Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas sähkönhinta taivaissa

Vierailija
11.08.2025 |

Pitää viedä pyykit pesulaan:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/430a56af-648b-430b-a286-c04be41d5ad3

Eikö näitä kiskuriyhtiöitä saada millään kuriin? 🤬🤬🤬🤬

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pörssisähkö suurin huijaus ikinä. Setämiehet kyttäävät pörssihintoja ja luulevat olevan fiksuja ja voittavansa. Pösilöt!

Minä olen ainakin säästänyt tänä vuonnakin jo monta sataa euroa sillä kaamealla pörssisähköllä. Miksi sinua muutenkaan kiinnostaa mikä sopimus muilla on

Asutko kerrostalossa, vai omakotitalossa? Ja lämpiääkö omakotitalo sähköllä vai muulla? Siinä on iso ero, nimittäin jos sähkölämmitteinen talo, niin kalliiksi tulee!

En ole tuo alkuperäinen, mutta meillä ainakin on sähkölämmitteinen talo, ja olen itsekin säästänyt vuodessa satoja euroja määräaikaisiin soppareihin verrattuna. Itseasiassa lämmityskauden 24-25 (loka-huhti) säästö oli 527€ verrattuna viime syksyllä halvimpaan saatavaan 24k

Sori vaan, mutta en kyllä usko tätä, ellei sulla sitten ole ollut joku ihan sairaan hintainen määräaikainen soppari.

Vierailija
62/62 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mielelläni maksan tuon 1 cnt että voi saunoa, ladata autoa, pestä pyykkiä tehdä ruokaa, kuluttaa viihdettä jne IHAN MILLOIN LYSTÄÄ... "

Ilmeisesti te kiinteähintaisia käyttävät ajattelette jotenkin jekuttavanne sähköyhtiöitä niin että ette valitä milloin kulutatte sitä sähköä? Mutta ei se ihan niin mene. Kyllä yhtiöt tietävät tasan tarkkaan miten se kiinteähintainen asiakas keskimäärin sähkö käyttää ja hinnoittelee sen sopimuksen niin että ei jää siitä tappiolle pörssihintaan verrattuna.

Ehkä kaikki ei ole niin köyhiä, että 10 euroa kuukaudessa kaataa talouden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi