Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOISAT ke-to

04.04.2007 |

WOW!!! Mä olen aina halunnyt tehdä tämän! Siis päivän aloituksen.Pienet on ilot nykyään.

Olen istunut koko illan ja tehnyt töitä koneella ja kun kerran venähti niin voin siis aloittaa uuden eloisten pinon.Ihmeellistä.

Poikanen on varsin tyytymätön eloonsa nöäinä päivinä. Ihan kaikki on ikävää ja oikein missään ei ole hyvin.Paitsi kun isä tulee kotiin, se on maailman ihaninta ja sitä naurua riittää koko sen jäljellä olevan hereilläolo tunnin. Yritä siinä kertoa kuinka vauva vaan kitisee- joo-o- niin varmaan.

No, meidän pulauttelu on äitynyt niin pahaksi että huomenna on lääkäri. Syömälakonkin Leon teki pari päivää sitten ja se vähäkin mikä meni alas niin tuli ylös.Niin nyt varasin sen lekuriajan, katsotaan mitä on mieltä. Hiukuliini kun on taas kovin hoikkakin.Pia74, kiitos tsemppauksesta, pyykkiä kun riittää.

Paperia meillä syödään ihan urakalla, lehtipaperi on hyvää mutta parasta on kuitit, niitä menisi kaikki mitä en ehdi suusta nykiä pois. Toivottavasti tämä ei osoita aikaisia merkkejä tilintarkastajasta, olisi nimittäin äidin geenit silloin täysin tuhoutuneet matkalla. Mun tilintirkistelytaidot on ihan nollaluokkaa ja mielenkiinto myös. J akirjanpitoa kun ei vissiin ihan suurilla linjoilla tehdäkkään :)

No, nyt häivyn nukkumaan ja pois häiritsemästä!

P.s Mantse, tulehtan kertomaan sydänäänistä kun saatte jotain tietää.

p.p.s Jamssa,Tuuli ja muut yh-äidit, olen samassa veneessä useinkin mutta vaan yhden natiaisen kanssa. joten kumarrus ja aploodit teille jotka monen lapsen kanssa jaksatte.Multa menisi hermot ilman näitä omia iltahetkiä jos olisi vielä vanhempiakin lapsiakin. Muistuttakaa mua näistä kun alan seuraavaa haikailemaan :)

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä se vauvajonttu (80cm) oli vähän alle 50 euroa ja se isompien tyylinen vyötärömallinen haalari 80- senttinen oli sen 60 euroo jotain. Eli oisko ollut 48? Mutta voinhan olla väärässä kun nämä asiat niin helposti unohtuu.

Vierailija
42/75 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä käydä tekemässä jo ruokaostokset pyhiä varten. Aika rauhassa sai osteskella. Mulle oli varattuna Toivolle JesperJuniorissa 80cm baby-mallinen puku, mut sitä sovitettuani päädyin 86 senttiseen! Se 80cm oli nyt just sopiva ja ajattelin et olis jo syksyllä pieni jos sen ostan. Hintaa sillä oli 46¿.

HAnnelille superhyperONNITTELUT!

Pepperille hyvää matkaa!

Mulla oli koulussa musiikki ja liikunta vissiinkin vaan kiitettäviä. Tuosta äikästä sen verran et vaikka se välttävä olikin niin yhdys sana virheet ärsyttää täälläkin :) ja 11:sta hetki yms. *hih*. Jahas, taitaa olla meillä ruokaaika :D eiku ruuan tekoon.

Peeveli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalarista,mä ostin jonat.haalarin (ei vk) niin 74cm iidalla ja käytin siis tänä talvena..aattelin et mahtuis syksyllä. esikolle ostin saman mutta 2 osasen..

jotakin muuta oli mutta en nyt muista..palaan myöh.

Vierailija
44/75 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väpähannelille halionnittelut =)

Vierailija
45/75 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän äidin päivärytmi on heittänyt häränpyllyä, sillä ennen usean tunnin unia nukkunut kaveri on siirtynyt 20-30 min miniuniin ja nukuttamisrituaalitkin ovat venyneet ja paukkuneet. Aamulehtikin tuli lukaistua vasta äsken. No, lapsen tahdissahan tässä mennään.

KOPASSA matkustetaan vielä meilläkin, joo. AURINKOLASIT on BabyBantzit ja ainakaan toistaiseksi ovat toimineet ihan jees. Aika hassultahan tuo ukkeli näyttää lasit päässä. IMETYKSESSÄ täällä mennään samaan malliin kuin Jamssalla: syödään päivällä ja yöllä ja toivottavasti vielä kauan. Yösyönneistä tietty jossain vaiheessa voisi yrittää kaverin vieroittaa, mutta vielä en raaski (outo ehkä olen...)

PAPERIA popsitaan meilläkin vähän turhan hyvällä ruokahalulla. Onneksi myös ruoka maistuu. Mitähän muuta kyseltiin.... tyhjää lyöpi pää.

KESÄTAPAAMISEEN osallituminen on vielä harkinnan alla, sillä meillä on yhdet rippijuhlat sunnuntaina. Olisi kyllä sangen mukava tulla mukaan, mutta pitää vielä kysellä perheen isommalta pojalta, josko se jaksaisi ajeluttaa meitä ympäriinsä saman viikonlopun aikana. Nallu ja muut ovat kyllä upeasti hoitaneet järjestelyjä!

Hannelille rutkasti onnea. Voihan paksusti! Pepperille hyvää matkaa ja toki sitä myös kotimaassa matkusteleville. Tassuttelijoille hyviä unia ja hiljaisia öitä. Sairaille terveyttä, terveille ei sairautta. k.p.h:lle puhtia punttitreeneihin. Ja kaikille tasapuolisesti hyviä pääsiäispyhiä. Me poistumma mummolan ruokapatojen äärelle täyshoitoon.

Töppönen ja poika

Vierailija
46/75 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikasesti, sain just Lukan nukkumaan.. elikkä eri huoneissa siskon kanssa nukkuvat. Helpompi ainakin vielä näin - tuolla isin kanssa parhaillaankin lukevat vasta iltasatua kun Luka jo nukkuu :) Suosittelen kyllä kokeilemaan eri huoneessa nukkumista Eelin kanssa, ilmeisesti Luka on " haistanut" äidin siinä vieressä ja siksi uni ollut pitkään niin katkonaista..

Asuinpaikka-asiasta vielä, olen joskus 16-17v. ollut kesätöissä siinä sun ja Matin S-marketissa ;) Hirmu vähän tulee enää sielläpäin käytyä, kaverit ja omat vanhemmatkin ovat jo muuttaneet muille mannuille sieltä. Mutta ihan kivat muistot sieltä jääneet :) ..Oih, tulee ihan teinivuodet mieleen.

hallas

Vierailija
47/75 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain pikaisesti pumpulille: taidetaan käydä samalla S-Marketilla :) Lähiaikoina laajennettavalla sellaisella, jos vain saavat tonttikiistat sovittua.

T. Pate06

Vierailija
48/75 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PATE: Miten me ei olla aiemmin tajuttu, että samassa kylässä asumme? Voi ihme, kuitenkin on suht pieni paikka (ainakin näin Helsingistä muuttaneelle). Minkäs ikäinen sulla on esikoinen, oliko parivuotias? Joskus voitais tehdä vaikka leikkipuistotreffit, jos kiinnostaa =)

Hallas, teepä sinne vanhaan duunipaikkaas reklamaatio niistä uuniperunoista. On se kumma, että yhden miehen rakkauselämä saa koko kylän perunatarjonnan sekaisin...Ja vielä nukkumisjärjestelyistä. Olen huomannut meillä tota samaa Eelin unien häiritsemistä. Siirtäisin pojan oitis omaan huoneeseensa (ainakin kokeilumielessä), jos vaan vapaa sellainen sijaitsisi meidän makkarin vieressä. Mutta kun ei sijaitse. Pelkään, että vapaana olevasta huoneesta en Eelin ääniä yöllä kuule, tai kuulen vasta siinä vaiheessa kun veljetkin jo ovat huutoon heränneet. Samaan huoneeseen veljien kanssa ei vielä voi siirtää, kun Eeli menee ennen veljiä nukkumaan ja taatusti heräisi poikien tullessa huoneeseen (ihan kuin yleensä kun minä ja Miäs mennään nukkumaan, vaikkei me kyllä mekasteta samaan tapaan).

Olipa muuten kiva kuulla MEIMIIstä!! Taidatpa hyvinkin olla raskaana =) Itse koin tainnuttavan väsymyksen ensioireina, kun aloin Keskaria odottamaan. Oli muuten tismalleen tämä aika vuodesta, taisin plussata (huom. matematiikkaa!!) 6.4. ja la oli joulukuussa. Tulehan kertomaan, mitä testi näytti!

Öitä toivotellen

Pumpuli

Vierailija
49/75 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiksi tuli ihan innossaan, että jee, saan avata tänään pinon, mutta sitten huomasinkin, et tän pinon päiväys loppuu vasta tänä iltana. Pöh, olkoon sitten niin!

Vielä kerran Hannelille onnittelut täältäkin, arvasin silloin heti, kun tulit Väpäskänä tääällä käymään, et kuka oot. Lähinnä siitä syystä, kun olin ajatellut tulla huhuileen sua, kun et ollut pitkään aikaan kirjotellut.

Mietin yön yli keitä pohjois-suomalaisia joukossamme oli, enkä muistanut kun NEEUSKAN ja TILDAMARIAN. Tulkee nyt muut avuksi ja muistelkaa, ketä muita täältä päin oli, meitä pohjois-suomalaisia oli taatusti ainakin viis, kun silloin kerran siitä oli puhetta.. HUHUILEN SIIS NEEUSKAA JA TILDA-MARIAA JA KAIKKIA MUITA P-SUOMALAISIA!! Tulkaa kirjoitteleen, ja lähdetään porukalla KESÄKINKEREILLE!!!

Kiitos muuten nallukka, calathea, eria ym. Saitte minut tuntemaan itseni oikein lämpimästi tervetulleeksi. En vielä kuitenkaan ilmouttaudu, kun pitää hoitaa järjestelyjä =) Voihan se olla, että sitten viime tingassa laitan viestiä, että täältä tullaan, mikäli saan rahat kasaan ja muutenkin homman järjestykseen.

Nyt tenttiin (johon en oo lukenut yhtään! Sattuisko joku olemaan haka pk-yritysten lakiasioissa... ?? Mä en ;) hylsy tulla napsahtaa.

MEIMII!! Tuuhan sitten kertoon, kun uskallaudut testin tekemään, että montakos viivaa se näytti...

Ikarus

Niin se kysymys.. Ajattelin aloittaa riisin. Onko sama antaako täysjyväriisiä vai sitä valkeempaa???

Vierailija
50/75 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä herättiin jo puoli 7.... ku oltiin ensin yöllä kuhkittu pariin otteeseen ylhäällä.. ;(

Pikku-ukon peppu heiluu tuossa lattialla mahallaan ollessa ylös ja alas ja eteen ja taa ja sitte tulee huuto ku ei mitään tapahdu. Äiti ei anna ees syödä varpaitaan, ihme muija!?

Eilisistä jutuista: Hepasteluista MINIK (parempia vointeja teille sinne myös..) kirjoitti, ja noista huimista hinnoista. Näin on, hinnat on hirmuisia. Minä löysin täältä Länsi-Helsingin läheltä, Vantaan Petikosta kuitennii Etelä-Vantaan Ratsastuskoulun jossa kausikorttihinnalla tunnin (koko tunti) hinnaksi tulee 26 ¿ ja lisätunteja saa ratsastaa ihan niin paljon kun vaan jaksaa (JA jos ryhmissä on tilaa) 10 ¿ / tunti. Hevoset tuntuu kk:n kokemuksella hyvinkin hyvätasoisilta. Loppukevään käyn nyt ite kahella viikkotunnilla. Kivaa on. Ei ollu maksettu mainos ja lämmittää tietysti tämäkin juttu kovasti ei-pääkaupunkiseutulaisia, anteeksi :(

Vaan oli ne ekat kerrat vaan pitkän tauon jälkeen ihan hirveitä...:p

HUHTIsta kanssa kiva kuulla. Tylsää on tuo rasvailu, tiietään ;( Meneekö teillä nuo kräämit vakuutukseen?

Minä täällä teen aaltoja tuon ERIAn ilmaisuille aina. Oot sinä aikamoinen verbaalivirtuoosi :) Sinun tavasta ilmaista on monesti tullut mieleen tuon yhden edesmenneen sanoitus " ilo irti ja hymyä huuleen vaikka virtsaatkin vastatuuleen..."

Pumpulin pierujutut kanssasai vedet silmissä kikottamaan, kiitos. On ne sinun jutut melko messeviä kyllä aina.

Jaaha, minäpä tuon pikku-ukon puurotan ja nukutan ja tuun sitte takasi, vaikka...

silmäpussinallu

Vierailija
51/75 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukahti tosin:))

ERIAlle vielä piti kommentoida tuosta virrasta ja niistä vanttuista että tuntuu olevan semmosta vaihtovirtaa tuo meikäläiseen tuleva energia (?) tai sitte tulee klimpeissä.. Vai josko pitäisi hakea semmone maanisdepressiodiaknoosi kiltiltä valkotakkiselta sedältä :D Eiku oikiasti hetkittäin jaksaa puuhastella vaikka mitä ja sitte taas joku päivä ei mittään.. Eilenkää en oisi millään viittiny tehdä yhtään mitään mutta pakko mikä pakko.. Onneksi tulee tuo päästäinen ja ukolla on monta päivää aikaa olla meidän kanssa kotona ;))

Kaikille kovasti kiitoksia tsempityksistä ja kehuista tuon KESÄKINKERIN kanssa *puoliksi nolona täällä*. Älkäähän vielä nuolaisko ;)

Jos saisin oikeasti teille ILMOITTAUTUMISTA HARKITSEVILLE toimittaapyynnön, että vaikkette vielä olekaan varmoja, niin käykää ihmeessä KINKERIPINOSSA rustaamassa semmonen " ehkätulenpaikalle" ilmoittautuminen.

On helpompaa pyytää sponsorikasseihin tavaraa 50:lle jos nimiä on listassa melkein 50, eikö vaan? Ja vaikka Pia totesi, ettei ne sponssit o tärkeitä vaan toistemme tapaaminen, niin oishan se kurjaa jos joku jäisi ilman? Jokunen noista tyypeistä joiden kanssa on oltu / ollaan / tullaan olemaan yhteyksissä käy todennäköisesti / mahdollisesti tsekkaamassa näitä meidän " olemassaoloja" näissä pinoissa. Siksi tämä pyyntö..

Sori että minä täällä jaksan tuosta aina vaan meuhkata, oisi se vaan aika superia jos saataisiin se 50 eloisaa paikalle??

Nyt loppui kahvi mukista ja aivo lopetti toiminnan.. Taidan lähteä luudasta rapsimaan seittejä niin pääsee muiden noitien kanssa lentelemään kohtapuoliin ;D Tehäänkö tällit tuonne Kyöpelille? Ketkäs lähtee mukaan?

Munaisia, kädestäpitelyrikkaita ja muutenkin mukavia pääsiäispyhiä jo etukäteen kaikille eloisille!

nallu

Vierailija
52/75 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soon niin, etten täältä osaa oikein pois olla, pinot olen käynyt lukemassa päivittäin:) Taidan olla NALLUn kanssa samaisen vaihtovirran piirissä, hyppysähköä ja välillä totaalinen sähkökatkos.

HUHTI: Miehet ovat välillä niiiiiin omanapaisia, meillä elellään välillä samanlaisissa fiiliksissä kuin siellä.

PANTOUFLE: Me olemme käyneet läpi saman ruljanssin kuin te nyt. Mies ei olisi alkuun halunnut kolmatta, parisuhde oli kuulemma sellaisella tolalla ,mutta muutaman vuoden jälkeen lämpeni ajatukselle. No sitten väännettiin kättä nelosesta ja taas samanlainen kuvio vitosesta. Loppujen lopuksi mies on aina todennut,että on se vaan loistojuttu, kun olen ollut niin sitkeä taistelemaan raskautumisen puolesta:) Meillä lapset ovat loppujen lopuksi lujittaneet parisuhdetta. Meillä miestä pitää vain muistaa hellitellä oikein urakalla,tulee muuten " kateelliseksi" lapsille minun huomiostani (se suurin vauva talossa).

PEEVELI: Täällä tämä toinen " täti" taas häiriköi:)

MEIMII: Kiva kuulla sinusta!

IKARUS: Ei taida meikäläisestä olla apua opinnoissa, voisi tulla pohjanoteeraus:)

MINIK: Kerrohan kuinka tutkimuksissa kävi.

PIA: Sain muuten juuri Leevin syömään puoli desiä sitä riisipuuroa, jippii!

PEPPER: Kuinkas teidän jumpparireissu meni? Niin ja hyvää matkaa sinne Lontooseen!

PUMPULI: Kyllä minä nauroin sitä pieru-juttua.

TÖPPÖNEN: Olikos se teidän poika myös pienikokoinen? Meidän Leevi on vain 68cm, mutta painaa peräti 9100g.

K.H.P. : Kävitkös jo salilla? Ai että tekisi minunkin mieli salille!

ERIA:Mikäs sen paikan nimi oikein olikaan...Kiukkuköngäs? Olisi oiva paikka meikäläiselle huudella pahat sanat ulos:)

KERU: Mitenkäs se Eemelin korva? Meillä on Leevillä eka korvatulehdus ja kuuriksi saatiin Ditrim Dublo, eikös teilläkin ollut se?

AIR: Olipa ihana kuulla sinusta!

BABYBEL: Tsemppiä muuttoruljanssiin. Minä olen sellainen luonne, että muuttaisin aina tasaisin väliajoin oikein mielelläni.

Olikos se PAPUNA vai PUPPE jolla sairastettiin oikein urakalla? Täällä ollut nyt viikon sairastupu pystyssä ja loppua ei vielä näy, räkä sentään sanan varsinaisessa merkityksessä. Jaksamista sinnekin!

Nyt loppuu muistikortista tila...Palaan...

Opemamma ja herra roikkuvaräkä

Vierailija
53/75 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuviikosta! Ajattelin eilen illalla, että käyn pikaiseen lukemassa pinot täällä veljeni luona ja sitten riennän poikaa kylvettämään mummolaan. Heh, sain luettua tunnin aikana ma-ti pinon melkein loppuun asti...onneksi veljeni ymmärsi siskonsa nettiriippuvuuden ja antoi avaimen kotiinsa, jotta pääsin nyt aamulla jatkamaan pinojen läpikäyntiä. Nauru on ollut täälläkin herkässä, kun on lukenut esim. Pumpulin poikien pierujutun.

Täällä asustaa kyllä yksi lahopää äiti, lähdimme sitten tänne pohjoiseen ilman kunnollisia talvivaatteita. Luulin pakanneeni kaiken tarpeellisen, kunnes eilen aamulla mittarin näyttäessä -12 astetta tajusin, että toppa- ja villavaatteet on kotona :) Täytyy tänään mennä lainaamaan kummipojan talvitamineita, että ulkoilemaan päästään...

Jotain juttua oli imetyksestä. Minä imettäisin niin mielellään vielä, mutta tissi ei kelpaa enää kuin aamulla ja satunnaisesti päivällä. Tuo maidon saaminen aiheuttaa siis nyt harmaita hiuksia, kun tuttipullo ei kelpaa ja nokkamukin nähdessään poika laittaa huulet tiukasti yhteen. No, jospa se nokkamuki joku päivä taas kelpaisi, hienosti hän siitä jo joi välillä, mutta taitaa ikenet olla nyt kipeät.

ISTUMINEN: Ei vielä toivoakaan, että poika istuisi itse. Nyt ollaan harjoiteltu täällä mummolassa syöttötuolissa istumista, mutta sekin on vielä melko huteran tuntuista. No, kaikki aikanaan.

Jumbon treffeistä oli myös ollut puhetta alkuviikosta. Tämä kotiäiti on myös innokas treffaamaan myös siellä, kun tuota aikaa kuitenkin on. Totta kyllä on, että kk-tapaamiset kannattaa järkätä edelleen keskustassa, kun sinne on kuitenkin parhaat yhteydet. Me tullaan kyllä myös muuallekin, ihan vaan missä päätetään tavata.

Kyllä on ollut mukavaa olla täällä reissussa, mummot ja ukit leikittävät poikaa ja ruoka tulee valmiina pöytään :) Ystäviä ja tuttuja on jo nähty useita ja vielä on paljon paikkoja kierrettävänä.

Eloeppu

Vierailija
54/75 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on juu vissiinki tuo vakkasuomalainen syntymäsähkö meikäläiselläki sitte syypäänä Ü

Vierailija
55/75 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitokset ilmoittautumisesta ;)))

nyt pihalle häiriköimästä....

Vierailija
56/75 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OPEMAMMA tervetulleeksi takaisin linjoille :)

Nyt tämä poistuu ja yrittää taas selvitä huomiseen ilman nettiä...kovasti olen tuolla majapaikassa vihjaillut, että nettiliittymä olisi tarpeellinen :)

Vierailija
57/75 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kuulla sun kuulumisia. Meilläkin on kohtalaisen painava tämä neiti ihan maidolla kasvattanut mittojaan niinkuin leevikin. Mutta pituudessa oli -1:llä. Rasva on hyvä energianlähde...saahan sitä aika paljon brokkolia popsia saman energiamäärän eteen ;) Hyvä kun kuitenkin edistyy teillä se syöminen.

Me ollaan menossa tästä lekuriin kun taas nousi kuume ja hengitys rohisee. Niin ja tyttö on itkenyt koko hereillä olo aikansa tänään. Katsotaan nyt mitä se täti siellä sanoo, kunhan vaan ei lätkäse laskua kouraan ja sano että kokeile sitä höyryhengitystä ;)

Pia & koriseva 8kk

Vierailija
58/75 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo salille meen tänään tai jumppaan..on jotakin lantiopohjalihasten/selkä-vatsa jumppaa..tekee kutaa..kait muutes saa vatsoi reenaa jo? meinaan et must tuntuu että mun vatsalihakset on vielä hakoteillä, tarkoittaen monttua välissä?!.

jeesus mikä tuuli pistää miettii laittaako likkaa ulos nukkuukkaan edes..

do diih..nyt mää meen taas,kauppaan pitää mennä sun muuta.aateltiin hakee munia ja jemmaillaan niitä ympärikämppää ja esikko saa " ettiä" sitten niitä,samoin minä ;P.

mä en linjoilt varmaankaan poistu pääsiäisen ajaks joten palaan..

Vierailija
59/75 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tuu pääsiäisenä pinouduttua, joten munarikasta jne kaikille :)

Onnea HANNELI/VÄPÄ. Vaikka eipä tuo enää ollut ylläri, kun viimein keksin kuka olet :) Jaksuja masunkasvatteluun (lievää haikeutta tunnen, mutta ehkä se tunne menee ohi :o)!

NALLU: ihanasti oot jaksanut järkätä tapaamista. Ja eihän siihen enää ole kuin pari kuukautta!!! Mulla on muuten tullut mieleen, että oisko sellainen ohjelmanumero mitään alussa, jossa ulkopaikkakuntalaiset arvuuttelis pk-seudun nikkejä & naamoja ja päinvastoin? Jäis ehkä tuollaisella " leikillä" paremmin nimet ja naamat mieleen kuin että pistetään vaan nimilappu rintaan? Vai onko ihan lapsellista touhua?

BABYBEL: etkös säkin ole Lappeenrannasta? Vois pitää joskus minitapaamisen? Mihin päin te teette muuttoa? Me asutaan nyt ja muutonkin jälkeen länsisuunnalla yo:n lähistöllä...

AURINKOLASIT: Onni peri justiinsa siskonsa lasit, merkkiä en tiedä mutta ovat Lastentarvikkeesta jotkut aika halpikset. Esikko sai uudet Polaroidit Silmäasemalta (33 e).

KOPPA: meillä oli Emman pehmeä kantokoppa käytössä ehkä pari kuukautta, sit siirryttiin jo ihan ratasosaan, jossa talvella oli talja ja makari, nyt vaan fleecepeitto pohjalla makarin kanssa.

JONATHANIN HAALARIT: meillä ei ole ollut vauvahaalaria, mutta esikolla on kokoa 98cm tuo Jonathanin välikausihaalari ja voin suositella lämpimästi! Hinta-laatu on kohdallaan, toisin kuin ehkä Reimatecissä (n. 66 e vs 110 e). Onnia odottaa kyllä just tuo Reimis kokoa 80cm eli jätkis hukkuu haalariin ainakin nyt keväällä, jos pitää sitä pitää.

TAIDOT: Onni lähti sitten toissapäivänä konttaamaan. Ihana katsoa, kun toinen hakeutuu miltei aina siskon luo leikkimään ;) Eka konfliktikin on jo takana, kun poitsu keittiössä repi Ihaan julisteen jääkaapin ovesta. Sisko huutaa kurkku suorana " Onni pyydä anteeski" - hih. Voi olla jatkossa useampikin riita selvitettävänä, kun Onni keksii sotkea siskon leikit.

Jaaha. Lounastauko on käytetty viimeistään nyt, joten työt kutsuu.

Kerttukasperi kera Onnin

Vierailija
60/75 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jo eilen illalla piti poistumani pääsiäisen viettoon. Miehen pitikin mennä vielä tänään " pistäytymään" töihin, mutta saas nähdä milloin se palajaa... Istutaan varmaan pojan kanssa vielä huomennakin pipot päässä eteisessä odottamassa mummolaan lähtöä. Opemammalle tervetuloa takaisin. Meidän poika on laihanlainen:

7 kk " alipainokontrollissa" mitat olivat 69 cm ja 7400 g. Pitää varmaan syöttää pyhinä mämmiä ja suklaamunia, niin kasvaa =)