Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan miehen joka ei ole sosiaalisessa mediassa

Vierailija
10.08.2025 |

Onko tälläisiä edes enää? Olen varmaan aika vanhanaikainen ajatuksiltani mutta pahoitam mieleni siitä jos mies jatkuvasti on tykkäämässä minua 10-15 vuotta nuorempien naisten kuvista, viestailee naiskavereilleen selkäni takana, aina jotain tälläistä. Mielestäni tässä on myös kyse kunnioituksesta puolisoa kohtaan, älä tee toiselle sitä mitä et halua itsellesi tehtävän. Itselleni jos miesystävä osoittaa huolensa somekäyttäyttmisestäni, kuuntelen häntä koska rakastan häntä. Miesten ajatus on nykyään että saavat tehdä mitä haluavat ja kaikki pitäisi olla sallittua.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ihan kyvytön keskustelemaan asiasta, hän menee saman tien puolustuskannalle ja hänen mielestään asia on sillä selvä kun hän toteaa että minä olen mustasukkainen, hänellä ei ole mitään ongelmaa.Muuten hän on huomioiva kumppani ja yhdessäolo on hyvää, mutta tämä asia ei selviä millään. Ap

Eli siis mikä on se asia mikä ei selviä millään?

Vierailija
62/76 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä 32v mies ja omassa kaveripiirissäni kukaan mies ei käytä aktiivisesti mitään someja, vaikka tili löytyisikin. Kaikki ovat korkeakoulutettuja, osa sinkkuja ja osa perheellisiä. Naispuoleisilla kavereilla taas on pakko julkaista somessa koko ajan jotain ja näyttää kaikille kuinka hienolla lomalla taas on oltu ja kuinka täydellisen brunssin tänään söin. Myös kaikki tilastot puoltavat sitä että naisten somenkäyttö on huomattavasti aktiivisempaa kuin miesten. Täällä vauvapalstallakin on vaikka kuinka monta ketjua ollut missä on todettu että jos ei ole somessa se on redflag jne.

Kyllä minäkin liitän somettamisen matalaan koulutukseen. Myös ne naispuoliset tuttavat, jotka ovat hyvin aktiivisia somessa, ovat matalammin koulutettuja. Poikkeuksena ne ihmiset, jotka joutuvat käyttämään somea työnsä takia. 

Olen matalasti koulutettu enkä käytä somea. Miten sormi nyt suuhun pannaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏁🏃🐖

Vierailija
64/76 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että alat pilkkaamaan miestä tykkäyksistä joita aina välillä kyttäilet ja laita niihin oma tykkäyksesi aina perään. Ehkä jokin tyhmä ja nolo kommenttikin lisäksi.

Vierailija
65/76 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen sellainen, joka ei ole somessa. Mutta en ottaisi naista, joka tekee typeriä yleistyksiä miehistä vauvapalstalla. 

Vierailija
66/76 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää sos. mediassa tai whatsapp ryhmissä.  Väkinäinen sosialisointi kuormittaa liikaa varsinkin työpäivien jälkeen. Keskustelupalstat sopivat paremmin ajoittaisen tylsyyden torjuntaan.

Vierailija
67/76 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä ap? Tuohan on sama kuin sanoisi, että en halua miehen menevän ruokakauppaan, koska siellä flirttailaan kassoille ja puristellaan muita naisia takapuolesta. Eli ongelmasi ei ole, että kuvitteellisella miehelläsi olisi sometili, vaan se että luulet kaikkien miesten olevan täysiä ääliöitä. Tarvitset sen verran itsekunnioitusta, että vaadit parempaa seuraa kuin jonkun joka pystyy olemaan loukkaamatta kumppaniaan vain eristäytymällä yhteiskunnasta.

Terveisin nelikymppinen mies.

Siinä taitaa ilmoittautua mies, joka tykkäilee nuorten tyttöjen kuvista netissä niin että kaikki voivat sen nähdä. 

En tykkäile. Enkä ymmärrä, miten kirjoituksestani pystyi saamaan sellaisen kuvan. Tiedän, että sellaisiakin miehiä täytyy olla olemassa, mutta en käsitä miksi joku kokee velvollisuudekseen pariutua niiden kanssa vaikka itseään ymmärrettävästi ärsyttää tuo touhu. Itse välttelisin edes puhumasta tuollaisille, niin noloa touhua.

Vierailija
68/76 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. 13-29 vuotiaiden herutuskuvia, ja niitä kuolataan. Jos ei sanominen auta, niin ala samanlaiseksi! Miksi olet tuollaisen kanssa? Vaihtamalla paranee.

Vierailija
69/76 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole enää sos. mediassa tai whatsapp ryhmissä.  Väkinäinen sosialisointi kuormittaa liikaa varsinkin työpäivien jälkeen. Keskustelupalstat sopivat paremmin ajoittaisen tylsyyden torjuntaan.

Niin tämä

Vierailija
70/76 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla mielenkiintoinen lähestyminen miehiin ja sosiaaliseen mediaan. Minulla tilit faceen ja instaan, mutten seuraa ainuttakaan 10-15 minua nuorempaa naista. Oma somen käyttöni pyörii ruuan sekä harrastuksen ympärillä. Kaverit ja seurattavat ovat kaikki joko lajin seuroja tai tuttujani lajin kautta. Harvat postaukseni liittyvät lajiin esim. jaan seuramme kurssimainosta.

Vierailija
71/76 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä sinua odottelen. M58

Vierailija
72/76 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä ap? Tuohan on sama kuin sanoisi, että en halua miehen menevän ruokakauppaan, koska siellä flirttailaan kassoille ja puristellaan muita naisia takapuolesta. Eli ongelmasi ei ole, että kuvitteellisella miehelläsi olisi sometili, vaan se että luulet kaikkien miesten olevan täysiä ääliöitä. Tarvitset sen verran itsekunnioitusta, että vaadit parempaa seuraa kuin jonkun joka pystyy olemaan loukkaamatta kumppaniaan vain eristäytymällä yhteiskunnasta.

Terveisin nelikymppinen mies.

Siinä taitaa ilmoittautua mies, joka tykkäilee nuorten tyttöjen kuvista netissä niin että kaikki voivat sen nähdä. 

En tykkäile. Enkä ymmärrä, miten kirjoituksestani pystyi saamaan sellaisen kuvan. Tiedän, että sellaisiakin miehiä täytyy olla olemassa, mutta en käsitä miksi joku kokee velvollisuudekse

Viestistäsi syntyi se käsitys, että pidät ap:n toivetta siitä, ettei tykkäilisi nuorista tytöistä yhteiskunnasta eristäytymisenä. Mutta hyvä että ymmärrät muiden tavoin, ettei ole ihan normaalia aikuiselle miehelle käyttäytyä noin. Itse pitäisin tuollaista miestä yksinkertaisena, lapsen tasolle jääneenä. Se on vähän sama kuin piereskelisi ruokapöydässä ja perustelisi sillä, että piereskely on normaalia. Kyllä, on normaalia katsella kauniita nuoria naisia, mutta sen kuuluttaminen muille julkisesti on omituista ja friikkiä.

Mutta tällaisia miehiä ilmeisesti on enemmänkin nykyään. Jäävät kehityksessään johonkin teini-ikäisen aikaan mitä tulee käytöstapoihin ja muuhun kypsymiseen. Omia seksijuttuja ja mieltymyksiä ei ole tapana jakaa somessa julkisesti, erityisesti hyvin nuorten tyttöjen kohdalla syntyy myös ajatus siitä onko mies mahdollisesti groomaaja. Heillähän on ajatusvääristymiä, jollainen julkinen tykkäilykin on eli ei ymmärretä, että se ei ole kenenkään mielestä normaalia.

Tosin en pidä ihan tavanomaisena sitäkään, että nainen ottaa juuri tuollaisen miehen seurustelusuhteeseen. 

Vierailija
73/76 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos selvennyksestä. Olen samaa mieltä. Tarkoitukseni oli sanoa, että ratkaisu ei ole sometilien sulkeminen (eli "yhteiskunnasta eristäytyminen") vaan käyttäytyä kuin ihminen.

Vierailija
74/76 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori AP, mutta mulla on LinkedIn ja tykkään lukea feediäni, joka on täynnä kaikenlaisia life coacheja ja myynnin ammattilaisia, jotka opastaa, että miten 'pusketaan' tuotteita asiakkaille. Ei sovita siis yhteen.

Vierailija
75/76 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sosiaalisessa mediassa valitat aiheesta... Mistäs päin nyt tuulee?

Forumi ei ole some, arvon facebook-piritta

Kyllä tämäkin foorumi sosiaaliseen mediaan luetaan, kuten monet muutkin keskustelupalstat.

Vierailija
76/76 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos somella meinataan näitä isoja - Naamakirja, Insta, Snapchat, TikTok yms. niin en käytä niistä yhtäkään.

WhatsApp kavereiden kanssa, Telegram vanhempien ja sisarusten kanssa.