Noissa yksiköissä elävät lapset/nuoret ovat toisarvoisia ja laskutus on tärkein asia.