Miksi naiset Suomessa eivät anna kaljuille miehille mitään mahdollisuuksia?
Tai lyhyille alle 190 cm mittaisille miehille, tai ei-akateemisille miehille, joilla ei ole maisterin papereita, tai köyhälle miehelle, jolla ei ole kunnon tuloja eikä runsaasti varallisuutta.
Miksi tavallinen mies ei kelpaa?
Kommentit (51)
Mun mies on alle 170 cm. Olen seurustellut kaljun kanssa.
No kun minuun ei vaan vetoa kalju tai lyhyt mies millään tavalla.
Omat hormonit hyrrää pitkän, vahvatukkaisen ja jykevän miehen olemuksesta.
Ei sen kummemmasta ole kyse.
Suomi on pullollaan kaljuja miehiä, joilla on vaimo tai tyttöystävä.
Jaahas, täälläkin jäänyt ap:n päiväunet väliin, nyt vaan unelmoimaan.
Nykyään on olemassa niin hyviä peruukkeja ettei niitä aidosta erota kukaan. Turha siis kärsiä kaljusta jos ei halua.
Väitätkö ihan tosissaan, ettei Toni Wirtanen muka ole ollut naisten mielestä kiinnostava? On ollut muuten melko pitkään kalju. Miten on voinut saada vaimon ja perheen?
Jotkut kaljut (jos miehekkäitä) saavat yllättävänkin helposti naista.
Otsikon varjolla ap päätti kuitenkin luoda taas yhden geneerisen itkupilliketjun "osa 1009", miksi hän ei saa pimpsaa kymmenistä eri syystä, niin ei eipä tässä keskusteltavaa jää.
Mun sisko antoi kaljulle 175cm miehelle mahdollisuuden, oli aivan korviaan myöten rakastunut ujoon ja "kilttiin" mieheen.
No mies sitte ite veti kunnon lärvit ja jotain aineita kans ja hakkasi siskon sairaalaan heidän ekana yhteisenä jouluna. Ei ollut kertonut päihdetaustastaan mitään, kunnes sitten retkahti.
Kaljuus, lyhyys ja tyhmyys ovat periytyviä, enkä halua mahdollisten lapsieni (ennen kaikkea poikieni) kärsivän niistä aikuisena (omassa suvussani kaljuja ja erityisen lyhyitä typeriä miehiä ei ole)
Voi ei, olen sitten varmaan tehnyt väärin, kun seurustelen 170-senttisen kaljuuntuvan miehen kanssa. Kylläpä nyt hävettää, eikun eroviestiä näpyttelemään.
Komealle kaljulle löytyy yllättävän paljon mahdollisuuksia. Ja varmaan muillekin.
Koska miehellä kuuluu olla hiukset!
Kaljuus ei ole tällä hetkellä muotia. Virolainen miehen nimi Kalju tarkoittaa kalliota. No, kalliotkin ovat usein kaljuja.
Oli juttua lyhyen ja kaljun miehen kanssa mutta pilasi itse mahdollisuutensa lähtemällä toisen perään.
Jokin ei nyt täsmää. Olen aina pitänyt itseäni miehenä vaikka olen kaljuuntunut ja lyhyt (alle 167cm) ja kumppanini on minua pidempi (ja hoikempi) nainen, joka on muun ohessa synnyttnyt lapsemme.
Et kai ole kaljuuntumisesi myötä alkanut osoittamaan. että olsit myös kelju? - Myöskään uhriutumine ei taida olla kovin puoleensa vetävä piirre.
Kaljut miehet on ihan yhtä nirsoja kuin kaikki muutkin miehet eikä heillekään kelpaa kuin täydellisen kauniit nuoret naiset.
Mun tutti on tuollainen kalju tavis mies. Onnellisesti yhdessä pyöreämmän, lyhyemmän tavis naisen kanssa (taitaa olla korkeakoulutettu, miehen koulutusta en tiedä), heillä yhteiset aikuiset lapset ja lapsenlapsikin, koira, vanha omakotitalo ja iso tontti (vanha tila). Eläkkeellä molemmat, eivät nyt kai ihan köyhiä muttei mitään rikkaitakaan. Oikein onnellisilta vaikuttavat.
No nyt selvisi miksi minulla ei ole koskaan ollut suomalaista naista. Olen vain 188cm ja ei-akateeminen. Hiukset, tuloja ja varallisuutta löytyy, mutta ne eivät ilmeisesti riitä.
Kiitos tiedosta ap.
Mikä mahdollisuus nyt pitäisi antaa? Kommentointimahdollisuus?