Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, joille normaalipainoinen nainen on "liian lihava"

Vierailija
10.08.2025 |

Minä olen huomannut, että tietyntyyppisille miehille ei riitä edes se, että nainen on normaalipainoinen. Pitäisi olla alipainoinen. Yleensä nämä miehet ovat itse pyöreitä/todella lihavia, jotka vaativat naiselta äärimmäistä hoikkuutta. Kommentoivat myös naisten painoa ja ulkonäköä paljon. Naisen ainoa arvo tuntuu olevan hänen hoikkuutensa ja ulkonäkönsä.

Sen ymmärrän, että kaikilla ei napostele 120 kg kumppani. Mutta sitä on vaikea ymmärtää, miksi ihan normaalipainoinen on osan mielestä "liian lihava".

Kommentit (341)

Vierailija
281/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 177 cm, 68 kg mies. Olen hoikka ja lihaksikas. En ottaisi naista, joka painaa yhtä paljon kuin minä ellei ole jotenkin huomattavan pitkä. 

Oon ton painoinen nainen ja käytän vaatekokoa S (joka vielä sopii, huom.). Treenaan kovaa. 

Ja täällä on samanpitunen, mutta 2kg painavampi nainen. Tosin synnytin alle vuosi sitten, mutta juoksen melko pitkiä lenkkejä. Vaikea uskoa että minua kevyemmällä miehellä olisi kovin paljon lihasta.

Koska olet nainen ja sinulla on rasvasta enemmän painoa kuin miehellä... Perusjutut haltuun, hei. 

Eikö lihaksen pitäis painaa enemmän kuin rasva? 

Vierailija
282/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhohhoijaa,on taas puheenaiheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 177 cm, 68 kg mies. Olen hoikka ja lihaksikas. En ottaisi naista, joka painaa yhtä paljon kuin minä ellei ole jotenkin huomattavan pitkä. 

Oon ton painoinen nainen ja käytän vaatekokoa S (joka vielä sopii, huom.). Treenaan kovaa. 

Ja täällä on samanpitunen, mutta 2kg painavampi nainen. Tosin synnytin alle vuosi sitten, mutta juoksen melko pitkiä lenkkejä. Vaikea uskoa että minua kevyemmällä miehellä olisi kovin paljon lihasta.

Koska olet nainen ja sinulla on rasvasta enemmän painoa kuin miehellä... Perusjutut haltuun, hei. 

Eikö lihaksen pitäis painaa enemmän kuin rasva? 

Painaako kilo lihasta enemmän kuin kilo rasvaa?🤣

Vierailija
284/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisviihteen suurkuluttajia. Sieltä nousee ajatus, että aikuisen naisen pitäisi olla 45 kg teiniä vastaava kropaltaan.

Suurkuluttajana voin todeta, että sieltä löytyy naisia joka lähtöön ja kaille omat faninsa.

Vierailija
285/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten oletetaan olevana alipainoisia,että luut näkyy se on miesten mielestä "normaalipainoinen".

Emme oleta, vaan edellytämme että naisemme on hoikka, kaunispainoinen tai söpöpainoinen, ja pysyy sellaisena.

Ja sulla on lihakset, ja pyykkilautavatsa? 

Vierailija
286/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten oletetaan olevana alipainoisia,että luut näkyy se on miesten mielestä "normaalipainoinen".

Emme oleta, vaan edellytämme että naisemme on hoikka, kaunispainoinen tai söpöpainoinen, ja pysyy sellaisena.

Ja sulla on lihakset, ja pyykkilautavatsa? 

Niin, ei taida olla. Joten pidä läski turpasi kiinni.

Vierailija
287/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hyväksyn kaikki naiset ulkonäköä, ikää tai painoa katsomatta kun naiset alkavat hyväksymään miehet pituudesta, varallisuudesta ja sosiaalisesta statuksesta välittämättä. En kyllä pidätä hengitystä sen takia mutta kuitenkin

Vierailija
288/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää mielenkiintoinen ilmiö. Itse en kelvannut treffeille semmoisen ihan taviskroppaisen miehen kanssa kun selvisi, että painan yli 60 kg. Olen 175 cm pitkä ja samana vuonna olin juossut maratonin. Näitä on, onneksi harvakseltaan ja nyt olen onnellisessa parisuhteessa.

Mies tiesi, että vuoden päästä painat helposti jo 90kg. Vähemmästäkin kiinnostus hiipuu.

Vierailija
289/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kuva miltä näyttää 178 cm pitkä mies, joka painaa alle 67 kg.

https://i0.wp.com/www.muscleandfitness.com/wp-content/uploads/2025/04/W…

Vierailija
290/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen, joka on käynyt kylpylässä on nähnyt karun totuuden pariskuntia katsoessaan. Epäsuhta on valtava. Miehet suht normaaleja ja vaimoväki kuin hikisiä valaita. Ei ole ihme, ettei miehelle enää sitten ns. maistu... Vaimo ei laihduttamaan suostu.

Sitten eron jälkeen vaimo lähteekin Turkkiin tai vieläkin köyhempiin maihin (koska Kreikassa ja Espanjassa on menekkiä vain hoikemmille) ja sieltä löytyykin vieläpä nuorempi herra. Joka on halukas menemään heti naimisiin, koska haluaa Suomeen. Saa sittenkin uutta seuraa lihavuudesta huolimatta ja uusi rakas pysyy vierellä niin kauan kunnes saa oleskeluluvan Suomeen.  

Naisilla on luonnostaan enemmän rasvaa kropassaan kuin miehillä. Kuitenkin miehistä suurempi osa on ylipainoisia kuin naisista, ainakin Suomessa tällä hetkellä.

Niin on. Miehillä on enemmän rasvatonta painoa. Jos rasvaprosenttia katsotaan, niin sehän on naisilla selvästi korkeampi, eli heillä on mistä laihduttaa.

Vierailija
291/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ja naisten näkemys siitä normaalista painosta on hyvin eri, tämä on syytä muistaa.

Jos nainen kirjoittaa Tinderiin olevansa normaalipainoinen, nuorekas, urheilullinen, niin 99% tapauksista se on miesten mielestä ylipainoinen, äidillinen ja penkkiurheilullinen.

Ehkä tuossa on jotain perää.

Vierailija
292/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen omasta mielestäni liian iso, jos BMI on 24-25. Olen silloin rintava, lyhyt maatalon emäntä. Lyhyeen kroppaan sopii paremmin BMI 19-22. Pointtini on, että en harmistuisi jos joku mies kokisi minut liian isoksi painoindeksin yläpäässä.

Eihän siinä olekaan mitään harmistumisen aihetta. Voihan mies kokea sinut myös liian vaaleaksi/ tummaksi , äänekkääksi/ hiljaiseksi tai   mitä ikinä. Mutta ne mölyt on miehenkin syytä pitää mahassaan . Ei sitä tarvi naisille kertoa , että et kelpaa koska olet tällainen tai tuollainen .

Vierailija
293/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaamaton bmi 24,9 on täysin eri maailmasta kuin 18-20. Molemmat kuitenkin normaalipainossa. Itse pidän juuri hoikista naisista, eikä minun sitä tarvitse hävetä tai perustella.

Ei tarvitse. Eikä julistaa sitä ääneen jokaiselle naiselle, joka ei täytä kriteerejäsi. Eikä ole syytä olla myöskään töykeä .  Voit kaikessa rauhassa valita itsellesi sopivan naisen , jos onnistut saamaan sellaisen ja sitten jättää, jos hän ei pysykään niissä mitoissa ajan kuluessa.

Vierailija
294/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki epämääräiset ilmaisut, kuten normaalisti, kohta, kiire, kohtuullinen yms pitäisi pikestaan kieltää. 

Itse olen keski-ikäinen mies 175/83, joka etsii kumppanikseen "nuorekasta ja sopusuhtaista", ikäistään naista. 

Treffeillä olen sitten tavannut niitä BMI30++ naisia, sekä sellaisia, jotka näyttävät mielestäni minua 10-15 vuotta vanhemmilta, vaikka olisivat oikeasti minua nuorempia.

Kun todellisuus ei vastaa vastaa puheita tai profiilikuva, niin tulee heti alkuun niin petetty olo, että ei kiinnosta selvittää, miten kultainen luonne siellä mahdollisesti piileekään ulkoisesti epämiellyttävän habituksen takana. Sanokaa vaan pinnalliseksi, mutta haluan itselleni kumppanin, jota en häpeäisi viedä vaikka linnan juhliin saati sitten esitellä parikymppisille lapsilleni.

Jep, eikä siinä auta naisen sosioekonominen asemakaavan, jos näkymä

Vaan eikö millään tärppää? Treffailu vaan jatkuu ja jatkuu?

Vierailija
295/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa asettaa omalle kumppaniehdokkaalle kriteerit aivan vapaasti. On vain hyvä muistaa, että mitä tiukemmat omat kriteerit ovat, niin sitä pienemmästä porukasta pitäisi löytää ja kohdata joku, kehen minä itse sitten vetoan. Lisäksi vaikka kumpikin täyttäisi toisen kriteerit ja kohtaisimme, niin mikään ei takaa toisen silti kiinnostavan.

Se on totta. Mutta omien valintojen kanssa pitää myös pystyä elämään. Mieluummin yksin, kuin väkipakolla huonon kumppanin kanssa.

Niinpä. Paras myös tehdä kumppaniehdokkaalle selväksi että hän tulee jätetyksi, jos lihoo. Voi hänkin sitten miettiä, ottaako riskin vai ei.

Vierailija
296/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta sitä on vaikea ymmärtää, miksi ihan normaalipainoinen on osan mielestä "liian lihava".

Uskon että voin avartaa kysymystä hieman - sillä olen itse perheestä jossa (melkein) kaikilla on geneettinen laihuus, on mahdollista että minulla on erilainen näkemys laihuudesta itsestään. Voin uskoa että kovin moni ns. normaalipainoinen olisi minun mielestäni ehkäpä sellasia "chubbyja". Siinä ei ole mitään vikaa, mutta tykkään itse todella petiiteistä naisista.

Riippuu osittain myös pituudesta myös. Pitkään naiseen istuu kurvit paremmin eli jos olet 175cm+ niin pidän sinua viehättävänä vaikka olisitkin hieman kurvikas. Hyvänä esimerkkinä "kielinainen" Sara Forsberg joka on todella kuuma! 150-senttinen sen sijaan on viehättävä vain petiittinä XS-mallina. Meitä on moneksi onneksi :)

Jospa vielä voisit käyttää ihan suomenkielisiä sanoja noiden nolojen väännösten sijaan. Toisaalta onhan se hyvä , että teet asian näin  heti selväksi, et kelpaa.

Vierailija
297/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on Euroopan kolmanneksi lihavin kansa. Itse ainakin järkytyin tuosta. Mutta tottahan se on, kun vilkaisee katukuvaa. Ylipaino ja lihavuus on vain lisääntynyt vuosi vuodelta.

Yksi tekijä jota syytän on suositus, jonka mukaan tulisi mussuttaa välipaloja, vaikka ei olisi nälkä. Eikä siinä mitään, jos se välipala olisi vaikka omena tai porkkana, mutta yleensä se on jotain aivan muuta.

Ihmiset ei enää ymmärrä nälän tunteen olevan kehon normaali keino viestittää ravinnon tarpeesta. Ja lapsuudesta asti opetetaan syömään vatsa täyteen, kun oikeasti tulisi opettaa ja oppia syömään nälän tunne pois.

Itse kumosit oman väitteesi. Ei suositus välipalasta ole huono, se ehkäisee syömästä seuraavalla aterialla liikaa, kun välipala on vienyt pahimman nälän. Suositus ei ole missään vaiheessa väittänyt että leivokset, sipsit, karkit yms on sopiva välipala.

Vierailija
298/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa se, että en koskaan tiedä miksi joku mies lähestyy minua. Olen siis tosi pieni 152/38. Moni katsoo silmät kiiluen ja kuola valuen, osa on sanonut suoraan että näytät ihan lapselta ja heti perään ehdottanut jatkoja jonnekin.  On tullut vastaan miehiä jotka lyhyen tapailun jälkeen olisivat halunneet roolileikkiä että esittäisin HEIDÄN OMAA LASTAAN!! 

Hyi hitto. Olen vaan lopettanut miesten tapailun koska en halua olla kenellekään minkään fetissi/filian purkamisen kohde.

Kannattaako ne koivet levittää heti kun miehen tapaa.

Sinun täytyy olla mies. Naisen syyksi vierität sairaiden miesten himot.

Vierailija
299/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jaa. Itse olen 100kg ja 165cm nainen. Miehet jumaloi mun vartaloa.

Voi hyvä ystävä. Ei ne mitään jumaloi. Me miehet yleensä bongataan teidät lihavat naiset vaikkapa alkuillasta baarissa, ja tullaan flirttailemaan, koska näin varmistetaan että jos emme saa parempaa, pullukalta irtoaa pildeä aina. Kysymyksessä ei ole jumalointi vaan helppo pano. Lihavilla naisilla on niin huono itsetunto että he ottavat miehen kiinnostuksen (seksiin) juuri tuollaisena jumalointina.

Vierailija
300/341 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla paino on yksi asioista, joiden suhteen ovat yleensä epärehellisiä. Osa toki niin tyhmiä, etteivät ymmärrä mitä normaalipainoinen tarkoittaa. Ylimääräisiä kiloja kerryttäneillä naisilla on harmittavan usein deittimarkkinoilla tapana kokeilla kepillä jäätä, että jospa mies sittenkin lipsuisi periaatteestaan ja huolisi pullukan vierelleen. Sitten suuttuvat kun ei huolikaan.

Jostain kumman syystä silti monilla pullukoilla on se oma mies. 

Aniharva mies hyväksyy kumppanikseen rumapainoisen läskin. Läskit naiset jotka ovat parillisia ovat märehtineet itsensä rumapainoisiksi sen jälkeen kun miehensä heidät hyväksyi hoikkina kumppanikseen. Nämä suhteet lähes poikkeuksetta päättyvät, mutta usein mies joutuu sietämään rumapainoista kumppaniaan jonkin aikaa kunnes eron kaikki yksityiskohdat

Tämä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Moni tuhti nuori nainen on parisuhteessa ja on kyllä syytä olettaa ettei lihominen ole tapahtunut eilen.  Myös on valtavasti keski- ikäisiä pariskuntia joissa toinen osapuoli on lihonut, mutta eroa ei tule . Tai ainakin sen järjestely kestää ja kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän