Kertokaa minulle, maksaisitteko tapailumiehen matkat ja ruuat?
Ihan vakavissani kysyn. Asutaan eri kaupungeissa, hän isommassa minä pienemmässä. Ollaan puhuttu, että tavattaisiin ensi viikonloppuna ja nyt hän pyytää minua maksamaan junalippunsa puoliksi. Sekä myöskin asuisi luonani sen viikonlopun ajan, jolloin tarjoaisin hänelle kaikki ruuat. Minulla on kolmio, joten hän voi nukkua työhuoneessani. On niin huippumies, etten oikein viitsisi kieltäytyä, koska en tule ikinä tapaamaan toista samankaltaista. On komea, koulutettu ja mukavakin. Jos hän on 10, niin minä olen 3. Mitä tekisitte jos olisitte minä?
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia koulutettu 10 olisi kiinnostunut kolmosesta?
Miten koulutetulla kympillä ei ole varaa junalippuun?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö se matka maksaa hänelle etukäteen? Jos pitää, unohda koko juttu. Onko oikeasti edes tulossa? Kuinka monelta muulta naiselta hän pyytää "matkarahoja", ja ei ole aikomustakaan matkustaa?
Tommoset rahaa vinkuvat luteet on hauskoja 🤣 tosin varoisin siltä varalta, että on sairaalloisen manipuloiva tyyppi.
Sehän on nyt aivan seivää että nainen maksaa ja aivan ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Mies saattaa olla komea, mutta valehteleeko koulutuksensa ja kaiken muun? Luulisi menestyjällä olevan fyrkkapuoli kunnossa.
Hei, ei valehtele. On siis töissäkin siellä missä sanoo olevansa, googletin. En mainitse tässä muuta koulutuksesta kuin sen, että korkein koulutus mitä voi henkilöllä olla. Siksi en ymmärräkään miksi otti minuun yhteyttä deittipalstalla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies saattaa olla komea, mutta valehteleeko koulutuksensa ja kaiken muun? Luulisi menestyjällä olevan fyrkkapuoli kunnossa.
Silloin kun olin kokopäivätyössä en edes miettinyt mitä mikäkin maksaa.
Kenelle edes tulee mieleen hinta kun on menossa tapaamaan deittikumppania?
En maksaisi.
Jos tilanne olisi toisin päin, eli minä matkustaisin, en tosiaankaan kehtaisi pyytää toista osallistumaan matkakuluihin. Odottaisin kyllä, että majoittava osapuoli tarjoaa ruuat ja juomat, jos syödään hänen luonaan. Ravintolalasku voitaisiin ottaa erikseen jos ravintolaan päädyttäisiin.
Meidän suhde alkoi kaukosuhteena, välimatkaa oli 200km. Olimme tuolloin kesätöissä olevia opiskelijoita, aika tyhjätaskuja siis kumpikin. Mies ei koskaan pyytänyt bensarahoja vaikka useinmiten hän tuli luokseni. Joskus harvoin minä kävin hakemassa hänet viikonlopuksi, kun autonsa oli rikki (ehkä bussiliput olisi tullut halvemmaksi kuin 800km ajelua Saabilla :D). Eipä olla rahasta tapeltu kai koskaan, yhdessä on asuttu jo kohta 14 vuotta.
Luulee olevansa niin paljon parempi. Siksi uskaltaa pyytää rahaa, koska tietää ettei nainen tule koskaan enää tapaamaan yhtä mahtavaa tyyppiä kuin hän. Tietää, että nainen on epätoivoinen. Klassinen oppikirjan esimerkki narsistista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, ei valehtele. On siis töissäkin siellä missä sanoo olevansa, googletin. En mainitse tässä muuta koulutuksesta kuin sen, että korkein koulutus mitä voi henkilöllä olla. Siksi en ymmärräkään miksi otti minuun yhteyttä deittipalstalla. Ap
Eikö tommoset oo ihan luusereita? Siis joku kymmenen vuotta yliopistolla olleet, eihän sillä väitöskirjalla tee mitään. Tekee vaan, koska saa itsensä tuntemaan tärkeäksi kaiken luuseriuden alta. Velat varmaan hipoo tähtitaivasta ja siksi ei ole varaa junalippuun.
Jos mies on hyvin erityinen ja ehdottomasti haluaisin juuri tuon miehen, niin kyllä maksaisin. Voisin siinä tapauksessa maksaa myös kaiken kokonaan, jos mies on täysin p.a, mutta tosiaan hyvin erityinen, jonka ehdottomasti haluan ja minulla on varaa se tehdä.
Jos on niin huippumies, niin siihen pitäisi kyllä sisältyä se, että maksaa itse matkansa ja ruokansakin, jos käytte jossain ulkona syömässä. Aamupalaa ja normaalia kotona syötävää voit tarjota. Ja sama toisinpäin, kun matkustat hänen luokseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on hyvin erityinen ja ehdottomasti haluaisin juuri tuon miehen, niin kyllä maksaisin. Voisin siinä tapauksessa maksaa myös kaiken kokonaan, jos mies on täysin p.a, mutta tosiaan hyvin erityinen, jonka ehdottomasti haluan ja minulla on varaa se tehdä.
Ei kukaan mies ole mikään koiranpentu joka pitää saatika voitaisiin ostaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Komea ja koulutettu huippumies*, joka ei edes omaa matkalippuaan halua kokonaisuudessaan maksaa mahd. muusta puhumattakaan. Minua ei vastaavanlaiset miehet kiinnosta!
"Komea ja koulutettu huippumies" ei yleensä ole vapailla markkinoilla, jos on... hän tapailee mieluusti tasoistaan naista, eikä todellakaan pistä tätä maksamaan omia matkakulujaan.
No niin se taitaa olla. Itsekin ihmettelin miten tällainen mies on vielä vapaana kun tavattiin. Minun pitää tehdä itselleni selväksi se että nyt minua hyväksikäytetään. Minulla on yleisesti ollut tosi huonoa tuuria miesten kanssa muutenkin. Olen ihan tavallisen näköinen, joku sanonut joskus jopa sieväksi, mutta se ei ole auttanut. Olin vaan niin onnellinen, että tällainen huippukomea ja hyvin korkeasti koulutettu mies olisi minusta "k
Ehkei se ole oikeasti koulutettu, kun ei ole junalippuunkaan varaa.
Ps. Jos olet tavallisen näköinen, et ole 3 vaan monta pykälää korkeammalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä helmi löytää joskus naisen, josta pitää oikeasti ja rakastuu, niin silloin ei olisi kyllä ehdottamassa että voisiko nainen maksaa. Yleensä miehet pyytää sellaisia asioita naisilta jonka kanssa he eivät ole vakavissaan ja käyttää hyväkseen paremman puutteessa. Jos löytää sopivamman, kauniimman, rikkaamman, koulutetumman naisen niin sinut jätetään sekunnissa kuin nalli kalliolle.
No ei tapailuvaiheessa ollakaan rakastuneita! Paitsi ehkä ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tommoset oo ihan luusereita? Siis joku kymmenen vuotta yliopistolla olleet, eihän sillä väitöskirjalla tee mitään. Tekee vaan, koska saa itsensä tuntemaan tärkeäksi kaiken luuseriuden alta. Velat varmaan hipoo tähtitaivasta ja siksi ei ole varaa junalippuun.
Voi olla niinkin. Ap
Ja varmaan ihan sika iso nörtti. Mene ap katsomaan sitä sinne missä se asuu niin pääset ohi lipunmaksuongelmasta. Varmaan huomaat ettei ole yhtään viehättävä tyyppi. Ihan vaan mielenkiinnosta.
Mitä ihmettä taas. Mies maksaa itse matkansa ja sinä tarjoat vieraalle ruuat. Ja kun sinä matkustat toiseen kaupunkiin treffeille niin maksathan sinäkin itse matkasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia koulutettu 10 olisi kiinnostunut kolmosesta?
Miten koulutetulla kympillä ei ole varaa junalippuun?
Semmosella joka on elänyt 10+ vuotta velaksi.
Mielestäni kukaan helmi mies ei kuitenkaan käyttäisi naista hyväkseen vaikka ei olisi hänestä vakavasti kiinnostunut. Ei hän silloin ole luonteltaan/arvoiltaan kovinkaan hyvä. Tää on sitä perus "kyllä minä pystyn muuttaa hänet" / "kyllä minä muutun ja parannan tapojani vuoksesi, lupaan 🤞".