Haluan miehen joka ei ole sosiaalisessa mediassa
Onko tälläisiä edes enää? Olen varmaan aika vanhanaikainen ajatuksiltani mutta pahoitam mieleni siitä jos mies jatkuvasti on tykkäämässä minua 10-15 vuotta nuorempien naisten kuvista, viestailee naiskavereilleen selkäni takana, aina jotain tälläistä. Mielestäni tässä on myös kyse kunnioituksesta puolisoa kohtaan, älä tee toiselle sitä mitä et halua itsellesi tehtävän. Itselleni jos miesystävä osoittaa huolensa somekäyttäyttmisestäni, kuuntelen häntä koska rakastan häntä. Miesten ajatus on nykyään että saavat tehdä mitä haluavat ja kaikki pitäisi olla sallittua.
Kommentit (76)
En halua, mutta en ymmärrä ajatustapaa jossa puolisoa ei kunnioiteta. Jos mies on toisen naisen sosiaalisessa mediassa joka kuvassa tykkäämässä, niin mielestäni se kertoo vähän liiallisesta innokkuudesta. Itse en tee tuollaista, koska antaa mielestäni huonon kuvan ihmisestä.ap
Meinasin sanoa, että se sitten voisin olla vaikka sitren minä kun en ole, kunnes tajusin; mitä minä sitten tällä palstalla olen olevinani kun onhan tämäkin yhdenlainen sosiaalinen media...
Varsinkin jotkut naiset jotka julkaisevat jonkun kuvan joka päivä, niin on aika outoa jos siellä varatut miehet jonossa joka kuvassa. Kertoo nykypäivästä, pitää ruokkia huomionhakuisten naisten egoa, viis omasta naisesta.
Ja sosiaalisessa mediassa valitat aiheesta... Mistäs päin nyt tuulee?
Lapsellista.. Kaikki tietää että ap tarkoittaa sos median tilejä joihin kirjaudutaan kuten face insta mitä näitä nyt on. Mun mies ei ole somessa. Mulla on insta mutta en kommentoi siellä mitään vaan katselen hauskoja videoita.
Onko vauva palsta sosiaalinen media? Tämähän on keskustelupalsta. Tarkoitan somella facebookia, instagramia jne.Eihän täällä tykätä kenenkään kuvista.ap
Viestittelee kavereilleen selkäsi takana? Miten se pitäisi tehdä?
On. Asun Kainuussa. Ei kiinnosta some tilit pätkääkään. Minulla on parempaakin tekemistä kuin rassata puhelinta tunti tolkulla joka päivä ja yö. M40
No jos en edes monen vuoden suhteen jälkeen tiedä että on yhteydessä jonkun naisen kanssa ja sitten kun kysyn ovatko yhteydessä, ei kiellä mitään. Tässä kyse naisesta jonka jokaisesta kuvasta tykkää. Sitten minut haukutaan mustasukkaiseksi kun kysyn edes tälläistä. Mielestäni jos on kaveri niin siitä voi kertoa puolisolle jo suhteen alussa.ap
En itsekään pidä someriippuvaisista, mutta kyllä ap vaikuttaa ensisijaisesti mustasukkaiselta ja häntä ylipäätään häiritsee kun miehensä on tekemisissä muiden naisten kanssa,
Sinänsä ymmärrettävä ja ehkä yleinenkin huoli, mutta "some" ei näytä olevan se ap:n parisuhteen ongelma, vaan luottamuksen (ja ehkä läheisyyden?) puute hänen ja miehensä välillä.
Vierailija kirjoitti:
No jos en edes monen vuoden suhteen jälkeen tiedä että on yhteydessä jonkun naisen kanssa ja sitten kun kysyn ovatko yhteydessä, ei kiellä mitään. Tässä kyse naisesta jonka jokaisesta kuvasta tykkää. Sitten minut haukutaan mustasukkaiseksi kun kysyn edes tälläistä. Mielestäni jos on kaveri niin siitä voi kertoa puolisolle jo suhteen alussa.ap
No entä jonkun miehen kanssa? Edes monen vuoden jälkeen et tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Onko vauva palsta sosiaalinen media? Tämähän on keskustelupalsta. Tarkoitan somella facebookia, instagramia jne.Eihän täällä tykätä kenenkään kuvista.ap
No joo, mutta onhan täälläkin tykkäysominaisuus, tosin viesteille mutta silti.
Minä en ole, mutta olen varattu. Laitan sut mun jonon hännille.
Onhan niitä joilla on jotkut sometilit mutta eivät juuri käytä niitä, joskus harvoin jotain julkaisevat. Työn takia täytyy olla tmv. Eivät kokoajan pyöri siellä ja selaa ja kommentoi kaikkea. Aika vähän heitä tosin, somessa kun määrä korvaa laadun. Ja mainitsemasi täysin somettomat, aikamoisia kultakimpaleita löytää..
Vierailija kirjoitti:
Ja sosiaalisessa mediassa valitat aiheesta... Mistäs päin nyt tuulee?
Forumi ei ole some, arvon facebook-piritta
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä joilla on jotkut sometilit mutta eivät juuri käytä niitä, joskus harvoin jotain julkaisevat. Työn takia täytyy olla tmv. Eivät kokoajan pyöri siellä ja selaa ja kommentoi kaikkea. Aika vähän heitä tosin, somessa kun määrä korvaa laadun. Ja mainitsemasi täysin somettomat, aikamoisia kultakimpaleita löytää..
Minkään työn takia ei tarvi olla somessa. Tää on nyt sulla tekosyy.
Täällä meillä asuu yksi. Ja jos se tuosta vielä juopommaksi muuttuu, niin saat tulla hakemaan. Ikää gubbella on 65 vee.
Mieskavereistaan puhuu kyllä avoimesti kenen kanssa on yhteyksissä. Luotan kyllä siihen ettei pane muita, mutta jos salaa osan elämästään, niin kuka nainen on niin sinisilmäinen että luottaa tälläiseen mieheen 100%? Kai sen luottamuksen pitäisi pitkässä suhteessa koskea muutakin kun sänkyhommia. Ap
Vai haluatko miehen joka ei ole missään tekemisissä kenenkään muun naisen kuin sinun kanssa?