Mistä parhaat rintaliivit, kun en halua kaaritukia vaan sitä ettei rintsikat tunnu "miltään"?
Moi,
Kroppa L-kokoa, ympärys 85 cm, kuppi C.
Mutta tykkään eniten olla ilman liivejä. Pakosta ihmisten ilmoille laitettava rintsikat.
Mieluisin malli joku toppimallinen. Mistä muut naiset ostatte mukavat liivinne? Onko nämä Facebookin mainoksissa pyörivät esim. Comfit-liivit mistään kotoisin?
Kiitos avusta!
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sloggi zero. Tukea ei juuri ole eli jos sellaista tarvitset niin sitten urheiluliivit. Mutta et saa rintaliivejä, jotka "eivät tunnu miltään" tuella.
Sloggi zerofeel ei tunnu miltään eli siinä mielessä hyvät mutta itsellä kestivät käyttöä vain muutaman kuukauden, jonka jälkeen lörvähtivät. Pesin ohjeen mukaisesti.
Mitä tarkoittaa "lörvähtäminen" ja käytitkö samoja liivejä joka päivä? Itsellä kierrossa yleensä 3-4kpl, vuosittain uusin.
Minä en ole uusinut vielä yhtäkään, vanhimmat on varmaan yli 5v vanhoja eikä vielä ole mennyt miksikään, väri vain vähän haalistunut. Pesen joka käytön jälkeen.
Käytättekö huuhteluaineita? Ne pilaavat joustavat kankaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaarituelliset tunnu miltään.
Paitsi epämiellyttäviltä.
Silloin on väärä koko ja malli.
Mikäs se sellainen koko ja malli on, mikä ei olisi rintakehän ympärillä kiristämässä?
Onhan ne kaarituettomatkin rintakehän ympärillä? Ja liivien ei kuulu kiristää oli kaaritukia tai ei.
Lidlissä on myös ollut viime vuosina paljon kaarituettomia rintsikoita. Osa jopa jonkin verran tukevia (b-kupin "näkökulmasta"). Mukavia, edullisia ja nättejä.
Vierailija kirjoitti:
Itelläni on neljät Comfit- liivit. Tykkään tosi paljon kun saa push-up efektin ilman kaaritukia. Eikä tosiaan tunnu miltään.
Olen samaa mieltä kuin joku aikaisempi, että vaikuttaa kiinakaupalta käännösvirheineen.
Oletteko te Comfit-kehujat botteja vai oikeasti tilanneet ja olleet tyytyväisiä?
No en tiijä. Onneksi en ole nainen niin ei tarvitse tuollaisiakaan miettiä:D
En jaksa enää pitää liivejä, kieluummin keitän 400g makaroonia ja laitan sekaan 500g voita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan rintaliivejä, puristavat aina jostain kohtaa. Miksi meidän naisten tarvitsee edes pitää tuollaisia inhotuksia?
Koska se tuntuu epämiellyttävältä, kun tissit heiluvat.
Ei minulla heilu. Nännien peittämistä varten käytän braletteja. Kivaa olisi, jos ei sitäkään tarvitsisi.
Eri
Ei mullakaan ennen heilunu, enkä käyttäny rintsikoita, mut sit sain kaksi lasta ja täytin 40. Nyt on kärpäslätkät. Pakko pitää rintsikoita, muuten on rullalla jossain tai joku saattaa vaikka kävellä päälle, auts
Mutta asiaan, urheilurintsikat on parhaat. Lidlistä ostin myös halpiskaarituettomat, ne on hyvät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se sellainen koko ja malli on, mikä ei olisi rintakehän ympärillä kiristämässä?
Onhan ne kaarituettomatkin rintakehän ympärillä? Ja liivien ei kuulu kiristää oli kaaritukia tai ei.
Mot, ne kiristävät eli ovat epämiellyttävät.
Lindeksin saumattomat liivit on oma suosikki, esim: https://www.lindex.com/fi/p/8140680-6793-beige-flora-saumattomat-kaarit…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan rintaliivejä, puristavat aina jostain kohtaa. Miksi meidän naisten tarvitsee edes pitää tuollaisia inhotuksia?
Koska se tuntuu epämiellyttävältä, kun tissit heiluvat.
Ei minulla heilu. Nännien peittämistä varten käytän braletteja. Kivaa olisi, jos ei sitäkään tarvitsisi.
Eri
Sulla on sitten niin pienet ettet tarvitse liivejä. Mitä edes teet tässä keskustelussa? Jos on luonnolliset isohkot rinnat, niin ne heiluvat.
Vierailija kirjoitti:
No en tiijä. Onneksi en ole nainen niin ei tarvitse tuollaisiakaan miettiä:D
Nyt kun sanoit, ni minä naisena olen aina ihmetellyt, miltä tuntuu kun on pallukat jalkojen välissä. Mutta se ei kuulu tähän keskusteluun. Mua myös kiinnostaisi tietää parhaat kaarituettomat liivit.
Tuon kokoiselle kupille kaarituki on turha. Mulla on vain kaarituettuja rintaliivejä eikä ne tunnu missään. Kaarituettomia on vaikka kuinka paljon. Monessa eri merkissä.
Lindexiltä mä ostan liivit nykyään aina, parempia kuin triumphit tm. ns. merkkiliivit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten ei ongelma ole ne kaarituet.
Tokmannilla hyviä edullisia toppeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten ei ongelma ole ne kaarituet.
Mietipä jos laitat rintakehän ympärille tiukan nauhan. Tuntuu epämiellyttävältä. Lisää siihen pari rautakeppiä tiukan nauhan alle.
Pidätkö mieluummin pelkkää kireää nauhaa vai kireää nauhaa jossa on vielä rautakeppejä?
Vierailija kirjoitti:
Sloggi zero. Tukea ei juuri ole eli jos sellaista tarvitset niin sitten urheiluliivit. Mutta et saa rintaliivejä, jotka "eivät tunnu miltään" tuella.
Ostin nämä, ja olkaimet ihan kummallisessa kohtaa, valuvat koko ajan. Ei muut toppimalliset niin tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sloggi zerofeel ei tunnu miltään eli siinä mielessä hyvät mutta itsellä kestivät käyttöä vain muutaman kuukauden, jonka jälkeen lörvähtivät. Pesin ohjeen mukaisesti.
Mulla myös napsahti saumasta auki ulkoillessa. Siis koko sivusauman liimaus vaan jotenkin "suli". Ja aivan ohjeiden mukaan pesin.
Pakko rappusissakin pitää liivejä, kun tissit heiluu eestaas ja kerran popsahti painahihasta ulos. Ap