Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa minulle, maksaisitteko tapailumiehen matkat ja ruuat?

Vierailija
10.08.2025 |

Ihan vakavissani kysyn. Asutaan eri kaupungeissa, hän isommassa minä pienemmässä. Ollaan puhuttu, että tavattaisiin ensi viikonloppuna ja nyt hän pyytää minua maksamaan junalippunsa puoliksi. Sekä myöskin asuisi luonani  sen viikonlopun ajan, jolloin tarjoaisin hänelle kaikki ruuat. Minulla on kolmio, joten hän voi nukkua työhuoneessani. On niin huippumies, etten oikein viitsisi kieltäytyä, koska en tule ikinä tapaamaan toista samankaltaista. On komea, koulutettu ja mukavakin. Jos hän on 10, niin minä olen 3. Mitä tekisitte jos olisitte minä? 

Kommentit (189)

Vierailija
141/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaako mien kondomit ja liukkarin itse, vai meneekö nekin kustannukset puoliksi? Entä käytätkö itse ehkäisyä? Jos käytät, niin ehdotat pokkana miehelle, että hän sitten maksaa puolet, mukaanlukien mahdolliset lääkärintarkastuksista tulevat kustannukset. 

Vierailija
142/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa luullaan, että joku tohtorikoulutettava tienaa suurinpiirtein miljoonia ja on rikas. Tunsin yhden ulkomaalaisen postdocin ystäväni kautta ja hänellä näytti kyllä olevan rahaongelmia. Asui jossain 20 neliön yksiössä ja oli usein työttömänäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies saattaa olla komea, mutta valehteleeko koulutuksensa ja kaiken muun? Luulisi menestyjällä olevan fyrkkapuoli kunnossa.

Hei, ei valehtele. On siis töissäkin siellä missä sanoo olevansa, googletin. En mainitse tässä muuta koulutuksesta kuin sen, että korkein koulutus mitä voi henkilöllä olla. Siksi en ymmärräkään miksi otti minuun yhteyttä deittipalstalla. Ap

Korkein koulutus Suomessa on yliopistossa suoritettava tohtorin tutkinto.

Tiedän tämän. Ap

Vierailija
144/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänelle käy että maksaa puoliksi sinun matkakulut hänen luo

Vierailija
145/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on hyvin erityinen ja ehdottomasti haluaisin juuri tuon miehen, niin kyllä maksaisin. Voisin siinä tapauksessa maksaa myös kaiken kokonaan, jos mies on täysin p.a, mutta tosiaan hyvin erityinen, jonka ehdottomasti haluan ja minulla on varaa se tehdä.

Ei kukaan mies ole mikään koiranpentu joka pitää saatika voitaisiin ostaa 😂

Voi kuule! Suomi on täynnä tyhjätaskuja "koiranpentumiehiä", jotka todellakin voidaan ostaa! Näiden roolimalli on Uuno Turhapuro, pelaavat usein päivät pitkät tietokoneella ja ehkä päihteilevätkin rrankemmalla kädellä. Mieslapsiksikin heitä kutsutaan. Yhteistä kaikille on siipiweikkoilu. Käsi aina naisen kukkarolla ja etsivät mielellään varakasta naista.

No en kyllä mitenkään pitäisi tuota miehenä tai siis niinkuin puolisona tai kumppanina vaan pikemminkin jonain lapsena, tai itseasiassa loisena, joka tulee huollettavaksi.

Vierailija
146/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa luullaan, että joku tohtorikoulutettava tienaa suurinpiirtein miljoonia ja on rikas. Tunsin yhden ulkomaalaisen postdocin ystäväni kautta ja hänellä näytti kyllä olevan rahaongelmia. Asui jossain 20 neliön yksiössä ja oli usein työttömänäkin. 

Siis niillä papereilla pääsee tutkijaksi, ei ne palkanmaksajia kiinnosta. Ja tutkijathan ovat siis rutiköyhiä. He taistelevat rahoituksista.

Vierailija
147/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauheaa, ei ikinä! Älä maksa ja juuri noin kun tässä sanottu että hän maksaa matkansa, sinä voit ostaa ruuat tällä kertaa ja jos ravintola niin puoliksi tai hän maksaa siellä. 

Omituista ja huonoa käytöstä edes ehdottaa.

Sanon tämän siltikin että itse juuri nyt ja tässä elämäntilanteessa maksan lähes kaikki yhteiset menot seurustelukumpppanilleni (4. vuosi menossa ja ei asuta yhdessä) koska mulla hyväpalkkainen duuni ja velaton koti, hänellä opintovapaa kun opiskelee paremmin palkattua duunia varten tosi ahkerasti. 

Vierailija
148/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En maksaisi, ruoan tarjoaisin. Tarjoaako TOHTORI vastavuoroisesti sulle ruoat kun menet hänelle vieraisille?

Ap, vastaisitko.

Vierailija
149/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerran kysymys, onko mies ulkomaalainen? Koska tämä on tärkeää.  Esim.joku intialainen tohtorikoulutettava saattaa  pitää itseään Jumalasta seuraavana eikä suostu edes keskustelemaan "alempien" ihmisten kanssa. Kastijuttu. Sama myös muissa maissa. Ehkä hän pitää itseään niin paljon parempana kuin ap:ta ja siksi uskaltaa pyytää rahaa, koska ei pidä naista vakavasti otettavana ihmisenä. 

Vierailija
150/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis niillä papereilla pääsee tutkijaksi, ei ne palkanmaksajia kiinnosta. Ja tutkijathan ovat siis rutiköyhiä. He taistelevat rahoituksista.

Eivätkä ehdi tehdä muuta kuin työtä.

Vierailija
151/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En maksaisi, ruoan tarjoaisin. Tarjoaako TOHTORI vastavuoroisesti sulle ruoat kun menet hänelle vieraisille?

En tiedä tästä. Ehkä tarjoaa.

Vierailija
152/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut sen, että jos mies OIKEASTI välittää naisesta, niin hän tekee ihan mitä tahansa naisen puolesta. Ja ei todellakaan vaadi mitään kulujen maksamista vaan maksaa itse. 

Vierailija
153/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
154/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, että AP ei ole vielä tavannut miestä ollenkaan? En jaksa lukea koko ketjua läpi.

Vierailija
155/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein, että AP ei ole vielä tavannut miestä ollenkaan? En jaksa lukea koko ketjua läpi.

Ollaan tavattu kerran kahvilla. Ap

Vierailija
156/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo suhde

Vierailija
157/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuullosta kaksinaiselta tuo touhu.

Vierailija
158/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kuullosta kaksinaiselta tuo touhu.

kuulosta

Vierailija
159/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusteluja miksi ette? 

No, ensinnäkin että kehtaa kysyä tuollaista. Jos joku kiinnostaa, niin en minä siltä treffikaverilta pyydä bussirahaa. Ihan oikeasti. Minua pelottaisi tuollainen tyyppi. En haluaisi edes nähdä tuollaisen kysymisen jälkeen.

Kertoo riittävästi tyypin luonteesta ja tavasta olla.

Vierailija
160/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä rahaa minullekin. LOL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme