Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin noilla paljon hehkutetulla viinideitillä Vallisaaressa, ja pakko sanoa, että todellisuus oli aika karu varsinkin naisille

Vierailija
10.08.2025 |

Naisia oli selvästi enemmän kuin miehiä, ja iso osa miehistä käytti aikansa kiertämällä vain 2030-vuotiaiden hoikkien kukkamekkotyttöjen luona. Jos ikä tai paino oli väärä, mies nyökkäsi kohteliaasti ja vaihtoi pöytää heti kun kello kilahti.

Näin vierestä, kun nelikymppinen nainen yritti useammalla kaadolla saada juttua aikaiseksi, mutta kaverit vain pyöräyttivät viiniä lasissa ja vilkuilivat ympärilleen etsiäkseen seuraavaa mielenkiintoista kohdetta. Lopulta tämä nainen totesi kaverilleen: Ei tässä enää ole mitään toivoa ja jäi istumaan yksin viinilasi kädessä.

Ruusujen jako illan lopuksi oli oma lukunsa. Moni nainen jäi kokonaan ilman. Yksi kertoi antaneensa ruusun itse itselleen ihan vitsinä, mutta kyllä siitä näki, että oikeasti harmitti. Ja samaan aikaan yksi nuori nainen sai kolme ruusua ja poistui saarelta kahden miehen kanssa, jotka nauroivat ja kantoivat hänen laukkuaan.

On tämä nykydeittailu aika raadollista. Ja kyllä. Miehiä kiinnostaa ulkonäkö, ikä ja kroppa, vaikka täällä kuinka toistellaan, että "persoonallisuus on tärkein". Persoona on tärkeä, mutta vain jos se mahtuu XS-kokoiseen mekkoon.

Kommentit (328)

Vierailija
201/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomannut, että tietyntyyppisille miehille ei riitä edes se, että nainen on normaalipainoinen. Pitäisi olla alipainoinen. Yleensä nämä miehet ovat itse pyöreitä/todella lihavia, jotka vaativat naiselta äärimmäistä hoikkuutta.

Sen ymmärrän, että kaikilla ei napostele 120 kg kumppani. Mutta sitä on vaikea ymmärtää, miksi ihan normaalipainoinen on osan mielestä "liian lihava".

Kyllähän esim. bmi 23 tai 24 on monille liikaa. Itsekin olen huonomman näköinen bmi 22, vaikka se on normaalipainon sisällä.. se vaan on sellainen pönäkämpi paino, ja paremmalta näyttää ja myös TUNTUU kun paino on bmi 19-21. Ei sen yli, eikä ali.

Ihmisestä riippuu mikä kellekin sopii ja myös mistä tykkää. Minä en tykkää yhtään pönäkästä enkä siitä tätimäisestä olemuksesta mikä siitä voi tulla, enkä myöskään tykkää pönäköistä miehistä. Mies jolla on mahaa ei kiihota. Jokaisella makunsa, bmi on käsittääkseni lähinnä terveydelle jotain viitettä antava. 

Vierailija
202/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaa enpä tiedä, en ole koskaan tuollaisessa tapahtumassa ollut. 30-vuotiaana sinkkuunnuin pitkästä suhteesta. Olin ihan tavallinen normaalipainoinen, aina nätiksi ja fixuksi kehuttu naisihminen. 3 vuoteen en ollut missään tindereissä tmv, olin tarjolla vain livenä käydessäni yöelämässä tai tapahtumissa. Yhden yhtä kertaa yksikään mies ei minua lähestynyt ja muutaman kerran, kun aloitin juttelun jonkun kanssa, en saanut mitään vastakaikua. 3v jälkeen sitten päätin, että Tinderiin on sitten mentävä. 4 h olin tarjolla Tinderissä eli selasin miehiä ja kanssani olin mahdollisuus matchata. Sinä aikana sain niin paljon matcheja ja keskustelunaloituksia, että piilotin itseni Tinderissä ja jatkoin aloitettuja keskusteluja jonkin aikaa. Yhden ihan tavanomaisen itseäni nuoremman miehen kanssa juttui jatkui sen aikaa, että päätettiin tavata ja sillä tiellä ollaan nyt 10v myöhemmin, avioliitossa ja 2 laps

Asutko jossain suljetussa yhteisössä, vai miten teillä on noin "sisäsiittoista", että kaikki tuttavapiirin miehet ja tuttavien veljet ja sukulaiset lähestyvät? Kuulostaa jotenkin aivan omituiselta pieni piiri pyörii -touhulta. Eihän tuollaista voi olla muualla kuin jossain, missä on kertakaikkisesti pulaa naisista tai sitten yleisesti ottaen pulaa ihmisistä. Yleensä nimittäin ihmisten kiinnostukset hajaantuvat aika paljon siinäkin tapauksessa, että joku sattuisi olemaan erityisen suosittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä antautua tuollaisiin tilaisuuksiin, jossa tutustumisesta tehdään jonkinlainen kilpailu.

Niin just. Kuulosti tosi nöyryyttävältä ja kauhealta. Varmaan jää loppuelämän traumat ja epävarmuudet tosta.

Vierailija
204/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä antautua tuollaisiin tilaisuuksiin, jossa tutustumisesta tehdään jonkinlainen kilpailu.

Niin just. Kuulosti tosi nöyryyttävältä ja kauhealta. Varmaan jää loppuelämän traumat ja epävarmuudet tosta.

No älä nyt liioittele. Kenellä tahansa aikuisella, etenkin yli 30-vuotiaalla, pitää olla sen verran resilienssiä, että ei järkyty, traumatisoidu eikä saa mitään epävarmuuksia siitä, jos yhdessä viinitapahtumassa ei sattunut löytymään kumppania, tai jos yhdessä viinitapahtumassa kukaan ei kiinnostunut. Eihän pariutuminen sellaista olekaan, että aina ja joka paikassa oletusarvoisesti olisi joku potentiaalinen kumppani. Lähinnä tuo voisi korkeintaan olla turhauttavaa ja tylsää, koska meni hukkaan sekä aikaa että rahaa, mutta ei noita kukaan normaali ihminen jää vatvomaan. Seuraavana päivänä voi vähän tilittää kavereille, että voihan kettu mikä hukkareissu, mutta sen jälkeen on jo uudet mietteet.

Vierailija
205/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat kymmeniä samanikäisiä sinkkuja samaan tilaan, niin on aivan luontaista ja normaalia että ihmisten huomio keskittyy niihin hyvännäköisiin ja karismaattisiin yksilöihin. Ja tämä pätee ihan samalla tavalla naisiin kuin miehiinkin.

Vierailija
206/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko noita viinideittejä järjestää iän mukaisesti vaikka 5 vuoden ikäeroilla?

20-25 v.

25-30 v.

30-35 v.

35-40 v.

40-45 v.

45-50 v.

50-55 v.

55-60 v.

jne.

Hyvä idea. Ei ole mitään järkeä siinä, että osallistujista vaikkapa 30 kappaletta on yli nelikymppisiä naisia ja sitten siellä on vaikkapa viisi miestä ja viisi naista, jotka ovat alle kolmekymppisiä. Kylllähän sen jo tietää suoraan, että silloin ne 30 yli nelikymppistä jää lehdelle soittelemaan.

Vierailija
207/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, naisille raha ja status on tärkeintä. Itse nuorempana selittivät sitä mä haluan olla vain kaveri-jorinaansa. Sitten kun itse rupsahdetaan, niin pitäisi jotenkin sääliä. Saat rummo juuri sen mikä on tasosi :).

Vierailija
208/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siellä olisi miehiä ollut, mutta kaikki koppelot olisivat halunneet ne pari chadia sieltä ja muita ei huomattu ollenkaan. Sitten valitetaan miten ei ole miehiä vaikka ne oman tasoiset jätettiin täysin huomiotta chadien lähtiessä nätimpien matkaan.

Vierailija
209/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisteilla on alkoholistien kuviot

Vaikutti tosiaan siltä että oli valinnut sen viinilasin ennenkin

Vierailija
210/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaa enpä tiedä, en ole koskaan tuollaisessa tapahtumassa ollut. 30-vuotiaana sinkkuunnuin pitkästä suhteesta. Olin ihan tavallinen normaalipainoinen, aina nätiksi ja fixuksi kehuttu naisihminen. 3 vuoteen en ollut missään tindereissä tmv, olin tarjolla vain livenä käydessäni yöelämässä tai tapahtumissa. Yhden yhtä kertaa yksikään mies ei minua lähestynyt ja muutaman kerran, kun aloitin juttelun jonkun kanssa, en saanut mitään vastakaikua. 3v jälkeen sitten päätin, että Tinderiin on sitten mentävä. 4 h olin tarjolla Tinderissä eli selasin miehiä ja kanssani olin mahdollisuus matchata. Sinä aikana sain niin paljon matcheja ja keskustelunaloituksia, että piilotin itseni Tinderissä ja jatkoin aloitettuja keskusteluja jonkin aikaa. Yhden ihan tavanomaisen itseäni nuoremman miehen kanssa juttui jatkui sen aikaa, että päätettiin tavata ja sillä tiell

Asutko jossain suljetussa yhteisössä, vai miten teillä on noin "sisäsiittoista", että kaikki tuttavapiirin miehet ja tuttavien veljet ja sukulaiset lähestyvät? Kuulostaa jotenkin aivan omituiselta pieni piiri pyörii -touhulta. Eihän tuollaista voi olla muualla kuin jossain, missä on kertakaikkisesti pulaa naisista tai sitten yleisesti ottaen pulaa ihmisistä. Yleensä nimittäin ihmisten kiinnostukset hajaantuvat aika paljon siinäkin tapauksessa, että joku sattuisi olemaan erityisen suosittu.

Ei sentään kaikki tuttavapiirien miehet lähesty :D Tuo oli huonosti muotoiltu, kun oli tarkoitettu esimerkiksi että kaikki tämmöset tyypit tyyliin veljien kaverit ja kavereiden veljet ja sukulaiset, kavereiden miesten kaverit, kavereiden kaverit ym ym. 

Ei ole mitenkään suljetut piirit tai pieni paikkakunta. Samoissa piireissä on helposti samanlaisia makumieltymyksiä, joten sen puoleen ei hämmästytä. Kieltämättä se on naurattanut, kun yhdestä suvusta kaikki sinkkuna olleet miehet on olleet vuorollaan kiinnostuneita, mutta sen varmaan selittää joku synkkaaminen, kun olen tuon suvun naisten kanssa hyvä kaveri. Eli kemiat kohtaa. 

Jossain toisenlaisissa piireissä taas on ihan erilainen maku, ja niissä lähestytään eri tyyppisiä naisia. 

Vierailija
211/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä siinä Tinderissä on vikana tai muissa nettideittipaikoissa? Miksi tällaiset kiinnostaa naisia niin paljon? Nettideittipaikoista on niin monet löytäneet kumppanit, tilastollisesti ykköspaikalla isolla marginaalilla. Onhan siellä niitä seksin perässä olevia pelimiehiä, mutta niin on muuallakin. Pitäisihän ne olla helposti ja nopeasti tunnistettavissa. Sanoo vaan suoraan: "jos olet helppoa panoa etsimässä, en ole sulle, tuhlaat vain aikaasi jne."

Sinne vaan treffailemaan. Vaikka profiiliteksti on lyhyt, eikä kerro paljon mitään, entä sitten? Mies voi olla livenä mielenkiintoinen. Siellä voi aloittaa keskustelun, kysyä, jos joku juttu on itselle tärkeä: tykkääkö matkustelusta, kulttuurista, mitä tahansa. 

Naiset on niin ennakkoluuloisia. Tinder ei ole tarpeeksi romanttinen? Onko häpeä vastata, kun kaverit kyselee, missä tapasitte, ja sanoo Tinderin?  Mitä sillä väliä, missä toisen on tavannut.

Naisille aivan ideaalipaikka, miehiä paljon enemmän kuin naisia. 

Vierailija
212/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskas tulee kossudeitit?

Vierailija
213/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt että joku mies korostaisi persoonallisuuden merkitystä?

Tai jos näin sanoo, niin varmaan vitsailee tai sitten tarkoittaa, että valitsen sen persoonaltaan sopivan, niiden kauniiden joukosta, enkä lyhyt tukkaisten, painavien yli 30v joukosta.

Miesten höpinät on se ja sama. Jokainen tätä elämää nähnyt tietää, että mies on helpoimmassakin muodossa jonkinlainen parasiitti naisen hyvinvoinnille.

Vierailija
214/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että leimataan KAIKKI vähääkän pyöreämmät naiset sellaisiksi joista miehet ei koskaan kiinnostu.

T. Pyöreä ja kaunis nainen, josta monet miehet kiinnostuu. 🙂

Mutta seurustelen, enkä haluaisi "karjamarkkinoille" ja oon aina inhonnut tinderiä.

Vierailija
215/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homona on mielenkiintoista seurata näitä keskusteluja, sillä ne kääntyvät usein sukupuolten taisteluksi: naiset vastaan miehet. Molemmat etsivät vikoja toisesta sukupuolesta ja asettavat syyt sinne. Tosiasiassa samoja asioita esiintyy myös sekä homo- että lesbosuhteissa, joissa on osallisena pelkästään miehet tai pelkästään naiset. Voisimmeko vain hyväksyä, että molemmat sukupuolet käyttäytyvät pohjimmiltaan samalla tavalla, hieman eri vivahteilla toki, mutta parinvalinnassa kaikilla on omat kriteerinsä ja aika usein omiin ominaisuuksiin nähden vähän turhan korkeat vaatimukset.

Jokainen voi jossain määrin vaikuttaa omaan viehättävyyteensä pitämällä itsestään huolta. Tiedän itsekin, että olisin homopiireissä suositumpi, jos hankkisin enemmän lihaksia luitteni ympärille, mutta saamattomuuttani en tee niin. Jos en kiinnosta lihaksikasta vartaloa etsiviä miehiä, ei mieleeni tule syyllistää heitä heidän kriteereistään. Jokaisella on oikeus määritellä, millaisia kriteereitä kumppanin valintaan asettaa.

Vierailija
216/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt että joku mies korostaisi persoonallisuuden merkitystä?

Tai jos näin sanoo, niin varmaan vitsailee tai sitten tarkoittaa, että valitsen sen persoonaltaan sopivan, niiden kauniiden joukosta, enkä lyhyt tukkaisten, painavien yli 30v joukosta.

Miesten höpinät on se ja sama. Jokainen tätä elämää nähnyt tietää, että mies on helpoimmassakin muodossa jonkinlainen parasiitti naisen hyvinvoinnille.

Harmi ettei täällä voi piilottaa tietyn käyttäjän viestejä. Yksi idiootti voi helposti tuhota koko ketjun.

Vierailija
217/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sentään kaikki tuttavapiirien miehet lähesty :D Tuo oli huonosti muotoiltu, kun oli tarkoitettu esimerkiksi että kaikki tämmöset tyypit tyyliin veljien kaverit ja kavereiden veljet ja sukulaiset, kavereiden miesten kaverit, kavereiden kaverit ym ym. 

Ei ole mitenkään suljetut piirit tai pieni paikkakunta. Samoissa piireissä on helposti samanlaisia makumieltymyksiä, joten sen puoleen ei hämmästytä. Kieltämättä se on naurattanut, kun yhdestä suvusta kaikki sinkkuna olleet miehet on olleet vuorollaan kiinnostuneita, mutta sen varmaan selittää joku synkkaaminen, kun olen tuon suvun naisten kanssa hyvä kaveri. Eli kemiat kohtaa. 

Jossain toisenlaisissa piireissä taas on ihan erilainen maku, ja niissä lähestytään eri tyyppisiä naisia. 

No ei ole kyllä todellakaan tavallista, että samassa suvussa/lkaveripiirissä/perheessä olisi kaikilla samanlaiset makumieltymykset. Tuollainen on todella poikkeuksellista, ja edelleen kuulostaa jonkin suljetun yhteisön tai vaihtoehtoisesti muuten tavallisesta poikkeavan yhteisön tilanteelta - sellainen voisi olla vaikka jotkin herännäiskristillisten piirit, jossa kumppanivalinnassa sama uskonto on ehdottoman tärkeä, ja kun ympäröivä maailma on aika maallistunutta, pitää kumppania hakea just niistä kaverin sukulaisista. Ei normaalisti sukulaisetkaan ole mitään toistensa klooneja niin, että kaikki kiinnostuisivat täsmälleen samasta. Se, että jonkun naisen kanssa synkkaa, ei vielä tarkoita ollenkaan sitä, että kaikkien naisen miespuolisten sukulaisten kanssa olisi seksuaalista kemiaa, HALOO.

Vierailija
218/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä nyt liioittele. Kenellä tahansa aikuisella, etenkin yli 30-vuotiaalla, pitää olla sen verran resilienssiä, että ei järkyty, traumatisoidu eikä saa mitään epävarmuuksia siitä, jos yhdessä viinitapahtumassa ei sattunut löytymään kumppania, tai jos yhdessä viinitapahtumassa kukaan ei kiinnostunut. Eihän pariutuminen sellaista olekaan, että aina ja joka paikassa oletusarvoisesti olisi joku potentiaalinen kumppani. Lähinnä tuo voisi korkeintaan olla turhauttavaa ja tylsää, koska meni hukkaan sekä aikaa että rahaa, mutta ei noita kukaan normaali ihminen jää vatvomaan. Seuraavana päivänä

Hyvin puit tuon sanoiksi.

Jos minä olisin tuollaisessa tapahtumassa eikä kukaan kiinnostuisi, niin tottakai se harmittaisi paljon. Mutta en kyllä ikipäivänä kehtaisi sen jälkeen mennä internettiin syyttelemään kaikkia muita ihmisiä siitä, että minusta ei kiinnostuttu. Tuollainen olisi todella noloa. 

Vierailija
219/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nuori, akateeminen mies Helsingissä, niin mahdollisuudet ovat loputtomat. Tuskin edes tarvitsee osallistua millekään viinideiteille.

Ai? Eipä ole flaksi käynyt.

Vierailija
220/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin jo opiskeluaikanae, että sellaiset pulskat tytöt oli mukavia keskustelukumppaneita. Heidän kanssaan pystyi keskustelemaan kuten kenen tahansa pojan kanssa vapautuneesti, koska en nähnyt heitä millään tavalla potentiaalisena seksikumppanina. Ja päälle heille tuli mukava olo, kun joku huomioi heidät.