"Instagramissa häneltä on tivattu, miksei hän mene kaupan kassalle, Wolt-kuskiksi, siivoamaan tai perusta Onlyfans-tiliä."
Haha, Vauvan misogyynit lähettävät näköjään yksityisviestejäkin. Pahoinvoivia olmeja Suomi täynnä nykyään.
https://www.hs.fi/feature/art-2000011392406.html
Kommentit (57)
Ei siinä kyllä hävettävääkään ole jos ei ole sitä vapaaehtoisesti valinnut. Työttömän ei tarvi liikkua varjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei työttömyys mikään ylpeilynkään aihe ole. Itseäni nolottaisi retostella työttömyydelläni.
Ja vasurit hakkaa alapeukkua, lol tätä maata ja näitä sossulois-silakoita :D
Silkkaa moskovan hybridikampanjaa on aivopestä iso osa kansasta kuvittelemaan että loputon sossutukiaisilla eläminen on ok.
Ilmeisesti hänet oli irtisanottu Yleltä. Sitähän te persut halusitte.
Minun puolestani ylestä voisi irtisanoa kaikki nuo puna-aktivistit eli varmuuden vuoksi koko porukan. Tilalle voisi rakentaa ylen jonka koko on korkeintaan kymmenesosa nykyisestä, ja joka tekee journalismia (valvotusti neutraalia) vain yhdellä tv- ja radiokanalvalla. Nyky-yle tuntuu olevan neuvostoajan henk
Oi miten ihanaa! Yksi kanava! Olen niin vanha, että muistan ajat, jolloin tosiaan oli vain yksi kanava. Ohjelmistossa oli mm. Näin naapurissa (Neukkulassa siis) ja lapsille Noppa. Oi sitä onnea kun saatiin tv2 ja Pikku Kakkonen. En ehkä ihan heti haluaisi palata tuohon aikaan.
Silloin oli oikeasti ne 2 ylen kanavaa joista toisella oli välillä mtv:n ohjelmia. Nyt ilmaiskanavia on vähintään parikymmentä ja radiossa monin verroin enemmän. En ymmärrä miksi pitää maksaa siitä että ylellä on ties kuinka monta tv- ja radiokanavaa ja oikeaa sisältöä nytkin ehkä yhden kanavan edestä. Sama ongelma toki muillakin suomen kanavilla kun uutta sisältöä tulee todella harvoin illan mittaan ja jotain 90% ohjelmista on uusintoja ties kuinka monetta kertaa.
Ei ihme että striimipalvelut lisää suosiotaan kun niissä sentään välillä on jotain oikeasti uutta ja kiinnostavaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei työttömyys mikään ylpeilynkään aihe ole. Itseäni nolottaisi retostella työttömyydelläni.
No mikset mene tekemään only fansia?
Työttömyys nolottaa muttei perseen levittely onlyfansissa? :D
Persut MAKSAIS siitä että joku kattois niiden persettä.
Menis töihin! Kävelee vaan lähimpään k-markettiin töihin sanomalla et "mä oon elsa ja mä tulin teille töihin" ja työpaikka on saatu. /s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silkkaa moskovan hybridikampanjaa on aivopestä iso osa kansasta kuvittelemaan että loputon sossutukiaisilla eläminen on ok.
Minun puolestani ylestä voisi irtisanoa kaikki nuo puna-aktivistit eli varmuuden vuoksi koko porukan. Tilalle voisi rakentaa ylen jonka koko on korkeintaan kymmenesosa nykyisestä, ja joka tekee journalismia (valvotusti neutraalia) vain yhdellä tv- ja radio
PErussuomalaisuuden ydinlause: EN YMMÄRRÄ.
Mainoskanavat tuottaa halpaa, tyhmistävää formaattiroskaa mainosten väliin. Persu ei erota mainosta ja ohjelmaa toisistaan. Persu luulee, että markkinaehtoisesti tuotetaan riippumatonta tiedonvälitystä ja suomenkielistä sisältöä. Se luulee Hästensin ja T-maxin mainosta dokkariksi.
Persu vihaa tiedonvälitystä, dokkareita, kulttuuria, kieltä. Persu imee TrumPutinin propagandat sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Menis töihin! Kävelee vaan lähimpään k-markettiin töihin sanomalla et "mä oon elsa ja mä tulin teille töihin" ja työpaikka on saatu. /s
Ei toimi. Koska ajattelit tulla tälle vuosituhannelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani ylestä voisi irtisanoa kaikki nuo puna-aktivistit eli varmuuden vuoksi koko porukan. Tilalle voisi rakentaa ylen jonka koko on korkeintaan kymmenesosa nykyisestä, ja joka tekee journalismia (valvotusti neutraalia) vain yhdellä tv- ja radio
MIksi ylen pitäisi esittää persujen propagandaa?
90% suomalaisista ei ole persuja eli älyllis-emotionaalista pohjasakkaa.
Persujen YLE-viha on 100% puhdasta putinismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärtäny /s-merkintää. Sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom /S. Se tarkoittaa: tämä oli sarkasmia, jota perst pitää totuutena koska on tyhmiä.
Oletko työtön persu?
Vierailija kirjoitti:
annataa retostella jo ihan siksi-miksi työttömyysaste 9 hujakoilla ja töitä ei ole. 20v aikana ei niin paljon kuin nyt-ole lopetettu yrityksiä, konkurssit palkat maksamatta. tehtaat sulkeutuu, yt neuvottelut, sote alueilla irtisanotaan ja supistetaan- oikein huuutaa pitääää.
Persujen yleisin ammatti on työtön. Persuista vain 25% on töissä.
Lähes kaikki niiden kansanedustajat tuli kortistosta. Niiden cv:t on tyhjiä.
Ne yrittää kohenraa maan matos-identiteettiään polkemalla muita työttömiä. Kellään heistä ei ole mahkuja työelämään kun putoavat ensi vaaleissa. Onneksi sopeutumisraha on nykyään määräaikainen.
Purra tuskin pääsisi enää Mäkkärille moppaamaan, ja Mäkelän Janin it-osaamisen tason näkee hänen verkkosivultaan. Haha!
Mä teen parempia vaikken ole ollut Tiedolla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä kyllä hävettävääkään ole jos ei ole sitä vapaaehtoisesti valinnut. Työttömän ei tarvi liikkua varjoissa.
No persut on ite valinneet ryypätä kalsareissaan sohvalla, joten niitä työttömyys hävettää ja nehän defenssinä projisoi sen muihin, fiksumpiinsa.
Niin miksei tuo aja ûberia tai wolttia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani ylestä voisi irtisanoa kaikki nuo puna-aktivistit eli varmuuden vuoksi koko porukan. Tilalle voisi rakentaa ylen jonka koko on korkeintaan kymmenesosa nykyisestä, ja joka tekee journalismi
Yli 50% suomalaisista on oikeistolaisia, mut yleisradio tekee vasemmistolaista journalismia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani ylestä voisi irtisanoa kaikki nuo puna-aktivistit eli varmuuden vuoksi koko porukan. Tilalle voisi rakentaa ylen jonka koko on korkeintaa
taas valheita. Mistä haet tiedot vai keksit omasta päästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoamaan ei niin vaan mennä, siihen tarvitaan koulutus. Voi saada paljon vahinkoa aikaan, jos käyttää vääriä aineita väärille pinnoille.
Kaupan kassallekin on kova kilpailu, ja vaikka pääsisit sinne niin ei ole takeita että tunteja saisi tarpeeksi.
Wolt-kuski tarvitsee auton tai moottoripyörän, sekä tietenkin ajokortin. Onko hänellä?
OnlyFansista en edes sano mitään. Se ei ole työtä.
No ei oikeasti tarvita erityisempää koulutusta siivoukseen. Ja aineita on ehkä pari erilaista kohteissa, jos sitäkään. Normijärkinen oppii noiden käytön noin 5 minuutissa ja loppusiivousosaaminen tulee perehdyttämisellä ja harjoittelulla.
Vaan kun ei kouluttamatonta siivoojaa oteta juuri mihinkään.
Jos kyseisellä miehellä olisi tytär, ei hän väittäisi mitään tuollaista.
Mielikuvitustyttrelle on helppo ehdottaa OF:on tekemistä. Oikeaa tytärtä haluaa suojella sellaiselta.