Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen intuitiivinen ajattelija, introverttimies, sigma ja olen niin älykäs, etten löydä vertaistani seuraa mistään

Vierailija
12.08.2025 |

Kyllä elämä on halpamaista.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minulle mitä on filosofia`?

Vierailija
2/39 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirjoitat Vauva-palstalle? Jo on älykästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaisesi seura on siis mitä?

Vierailija
4/39 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen mies, mutta on kyllä komeakin. Oletko mahdollisesti isovarpaan näköinen, ja yrität syyttää älykkyyttäsi siitä, ettet löydä seuraa? 

Vierailija
5/39 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten alfa-ja sigma-mies eroaa toisistaan? Alfa-miehestä muut ajattelee, että se on kova jätkä ja sigma-mies uskoo yksinään olevansa kova jätkä.

Vierailija
6/39 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeaan paikkaan olet siinä tapauksessa tullut avautumaan.

Vierailija
7/39 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, minä olen tämän palstan älykkäin. Ei sinä!

Vierailija
8/39 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen niin älykäs, etten itsekään tajua sitä...

Vierailija
9/39 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ääliö.

Vierailija
10/39 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen puoliso. Ihana onkin, ja komea. Olemme molemmat Mensan jäseniä. 

Vierailija
11/39 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa juoda alkoholia, se tekee sinusta typerämmän ja ekstrovertimman. Löydät seuraa helpommin.

Vierailija
12/39 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huippuälykäs on neurologisesti normaali (ei mitään autismia tms.) hän pystyy kyllä hyvin tulemaan toimeen normaaliälykkään kanssa.

Kun taas moni älykkyydeltään hiukan keskivertoa heikompi kuvittelee olevansa huippuälykäs, koska ei tule toimeen "taviksien" kanssa.

Vierailija
13/39 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vietä aikaa vaikka mensalaisten kanssa tai mene yliopistoon jonnekin fysiikan laitokselle tms etsimään seuraa? Onhan niitä kaiken maailman järjestöjä ja tapahtumia neroille. Et yksin ole, vaikka vähemmistöön kuulutkin.

Vierailija
14/39 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vtun sigma? Kreikkalainen aakkonen?

Vierailija
15/39 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiakat ei osaa kuin valittaa, huutaa ja heilutella Pride-lippuja. Keskustelu oikeista asioista on mahdotonta. Kansanvaihto etenee kovaa vauhtia Euroopassa. Ja miten suomiakat keskustelee aiheesta? Huutamalla rasismista... M28

Vierailija
16/39 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huippuälykäs on neurologisesti normaali (ei mitään autismia tms.) hän pystyy kyllä hyvin tulemaan toimeen normaaliälykkään kanssa.

Kun taas moni älykkyydeltään hiukan keskivertoa heikompi kuvittelee olevansa huippuälykäs, koska ei tule toimeen "taviksien" kanssa.

Kuinka hyvin osasitkaan kuvata tuossa jälkimmäisessä lauseessa nykyhallituksen ministerien ja eduskunnan suhdetta salissa. Samoin EK:n ja palkansaajien suhdetta.

-winner-

Vierailija
17/39 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat ei osaa kuin valittaa, huutaa ja heilutella Pride-lippuja. Keskustelu oikeista asioista on mahdotonta. Kansanvaihto etenee kovaa vauhtia Euroopassa. Ja miten suomiakat keskustelee aiheesta? Huutamalla rasismista... M28

Tämä!

Vierailija
18/39 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Minä taas olen törmännyt kaltaisiisi älykköihin monen monituista kertaa.

Vierailija
19/39 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäät ovat liberaalimpia kuin populaatio keskimäärin. Älykäs sopeutuu uusiin tilanteisiin helpommin. Pridessä on enemmän älykkäitä kuin persuissa. Älykkäällä ei myöskään ole tarvetta käyttää alatyylistä kieltä.

Sinun kirjoituksestasi hohkaa matala älykkyys. 

Vierailija
20/39 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko hienosti yleistät ja vielä puhut naisista halventavalla sanalla. Toisaalta myös ne vähemmän älykkäät yksilöt (miehet sekä naiset) ovat niitä äänekkäämpiä ja viisaat pysyvät hiljaa, koska melulla, vihalla ja kontrollilla ei saa mitään aikaan -historia on todistanut sen monta kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän