Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostat liikaa?

Vierailija
27.05.2023 |

Ja miksi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa mitä vaan mihin kulloinkin innostun. Toipuvana päihdeongelmaisena olen mestari kehittämään itselleni uusia addiktioita. Viimeisinpämänä ylilyöntinä oli hiiliteräksiset paistinpannut joita tuli hankittua ihan yhden pihviravintolan tarpeisiin vaikka yksikin asiallinen olisi riittänyt kotikeittiöön.

Vierailija
2/13 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoita. Yritän epätoivoisesti löytää päänahalleni sopivan, ja siksi tulee jatkuvasti ostettua uusia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa mitä vaan mihin kulloinkin innostun. Toipuvana päihdeongelmaisena olen mestari kehittämään itselleni uusia addiktioita. Viimeisinpämänä ylilyöntinä oli hiiliteräksiset paistinpannut joita tuli hankittua ihan yhden pihviravintolan tarpeisiin vaikka yksikin asiallinen olisi riittänyt kotikeittiöön.

Minulla on samankaltainen keräilyongelma, sillä keksin vähän väliä jonkun uuden tuoteryhmän jonka tuotteita alan ostelemaan. Epäilen olevani maanis-depressiivinen.

Vierailija
4/13 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukeja. Asun yksin ja minulla on ihan tajuton määrä mukeja. Ostan aina kun tulee kivannäköisiä vastaan, en oikeastaan tiedä että miksi.

Vierailija
5/13 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa. En opi siihen että kotona ei ole enää lapsia ja teen ja varsinkin ostan ihan hulluna ruokaa. Kaikki vanhenee kaappeihin

Vierailija
6/13 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaata

Vierailija
7/13 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on samankaltainen keräilyongelma, sillä keksin vähän väliä jonkun uuden tuoteryhmän jonka tuotteita alan ostelemaan. Epäilen olevani maanis-depressiivinen.

Minä myös. Saatan olla autisti kun innostun välillä jostain tietystä asiasta täysin. Olen tosin vähän luopunut ostelusta, mutta saatan silti käyttää koko päivän/viikon jonkin tuotteen tutkimiseen ja hintavertailuun, mutta laitettuani sen ostoskoriin en menekään loppuun asti.

Vierailija
8/13 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaita. Tietysti siksi, että luulen ompelevani niistä kivoja vaatteita. 

Vierailija
9/13 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin, etten osta mitään liikaa, mutta ketjua luettua hoksasin, että ostan liikaa lankoja.

Tykkään neulomisesta, mutta nykyään ei ole oikein aikaa. Nytkin on lankaa vaikka kuinka moneen puseroon ja yksittäisiä ihania lankakeriä, joista suunnittelin tekeväni huiveja, lapasia ym. Monesti huomaan päätyneeni netissä surffailessa johonkin lankakauppaan ja laittaneeni jo ostoskoriin lankoja, mutta onneksi saan puhuttua itselleni järkeä päähän ja tyhjennän ostoskorin.

Vierailija
10/13 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita

Vierailija
11/13 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea kosmetiikkaa

Rasvoja, meikkejä, mitä vaan on tarjouksessa

Vierailija
12/13 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin perustaa teekaupan, elleivät päiväykset paukkuisi kaikista sekoituksista, joita innostuin ostamaan takavuosina.

Vierailija
13/13 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita ja kenkiä.

En tiedä, olen äärimmäisen estetiikan kaipuinen ja esim.vaatteiden ulkonäkö, yhteensopivuus yms on tärkeitä asioita minulle pukeutumisessani, ns näen erilaisia kokonaisuuksia ylläni jo ennenkuin kaikki sen kokonaisuuden osaset on edes olemassa..ja sittenhän ne pitää toteuttaa.

Toinen juttu on kengät, niitä ei voi ikinä olla liikaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän