Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Oletteko koskaan antaneet kotiintuloaikaa puolisollenne? 😂

Vierailija
10.08.2025 |

Puoliso on menossa työpaikan illanviettoon. VuorotyölĂ€isiĂ€, eli tĂ€mĂ€ on keskellĂ€ viikkoa. 

Minulla taas ei ole seuraavana pÀivÀnÀ vapaapÀivÀ, vaan herÀtys klo 6 ja lÀhtö töihin.

Jos hÀn tulee sieltÀ kun olen jo nukkumassa, herÀÀn enkÀ varmasti saa nukuttua pian uudelleen. Usein valvon 2-3 tuntiakin, ennen kuin saan uudelleen unta.

Voinko pyytÀÀ ettĂ€ tulisi ajoissa kotiin, ennen kuin menen nukkumaan? 😂 Vai pitÀÀkö vaan kĂ€rsiĂ€ ettĂ€ on hyvĂ€ ihminen.

Ja minÀ siis ihan varmuudella herÀÀn kun tulee kotiin, siltÀ ei voi vÀlttyÀ.

Kommentit (168)

Vierailija
21/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MeillÀ on pÀivÀnselvÀÀ ettei toisen unia hÀiritÀ. Aina kotiin ennen kuin toinen menee nukkumaan.

Kuulostaapa ankealta. MeillĂ€ taas molemmat on ihan aikuisia ihmisiĂ€ eikĂ€ toisen nukkumaanmeno ole siitĂ€ kiinni onko molemmat kotona. Jos menee myöhÀÀn niin voi jÀÀdĂ€ vaikka sohvalle. Toki harvoin nyt missÀÀn silti yömyöhÀÀn hillutaan. 

SehÀn on mahtava juttu ettette ole herkkÀunisia! Harmi ettei kaikilla ole noin helppoa.

EhkÀpÀ juuri hyvÀunisuuden ja hyvÀn, luottamusta sisÀltÀvÀn parisuhteen yhdistelmÀn myötÀ nÀmÀ tilanteet tuntuu erikoisilta kÀsittÀÀ.

Jos luottamuspula on se ongelma niin silloin pitÀÀ kyllÀ tehdÀ ihan muita toimenpiteitÀ kuin asettaa kotiintuloajat.

Vierailija
22/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÀÀrÀÀkö miehesi koska sinÀ lopetat illanviettosi ja viimeistÀÀn saavut kotiin?

Jos vastaat kyllÀ - SinÀkin voit tÀtÀ vaatia

Jos vastaat ei - EpÀreilua ettÀ sinÀ saat tehdÀ mutta hÀn ei, joten olisi kohteliasta ettet sinÀkÀÀn niin tekisi

Mutta tyttöhÀn on aina uhri eli se on eri asia. EihÀn asevelvollisuuskaan ole pakollinen naisille.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No en todellakaan alkaisi sanella mitÀÀn kotiintuloaikaa tuollaisen takia. Jos ongelma olisi paha ja uni minulle tuolloin erityisen tĂ€rkeÀÀ, sovittaisiin suoraan ettĂ€ jompikumpi nukkuu muualla. 

Vierailija
24/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi mies ei voi mennĂ€ kaverille tai hotelliin yöksi? 

Vierailija
25/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MeillÀ on pÀivÀnselvÀÀ ettei toisen unia hÀiritÀ. Aina kotiin ennen kuin toinen menee nukkumaan.

Kuulostaapa ankealta. MeillĂ€ taas molemmat on ihan aikuisia ihmisiĂ€ eikĂ€ toisen nukkumaanmeno ole siitĂ€ kiinni onko molemmat kotona. Jos menee myöhÀÀn niin voi jÀÀdĂ€ vaikka sohvalle. Toki harvoin nyt missÀÀn silti yömyöhÀÀn hillutaan. 

SehÀn on mahtava juttu ettette ole herkkÀunisia! Harmi ettei kaikilla ole noin helppoa.

EhkÀpÀ juuri hyvÀunisuuden ja hyvÀn, luottamusta sisÀltÀvÀn parisuhteen yhdistelmÀn myötÀ nÀmÀ tilanteet tuntuu erikoisilta kÀsittÀÀ.

Harmi vain ettei herkkÀuniset ihmiset muutu hyvÀunisiksi vaikka olisi mlten hyvÀ suhde

No tĂ€mĂ€ juuri. Olen ehdottanut, jos menisi lĂ€hellĂ€ asuvan työkaverin luo yöksi, ettĂ€ en turhaan herĂ€isi kun tulee. Ei halua, koska hĂ€n sitten taas nukkuu vieraissa paikoissa huonosti 😂 Mutta siis, kyllĂ€ aion hĂ€nelle nyt sanoa, ettĂ€ tulisi ajoissa kotiin, jos kerran kotiin haluaa. Illanvietto alkaa klo 12, joten eikö siinĂ€ sitten jo ehdi 😂 Ap

Vierailija
26/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen antanut mÀÀrĂ€aikoja joiden jĂ€lkeen mĂ€ en enÀÀ lĂ€hde hakemaan vaan saa maksaa taksista (23km, nykysin kai 70€), jos mulla aamulla menoa tms.

Vierailija
27/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EihÀn siinÀ sitten muuta kuin annat miehellesi kotiintuloajan siihen aikaan kun sinÀ aamulla herÀÀt töihin. Problem solved. Ei nyt viitsitÀ tehdÀ tÀstÀ tarpeettomasti liian vaikeaa, vai mitÀ ap?

Vierailija
28/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei voi mennĂ€ kaverille tai hotelliin yöksi? 

Tottakai voisi ja tuota olen ehdottanut, mutta ei halua. Ap

Vierailija
29/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀllÀ palstalla löytyy aina ongelma jokaiseen ratkaisuun! Siihen voimme luottaa!

Vierailija
30/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mies ei voi mennÀ kotiin tultuaan sohvalle/vierashuoneeseen/työhuoneeseen/mihin tahansa muuhun kuin makuuhuoneeseenne nukkumaan? Pakko tulla sinun viereesi nukkumaan?

Edelleen. HerÀÀn siihen kun puoliso tulee kotiin. Ihan sama minne menee nukkumaan. Ap

EntÀ sitten? Yksi pÀivÀ vÀhÀn huonoilla unilla, voi kauhistus. Joskus sitÀ joutuu tekemÀÀn rakkaansa eteen asioita jotka ei vÀlttÀmÀttÀ itselle ole ihanteellisia.

Vierailija
31/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut mÀÀrĂ€aikoja joiden jĂ€lkeen mĂ€ en enÀÀ lĂ€hde hakemaan vaan saa maksaa taksista (23km, nykysin kai 70€), jos mulla aamulla menoa tms.

TĂ€mĂ€ meillĂ€kin ihan tavallista. Tai sitten kotona oleva ilmoittaa kun on menossa nukkumaan ja kysyy haluaako toinen lĂ€hteĂ€ vai jÀÀdĂ€ ja tulla muilla kyydein. 

Vierailija
32/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No on sekin aika paha ettei kotin saisi tulla vaan kaverille tai hotelliin. En itse suostuisi.

Kuinka usein puoliso sun unia hÀiritsee? Jokun pari kertaa vuodessa sietÀisin, mutt kerran kuussa on ihan liian usein.

Vierailija
33/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole asettanut kotiintuloaikoja.

Sen sijaan olen sanonut, ettÀ jÀrjestÀÀ joko itsensÀ kaverin luo nukkumaan tai menee nukkumaan vierashuoneen sohvalle, jos tulee puolenyön jÀlkeen (jotta en herÀÀ).

Jos hĂ€n haluaa minun noutavan hĂ€net illanvietosta, niin silloin asetan ns kotiintuloajan.  Kun en halua ajaa autoa kovin vĂ€syneenĂ€.

Vierailija
34/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vastaat ei - EpÀreilua ettÀ sinÀ saat tehdÀ mutta hÀn ei, joten olisi kohteliasta ettet sinÀkÀÀn niin tekisi

Miksi nÀin pÀin, ettÀ mies mÀÀrittÀÀ mitÀ voi tehdÀ. Jos mies tekee, niin sitten voit. Jos mies ei tee, niin et tee sinÀkÀÀn. MitÀs reilua tÀssÀ nyt on?

Vierailija
35/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on sekin aika paha ettei kotin saisi tulla vaan kaverille tai hotelliin. En itse suostuisi.

Kuinka usein puoliso sun unia hÀiritsee? Jokun pari kertaa vuodessa sietÀisin, mutt kerran kuussa on ihan liian usein.

Kai muualle voisi mennÀ sekin osapuoli, jolla ongelma on.

Muuten samaa mieltĂ€ tuosta, ettĂ€ joitakin asioita pitÀÀ vain toisen hyvĂ€ksi sietÀÀ. Oletettavasti jĂ€lkikasvu tai edes lemmikki ei tule kysymykseenkÀÀn ja kumpikin tietÀÀ sen. 

Vierailija
36/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YksiössÀkö asutte vai jonkinlainen sairas kotikurisuhde?

Vierailija
37/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut, ettÀ tulee ajoissa.

En ole ikinÀ varsinaisesti kieltÀnyt olemasta jossain aamu neljÀÀn, mutta tietÀÀ ettÀ sanomista kyllÀ tulee ja kyselen perÀÀn.

Parisuhteessa ei vain lennetĂ€ enÀÀ koko yötĂ€. 

Mullakin oli joskus kaltaisesi puoliso. Ei ole enÀÀ, ja vielĂ€kin puistattaa ajatus siitĂ€ ettĂ€ joskus alistuin tuollaiseen. 

Vierailija
38/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut, ettÀ tulee ajoissa.

En ole ikinÀ varsinaisesti kieltÀnyt olemasta jossain aamu neljÀÀn, mutta tietÀÀ ettÀ sanomista kyllÀ tulee ja kyselen perÀÀn.

Parisuhteessa ei vain lennetĂ€ enÀÀ koko yötĂ€. 

Ei **ttu mitÀ Justiinoita tÀÀllÀ pyörii. SÀÀliksi kÀy miestÀ joka on tuollaisen kanssa hynttyyt yhteen laittanut ja on vanki omassa kodissaan.

Vierailija
39/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nÀin pÀin, ettÀ mies mÀÀrittÀÀ mitÀ voi tehdÀ. Jos mies tekee, niin sitten voit. Jos mies ei tee, niin et tee sinÀkÀÀn. MitÀs reilua tÀssÀ nyt on?

Ihan sama juttu myös toiste pÀin ! Jos mies olisi tÀtÀ kysynyt niin silloin nainen mÀÀrittÀÀ :D

Vierailija
40/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen viimeksi, kun tuli yövuorosta kotiin. Yritin kovasti vielÀ nukkua sen jÀlkeen, mutta en saanut enÀÀ unta. Ja kolmisen kertaa viikossa hÀn herÀÀ 4.30 ja lÀhtee töihin. YleensÀ tuolloin menee tunnin verran, ennen kuin saan nukuttua uudelleen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi kuusi kahdeksan