Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset Suomessa eivät anna kaljuille miehille mitään mahdollisuuksia?

Vierailija
10.08.2025 |

Tai lyhyille alle 190 cm mittaisille miehille, tai ei-akateemisille miehille, joilla ei ole maisterin papereita, tai köyhälle miehelle, jolla ei ole kunnon tuloja eikä runsaasti varallisuutta.

Miksi tavallinen mies ei kelpaa?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju mies näyttää sairaalta. Ikäänkuin hänellä olisi jokin puutostila. Syö epäterveellisesti tms.

Vierailija
42/51 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on alle 170 cm. Olen seurustellut kaljun kanssa.

Oletko sitten itse 150 cm kädet ylhäällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla ei ole mitään merkitystä. Mies, joka on aidosti huomioonottava ja hänen seurassa on hyvä olla kaikin tavoin, saa kyllä naisia jonoksi asti. 

Vierailija
44/51 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kolme kertaa saanut pakit kaljulta mieheltä.

Vierailija
45/51 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju näyttää syöpäsairaalta.

Vierailija
46/51 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on alle 170 cm. Olen seurustellut kaljun kanssa.

Oletko sitten itse 150 cm kädet ylhäällä?

Ihme kysymys. Olen 164 cm. 

Vierailija
47/51 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mahdollisuus nyt pitäisi antaa? Kommentointimahdollisuus? 

Aivan. 🤣

Mun mies kaljuuntuva 25 vuotiaana. Eipä ole haitannut parisuhdetta lainkaan. Maailman kultaisin mies ja loistava isä.

Vierailija
48/51 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöksestä kannattaa aina aloittaa vianetsintä, jos kukaan ei viihdy seurassasi.

Vierailija
49/51 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmasi ole kaljuus eikä lyhyys, eikä edes välttämättä tyhmyyskään. Ongelmasi on se, että naisen tavatessasi oletat, että hän on "samanlainen kuin kaikki muutkin" tapaamasi naiset, joiden oletit olevan samanlainen kuin se ensimmäinen, jota yritit iskeä ja sait pakit.

Emme me naiset ole samanlaisia. Ihan tavallisissakin naisissa on paljon eroavaisuuksia. Ja sitten tietenkin me oudot olemme oma lukunsa. Mutta meistähän sinä et ole kiinnostunut, vaan ihan tavallisista vain.

Vierailija
50/51 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin itselleni ihanan kaljun, parrakkaan ja itseäni hieman lyhyemmän miehen

Vierailija
51/51 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuisi, jos nämä kaljut, lyhyet, kouluttamattomat ja köyhät miehet saisivat kauniilta, hoikilta ja nuorilta sitä mahdollisuutta?

Edellä mainitut naiset pilaisivat maineensa, koska kukaan mies ei halua naista, jonka body count on xxx, ja joka on ollut suhteessa lyhyen, kaljun, köyhän ja kouluttamattoman miehen kkanssa.Tai useamman. 

Vai miten?

TÄ? Ajatteletko kumppania valitessasi, että tulet joka tapauksessa kohta eroamaan, joten kumppanin pitää olla sellainen, ettei hävetä kertoa seuraavalle, millaisen ihmisen kanssa on seukannut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä