Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa minulle, maksaisitteko tapailumiehen matkat ja ruuat?

Vierailija
10.08.2025 |

Ihan vakavissani kysyn. Asutaan eri kaupungeissa, hän isommassa minä pienemmässä. Ollaan puhuttu, että tavattaisiin ensi viikonloppuna ja nyt hän pyytää minua maksamaan junalippunsa puoliksi. Sekä myöskin asuisi luonani  sen viikonlopun ajan, jolloin tarjoaisin hänelle kaikki ruuat. Minulla on kolmio, joten hän voi nukkua työhuoneessani. On niin huippumies, etten oikein viitsisi kieltäytyä, koska en tule ikinä tapaamaan toista samankaltaista. On komea, koulutettu ja mukavakin. Jos hän on 10, niin minä olen 3. Mitä tekisitte jos olisitte minä? 

Kommentit (189)

Vierailija
161/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaisin koko jutun, 10 ei voi olla vakavissaan kiinnostunut 3:sta, vaikka olisi huonoitsetuntoinen neitsyt. Suhteessa hän miettisi koko ajan, että oikeasti minulle kuuluu nuorempi ja kauniimpi, mutta panen nyt tätä ajankuluksi ja huomaan jo naistenkäsittelytaitojeni parantuneen, kohta voin vaihtaa ehkä jo 7 naiseen, sen jälkeen 10.

Vierailija
162/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alkuvaiheessa en vielä tasaisi matkakuluja tai miehenä suostuisi siihenkään että toinen maksaa kaikki ruuat..

Onko niin että mies on aiemmassa suhteessa kokenut tulleensa hyväksikäytetyksi ja siksi haluaa nyt puolittaa kulut? Siinä ei oikein oo mitään järkeä että jos sinä maksat vierailun aikana kaikki ruuat/juomat ja silti pyytää matkakuluista puolet?

Meillä myös etäsuhde ja minä olen se kuka matkustaa enemmän, välimatkaa noin 170km, julkisilla ei oikein pääse tai menee hankalaksi niin autolla kuljetaan. 

Varmaan vuosi meni ennenkuin alettiin tasaamaan kulkemisen kuluja, kuukaudessa kun matkustelua tulee noin 3x tuo matka. Nainen pääsee korkeintaan lomilla mun luo joten aika harvoin. Kaupassa käydään vuorotellen, eli menee suurinpiirtein tasan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies, tuo DI-pakotus viimeistään paljasti.

Vierailija
164/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä etten tajunnut raha-asioiden olevan ensimmäinen varomerkki. Ensitreffit kahvilla jossa mies maksatti kahvit minulla. Siitä alkoikin alamäki, eli maksatti minulla myös ruuat, juomat, jne. Myöhemmin selvisi ettei ollut edes kiinnostunut minusta vaan hyväksikäytti. :/

Vierailija
165/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aloittaja, mutta

tuo ainakin yhdessä kommentissa esiintynyt, NIIN VÄSYNYT jankkaus on kyllä aivan uskomattoman rasittava, ja kertoo kaiken tarpeellisen sen kirjoittajasta. 🙄 Minkä takia joka ikiseen tällaiseen ketjuun jonkun mukahauskan pellen täytyy väen vängällä kirjoittaa tuollaista lEnTäJä-KiRuRgI-mitä-lie-muuta paskaa? Ettekö oikeasti KOSKAAN keksi mitään uutta? Jatkuu.

Vierailija
166/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan maksaisi, enkä kyllä kotiinikaan viikonlopuksi ottaisi mitään hyypiötä, jonka olen kerran kahvilla nähnyt. Ap'llä ei tunnu oikein itsesuojeluvaisto pelaavan, kun noin tyhmiä edes suunnittelee.

Vierailija
167/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan maksaisi, enkä kyllä kotiinikaan viikonlopuksi ottaisi mitään hyypiötä, jonka olen kerran kahvilla nähnyt. Ap'llä ei tunnu oikein itsesuojeluvaisto pelaavan, kun noin tyhmiä edes suunnittelee.

no, meidän ekat treffit jossa nähtiin kesti melkein viikon.. ja toinen meni toisen luokse. toki viestiteltiin ja puhuttiin puhelimessa monia tunteja ennen kuin nähtiin.

Vierailija
168/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja, mutta

tuo ainakin yhdessä kommentissa esiintynyt, NIIN VÄSYNYT jankkaus on kyllä aivan uskomattoman rasittava, ja kertoo kaiken tarpeellisen sen kirjoittajasta. 🙄 Minkä takia joka ikiseen tällaiseen ketjuun jonkun mukahauskan pellen täytyy väen vängällä kirjoittaa tuollaista lEnTäJä-KiRuRgI-mitä-lie-muuta paskaa? Ettekö oikeasti KOSKAAN keksi mitään uutta? Jatkuu.

Ensinnäkin kuka tahansa normaalijärkinen tunnistaa feikit, joita somet ovat pullollaan. Siitä ei tarvitse jankuttaa.

Toiseksi: some on (yhä edelleen) maailmanlaajuinen asia. Uskomatonta mutta totta. Minäkin olen keskustellut vaikka ja minkä maalaisten kanssa, hui sentään :O

Kolmanneksi: Netti on täynnä myös aitoja ihmisiä.

Neljänneksi: Ainoastaan totaali-idiootti jaottelee ihmiset ammatin mukaan, eli että kuka voi kiinnostua ja kenestä. Esimerkiksi lentäjän ammatissa ei ole YHTÄÄN MITÄÄN IHMEELLISTÄ. En myöskään sitä vähättele, vaan pointti on, että se on aivan normaali ammatti. Ja yhä edelleen: KAIKKI tunnistavat somen feikit, jotka jostain syystä ovat aina näitä puhkikuluneita lentäjiä sun muita. Se, että joku keskustelee VAIKKAPA ulkomaalaisen kanssa (aloittaja ei missään vaiheessa sellaista edes sanonut) on täysin normaali asia netissäkin, eikä siitä tarvitse vääntää jotain 50 vuotta sitten puhki kulutettua jankkausta.

Vierailija
169/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no, meidän ekat treffit jossa nähtiin kesti melkein viikon.. ja toinen meni toisen luokse. toki viestiteltiin ja puhuttiin puhelimessa monia tunteja ennen kuin nähtiin.

Niin? Liittyy asiaan miten?

170/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiätysti! 🤩 Viimeksi maksoin rannekkeet, hän maksoi matkat 😎

Vierailija
171/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja, mutta

Ensinnäkin kuka tahansa normaalijärkinen tunnistaa feikit, joita somet ovat pullollaan. Siitä ei tarvitse jankuttaa.

Toiseksi: some on (yhä edelleen) maailmanlaajuinen asia. Uskomatonta mutta totta. Minäkin olen keskustellut vaikka ja minkä maalaisten kanssa, hui sentään :O

Kolmanneksi: Netti on täynnä myös aitoja ihmisiä.

Neljänneksi: Ainoastaan tota

Joten kyllä, joku voi jopa LENTÄJÄN kanssa keskustella ja tutustua, niin käsittämätöntä kuin se onkin ;;;oo Minäkin olen ihan LENTÄJÄN kanssa keskustellut ja oli vahvistanut profiilinsa. Ihan sairaan uskomatonta.

Pointti oli se, että aikuiset ihmiset voisivat jo vihdoin ja viimein lopettaa tuon helvetin kuluneen jankutuksen.

Vierailija
172/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Etkö sä ole tuntenut sen jo monta vuotta?

Vierailija
173/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän aivan tasan tarkasti millaista paskaa kommentteihini tulee vastaukseksi. Tiedoksi, että poistun ketjusta enkä todennäköisesti tule enää takaisin. En tule käyttämään edes sekuntia yhteenkään sellaiseen kommenttiin. Tiedän aivan satavarmasti, että se mukahauska jankutus tulee jatkumaan edelleen, eikä minulla ole mitään mielenkiintoa sellaiseen.

174/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo?

Vierailija
175/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja, mutta

Kolmanneksi: Netti on täynnä myös aito

Minä myös ns. tiedän LENTÄJÄN erään tosielämän tyypin kautta ;;ooo Olen aivan shokissa edelleen. LENTÄJÄ. Hän on kyllä kuollut, joten en sen enempiä tiedä, mutta olemassa hän on ollut. Siis LENTÄJÄ. Voitteko kuvitella??

Vierailija
176/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Liittyy asiaan miten?

Ei se tyyppi ole ole enää mikään hyypiö jos on nähnyt kahvilla ja kenties viestitellyt&soitellutkin paljon?

Vierailija
177/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän aivan tasan tarkasti millaista paskaa kommentteihini tulee vastaukseksi. Tiedoksi, että poistun ketjusta enkä todennäköisesti tule enää takaisin. En tule käyttämään edes sekuntia yhteenkään sellaiseen kommenttiin. Tiedän aivan satavarmasti, että se mukahauska jankutus tulee jatkumaan edelleen, eikä minulla ole mitään mielenkiintoa sellaiseen.

Vierailija
178/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo?

No silloin se maksaminen ja tarjoaminen on ihan eri asia kuin jollekin vieraalle sällille jonka on kerran tavannut kahvilla.

179/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo?

No silloin se maksaminen ja tarjoaminen on ihan eri asia kuin jollekin vieraalle sällille jonka on kerran tavannut kahvilla.

Me ollaan tätä ennen "tapailtu" ainoastaan hänen työpaikallaan n. 100 vuotta sitten 😅

Vierailija
180/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Et ole miehen äiti. Jonka pitää kustantaa hänen elämisensä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä