Kertokaa minulle, maksaisitteko tapailumiehen matkat ja ruuat?
Ihan vakavissani kysyn. Asutaan eri kaupungeissa, hän isommassa minä pienemmässä. Ollaan puhuttu, että tavattaisiin ensi viikonloppuna ja nyt hän pyytää minua maksamaan junalippunsa puoliksi. Sekä myöskin asuisi luonani sen viikonlopun ajan, jolloin tarjoaisin hänelle kaikki ruuat. Minulla on kolmio, joten hän voi nukkua työhuoneessani. On niin huippumies, etten oikein viitsisi kieltäytyä, koska en tule ikinä tapaamaan toista samankaltaista. On komea, koulutettu ja mukavakin. Jos hän on 10, niin minä olen 3. Mitä tekisitte jos olisitte minä?
Kommentit (189)
Tai ehdota sille, että tulet sittenkin sen luo ja se maksaa puolet sun lipusta? Kato miten reagoi.
Onkohan sama kusipää kenen kanssa matchasin pari kertaa Tinderissä (tre)? Onneksi juttu kuihtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies saattaa olla komea, mutta valehteleeko koulutuksensa ja kaiken muun? Luulisi menestyjällä olevan fyrkkapuoli kunnossa.
Hei, ei valehtele. On siis töissäkin siellä missä sanoo olevansa, googletin. En mainitse tässä muuta koulutuksesta kuin sen, että korkein koulutus mitä voi henkilöllä olla. Siksi en ymmärräkään miksi otti minuun yhteyttä deittipalstalla. Ap
Mistä tiiät, ettei sano toisen ihmisen identiteettiä, sellaistakin tapahtuu.
Voihan se olla, että mies on p.a, vaikka olisikin korkeasti koulutettu ja suuret tulot. Asuntovelka, ulosotto, paljon osamaksuja tms. taustalla voi olla mitä vaan miehestä itsestään riippumattomia syitä, miksi hyvätuloinen elää kädestä suuhun. Tai sitten kertoo elämänhallinnan ongelmista, holtittomasta rahankäytöstä, kupittamisesta ja ehkäpä hyväksikäyttävästä luonteesta.
Tai ehkä kyseessä on sairaalloisen "tasa-arvoinen" palstamies, jonka mukaan naiselle ei kuulu tarjota yhtään mitään, molemmat maksavat omat kulunsa, mutta miehen logiikan mukaan sinun kyllä kuuluisi osallistua "yhteisen tapaamisen mahdollistavan" junalipun maksuun. Unohtaen täysin, että tulee sinun luoksesi syömään sinun tarjoamiasi ruokia. (Mistä jotkut miehet ovat jälkikäteen yrittäneet vaatia heidän luokseen tulleelta naiselta maksua ruoan, majoituksen ja kulutetun sähkön osalta!)
Kummasti Suomessa on todella paljon tämmöisiä sairaalloisen pihejä, kunniantunnottomia miehiä, joista on ok käydä naisen kukkarolla! Ulkomailla tuollainen lipun hinnanpuolikkaan maksamisen vaatiminen ei tulisi kuuloonkaan ja miestä, joka niin tekee ei pidettäisi miehenä ollenkaan!
Jos maksat puolet lipusta, niin maksa vasta jälkikäteen!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sama kusipää kenen kanssa matchasin pari kertaa Tinderissä (tre)? Onneksi juttu kuihtui.
Minkä ikäinen? 37v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen? 37v?
Ikäluokkaa 25, en enää muista täsmälleen
Vierailija kirjoitti:
Hän oli nimittäin joku tohtorikoulutettava DI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies saattaa olla komea, mutta valehteleeko koulutuksensa ja kaiken muun? Luulisi menestyjällä olevan fyrkkapuoli kunnossa.
Hei, ei valehtele. On siis töissäkin siellä missä sanoo olevansa, googletin. En mainitse tässä muuta koulutuksesta kuin sen, että korkein koulutus mitä voi henkilöllä olla. Siksi en ymmärräkään miksi otti minuun yhteyttä deittipalstalla. Ap
Sulle on seöitetty sivukaupalla miksi. Ootko inttäjä- trolli?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo, ihan vakavissani kysyin. Miksi kaikki keskustelunaiheet tulkitaan täällä palstalla provoiksi?
Trolleilla ei ole elämää
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, että mies on p.a, vaikka olisikin korkeasti koulutettu ja suuret tulot. Asuntovelka, ulosotto, paljon osamaksuja tms. taustalla voi olla mitä vaan miehestä itsestään riippumattomia syitä, miksi hyvätuloinen elää kädestä suuhun. Tai sitten kertoo elämänhallinnan ongelmista, holtittomasta rahankäytöstä, kupittamisesta ja ehkäpä hyväksikäyttävästä luonteesta.
Tai ehkä kyseessä on sairaalloisen "tasa-arvoinen" palstamies, jonka mukaan naiselle ei kuulu tarjota yhtään mitään, molemmat maksavat omat kulunsa, mutta miehen logiikan mukaan sinun kyllä kuuluisi osallistua "yhteisen tapaamisen mahdollistavan" junalipun maksuun. Unohtaen täysin, että tulee sinun luoksesi syömään sinun tarjoamiasi ruokia. (Mistä jotkut miehet ovat jälkikäteen yrittäneet vaatia heidän luokseen tulleelta naiselta maksua ruoan, majoituksen ja kulutetun sähkön osalta!)
Kummasti Suomessa on todella paljon tämmöisiä sairaalloisen pihejä,
Millä tavalla asuntovelka, ulosotto tai paljot osamaksut on miehestä itsestään riippumattomia syitä?
Vierailija kirjoitti:
Jos kutsun jonkun luokseni, tarjoan tietysti ruoat. Hävettäisi pyytää vieraalta maksua ruoasta.
Matkakuluja en maksaisi.
Kyllä minulla on mies kehdannut noikin pyytää. Tietty vaadin samaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkein koulutus Suomessa on yliopistossa suoritettava tohtorin tutkinto.
En maksaisi, ruoan tarjoaisin. Tarjoaako TOHTORI vastavuoroisesti sulle ruoat kun menet hänelle vieraisille?
Run. Mies hulehti naisesta tasapuolisedti, et vaan olemalla ja ottamalla, vaan panosta, lahjoittaa, antta, vie, huolehti nais3sta muutenkin kun vetämällä oman upean egon zinun ihalettavsksi js palvottavaksi. Näen montaa punaista lippua. Etsi ihminen, kuka huolehti sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on hyvin erityinen ja ehdottomasti haluaisin juuri tuon miehen, niin kyllä maksaisin. Voisin siinä tapauksessa maksaa myös kaiken kokonaan, jos mies on täysin p.a, mutta tosiaan hyvin erityinen, jonka ehdottomasti haluan ja minulla on varaa se tehdä.
Ei kukaan mies ole mikään koiranpentu joka pitää saatika voitaisiin ostaa 😂
Voi kuule! Suomi on täynnä tyhjätaskuja "koiranpentumiehiä", jotka todellakin voidaan ostaa! Näiden roolimalli on Uuno Turhapuro, pelaavat usein päivät pitkät tietokoneella ja ehkä päihteilevätkin rrankemmalla kädellä. Mieslapsiksikin heitä kutsutaan. Yhteistä kaikille on siipiweikkoilu. Käsi aina naisen kukkarolla ja etsivät mielellään varakasta naista.
Niin no, itse en lähtisi deittailemaan ketään, joka asuu eri kaupungissa (tai no, kyllä Helsingissä asuessa Espoo ja Vantaa kävisivät) enkä todellakaan sopisi ensitreffeiksi mitään majoittamista. Kuulostaa niin omituiselta säätämiseltä muutenkin, että en missään tapauksessa lähtisi tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti Suomessa o
Jos firma on mennyt konkkaan ja siitä uo, jos ei saa tässä taloustilanteessa liian kalliiksi käynyttä asuntoa kaupaksi, kulut nousseet, kaikki hinnat nousseet. Laskut joista aiemmin selvinnyt hyvin alkavatkin nyt hintojen noustua olla liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Komea ja koulutettu huippumies*, joka ei edes omaa matkalippuaan halua kokonaisuudessaan maksaa mahd. muusta puhumattakaan. Minua ei vastaavanlaiset miehet kiinnosta!
"Komea ja koulutettu huippumies" ei yleensä ole vapailla markkinoilla, jos on... hän tapailee mieluusti tasoistaan naista, eikä todellakaan pistä tätä maksamaan omia matkakulujaan.
No niin se taitaa olla. Itsekin ihmettelin miten tällainen mies on vielä vapaana kun tavattiin. Minun pitää tehdä itselleni selväksi se että nyt minua hyväksikäytetään. Minulla on yleisesti ollut tosi huonoa tuuria miesten kanssa muutenkin. Olen ihan tavallisen näköinen, joku sanonut joskus jopa sieväksi, mutta se ei ole auttanut. Olin vaan niin onnellinen, että tällainen huippukomea
ei koulutus varallisuudesta mitään kerro
Yhdelle tutulle naiselle kävi niin, että hänen luokseen tuli toisesta kaupungista joku nettideitti. Olivat nähneet ruokakaupalla (mikä oli naisen kodin lähellä). Kävivät kaupassa ja Alkossa naisen laskuun, mies sanoi maksavansa ostokset myöhemmin takaisin tai siis oman osansa niistä. Naisen luona olivat olleet intiimisti. Mies oli aika pian lähtenyt viemään roskia vai katsomaan jotain autosta, en muista. Kuitenkin mies oli siis häipynyt ja vienyt ruokatarvikkeet ym.mukanaan. Olisin varautunut, jos toinen on maksattamassa sinulla jo matkalippujaan.
Sairaan pihi mies. Kas kun ei pyytänyt maksamaan koko matkaa kun kerran vaivautuu ap luo saapumaan taivaan lahjana...