Olen intuitiivinen ajattelija, introverttimies, sigma ja olen niin älykäs, etten löydä vertaistani seuraa mistään
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa liittyä Mensaan. Siellä on ihan kivaa porukkaa ja toimintaa, monenlaisia ihmisiä joita yhdistää korkea älykkyys.
Olen niin älykäs, että tuokin tuntuu suorastaan tyhmies kerholle...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuollainen mies, mutta on kyllä komeakin. Oletko mahdollisesti isovarpaan näköinen, ja yrität syyttää älykkyyttäsi siitä, ettet löydä seuraa?
Ja mielikuviksi syntyi 90 Days Big Ed..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa liittyä Mensaan. Siellä on ihan kivaa porukkaa ja toimintaa, monenlaisia ihmisiä joita yhdistää korkea älykkyys.
Olen niin älykäs, että tuokin tuntuu suorastaan tyhmies kerholle...
Eikä asiaa myöskään auta se, että olet Porvoosta.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat ei osaa kuin valittaa, huutaa ja heilutella Pride-lippuja. Keskustelu oikeista asioista on mahdotonta. Kansanvaihto etenee kovaa vauhtia Euroopassa. Ja miten suomiakat keskustelee aiheesta? Huutamalla rasismista... M28
If you can't beat them, join them. Kannattaa alkaa seurustella maahanmuuttajanaisten kanssa, he ovat varsin mukavia eivätkä yleensä heiluttele Pride-lippuja.
Tylsä itsekeskeinen kusipää olet ja parempi että naiset säästyy seuraltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat ei osaa kuin valittaa, huutaa ja heilutella Pride-lippuja. Keskustelu oikeista asioista on mahdotonta. Kansanvaihto etenee kovaa vauhtia Euroopassa. Ja miten suomiakat keskustelee aiheesta? Huutamalla rasismista... M28
If you can't beat them, join them. Kannattaa alkaa seurustella maahanmuuttajanaisten kanssa, he ovat varsin mukavia eivätkä yleensä heiluttele Pride-lippuja.
"Beat them" on aika tyypillinen toive suomalaisille miehille. Harmittaahan teitä, kun naiset ei sitä enää ota vastaan 🤭
Samoja ongelma täälläkin, vaikken kovin älykäs olekaan, ehkä 2 pistettä yli mediaanin. Jos suominainen triggeröityy väestönvaihdosta, se on varman matalan älykkyyden merkki. Kuten matala koulutus, tatuoinnit ja karkea puhetapa.
Mä en jaksaisi miestä, joka mainostaa olevansa introvertti. On ok olla introvertti, mutta jos itsensä esittely alkaa tällä sanalla niin se kertoo vain siitä, että piilotetaan omat hankalat ominaisuudet jonkun sanan taakse. N41, ÄO 147
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa juoda alkoholia, se tekee sinusta typerämmän ja ekstrovertimman. Löydät seuraa helpommin.
Viinaveikolla on aina kaveri, ja se kaveri on toinen viinaveikko.
Vierailija kirjoitti:
Mitä keskusteltavaa tuossa on? Jos ruskeilla on niin hirveä hinku siittää ja valloittaa koko maailma siitoksillaan niin miksi ei? Mikset itse yritä kasvaa henkisesti siitosten ja lihakehon yläpuolelle? Voisitko jotenkin pystyä hyötymään siitä, että koko paikka on täynnä ruskeita alhaisen kognition ihmisiä? Miksi he ovat sinusta niin äärimmäisen kiinnostavia ja kiihottavia ylipäätään? Oletko itse heidän tasollaan? Entä jos ja kun olet niin älykäs ja muutenkin etevämpi ja parempi, niin pystyisitkö elämään jossain muualla kuin siellä, missä tätä invaasiota on havaittavissa?
Mene johonkin homobaariin. Sieltä löytyy kaltaisiasi.
Vierailija kirjoitti:
Samoja ongelma täälläkin, vaikken kovin älykäs olekaan, ehkä 2 pistettä yli mediaanin. Jos suominainen triggeröityy väestönvaihdosta, se on varman matalan älykkyyden merkki. Kuten matala koulutus, tatuoinnit ja karkea puhetapa.
Tuo ei yksinkertaisesti ole aihe, joka kiinnostaisi minua. Kuten ei ole esim. sinun pipulisikaan. Joten meillä lienee aika vähän yhteisiä kiinnostuksenkohteita.
T. korkeakoulutettu, tatuoimaton ja lempeästi puhuva nainen!
Tiedän yhden itsensä kehujamiehen eikä hänessä ole muuta kuin suuri suu.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen niin älykäs, etten itsekään tajua sitä...
Minä myös. Tykkään myös työntää esineitä pyllyyni.
Sosiaalinen älykkyys on se mitä ihmissuhteisiin tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten alfa-ja sigma-mies eroaa toisistaan? Alfa-miehestä muut ajattelee, että se on kova jätkä ja sigma-mies uskoo yksinään olevansa kova jätkä.
Minä luulin, että sigma-miehellä on Sigman objektiivit. Ne on melkosen hintavia. Olen himoiten katsellut esim Sigman art sarjan linssejä, mutta kun ei ole rahaa. Jos olisi sigma-mies, jolla paljon Sigman objektiiveja, voisin lainata niitä. Mikäli siis meidän vehkeissä olisi yhteensopivat kiinnitykset.