Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksi vierasta käytti tunnin sisällä lähes kokonaisen vessapaperi rullan!

Vierailija
10.08.2025 |

Siis millä tavalla ihmiset oikein käyttävät wc-paperia!!??

Minun kotona kävi kaksi vierasta tunnin ajan. Kun tultiin mun luokse, menin ekana vessaan ja siellä huomasin, että wc-paperi on melkein loppu ja vaihdoin uuden rullan. Kävin heti Pas*kalla. Vieraista toinen kävi sen tunnin aikana kerran vessassa, toinen kahdesti. Kun he olivat lähteneet, huomasin, että rullasta oli jäljellä joku viidesosa. normaalisti omassa käytössä yksi rulla kestää ehkä pari päivää, riippuen kuinka usein käyn Pas*kalla.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tyhmä aloitus, varmaan persun.

Vierailija
42/84 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käviks niilo22 sun luona?

Siinä sälli joka käyttää  älyttömät  määrät wessa ja talouspaperia ja vettä.  Mutkun rahaa on niin mikäs siinä antaa mennä, luonto kiittää.😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän veneen vessan tukkivat yhden päivän aikana paperilla. Sehän vessa ei siellä veneessä ole tavallinen vesivessa, vaan toimii eri tavalla. Ehkä se oli sitten niin jännittävää, että piti käydä pissalla vartin välein ja käyttää tosiaan paperia reilusti. Ei tule uutta kutsua.

Vierailija
44/84 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon sinä sitä paperia käytät jos yksi rulla menee kahdessa päivässä. Minulla on 5.7.25 ostetusta 8 rullaa sisältävästä paketista vielä 3 rullaa jäljellä. Osta kunnon paperia niin ei tarvitse puolta rullaa päivässä käyttää ahterin pyyhkimiseen.  

Vierailija
45/84 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vessapaperi on varmaan halvinta, mitä voit vieraisiisi kuluttaa. Jos joku vaivautuu luonasi käymään, niin et voi muutamaa kymmentä senttiä siitä "maksaa".

Paljon enemmän maksaa kahvi, pulla tmv.

Toki ehkä et tarjoakaan mitään.

Tukkeutunut viemäri voi maksaa tuhansia euroja. Tulee kalliit kahvittelut.

Vierailija
46/84 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän veneen vessan tukkivat yhden päivän aikana paperilla. Sehän vessa ei siellä veneessä ole tavallinen vesivessa, vaan toimii eri tavalla. Ehkä se oli sitten niin jännittävää, että piti käydä pissalla vartin välein ja käyttää tosiaan paperia reilusti. Ei tule uutta kutsua.

No olitteko antaneet ohjeet tämän erilaisen vessan käyttämiseen?

Vierailija
47/84 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on IBS ja suolen toiminta vaihtelee: välillä on kovempaa tavaraa ja välillä löysää. Tarvitsen silloin useamman pyyhkimiskerran. Vessapapereissa on eroja: rullassa olevan paperin määrä vaihtelee merkeittäin paljon! Harmittaa kun Lidl poisti valikoimistaan testivoittaja Floralys sinisen. Oli paras ja riittoisin paperi.

Vierailija
48/84 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa tyhmä kommentti. Vain rasistinen vihervassu liittää kaikkeen negatiivisena pitämäänsä asiaan jostain syystä persun. Miten voi ihmisen sisällä olla niin paljon rasistista vohaa jptain ihmisryhmää kohtaan?

Vierailija
49/84 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme tuhlausta ja sitte ulistaan että rahat eivät riitä (tarkotan niitä vieraita)! Meillä aikoinaan isä vähensi viikkorahoista jos käytti liikaa vessapaperia. Ja mummolan ulkohuussissa oli vain sanomalehtiä. On nää nykyajan ihmiset kyllä ihmeellisiä.

Meillä sai valita teräsvillan ja myrkkymuraatin väliltä.

Vierailija
50/84 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on IBS ja suolen toiminta vaihtelee: välillä on kovempaa tavaraa ja välillä löysää. Tarvitsen silloin useamman pyyhkimiskerran. Vessapapereissa on eroja: rullassa olevan paperin määrä vaihtelee merkeittäin paljon! Harmittaa kun Lidl poisti valikoimistaan testivoittaja Floralys sinisen. Oli paras ja riittoisin paperi.

Et tarvitse. Voit bideesuihkulla suihkuttaa perseen puhtaaksi kovien ja pehmeiden välissä. Paperia käytetään vain kuivaamiseen

Vierailija
51/84 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan vessapaperin paksuudesta, hyvälaatuisia tarvitsee vähemmän, mutta heikompi laatuisia ja ohuita tarvitsee ottaa kymmenen liuskaa yhteen pyyhkäisyyn, ettei käsi mene pyyhkiessä läpi. kannattavampaa on ostaa laadukasta papereita.

Vierailija
52/84 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te vihervasurit ette kuulemma pyyhi ollenkaan. Miksi ette? Onko se jotain anarkiaa maailmaa vastaan kuljeskella paskakikkareet roikkuen ja sabotoida perseenhajulla ympäristöään?

Vierailija
53/84 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää laitan sinne veteen paperia 4-6 ruutua, ettei loikki peffaan. 

Mulle bajamajat on ongelma sitten. Yöks. Ne pitäisi kieltää. 

Vierailija
54/84 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme tuhlausta ja sitte ulistaan että rahat eivät riitä (tarkotan niitä vieraita)! Meillä aikoinaan isä vähensi viikkorahoista jos käytti liikaa vessapaperia. Ja mummolan ulkohuussissa oli vain sanomalehtiä. On nää nykyajan ihmiset kyllä ihmeellisiä.

Meillä sai valita teräsvillan ja myrkkymuraatin väliltä.

Kumman sinä valitsit?

Vierailija
55/84 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää laitan sinne veteen paperia 4-6 ruutua, ettei loikki peffaan. 

Mulle bajamajat on ongelma sitten. Yöks. Ne pitäisi kieltää. 

Kielletään bajamajat ja mitä sitten? Menet puskan taakse vääntämään ripulia jossain festarialueella?

Vierailija
56/84 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/84 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tarvitse. Voit bideesuihkulla suihkuttaa perseen puhtaaksi kovien ja pehmeiden välissä. Paperia käytetään vain kuivaamiseen

En ole tuo, jolle vastasit, mutta kertaanpahan silti.

Jos on ulkoisia pukamia, bidee ei puhdista, ellei hankaa samalla sormin. Siksi on käytetttävä ensin paperia,sitten vettä.

Olen huomannut,että jos syön perunaa,vihanneksia ja kasviksia, kakka on liisterimäistä savea,jota tulee koko ajan lisää ja lisää. Pahimmillaan menee puoli rullaa pyyhkiessä. Valitettavasti tuo on perinnöllistä,koska äidilläni ja lapsellani on sama ongelma.  

Jos syön epäterveellistä ruokaa, selviydyn usein 1 pyykimiskerralla.

Vierailija
58/84 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ulkoisia pukamia, bidee ei puhdista, ellei hankaa samalla sormin. Siksi on käytetttävä ensin paperia,sitten vettä.

Olen huomannut,että jos syön perunaa,vihanneksia ja kasviksia, kakka on liisterimäistä savea,jota tulee koko ajan lisää ja lisää. Pahimmillaan menee puoli rullaa pyy

Kyllä vesipesu on ainoa oikea tapa tuossa tilanteessa. Täysin järketöntä hangata puoli rullaa vessapaperia takapuoleensa. Johan sitä menee iho rikki tuollaisesta hinkkaamisesta.

Peseytykää hyvät ihmiset! Kuvottaa edes ajatella minkälaisia kakkapyllyjä keskuudessamme kävelee.

Vierailija
59/84 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekin käytät paljon jos yksi rulla menee parissa päivässä.

Vierailija
60/84 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut,että jos syön perunaa,vihanneksia ja kasviksia, kakka on liisterimäistä savea,jota tulee koko ajan lisää ja lisää. Pahimmillaan menee puoli rullaa pyy

Olen tuo IBS tapaus: ruoka vaikuttaa tietenkin koostumukseen mutta välillä tuntuu,ettei voi syödä paljon mitään, kun maha kuralla ja välillä voi syödä ja juoda mitä vaan.Raa'at vihannekset ovat huono (kaalit jne. ) ja niitä välttelen.