Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on liikaa petikumppaneita naisella?

Vierailija
10.08.2025 |

Petikumppanilla tarkoitan sellaisia joiden kanssa on ollut yhdynnässä asti. Mikä on mielestänne liikaa? Realistisia lukuja sitten eikä mitään lapsellisia 1 tai 2. Ei myöskään toiseen suuntaan trollaten vastata.

Vai onko asialla mitään väliä? Mennyt on mennyttä ja tärkeintä, että nainen on kanssasi ja on uskollinen?

Kommentit (203)

Vierailija
181/203 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sormet eivät enää riitä laskemiseen, alkaa olla turhan paljon.

Siis avioliittomme aikana. 

Vierailija
182/203 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanokaa nyt jo, miksi tätä naisilta kysytään, ei miehiltä. Mun mies on pilannut mun elämäni pettämällä ja mun vaan pitäs olla kuin ei mitään. Kaunis, koulutettu rikaskin. En tajua. osta vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/203 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään. Mitä enemmän, sen parempi. Omalla naisystävällä on ollut miehiä varmaan kolminumeroinen määrä, ja minua ajatus vain kiihottaa. Hän on sitä paitsi oppinut heidän kanssaan kaikenlaista kivaa, josta nyt sitten minä saan nauttia😉

Samat ajatukset täällä. Vaimoni aiempien seksikumppanien määrä ei haittaa minua lainkaan. Päinvastoin! Se tuntuu oudon kiihottavalta, että niin moni mies on nautinnollisesti täyttänyt hänet siemenellään.  Nykyään ja jo vuosien ajan luonnollisesti sisään laukean vain minä, mutta rakastellessamme saatan välillä kiihottua voimakkaasti ajatuksesta, miltä vaimoni on näyttänyt heidän allaan. 

Miten hän on märkänä ja kiimaisena avautunut heille täysin samalla tavalla, huokaillut syvään  ja ottanut heidät ahnaasti sisäänsä!  Kaikkia noita miehiä – karvaisine, miehekkäineen, jäykkine kaluineen – ei erota toisistaan millään. Lopulta kaikkien meidän spermamme näyttää samalta, kun se valuu hitaasti ulos hänen pimppistään. Pelkkä tuo ajatus sytyttää minut entisestään.

Vierailija
184/203 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sopivuuden raja kulkee noin 50 eri henkilössä/vuosi?

Vierailija
185/203 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Mitä väliä, jokaisen oma asia!

M55

Vierailija
186/203 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liikaa jos naisella ollut yli 100 kumppania? Kannattaako sellaisen kanssa alkaa seurusteleen?

Vierailija
187/203 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko 50? Pienempää määrää ei kannata noteerata.

Vierailija
188/203 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 70 poikaa ja miestä.. 44v ikää.. Viimeiset 14v naimisissa.. Sinä aikana noin 12 uutta tapausta.. Eka poika oli 15v...kokemuksena myös 4 naispuolista

N44

Vierailija
189/203 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään. Mitä enemmän, sen parempi. Omalla naisystävällä on ollut miehiä varmaan kolminumeroinen määrä, ja minua ajatus vain kiihottaa. Hän on sitä paitsi oppinut heidän kanssaan kaikenlaista kivaa, josta nyt sitten minä saan nauttia😉

Samat ajatukset täällä. Vaimoni aiempien seksikumppanien määrä ei haittaa minua lainkaan. Päinvastoin! Se tuntuu oudon kiihottavalta, että niin moni mies on nautinnollisesti täyttänyt hänet siemenellään.  Nykyään ja jo vuosien ajan luonnollisesti sisään laukean vain minä, mutta rakastellessamme saatan välillä kiihottua voimakkaasti ajatuksesta, miltä vaimoni on näyttänyt heidän allaan. 

Miten hän on märkänä ja kiimaisena avautunut heille täysin samalla tavalla, huokaillut syvään  ja ottanut heidät ahnaasti sisäänsä!  Kaikkia noita miehiä – karvaisine, miehekkäineen, jäykkine kaluineen – ei erota toisistaan millään. Lopulta kaikkien meidän spermamme näyttää samalta, kun se valuu hitaasti ulos hänen pimppistään. Pelkkä tuo ajatus sytyttää minut entisestään.

Jooh, nyt on cuck meininki. Kuulostaa siltä, että haluaisit jakaa hänet muiden karvaisten kullien kanssa.

Vierailija
190/203 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hullua? Kuka nykypäivänä kysyy uudelta tapailukumppanilta tai seurustelu kumppanilta entisten määrää? Jos siis ikää on jo yli 25 v. Loppuisi tapailut siihen, ja toivottelisin mukavaa loppu-elämää. Mikäli aikuinen ihminen ei ymmärrä menneiden olevan menneisyyttä ja kyselee niistä entisistä, voi enteillä tulevaa ylimustasukkaisuutta. Ehdottomasti punainen lippu!

Siksi ei kannata myöskään kertoa rikostaustaa. Menneisyys on menneisyyttä.

Rikostausta on aika lailla eri juttu kuin entiset petikumppanit! Esim.lähisuhdeväkivaltainen ei välttämättä muuta toimintapaansa tuomioiden jälkeenkään, joten siinä olisi jo vakavamman keskustelun paikka.

Voi muuttaa, mutta ei välttämättä. Sama pätee ihmisiin, joilla ns. menojalka vipattaa herkästi.

Lisäksi on tuo tautiaspekti. Jos puolisolla on ollut satoja kumppaneita, on melkoinen riski saada jokin pöpö. HPV, Herpes ja muutama muu virus ovat erittäin yleisiä, usein oireettomia ja voivat aiheuttaa ikäviä syöpiä, mm. kohdunkaulan alueelle tai miehelle suun ja kurkunpään seudulle, jos antaa suuseksiä naiselle.

Sori vaan, mutta joku aivan puhkinûssittu lettu on kohdallani turn-off, en koskisi edes kumin kanssa. En halua mitään neitsyttä, mutta rajansa kaikella.

Vierailija
191/203 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se kuuluisi kenellekään tai olisi edes keskustelun arvoinen asia? Ja miksei kysymyksenasettelu koske yhtä lailla miehiä? Itselläni kumppaneita on ollut neljä, mutta ei kiinnosta tyttöystävän lukema, olkoon mitä on. 

Joo, ei kuulu naiselle, jos olen vähän käynyt Aasiassa maksullisia panemassa kymmenittäin! Mennet ovat menneitä!

Vierailija
192/203 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän monikaan nainen viitsi kertoa totuutta petikumppanien määrästä. Eihän miehetkään kerro. Eikä miehet edes tiedä, kuinka monta aborttia on naiselle tehty.

Mitä väliä montako aborttia ovat tehneet? Isompi asia on se montako kertaa on jäänyt tekemättä.

Kertoohan tuo jotain ihmisen elämänhallinnasta ja persoonallisuudesta aika paljon, jos on tehty useampi abortti ja harrastettu huonosti suojattua seksiä hyvin matalalla kynnyksellä.

Mielestäni aika hiton oleellinen asia parinvalinnassa. 

Vierailija
193/203 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun nainen on pelkkä hauskanpidon väline, ei väliä. Vaimoksi otin naisen jolle olin ensimmäinen.

Niinhän sä luulet...

Vierailija
194/203 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järvi soutamisesta kulu. Joskus vaimon kanssa laskeskeltiin omia kokemuksiamme (tapasimme vasta aikuisiällä) ja itse pääsin huikeaan n. 150 "petikumppaniin". Olin nuorena baarimestarina suositussa iltaravintolassa ja sehän oli kuin huvipuiston ampumaradalla olisi ollut – lähes joka ilta tuli raahattua joku kotiin.

Mutta vaimo perhana pisti paremmaksi. Takana oli pari sataa seksikokemusta eri tyyppien kanssa. Hänen edukseen voi laskea myös kokemukset oman sukupuolen kanssa. Yhdessä olemme hankkineet lisää kokemusta XU:n ja Villi Iran bileissä.

Vierailija
195/203 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienellä kylällä kaikki h*oran tuntee.

Vierailija
196/203 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pienellä kylällä kaikki h*oran tuntee.

Ja sellaisen kanssa kun seurustelee aina vaikka viihteellä ollessa kylän miehet käy vuoron perään vonkaamassa. Kotona puhelin pärisee vähän väliä kun samat tyypit vonkaa viesteillä. On se aika rasittavaa.

Vierailija
197/203 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEhän on vaan plussaa ja bonusta, jos on paljon kokemuksia ja sit tykkää viihtyä mun kaa! Heikot ressukat kyselee ja pelkää kokenutta naista, tosin eipä sitä sitten pidä kysellä saati loukkaantua miehenkään kokemuksia, jos on ollut vaikka toisten miesten, transseksuaalien ja maksullistenkin kanssa, seksibiletiä jne kuten vaikka itselläni (ja näitä on siis satoja...)

Vierailija
198/203 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla tietysti, kuten vaimoni sanoo. Toki en ole ihan varma 

Vierailija
199/203 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei järvi soutamisesta kulu. Joskus vaimon kanssa laskeskeltiin omia kokemuksiamme (tapasimme vasta aikuisiällä) ja itse pääsin huikeaan n. 150 "petikumppaniin". Olin nuorena baarimestarina suositussa iltaravintolassa ja sehän oli kuin huvipuiston ampumaradalla olisi ollut – lähes joka ilta tuli raahattua joku kotiin.

Mutta vaimo perhana pisti paremmaksi. Takana oli pari sataa seksikokemusta eri tyyppien kanssa. Hänen edukseen voi laskea myös kokemukset oman sukupuolen kanssa. Yhdessä olemme hankkineet lisää kokemusta XU:n ja Villi Iran bileissä.

Selkeästi ansaitsette toisenne!

Vierailija
200/203 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se kuuluisi kenellekään tai olisi edes keskustelun arvoinen asia? Ja miksei kysymyksenasettelu koske yhtä lailla miehiä? Itselläni kumppaneita on ollut neljä, mutta ei kiinnosta tyttöystävän lukema, olkoon mitä on. 

Joo, ei kuulu naiselle, jos olen vähän käynyt Aasiassa maksullisia panemassa kymmenittäin! Mennet ovat menneitä!

Wööö se nyt vaan on eri asia!