Haluan miehen joka ei ole sosiaalisessa mediassa
Onko tälläisiä edes enää? Olen varmaan aika vanhanaikainen ajatuksiltani mutta pahoitam mieleni siitä jos mies jatkuvasti on tykkäämässä minua 10-15 vuotta nuorempien naisten kuvista, viestailee naiskavereilleen selkäni takana, aina jotain tälläistä. Mielestäni tässä on myös kyse kunnioituksesta puolisoa kohtaan, älä tee toiselle sitä mitä et halua itsellesi tehtävän. Itselleni jos miesystävä osoittaa huolensa somekäyttäyttmisestäni, kuuntelen häntä koska rakastan häntä. Miesten ajatus on nykyään että saavat tehdä mitä haluavat ja kaikki pitäisi olla sallittua.
Kommentit (76)
Et saa sometonta miestä niin kauan kun olet yhdessä somettajan kanssa.
Itse en ole missään someissa ja olen kolmekymppinen mies. Varmaan osittain sen takia oonkin aina ollu yksin, kun tuntuu, että nykyään kaikki pariutuu noiden kautta.
Yksi juoppo mies kehua retosteli että hänellä on 4000 seuraajaa. Vastasin sille etten ole edes ig:ssä. EVVK.
Itse en jaa mitään paljastavia kuvia tai seuraa exiä. Julkaisen instassa ehkä 1-2 krt vuodessa. Sehän se tässä riipiikin että muuten hän on hyvä mies, tekee puolestani paljon ja tekee ruokaa, ostaa kukkia jne. Mutta tässä asiassa olemme täysin eri koulukuntaa. Taidan päätyä ratkaisuun että en ole hänen kanssa missään tekemisissä somessa, luultavasti tämä tappaa tunteeni pitkässä juoksussa mutta ehkä se olisi vaan positiivinen asia kun muuten en pääse asiassa mihinkään ratkaisuun.ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette? Kuulostaa kovin lapselliselta.
Itse kuvittelin, että tuo on alle kaksikymppisten hommaa, mutta sitten näin, että eräs puolituttu 40+ mies oli tykännyt nuorten naisten heruttelukuvista ihan omalla nimellä olevalla tilillään. Käsittämättömän lapsellista, kyseessä on vielä monilapsisen perheen isä, jonka omat lapset ovat teinejä ja varmaan näkevät tykkäykset hekin, koska minäkin näin.
Minusta miehesi on typerä ja lapsellinen, jos on ihan aikuinen. Itselläni menisi maku koko mieheen eli en olisi tuollaisen kanssa yhdessä.
Ei tuo mitenkään harvinaista ole. Jopa ministeri Antti Häkkänen on tykkäillyt aika kyseenalaisista kuvista instassa. Valitettavasti nykyajan ilmiö.
Oikeasti haluat siis luotettavan miehen, joka ei nurkan taas päästyään flirttaa muille naisille.
Se ettei mies ole somessa, ei estä sitä flirttailua ja toisten naisten kuolaamista tai esim of:n käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en jaa mitään paljastavia kuvia tai seuraa exiä. Julkaisen instassa ehkä 1-2 krt vuodessa. Sehän se tässä riipiikin että muuten hän on hyvä mies, tekee puolestani paljon ja tekee ruokaa, ostaa kukkia jne. Mutta tässä asiassa olemme täysin eri koulukuntaa. Taidan päätyä ratkaisuun että en ole hänen kanssa missään tekemisissä somessa, luultavasti tämä tappaa tunteeni pitkässä juoksussa mutta ehkä se olisi vaan positiivinen asia kun muuten en pääse asiassa mihinkään ratkaisuun.ap
Olipas yllättävä johtopäätös! Miten se asiaan vaikuttaa, että et ole hänen kanssaan tekemisissä somessa ja mitä se oikein edes tarkoittaa? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette? Kuulostaa kovin lapselliselta.
Itse kuvittelin, että tuo on alle kaksikymppisten hommaa, mutta sitten näin, että eräs puolituttu 40+ mies oli tykännyt nuorten naisten heruttelukuvista ihan omalla nimellä olevalla tilillään. Käsittämättömän lapsellista, kyseessä on vielä monilapsisen perheen isä, jonka omat lapset ovat teinejä ja varmaan näkevät tykkäykset hekin, koska minäkin näin.
Minusta miehesi on typerä ja lapsellinen, jos on ihan aikuinen. Itselläni menisi maku koko mieheen eli en olisi tuollaisen kanssa yhdessä.
Ei tuo mitenkään harvinaista ole. Jopa ministeri Antti Häkkänen on tykkäillyt aika kyseenalaisista kuvista instassa. Valitettavasti nykyajan ilmiö.
Häkkänen tykkäsi strap on-videosta eli aivan eri asia kyseessä kuin nuorten tyttöjen seurailu netissä. Ei liene kovin suuri yllätys, jos seksi kiinnostaa ministeriä siinä missä muitakin ihmisiä. Sormi lipsahtanut vahingossa tykkäämisen.
Lapsellisia miehiä on, mutta on oma valinta seurusteleeko sellaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti haluat siis luotettavan miehen, joka ei nurkan taas päästyään flirttaa muille naisille.
Se ettei mies ole somessa, ei estä sitä flirttailua ja toisten naisten kuolaamista tai esim of:n käyttöä.
Hyvä pointti. Somessa tykkäily on vain jäävuoren huippu.
Vierailija kirjoitti:
Onko vauva palsta sosiaalinen media? Tämähän on keskustelupalsta. Tarkoitan somella facebookia, instagramia jne.Eihän täällä tykätä kenenkään kuvista.
Totta kai keskustelupalstat kuuluvat sosiaaliseen mediaan.
Vässykät ei ole, kun eivät tykkää pitää itsestään ääntä, eikä heillä mitään kuviakaan ole sinne laittaa. Peliyhteisöissä ym paljon, käy sieltä hakemassa. Siellä on naisen markkinat, luulis kelpaavan
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaa oo
No mä ainakin oon, ja mulla on yli 2000 kaveria ja yli 10 000 seuraajaa.
Mies
Ei ole sometilejä. Ei kiinnosta.
M
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat jatkaa seurustelua eikä miehellä ole mitään salattavaa, hän varmaan antaa milloin tahansa sitä pyytäessäsi sinun lukea mitä hän on somessaan tehnyt ja viestitellyt? Jos ei anna, hän pettää sinua. Näin itse ajattelisin. Ikävä kyllä. Jos voitte sopia, että saat milloin tahansa lukea miehen kännykästä mitä hän on siellä tehnyt, ei miehellä liene mitään salattavaa.
Et aseta rajaa siihen, että hän tekee tuollaista, asetatko sen pettämiseen vai käykö sekin, kun mies tekee puolestasi paljon, tekee ruokaa ja ostaa sinulle kukkia? Onko tuollainen normaali asia sinulle ihan uutta, että mies käyttäytyy hyvin, että se paikkaa kaiken muun?
Ja millaisena näet suhteen tulevaisuuden, mitä odotat? Onko ajatuksena tehdä lapsia, vaikka tällainen asia kaihertaa vai onko sinunkin tavoitteesi olla vain suhteessa jonkun kanssa, koska se tuo tiettyjä etuja ja pelkäät yksin jäämistä? Koska mies tosiaan voi olla suhteessa vain sen takia, että se on mukavampaa kuin sinkkuna. Mies saa säännöllistä seksiä ja seuraa, mutta samalla voi elää kuin poikamies. Silloin tarvitsee löytää nainen, joka katsoo läpi sormien epäkunnioittavaa käytöstä ja selittää sen parhain päin. Näin juuri kävi ystävälleni ja ero keski-iässä oli sitten rankka, koska itsetunto murenee huonossa suhteessa. Suhde voi olla huono, vaikka miehellä olisi joitakin hyviäkin puolia - harvassa ovat ne ihmiset, joissa ei ole mitään mukavaa. Monet ovat suhteessa, koska luulevat, ettei luotettavia ja hyviä miehiä edes ole olemassa.
Mitä ihmettä ap? Tuohan on sama kuin sanoisi, että en halua miehen menevän ruokakauppaan, koska siellä flirttailaan kassoille ja puristellaan muita naisia takapuolesta. Eli ongelmasi ei ole, että kuvitteellisella miehelläsi olisi sometili, vaan se että luulet kaikkien miesten olevan täysiä ääliöitä. Tarvitset sen verran itsekunnioitusta, että vaadit parempaa seuraa kuin jonkun joka pystyy olemaan loukkaamatta kumppaniaan vain eristäytymällä yhteiskunnasta.
Terveisin nelikymppinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä ap? Tuohan on sama kuin sanoisi, että en halua miehen menevän ruokakauppaan, koska siellä flirttailaan kassoille ja puristellaan muita naisia takapuolesta. Eli ongelmasi ei ole, että kuvitteellisella miehelläsi olisi sometili, vaan se että luulet kaikkien miesten olevan täysiä ääliöitä. Tarvitset sen verran itsekunnioitusta, että vaadit parempaa seuraa kuin jonkun joka pystyy olemaan loukkaamatta kumppaniaan vain eristäytymällä yhteiskunnasta.
Terveisin nelikymppinen mies.
Siinä taitaa ilmoittautua mies, joka tykkäilee nuorten tyttöjen kuvista netissä niin että kaikki voivat sen nähdä.
Minulla on jo lapsi ja lisää ei ole tulossa. Saanhan minäkin tässä samalla tavalla seksiä ja läheisyyttä, ei mies niitä yksin saa. En vain välttämättä usko että vaihtamalla paranee koska en löydä hyvää miestä mistään joka ei olisi somessa. En halua yksinkään olla loppuelämää. Olen ollut kolmessa pitkässä suhteessa ja jokaisessa on ollut tätä samaa sometouhua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jo lapsi ja lisää ei ole tulossa. Saanhan minäkin tässä samalla tavalla seksiä ja läheisyyttä, ei mies niitä yksin saa. En vain välttämättä usko että vaihtamalla paranee koska en löydä hyvää miestä mistään joka ei olisi somessa. En halua yksinkään olla loppuelämää. Olen ollut kolmessa pitkässä suhteessa ja jokaisessa on ollut tätä samaa sometouhua. Ap
Ovatko kaikki miehesi tykkäilleet nuorista tytöistä netissä niin että kaikki voivat sen nähdä? Silloin voisi auttaa, että deittailisit hieman koulutetumpia miehiä, sillä tuo tuollainen ei oikeasti ole mahdollista, jos mies on hyvässä duunissa. Sille oikeasti nauravat naurismaan aidatkin, kun aikuinen mies tekee tuollaista. Se on kertakaikkiaan noloa, myös sinulle. Häpeäisin silmät päästäni, jos mieheni olisi tehnyt jotain tuollaista.
Sinäkin saat seksiä ja läheisyyttä ja jos se kerran riittää, niin olet valintasi tehnyt. Kyse on omasta elämästäsi ja siitä millaisia miehiä valitset.
Vierailija kirjoitti:
No LinkedIn tili on ihan muodon vuoksi mutta en kyllä sitä mitenkään aktiivisesti käytä, tykkäile sun muuta. Parilla valokuvaussivustolla olen joskus tykkäillyt muiden kuvista ja laitellut omia kuvia näytille, siis ei mitään selfieitä juurikaan vaan enemmänkin luonto, maisema tms. tyylisiä kuvia. Sielläkin alkoi tympimään se jonkinlainen "pakkotykkäily" ja jäi sekin homma pois. No nyt sitten vaan tämä vauvapalsta vie liikaa aikaa. Face, insta ja mitähänniitäonkaan tilejä ei ole.
Tuo pakkotykkäily on just se syy miksi en ole kuin instassa ja sielläkin feikkinimellä enkä seuraa tuttuja. Vaikka ei ole PAKKO, niin silti tavallaan on.0
Kyllä minäkin liitän somettamisen matalaan koulutukseen. Myös ne naispuoliset tuttavat, jotka ovat hyvin aktiivisia somessa, ovat matalammin koulutettuja. Poikkeuksena ne ihmiset, jotka joutuvat käyttämään somea työnsä takia.