Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin noilla paljon hehkutetulla viinideitillä Vallisaaressa, ja pakko sanoa, että todellisuus oli aika karu varsinkin naisille

Vierailija
10.08.2025 |

Naisia oli selvästi enemmän kuin miehiä, ja iso osa miehistä käytti aikansa kiertämällä vain 2030-vuotiaiden hoikkien kukkamekkotyttöjen luona. Jos ikä tai paino oli väärä, mies nyökkäsi kohteliaasti ja vaihtoi pöytää heti kun kello kilahti.

Näin vierestä, kun nelikymppinen nainen yritti useammalla kaadolla saada juttua aikaiseksi, mutta kaverit vain pyöräyttivät viiniä lasissa ja vilkuilivat ympärilleen etsiäkseen seuraavaa mielenkiintoista kohdetta. Lopulta tämä nainen totesi kaverilleen: Ei tässä enää ole mitään toivoa ja jäi istumaan yksin viinilasi kädessä.

Ruusujen jako illan lopuksi oli oma lukunsa. Moni nainen jäi kokonaan ilman. Yksi kertoi antaneensa ruusun itse itselleen ihan vitsinä, mutta kyllä siitä näki, että oikeasti harmitti. Ja samaan aikaan yksi nuori nainen sai kolme ruusua ja poistui saarelta kahden miehen kanssa, jotka nauroivat ja kantoivat hänen laukkuaan.

On tämä nykydeittailu aika raadollista. Ja kyllä. Miehiä kiinnostaa ulkonäkö, ikä ja kroppa, vaikka täällä kuinka toistellaan, että "persoonallisuus on tärkein". Persoona on tärkeä, mutta vain jos se mahtuu XS-kokoiseen mekkoon.

Kommentit (328)

Vierailija
181/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeripapparainen.

Vierailija
182/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas piristävää lukea kukkamekko-tytöistä. On tarjolla niin paljon muuta, vähemmän naisellista. Kukkamekko-tytöt ovat ymmärtäneet jotain feminiinisyydestä, joka vetoaa miehiin.

M

Niin, esittää heikkoa perse pystyssä. Luonnossa naaraat ovat koiraille hengenvaarallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritysmaailmasssa pelin henki on se, että jos kukaan ei kiinnostu yrityksen tuotteesta, on kaikille itsestään selvää että se yritys on silloin itse mokannut. 

Ap taas vaikuttaa olevan sitä mieltä, että jos kukaan ei kiinnostu hänestä, niin vika on silloin kaikissa muissa, ei hänessä itsessään 😂😂

Niinpä. Eli syyttäkäämme vaan miehiä itsejään siitä, että heitä ei kukaan kelpuuta. Muistetaan tämä jokaisen tulevan inkel-avauksen ja uutisen jälkeen. ETtä itsepä mokasitte.

Onko täällä joskus syytetty jotain muuta, kuin (incel) miestä itseään?

-sivusta

Vierailija
184/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä viinideitti on naisille suunnattu. Jos miehille tekiai vastaavan olisiko se brenkkudeitti urheilubaarissa? Sama, mutta kaljatuopin ja urheilutrivian ääressä. Tuolla olisi ylitarjontaa miehiatä ja vajausta naisista.

Tämä on hyvin puusilmäistä JOS sitä ajattelee pariutumiaen kannalta.

Tuo maksaa 59€. Epätoivoinen on mies, että maksaa tuon päästäkseen viiniä lipittämään.

Sama kuin puhe latotansseista ja miesten puutteesta. Aina on naisten harrastuksissa ollut miesvajetta ja päinvastoin

"Moottoripyörän huoltokurssideitit. Opit huoltamaan pyörää ja samalla saat flirttailla sinkkujen kanssa"

Tuo olisi täynnä sinkkumiehiä. Ongelmana on ettei taitaisi kiinnistaa naisia

Se on bisnesidea.

Vierailija
185/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa enpä tiedä, en ole koskaan tuollaisessa tapahtumassa ollut. 30-vuotiaana sinkkuunnuin pitkästä suhteesta. Olin ihan tavallinen normaalipainoinen, aina nätiksi ja fixuksi kehuttu naisihminen. 3 vuoteen en ollut missään tindereissä tmv, olin tarjolla vain livenä käydessäni yöelämässä tai tapahtumissa. Yhden yhtä kertaa yksikään mies ei minua lähestynyt ja muutaman kerran, kun aloitin juttelun jonkun kanssa, en saanut mitään vastakaikua. 3v jälkeen sitten päätin, että Tinderiin on sitten mentävä. 4 h olin tarjolla Tinderissä eli selasin miehiä ja kanssani olin mahdollisuus matchata. Sinä aikana sain niin paljon matcheja ja keskustelunaloituksia, että piilotin itseni Tinderissä ja jatkoin aloitettuja keskusteluja jonkin aikaa. Yhden ihan tavanomaisen itseäni nuoremman miehen kanssa juttui jatkui sen aikaa, että päätettiin tavata ja sillä tiellä ollaan nyt 10v myöhemmin, avioliitossa ja 2 lapsen äitinä. 

Vierailija
186/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kiinnostua ihmisestä, jonka ulkonäkö ei sytytä? Aloittajaakaan ei varmaan haittaa miehen reilu ylipaino ja pälvikalju? 

Pälvikalju on aivan eri sairaus, kun mitä nämä miestyypin kaljuutumisesta kärsivät miehet sairastavat. Ärsyttää kun puhutaan pälvikaljusta kun tarkoitetaan miestyypin kaljuutumista. Eipä mulla muuta. 

Tarkoitin kylläkin pälvikaljua, mutta ok? 

Missä sä näet paljon pälvikaljullisia miehiä? Pälvikalju on sairaus joka voi viedä kaikki karvat, siis aivan kaikki ripsistä ja kulmista lähtien. Jos sinä pälvikaljua tarkoitit, niin silloin olet vain ääliö. Aivan hirvea sairaus. Tunnen muutaman naisen joka tätä sairastaa. 

Vierailija
187/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuus oli paljon karumpi miehille.

Suomiakkojen taso vain laskee. Läskejä, työttömiä, vasemmistolaisia, miesvihaajia, femceleitä ja body count yli 8 omaavia suomiakkoja.

No thank you.

Vain epävarmat miehet ahdistuvat tai edes kyselevät naisen body countin perään. Itse sinkkumiehenä deittaan juuri naisia joilla on iso body count (tai en nyt tietenkään suoraan kysy), koska he eivät ole niin estoisia ja ujoja.

Vierailija
188/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää saatta tulla sulle yllätyksenä mutta on maita missä se 10v ikäero on enemmän sääntö kuin poikkeus.

Ihan sama millaisissa harhoissa suominaiset elää. Jos sitä pyytää liikaa, kauppoja ei yksinkertaisesti vaan syynny.

Tietysti sellaisia maita on, Suomi vain ei ole sellainen. Mikäli isojen ikäerojen suhde on toiveissa, onkin siis typerää etsiä kumppania Suomesta, vaan kannattaa suunnata noihin maihin, joissa se itselle mieluinen suhde on oikeasti mahdollinen. Eivät suomalaiset naiset ala kelpuuttaa suhteeseen vanhempia miehiä, vaikka kuinka olisi vaikeaa löytää samanikäistä.

Vierailija
189/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on siitä kummallinen otus joka kuvittelee ikuisesti olevansa 20-30. Kannattaa käydä peilin edessä muistuttamasa itseään mikä on todellisuus. Miksi ihmeessä 20 - 30 v nuoret naiset olisi kiinnostuneita vanhoista ukoista? Joo tietenkin niissä tapauksissa jos miehellä on paksu lompakko ja onhan niitä tietyntyyppisiä hempukoita joita se kiinnostaa. 

Juu keltaiset pitkät hampaat ja roikkuvat allit. Mukavaa olla sedän kanssa.

En tiennytkään hampaiden kasvavan pituutta iän myötä. Eläkkeellä on sitten komeat sapelit, joilla mutustella nisua kiikkustuolissa.

T. Setämies

Vierailija
190/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritysmaailmasssa pelin henki on se, että jos kukaan ei kiinnostu yrityksen tuotteesta, on kaikille itsestään selvää että se yritys on silloin itse mokannut. 

Ap taas vaikuttaa olevan sitä mieltä, että jos kukaan ei kiinnostu hänestä, niin vika on silloin kaikissa muissa, ei hänessä itsessään 😂😂

Niinpä. Eli syyttäkäämme vaan miehiä itsejään siitä, että heitä ei kukaan kelpuuta. Muistetaan tämä jokaisen tulevan inkel-avauksen ja uutisen jälkeen. ETtä itsepä mokasitte.

Ainahan täällä on inceleitä syytetty siitä, että he ovat itse syyllisiä siihen että naiset eivät kiinnostu heistä. 

Ja ihan aiheesta, nimittäin ihan tottahan tuo on. Jos ihminen ei kykene herättämään vastakkaisen sukupuolen kiinnostusta, ei hän voi siitä syyttää kuin itseään. 

Vierailija
191/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika raadollista se on.

Miehille hoikkuus on tosi tärkeää. Olen toistuvasti hämmästynyt siitä kun on jostain asiasta käynyt ilmi, että mukava, eläväinen ja sievä mutta ylipainoinen nainen ei ikää kuin edes rekisteröidy miehille potentiaalisena kumppanina, mutta vaatimattoman näköinen tuppisuu tai outo draamakuningatar on aina parisuhteessa tai naisena kiinnostava, kunhan on hoikka. 

Tiedän vastakkaisiakin esimerkkejä, mutta ne ovat kyllä vähemmistö. 

Kyllä niitä markkinoita on pullukoille ja lihaville myös. Minun jalkojeni juureen on kirjaimellisesti kompastuttu ihastuksesta ja tavoiteltu huomiotani todella monella tavalla. Mutta olen toki ilmaa sitten kuitenkin monille miehille. Tämän on täysin ok. On aika selkeää ollut, että kuka on kiinnostunut ja kuka ei :)

Mutta tosi usein miehet valkkaa naisia kilpailumielessä. Siis kuka saa sen (tilaisuuden)kauneimman naisen huomion on voittaja. Iskee kilpailuvietti. Tollukat. 

Miehet ei oikein tajua, mikä se heidän oikea taso on, ja tavoittelevat kaunottaria, vaikka mitään mahdollisuutta ei olisi. Ja sitten itketään ja vihataan naisia. Vaikka taas kerran. Ihan oma syy.

Vierailija
192/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset miehet pitävät luonetta tärkeämpänä, epätavallisille on tärkeä naisen ulkonökö, asema, status, varakkuus. Ole onnellinen, kun vältyit tulevia karikkoita. Sen sijaan on sinulla aikaa hahmottaa nyt , että miehiä on kahta eri lajia. Yhdet kunnioittavat, katsovat luonnetta, tuevat. Toiset ylpeilevät, hyväksikäyttävät, nöyryyttävät, alistavat naisia. Viimeisille on kaikeista tärkein, että näytät tämmöiseltä, että sinun ulkonäkö saa kaikki muut miehet katelliseksi, kun hän itse samalla nauttii toisten miesten katelisuudesta.  Tämmöisille olisit vaan maskotti ja ylpeilyn aihe niin kauaksi, kun sinussa kauneutta riittää. Jos enää ei riitäkään, heti katsotan uusi sijalle. Niille elämää on jatkuvaa kilpailua, ylpeilemista, itsekehua., toisten katelliseksi saamista.Elikä tee itselle nyt ajan kanssa kaikki hyvin selväksi, äläkä kiirehdi. Aikaa on . Valitse viisasti ja pikemmknkin ole ennen vähä aikaa yksin kun huonossa seurassa. On sivistynyt miehet ja sivistymättömät miehet. Ja sinun tehtävä on osata erota ne kaksi eri lajiaa. Tämä on oikea tie sinun tulevaisuuden onnelle. 

Vierailija
193/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut, että tietyntyyppisille miehille ei riitä edes se, että nainen on normaalipainoinen. Pitäisi olla alipainoinen. Yleensä nämä miehet ovat itse pyöreitä/todella lihavia, jotka vaativat naiselta äärimmäistä hoikkuutta.

Sen ymmärrän, että kaikilla ei napostele 120 kg kumppani. Mutta sitä on vaikea ymmärtää, miksi ihan normaalipainoinen on osan mielestä "liian lihava".

Vierailija
194/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa mesoavat joko aidot femcelit tai sitten keskimääräistä lahjakkaammat ulilautatrollit. :D

Vierailija
195/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki naisille:

laihduttakaa.

Feminismi on aivopessyt naiset. Naiset aina jankuttaa, että ne ei laihduta miesten vuoksi. Ja sit ne jää ilman miestä JA katkeroituu. Naisten pitäisi just tajuta, että naisen täytyy haluta laihduttaa miesten iloksi.

En enää huoli exän jälkeen ylipainoista puolisoa: häntä koko ajan väsytti, huonolla tuulella, paikkoja kolottaa, ei jaksa tehdä mitään 

Vierailija
196/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaa enpä tiedä, en ole koskaan tuollaisessa tapahtumassa ollut. 30-vuotiaana sinkkuunnuin pitkästä suhteesta. Olin ihan tavallinen normaalipainoinen, aina nätiksi ja fixuksi kehuttu naisihminen. 3 vuoteen en ollut missään tindereissä tmv, olin tarjolla vain livenä käydessäni yöelämässä tai tapahtumissa. Yhden yhtä kertaa yksikään mies ei minua lähestynyt ja muutaman kerran, kun aloitin juttelun jonkun kanssa, en saanut mitään vastakaikua. 3v jälkeen sitten päätin, että Tinderiin on sitten mentävä. 4 h olin tarjolla Tinderissä eli selasin miehiä ja kanssani olin mahdollisuus matchata. Sinä aikana sain niin paljon matcheja ja keskustelunaloituksia, että piilotin itseni Tinderissä ja jatkoin aloitettuja keskusteluja jonkin aikaa. Yhden ihan tavanomaisen itseäni nuoremman miehen kanssa juttui jatkui sen aikaa, että päätettiin tavata ja sillä tiellä ollaan nyt 10v myöhemmin, avioliitossa ja 2 lapsen äitinä. 

Joo eri ihmisille toimii eri jutut, ja joskus voi olla tuuriakin mukana. Tunnen itsekin monia pariskuntia, jotka ovat löytäneet toisensa Tinderistä. 

Minulle itselleni Tinder ei ole oikein sopiva, mutta minua lähestytään kyllä sit livenä ihan arjessakin säännöllisesti. Sit tietty kaikki samojen tuttavapiirien miehet tyyliin veljien kaverit, kavereiden veljet ja muut sukulaiset, kavereiden miesten kaverit jne. 

Vierailija
197/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista se on. Miehet varmaan olivat pävikaljuisia pallomahoja kaikki?

Tämä! 😖😂

Vierailija
198/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää saatta tulla sulle yllätyksenä mutta on maita missä se 10v ikäero on enemmän sääntö kuin poikkeus.

Ihan sama millaisissa harhoissa suominaiset elää. Jos sitä pyytää liikaa, kauppoja ei yksinkertaisesti vaan syynny.

Tietysti sellaisia maita on, Suomi vain ei ole sellainen. Mikäli isojen ikäerojen suhde on toiveissa, onkin siis typerää etsiä kumppania Suomesta, vaan kannattaa suunnata noihin maihin, joissa se itselle mieluinen suhde on oikeasti mahdollinen. Eivät suomalaiset naiset ala kelpuuttaa suhteeseen vanhempia miehiä, vaikka kuinka olisi vaikeaa löytää samanikäistä.

Jos mies viettää koko elämänsä vauvapalstalla naisettomuuttaan ulisten, voi olla aika varma ettei aloitekyky riitä edes lentolipun ostamiseen. Tallinnan lauttakin on jo aika extteme-matkailua.

Vierailija
199/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, allekirjoitan etenkin viimeisen lauseesi täysin:persoona on tärkeä mutta vain jos se mahtuu xs-kokoiseen mekkoon.

Persoonani muuttui kiinnostavaksi sillä hetkellä kun laihduin pulleasta hoikaksi. Minua katsotaan, kuunnellaan, persoonaani kehutaan. Arvostan enemmän miestä, joka kehuu suoraan kauneuttani kuin sitä, joka verhoaa sen mukamas hyveelliseen pidän sinusta eniten juuri persoonasi takia. On se nyt helvetti kun se persoona ei ennen kelvannut, kun tuli eri kokoisessa paketissa. Samaten tiedostan koko ajan, että mikäli kiloja kertyy takaisin, en taaskaan enää kelpaa. Pitäköön kaikki äijät tunkkinsa.

Vierailija
200/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiltä vain puuttuu kyky itsereflektioon. Se on surullista ja yhteiskunnan kannalta pelottavaa.