Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä parhaat rintaliivit, kun en halua kaaritukia vaan sitä ettei rintsikat tunnu "miltään"?

Vierailija
11.08.2025 |

Moi,

Kroppa L-kokoa, ympärys 85 cm, kuppi C.

Mutta tykkään eniten olla ilman liivejä. Pakosta ihmisten ilmoille laitettava rintsikat. 

Mieluisin malli joku toppimallinen. Mistä muut naiset ostatte mukavat liivinne? Onko nämä Facebookin mainoksissa pyörivät esim. Comfit-liivit mistään kotoisin?

Kiitos avusta!

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danskin. Prismasta oon ostanut. 

Vierailija
42/113 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaarituelliset tunnu miltään.

Paitsi epämiellyttäviltä.

Silloin on väärä koko ja malli. 

Mikäs se sellainen koko ja malli on, mikä ei olisi rintakehän ympärillä kiristämässä? 

Tämäpä just 😂 ja jos ottaa niin ison ympärysmitan ettei kiristä, niin liivit nousee puoliväliin rintoja kun nostan kädet ylös. Jee.

Olen todennut, ettei hyviä olekaan. Olen ilman liivejä 95% viikosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän ihan vain urheiluliivejä, kaksi sellaista päällekkäin niin on riittävän napakka pitämään rinnat aisoissa. 

Vierailija
44/113 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan fasettilukon, jos käytän "kunnollisia" liivejä. En siis käytä niitä. Kappahlista ostin siedettävät pehmeät toppimalliset liivit joita käytän jos on pakko laittaa liivit. Kuten vaikka johonkin tapahtumaan mennessä. Eli ehkä kerran viikossa, hetkeksi aikaa. Kotona aina ilman liivejä.

Vierailija
45/113 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se sellainen koko ja malli on, mikä ei olisi rintakehän ympärillä kiristämässä? 

Onhan ne kaarituettomatkin rintakehän ympärillä? Ja liivien ei kuulu kiristää oli kaaritukia tai ei. 

Mot, ne kiristävät eli ovat epämiellyttävät. 

No sitten ei ongelma ole ne kaarituet. 

Mietipä jos laitat rintakehän ympärille tiukan nauhan. Tuntuu epämiellyttävältä. Lisää siihen pari rautakeppiä tiukan nauhan alle. 

Pidätkö mieluummin pelkkää kireää nauhaa vai kireää nauhaa jossa on vielä rautakeppejä? 

Puhe oli kaarituetuista liiveistä. Mun liivien ympärysnauhat ei ole tiukkoja eikä kireitä vaan sopivia. Molempia löytyy kaarituellisia -ja tuettomia eikä ole ongelmaa mukavuudessa. Sun ei ole pakko käyttää liivejä ollenkaan jos et halua. 

Vierailija
46/113 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senäjoella toimii liiviliike nimeltä Justihin eikä melekehen. Kivijalkakaupan lisäksi heillä on ympäri Suomea aina muutaman viikon miitaisia pop-aup-kauppoja, mutta ei ikävä kyllä verkkokauppaa. Mulla on tapana parin-kolmen vuoden välein ostaa heiltä usemamat liivit kerralla ja heiltä löytyy paitsi tosi laaja valikoima liivejä niin yös aivan uskomattoman asinatentavat myyjät. Että jos tuollainen kauppa kohdalla osuu niin kannattaa poikeat ostoksile.

Vierailija
47/113 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itelläni on neljät Comfit- liivit. Tykkään tosi paljon kun saa push-up efektin ilman kaaritukia. Eikä tosiaan tunnu miltään.

Olen samaa mieltä kuin joku aikaisempi, että vaikuttaa kiinakaupalta käännösvirheineen. 

Oletteko te Comfit-kehujat botteja vai oikeasti tilanneet ja olleet tyytyväisiä? 

Olen tilannut. Nopeasti toimitus. Ainoa ongelma, että oli hiukan liian pienet, vaikka noudatin koko-oppaan ohjeita.

Vierailija
48/113 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Mary of Swedenin liivit on olleet hyvät. Koko juuri sama kuin aloittajalla, ja koko piti paikkansa hyvin. Tilaan seuraavatkin sieltä. Kesälomalla ostin Sloggit, kun piti saada nopeasti läpikuultavan mekon alle näkymättömät, ei mustat.

Vierailija
49/113 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan rintaliivejä, puristavat aina jostain kohtaa. Miksi meidän naisten tarvitsee edes pitää tuollaisia inhotuksia?

Siksi, että ilman liivejä rintakudos rupsahtaa. Maan vetovoima vaikuttaa! Tästä oli juuri jokin artikkeli, pitääkö käyttää liivejä. Oma valinta, miltä haluat pitemmän päälle näyttää.

Vierailija
50/113 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itelläni on neljät Comfit- liivit. Tykkään tosi paljon kun saa push-up efektin ilman kaaritukia. Eikä tosiaan tunnu miltään.

Olen samaa mieltä kuin joku aikaisempi, että vaikuttaa kiinakaupalta käännösvirheineen. 

Oletteko te Comfit-kehujat botteja vai oikeasti tilanneet ja olleet tyytyväisiä? 

Olen tilannut. Nopeasti toimitus. Ainoa ongelma, että oli hiukan liian pienet, vaikka noudatin koko-oppaan ohjeita.

Sama kokemus. Nyt pohdin kehtaako kierrätyskeskukseen viedä uusia rintaliivejä joita ei ole edes otettu pussista pois 😄

Vierailija
51/113 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rintakehää kiristää, on väärä ympärysmitta. Luin jostakin, että vääränkokoiset liivit voi aiheuttaa terveysongelmia. Kylkiluut ei pääse hengittäessä riittävästi liikkumaan ja voi tulla kaikenlaista epämääräistä kipua, mitä ei tule ajatelleeksikaan liiveistä johtuvaksi.

Vierailija
52/113 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senäjoella toimii liiviliike nimeltä Justihin eikä melekehen. Kivijalkakaupan lisäksi heillä on ympäri Suomea aina muutaman viikon miitaisia pop-aup-kauppoja, mutta ei ikävä kyllä verkkokauppaa. Mulla on tapana parin-kolmen vuoden välein ostaa heiltä usemamat liivit kerralla ja heiltä löytyy paitsi tosi laaja valikoima liivejä niin yös aivan uskomattoman asinatentavat myyjät. Että jos tuollainen kauppa kohdalla osuu niin kannattaa poikeat ostoksile.

Tunnin matkan päässä olisi, mutta en siedä sovituskoppiin tunkevia ja tissejä hipelöiviä liivimyyjiä. Sellainen yhdessä liikkeessä oli, eri ketju siis, enkä toiste ole mennyt.

Vierailija
53/113 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Nyt pohdin kehtaako kierrätyskeskukseen viedä uusia rintaliivejä joita ei ole edes otettu pussista pois 😄

Ihan hyvin kehtaat. Itse vein muovikassillisen hväkuntoisia käytettyjä rintsikoita, jäi isoiksi kun laihduin. 

Vierailija
54/113 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Organic Basics. Puuvillainen bralette-malli.

Vierailija
55/113 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rintakehää kiristää, on väärä ympärysmitta. Luin jostakin, että vääränkokoiset liivit voi aiheuttaa terveysongelmia. Kylkiluut ei pääse hengittäessä riittävästi liikkumaan ja voi tulla kaikenlaista epämääräistä kipua, mitä ei tule ajatelleeksikaan liiveistä johtuvaksi.

Mutta kaikki liivioppaat ihan käskevät ostamaan todella kireät liivit! Esim mulla on ympärys rinnan alta mitattuna 84cm, ja kaikki laskurit antaa 75 kokonumeroksi. En saa sellaisia edes päälle! Jo 80 ympärys ahdistaa aivan hirveästi, kun on niin tiukka - ja tottakai se on tiukka, kun on pienempi kuin kropan koko! 85 voi olla just ja just käytettävissa, kunhan ei hengitä liian syvään. 

Tässä kyllä syytän näitä laskureita, ja lukuisia artikkeleita kuinka "iso osa naisista käyttää liian isoa ympärystä"! Varmasti liivit kiristää kun aina käsketään ostamaan niin tiukka ettei sinne saa edes sormia väliin... 

Vierailija
57/113 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tarpeeksi isot ja riippuvat rinnat, niin ei tarvitse miettiä tarvitsenko liivejä tai miksi pitää käyttää.

Itselläni on vieläpä tosi suuret ja tubulaariset rinnat, joten sitä terhakkaa vaihetta ei ole edes koskaan ollutkaan.

Minun näkökulmastani rintaliivit ovat ainoa mahdollisuus selvitä elämästäni. Ihan sama jos ovat vähän epämukavat. Elämäni on useastakin syystä usein epämukavaa.

Toki tietenkin minäkin pyrin liiveissä yms mukavuuteen, mutta valikoima on tässä koossa rajallinen.

Lisäksi kallista, kun edullisia liivejä saati toppeja meikäläinen ei voi tietenkään ajatellakaan.

Ja urheilutoppi litistää kaiken niin, että tulee yksi iso tissipötkö. Uniboob. Ei kiitos. Olen sopeuttanut elämäni. On näistä ollut haittaa, mutta en ole halunnut leikkausta. 

Vierailija
58/113 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla popkenilla on koosta 42 ylöspäin 

Vierailija
59/113 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne aiheuttavat kipua. Kaarituet pystyy ottamaan pois, minkä jälkeen liivejä voi hyvin käyttää.

Vierailija
60/113 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiva ja kropalle passeli. Ei mun liivit kiristä. Ei myöskään nouse ylös kun kädet nostaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän